Μεταγραφές Basketball 2026-2027
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3962
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Μου δημιουργεί μια τεράστια απορία ή πολιτική μας;...
Υπογράψαμε τους πάντες με Διετή τουλάχιστον συμβόλαια.
Του χρόνου που στοχεύεις είσοδο Γιουρολίγκα, και θα θες μεγαλύτερο μπάτζετ των φετινών 10Μ, Θα θες 15-25 για να σταθείς κι ίσως να μπεις playoffs... τους παίκτες αυτούς τι θα τους κάνεις;
Υπογράψαμε τους πάντες με Διετή τουλάχιστον συμβόλαια.
Του χρόνου που στοχεύεις είσοδο Γιουρολίγκα, και θα θες μεγαλύτερο μπάτζετ των φετινών 10Μ, Θα θες 15-25 για να σταθείς κι ίσως να μπεις playoffs... τους παίκτες αυτούς τι θα τους κάνεις;
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Με αυτούς που μπορούν να βάλουν 3ποντο μην έχει μόνο ο Αντρέα γιατί δεν έχουμε και πολλούς σουτέρ φέτος
- These users thanked the author DamoN for the post:
- Unpsofable78
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4206
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Νομιζω ειναι περισσοτερο σχετικο στην προηγουμενη μας κατασταση το κομματι ετων συμβολαιου και του εαν παιζει πολυ μεγαλο ρολο η οχι, με εξαιρεση καποιες περιπτωσεις οπως ο Μπαζινας - ο Φοστερ πχ 2ετες ειχε με την Χαποελ αλλα το πηρε το Γιουροκαπ την 1η χρονια και μετα πηρε ποδι. Οταν οι ομαδες φτανουν σε αυτο το σημειο, απλα αποφασιζουν ποιους θελουν η οχι για το επομενο βημα. Αυτο δημιουργει ενα παραπανω κινητρο στους παικτες να παιξουν πολυ καλα τον 1ο χρονο για να μεινουν και τον δευτερο. Ομαδα και καλυτερο συμβολαιο λογικα θα βρουν εαν ειναι να φυγουν οντας πρωταθλητες Eurocup.KalamarGiannis έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:34 Μου δημιουργεί μια τεράστια απορία ή πολιτική μας;...
Υπογράψαμε τους πάντες με Διετή τουλάχιστον συμβόλαια.
Του χρόνου που στοχεύεις είσοδο Γιουρολίγκα, και θα θες μεγαλύτερο μπάτζετ των φετινών 10Μ, Θα θες 15-25 για να σταθείς κι ίσως να μπεις playoffs... τους παίκτες αυτούς τι θα τους κάνεις;
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 2):
- GianD, Kostas_FI
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Χατζινς, Φοστερ, Ταίρι, Ναζ, το τριάρι, ΧουγκαζDamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:36 Με αυτούς που μπορούν να βάλουν 3ποντο μην έχει μόνο ο Αντρέα γιατί δεν έχουμε και πολλούς σουτέρ φέτος
Πόσους σουτέρ 3 πόντων χρειαζόμαστε. Δεν σου βάζω τον περσιδη που έχει πολύ αξιόπιστο σουτ (δεν ξέρω βέβαια σε επίπεδο γιουροκαπ πως θα είναι)
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Χατζινς δεν ξέρω Ελπίζω
Φοστερ ναι
Μετά για το πάνω επίπεδο σουτέρ δεν βλέπω .
Δεν έχω καταλάβει ακόμα το χαιπ για Χουγκαζ.
Φοστερ ναι
Μετά για το πάνω επίπεδο σουτέρ δεν βλέπω .
Δεν έχω καταλάβει ακόμα το χαιπ για Χουγκαζ.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ο Χουγκαζ έπαιζε σε εμάς τον είδα πέρυσι . Και ξαναλέω δεν καταλαβαίνω το χαιπ
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Χουγκαζ φοβερό σουτ και ριμπάουντ .Αλληλοσυμπληρωνει τον Γκρέι .Υγιής να είναι
- These users thanked the author Hayate for the post (total 2):
- Michalios92, paok-porter1337
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 125
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Παιδιά από τον Χουγκαζ ίσα ίσα 2 καλά παιχνίδια είδαμε μέχρι να τραυματιστεί.DamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:59 Ο Χουγκαζ έπαιζε σε εμάς τον είδα πέρυσι . Και ξαναλέω δεν καταλαβαίνω το χαιπ
Εγώ λέω δείτε τον σαν μεταγραφή γιατί το παιδί όντως ειναι καλή περίπτωση στο 4. Με αρκετά καλό σουτ!
- These users thanked the author Michalios92 for the post:
- DamoN
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ούτε καν . Μετριότατος …
Αλεξαντερ δεν ξέρω αλλά μπιρτς κλαιν μαιν
Αλεξαντερ δεν ξέρω αλλά μπιρτς κλαιν μαιν