δεκαχιλιά δες άααααγγγγλοιιιι
FIFA World Cup 2026
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4338
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
βουντού βουντού , βουντού βουντού και μια καρφίτσα μαααααυρη 
δεκαχιλιά δες άααααγγγγλοιιιι
δεκαχιλιά δες άααααγγγγλοιιιι
Re: FIFA World Cup 2026
Εγώ σου είπα μόνο Μάντσεστερ, τι θέλεις και μπλέκεις με τους υπόλοιπους;john4serres έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:01αντιπαθητική Γκάνα οτι χειρότεροA Ghanaian witch doctor has claimed he’s put a curse on Harry Kane ahead of England’s clash with Ghana tonight
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4338
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
μέχρι στιγμής είμαστε πολύ καλά
χόρχε σάντσεζ περασμένος, καλύτερος εξτρέμ παρά αμυντικός
μπαμπα ραχμάν ξεκούραστος με όλα τα δρεπάνια..και προπονημένος
χόρχε σάντσεζ περασμένος, καλύτερος εξτρέμ παρά αμυντικός
μπαμπα ραχμάν ξεκούραστος με όλα τα δρεπάνια..και προπονημένος
Re: FIFA World Cup 2026
Αν και δεν είμαι λάτρης αυτών των συνθημάτωνShivaspace έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:08 βουντού βουντού , βουντού βουντού και μια καρφίτσα μαααααυρη
δεκαχιλιά δες άααααγγγγλοιιιι
θα κάνω μια προσπάθεια να σε βοηθήσω στη ρίμα .
..βουντού βουντού , βουντού βουντού και μια καρφίτσα ugly
στου Μπάμπα μας καθίσανε..
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4338
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
Νομίζω είναι θα είναι από τα πιο αμφίρροπα Μουντιάλ.
Πολύ δύσκολα να προβλέψεις ανάμεσα σε 5 με 6 ομάδες.
Τα νοκ άουτ (ειδικά από τους 8 και μετά) θα είναι κορώνα γράμματα. Αλλά και πιο πριν λόγω των γηπεδούχων (Μεξικό και ΗΠΑ) αλλά και κάποιων μεσαίων ομάδων που είναι σε καλή κατάσταση, όλα θα είναι θέμα ημέρας, στιγμής, τερματοφύλακα, πέναλτι κτλ.
Πολύ δύσκολα να προβλέψεις ανάμεσα σε 5 με 6 ομάδες.
Τα νοκ άουτ (ειδικά από τους 8 και μετά) θα είναι κορώνα γράμματα. Αλλά και πιο πριν λόγω των γηπεδούχων (Μεξικό και ΗΠΑ) αλλά και κάποιων μεσαίων ομάδων που είναι σε καλή κατάσταση, όλα θα είναι θέμα ημέρας, στιγμής, τερματοφύλακα, πέναλτι κτλ.
Re: FIFA World Cup 2026
Σε τι..
Όχι δεν είμαι αντιαγγλος.
Καμία εθνική δεν είμαι.
Κάθε φορά όποια ή όποιες μου κεντρίσουν το μάτι.
Μικρότερος είχα φάει ένα σκάλωμα με την Ουρουγουάη του Ντιέγκο..
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4338
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
τα μουντιάλ με 32 ομάδες είχαν 3-4 λιμά και βλέπαμε και καμιά τεσσάρα αραιά και που.
Τώρα έχουμε επιπλέον 16 ομάδες, οι περισσότερες χειρότερες από τα 3-4 λιμά των προηγούμενων διοργανώσεων, οπότε χαιρόμαστε με τα ανοιχτά σκορ μέχρι να αρχίσει η σοβαρή διοργάνωση.
Τώρα έχουμε επιπλέον 16 ομάδες, οι περισσότερες χειρότερες από τα 3-4 λιμά των προηγούμενων διοργανώσεων, οπότε χαιρόμαστε με τα ανοιχτά σκορ μέχρι να αρχίσει η σοβαρή διοργάνωση.