65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Είμαι πολύ χαρούμενος που το αστέρι του ΠΑΟΚ που γυάλισε τους πάγκους της εθνικής χάνοντας ώρες από το σπίτι του και ημέρες για να παίζουν κάτι περίεργοι, έκλεισε την πόρτα της εθνικής. Πόσο με γκαυλωσες ρε καρντασι! ΜΟΝΟ στρατιώτης του ΠΑΟΚ!
- These users thanked the author Taseos for the post (total 3):
- ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ally Samagoal, Ιάσονας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Κανείς δεν ΠΡΕΠΕΙ να πωληθεί
Αν όμως πωληθεί, προσωπική μου ατομική άποψη, δεν είναι καταστροφή - όπως παρουσιάζονταν κατά κόρον
Και δεύτερον, αν τιμή του δεν ανεβαίνει πάνω απ τα 20, όπως με τον νου μας νομίζουμε οτι επιβάλλεται, δεν είναι αποτυχία της ΠΑΕ και του Σαββίδη.
Ελπίζω τώρα να γίνεται πιο κατανοητό τι λεω όταν εναντιώνομαι στις "λαϊκές προσταγές".
Αν όμως πωληθεί, προσωπική μου ατομική άποψη, δεν είναι καταστροφή - όπως παρουσιάζονταν κατά κόρον
Και δεύτερον, αν τιμή του δεν ανεβαίνει πάνω απ τα 20, όπως με τον νου μας νομίζουμε οτι επιβάλλεται, δεν είναι αποτυχία της ΠΑΕ και του Σαββίδη.
Ελπίζω τώρα να γίνεται πιο κατανοητό τι λεω όταν εναντιώνομαι στις "λαϊκές προσταγές".
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Εμένα η απορία μου είναι,πώς μπορείς να γνωρίζεις αν τα κάνει στο τέρμα που μπορεί ή αν έχει περιθώρια βελτίωσης 50% πχ?Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:44 Πρωτάθλημα πήρε ο και ο Μουργκ φίλε, πρωταθλητισμός σε ατομικό επίπεδο δεν είναι καταμέτρηση τίτλων.
Δεν συζητάμε το ίδιο πράγμα
Αν απορρίπτεις το σκεπτικό μου εξ αρχής μη ποντάρεις σε περιφερειακές μεταφράσεις όσων λεω
Σεβαστό να πιστεύεις οτι είναι ο Θεός της μπάλας και όλα τα κάνει στο τέρμα που μπορεί για να πετύχει.
- These users thanked the author renegade for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Maklaz το Π η ταινία του Αρονόφσκι,
αν δεν την έχεις δει, εκφράζει πλήρως την αριθμητική σου ανάλυση!!!

αν δεν την έχεις δει, εκφράζει πλήρως την αριθμητική σου ανάλυση!!!
- These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post (total 3):
- Maklaz, leomatos88, paok apo epilogi
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Βεβαίως και έχει απόλυτα περιθώρια βελτίωσης
Είναι εμφανές πως δεν καταλαβαινόμαστε
Το ταβάνι του πρώτος εγώ λέω οτι είναι πάρα πολύ ψηλό. Αρα και τα περιθώρια βελτίωσης.
Εγώ ως θεατής και ασχολούμενος με τον ΠΑΟΚ κάθε μέρα ολη μέρα λόγω του σαιτ και του φόρουμ, αυτό το συμπέρασμα και την άποψη διαμορφώνω.
Πες εσύ οτι είναι το αντίθετο.
Εξ ου και έγραψα εξ αρχής πως ο καιρός γαρ εγγύς. Θα φανεί μέσα στα επόμενα χρόνια αν κάνω λάθος, που βασικά μακάρι κιόλας να κάνω λάθος. Γιατί αλλιώς και το ταβάνι δεν θα δούμε, και ο ΠΑΟΚ λεφτά θα έχει χάσει.
Ίδωμεν.
Α, και για τους εσκεμμένα ανόητους: Ο παίκτης είναι πολύ καλός. Πιο απλά δεν μπορώ να το γράψω. Εδώ δεν συζητάμε αυτό όμως.
Είναι εμφανές πως δεν καταλαβαινόμαστε
Το ταβάνι του πρώτος εγώ λέω οτι είναι πάρα πολύ ψηλό. Αρα και τα περιθώρια βελτίωσης.
Εγώ ως θεατής και ασχολούμενος με τον ΠΑΟΚ κάθε μέρα ολη μέρα λόγω του σαιτ και του φόρουμ, αυτό το συμπέρασμα και την άποψη διαμορφώνω.
Πες εσύ οτι είναι το αντίθετο.
Εξ ου και έγραψα εξ αρχής πως ο καιρός γαρ εγγύς. Θα φανεί μέσα στα επόμενα χρόνια αν κάνω λάθος, που βασικά μακάρι κιόλας να κάνω λάθος. Γιατί αλλιώς και το ταβάνι δεν θα δούμε, και ο ΠΑΟΚ λεφτά θα έχει χάσει.
Ίδωμεν.
Α, και για τους εσκεμμένα ανόητους: Ο παίκτης είναι πολύ καλός. Πιο απλά δεν μπορώ να το γράψω. Εδώ δεν συζητάμε αυτό όμως.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ναι οκ αλλα δεν ειναι αυτος ο λογος. Ολοι καυλωσαμε με το κλαμα του πόκ ενώ ολο αυτο το καιρο έπαιζε καποιος μπακαπεφτας τωρα τους νοιαζει.Taseos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:52 Είμαι πολύ χαρούμενος που το αστέρι του ΠΑΟΚ που γυάλισε τους πάγκους της εθνικής χάνοντας ώρες από το σπίτι του και ημέρες για να παίζουν κάτι περίεργοι, έκλεισε την πόρτα της εθνικής. Πόσο με γκαυλωσες ρε καρντασι! ΜΟΝΟ στρατιώτης του ΠΑΟΚ!
Μακάρι να μην σταματήσει γενικα στο άμεσο μέλλον.
Γενικα ομως δεν υπαρχει ποδοσφαιριστης στο παγκόσμιο ποδοσφαιρο με αυτα τα πιστευω.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Εδώ μέσα και σε αυτή την πόλη με τους ΑΡΔ είμαστε χειρότεροι από τους εχθρούς μας.
Μόνοι μας παμε να βγάλουμε τα μάτια μας.
Πριν λίγο η ΕΠΟ διέρρευσε
ΟΤΙ ΣΕΒΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟΥς ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΝΤΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ.
Από το Αθηναϊκό gazzetta....
Μόνοι μας παμε να βγάλουμε τα μάτια μας.
Πριν λίγο η ΕΠΟ διέρρευσε
ΟΤΙ ΣΕΒΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟΥς ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΝΤΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ.
Από το Αθηναϊκό gazzetta....
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Εμένα δε μου το βγάζετε από το μυαλό ότι όλο αυτό (λίγο πολύ) ήταν γνωστό και πέρσι, και αυτοί που ενορχυστρωσαν τις τσιριδες σχετικά με την τιμή, την πιθανή πώληση κλπ γλαφυρά, ήξεραν ότι η ΠΑΕ δεν μπορεί και δε θέλει να αναφερθεί σε προσωπικά ζητήματα του παίκτη.Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:53
Και δεύτερον, αν τιμή του δεν ανεβαίνει πάνω απ τα 20, όπως με τον νου μας νομίζουμε οτι επιβάλλεται, δεν είναι αποτυχία της ΠΑΕ και του Σαββίδη.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Άσχετο αλλά και σχετικό .
Μεταξύ των πολιτικών μηχανικών κυκλοφορεί η παρακάτω διαπίστωση:
Αν ένα εξοχικό σπίτι στην Ελλάδα έχει ελληνική σημαία να κυματίζει τότε κατά 99% έχει πολεοδομικές παραβάσεις.
Αν η σημαία είναι τεράστια τότε εκτός των παραπάνω έχει πάρει και ρεύμα παράνομα .
Αν δε εκτός της σημαίας έχει και εκκλησάκι τότε εκτός των παραπάνω, είναι εξολοκλήρου παράνομο , χωρίς πολεοδομική άδεια, με καταπάτηση δημόσιας έκτασης.
Αφιερωμένο σε αυτούς που μπλέκουν σταυρούς και πατρίδες με το ποδόσφαιρο
Μεταξύ των πολιτικών μηχανικών κυκλοφορεί η παρακάτω διαπίστωση:
Αν ένα εξοχικό σπίτι στην Ελλάδα έχει ελληνική σημαία να κυματίζει τότε κατά 99% έχει πολεοδομικές παραβάσεις.
Αν η σημαία είναι τεράστια τότε εκτός των παραπάνω έχει πάρει και ρεύμα παράνομα .
Αν δε εκτός της σημαίας έχει και εκκλησάκι τότε εκτός των παραπάνω, είναι εξολοκλήρου παράνομο , χωρίς πολεοδομική άδεια, με καταπάτηση δημόσιας έκτασης.
Αφιερωμένο σε αυτούς που μπλέκουν σταυρούς και πατρίδες με το ποδόσφαιρο
- These users thanked the author gk.box16 for the post (total 11):
- ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ριαν_Καπαγιαννιδης, astral, aivas19, ToMousiTouCrespo, Maklaz, Mica, Ally Samagoal, Logistis, Ιάσονας and one more user
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Απ΄το να του κανει καψονια ο καρβελας και να βλεπει τον μπακασετα τον μασουρα και καθε απίθανο να παίρνει φανελα βασικού ας κατσει ο ανθρωπος σπιτι του να χαρει το παιδι του και την οικογενεια του .
Εντομεταξεί οι ίδιοι που τον βρίζουν τώρα είναι αυτοί που όταν δεν έπαιζε βασικός λέγαν ντελια μην ξαναπας στην εθνική των μανατζαρέων.
Εντομεταξεί οι ίδιοι που τον βρίζουν τώρα είναι αυτοί που όταν δεν έπαιζε βασικός λέγαν ντελια μην ξαναπας στην εθνική των μανατζαρέων.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Θέλει μεγάλες Μπάλες αυτό που έκανε ο Ντελιας!
Για όποιον λόγο και να το έκανε...
Για όποιον λόγο και να το έκανε...
- WeWillRockYou
- Δημοσιεύσεις: 3559
- Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Σε άρθρο του Σουντουλίδη στο gazzetta πάντως, φαίνεται πως ο μάνατζερ του παίκτη διέψευσε την μόνιμη αποχώρηση, όπως και το ζήτημα για θρησκευτικούς λόγους.Εθνική ομάδα: Η αλήθεια πίσω από την απόφαση του Κωνσταντέλια
Οικογενειακοί λόγοι, η ανάγκη να βρίσκεται περισσότερο κοντά στους δικούς του ανθρώπους και μια απόφαση που, σύμφωνα με το περιβάλλον του, δεν κλείνει οριστικά την πόρτα της Εθνικής Ελλάδας.
Σαν «κεραυνός εν αιθρία» έπεσε στο ελληνικό ποδόσφαιρο η απόφαση του Γιάννη Κωνσταντέλια να δηλώσει μη διαθέσιμος για τις επόμενες υποχρεώσεις της Εθνικής Ελλάδας.
Η είδηση προκάλεσε έκπληξη, συζητήσεις και αρκετές ερμηνείες, ωστόσο η πραγματικότητα είναι πολύ πιο απλή από όσα ακούγονται τις τελευταίες ώρες.
Η απόφαση του 23χρονου ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ, σύμφωνα με πληροφορίες του Gazzetta, είναι απολύτως προσωπική και συνδέεται αποκλειστικά με οικογενειακούς λόγους. Δεν προηγήθηκε κάποιο περιστατικό, δεν υπήρξε κάποια διαφωνία με ανθρώπους της Εθνικής ομάδας, ούτε κάποια συγκεκριμένη αφορμή που τον οδήγησε σε αυτή την επιλογή.
Ο «Ντέλιας» βρίσκεται σε μια ιδιαίτερη περίοδο της ζωής του. Έχει ήδη ένα μικρό παιδί στο σπίτι, τον μόλις ενός έτους Βασίλη, ενώ σε σύντομο χρονικό διάστημα η οικογένειά του θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με τη σύζυγό του, Χριστίνα, να φέρνει στη ζωή και το δεύτερο παιδί προς τα τέλη Αυγούστου.
Ο ίδιος αισθάνθηκε πως αυτή τη στιγμή προτεραιότητά του είναι να βρίσκεται περισσότερο κοντά στους δικούς του ανθρώπους και να αφιερώσει χρόνο στην οικογένειά του.
Μετά τη δημοσιοποίηση της ανακοίνωσης, αρκετοί άνθρωποι από το ποδοσφαιρικό περιβάλλον επικοινώνησαν μαζί του προκειμένου να καταλάβουν καλύτερα τις σκέψεις του και κυρίως να μάθουν αν πρόκειται για μια οριστική αποχώρηση από την Εθνική ομάδα.
Η απάντηση που έδωσε ήταν ξεκάθαρη.
Ο Κωνσταντέλιας θεωρεί ότι για το σήμερα αυτή είναι η σωστή επιλογή για τον ίδιο και την οικογένειά του και είναι αποφασισμένος να παραμείνει συνεπής στην απόφασή του.
Την ίδια στιγμή, όμως, δεν αντιμετωπίζει το θέμα ως οριστικό ή αμετάκλητο. Αυτό επιβεβαιώνει και ο εκπρόσωπός του, Λεωνίδας Αθανασούλας, ο οποίος ξεκαθαρίζει ότι δεν υπάρχει ζήτημα μόνιμης αποχώρησης από την Εθνική Ελλάδας.
Το ερώτημα, λοιπόν, αν η πόρτα της Εθνικής κλείνει οριστικά έχει σαφή απάντηση: όχι.
Η απόφαση αφορά το παρόν και τις συγκεκριμένες συνθήκες που βιώνει αυτή την περίοδο ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ.
Υπάρχει, τέλος, και μία ακόμη σημαντική διευκρίνιση. Το τελευταίο διάστημα έχουν διατυπωθεί διάφορες θεωρίες σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν τον Κωνσταντέλια σε αυτή την επιλογή, ακόμη και σενάρια που συνδέουν την απόφασή του με θρησκευτικά ζητήματα.
Από το περιβάλλον του ποδοσφαιριστή ξεκαθαρίζεται κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει κανένα τέτοιο θέμα.
Όσοι γνωρίζουν τον «Ντέλια» ξέρουν καλά πως αν υπήρχε οποιοδήποτε ζήτημα που σχετιζόταν με τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις, θα έβγαινε δημόσια και θα το έλεγε ο ίδιος. Δεν είναι, όμως, αυτός ο λόγος. Η απόφαση έχει αποκλειστικά προσωπικό και οικογενειακό χαρακτήρα.
Και τουλάχιστον για την παρούσα χρονική στιγμή, ο «Ντέλιας» θεωρεί πως αυτό είναι το καλύτερο τόσο για τον ίδιο όσο και για την οικογένειά του.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ότι λόγους και να επικαλείται, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. 2026 έχουμε, όχι 1960 που δεν μπορούσε ένας παίχτης να μιλήσει καν.
Από εκεί και πέρα και ο ΠΑΟΚ πρέπει να μάθει να κοιτάζει μόνο το συμφέρον του: αν τον κρατήσει για τα επόμενα χρόνια να βλέπει κάθε χρόνο αγωνιστική άνοδο. Αν τον πουλήσει, να το κάνει με το μέγιστο δυνατό κέρδος.
Ελπίζω μόνο να μην πούμε κάποτε "ποιος π@π@ρας τον κατέβασε από το αεροπλάνο"!
Από εκεί και πέρα και ο ΠΑΟΚ πρέπει να μάθει να κοιτάζει μόνο το συμφέρον του: αν τον κρατήσει για τα επόμενα χρόνια να βλέπει κάθε χρόνο αγωνιστική άνοδο. Αν τον πουλήσει, να το κάνει με το μέγιστο δυνατό κέρδος.
Ελπίζω μόνο να μην πούμε κάποτε "ποιος π@π@ρας τον κατέβασε από το αεροπλάνο"!
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ο Ντελιας το ταλέντο του είναι στις επαφές με τη μπάλα, είτε αυτό αφορά control είτε αυτό αφορά τρίπλα.Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:57 Βεβαίως και έχει απόλυτα περιθώρια βελτίωσης
Είναι εμφανές πως δεν καταλαβαινόμαστε
Το ταβάνι του πρώτος εγώ λέω οτι είναι πάρα πολύ ψηλό. Αρα και τα περιθώρια βελτίωσης.
Εγώ ως θεατής και ασχολούμενος με τον ΠΑΟΚ κάθε μέρα ολη μέρα λόγω του σαιτ και του φόρουμ, αυτό το συμπέρασμα και την άποψη διαμορφώνω.
Πες εσύ οτι είναι το αντίθετο.
Εξ ου και έγραψα εξ αρχής πως ο καιρός γαρ εγγύς. Θα φανεί μέσα στα επόμενα χρόνια αν κάνω λάθος, που βασικά μακάρι κιόλας να κάνω λάθος. Γιατί αλλιώς και το ταβάνι δεν θα δούμε, και ο ΠΑΟΚ λεφτά θα έχει χάσει.
Ίδωμεν.
Α, και για τους εσκεμμένα ανόητους: Ο παίκτης είναι πολύ καλός. Πιο απλά δεν μπορώ να το γράψω. Εδώ δεν συζητάμε αυτό όμως.
Ναι την μπάλα θα την κάνει κομπολόι... αλλά εκεί περιορίζεται το ταλέντο του.
Δεν έχει ταλέντο ούτε στα φυσικά προσόντα
Δεν είναι ο καλύτερος και ούτε πρόκειται να γίνει sprinter
Δεν έχει σωματοδομή και δύναμη
Δεν έχει το ταλέντο του Τζολη μπροστά από την εστία.
Δεν έχει τα σουτ ζούρι που δεν προλαβαίνεις να δεις που πάει η μπάλα
Και άλλα πολλά
Ακόμα και το work rate και refuse to lose,είναι να το θέσουμε έτσι...πνευματικά ταλέντα τα οποία δεν διαθέτει.
Έφτασε όμως εδώ που έφτασε να είναι ένας πλήρως ολοκληρωμένος ποδοσφαιριστής δουλεύοντας πάνω σε αυτά.
Τώρα εάν κάποιοι νομίζουν ότι μπορεί να αποκτήσει το σουτ του βιερίνια, τα τελειώματα του τζόλη τη δύναμη του κουλιαράκη κτλ
Sorry αλλά θα απογοητευτείτε.
ο Ντελιας κάθε χρόνο είναι 20 με 30% καλύτερος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Τετ 24 Ιουν 2026, 15:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Οκ αυτό φθάνει.ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:03 Πριν λίγο η ΕΠΟ διέρρευσε
ΟΤΙ ΣΕΒΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟΥς ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΝΤΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον δεν έχει νοοτροπία πρωταθλητή, ο τάδε ποδοσφαιριστής σύμφωνα με τον Προπονητή αξίζει να παίζει βασικός, υπάρχουν μεγαλύτεροι ηγέτες στο ΠΟΚ, ΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΜΕ, Ε?
Άρα στο επόμενο Euro και Μουντιάλ η Εθνική θα είναι εκεί, με όλα τα τσακάλια, ειδικά αυτά του ΠΟΚ.
Πάμε παρακάτω.