Basket League 2026-27
Re: Basket League 2026-27
Αναγέννηση Αρκαλοχωριου... Μάλιστα. Αυτή η ομάδα θα κάνει δηλαδή όλη τη χρονιά ταξίδια; Που έπαιζε πριν; NL1?
7η στην NL1 βλεπω... Έχασε τα PlayOffs απτον Ιωνικό, δηλαδή αυτή η ομάδα μέσα στο καλοκαίρι θα φτιάξει ομάδα να παίξει Α2, οκ
7η στην NL1 βλεπω... Έχασε τα PlayOffs απτον Ιωνικό, δηλαδή αυτή η ομάδα μέσα στο καλοκαίρι θα φτιάξει ομάδα να παίξει Α2, οκ
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4206
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Basket League 2026-27
Για 3 ετη. 25 εκατομμυρια ευρω συνολο.
Υποθετω οτι ολοι οι αγωνες θα προβαλλονται απο νεα πλατφορμα. Το Skai δεν εχει Skai TV application αυτην την στιγμη σωστα?
Υποθετω οτι ολοι οι αγωνες θα προβαλλονται απο νεα πλατφορμα. Το Skai δεν εχει Skai TV application αυτην την στιγμη σωστα?
Ο ΣΚΑΪ είναι ο νικητής στην κούρσα των τηλεοπτικών δικαιώματων της Stoiximan GBL, έπειτα από την εντυπωσιακή ρελάνς που πραγματοποίησε για να εξασφαλίσει το προϊόν.
Το μεσημέρι της Τετάρτης (24/06) πραγματοποιήθηκε το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ που καθόριζε τον τηλεοπτικό χάρτη των επόμενων χρόνων για την Stoiximan GBL.
Μετά από τη διαδικασία, λοιπόν, νικητής στην κούρσα αναδείχθηκε ο ΣΚΑΪ που με την εντυπωσιακή προσφορά του εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του προϊόντος που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4206
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Basket League 2026-27
Σιγα μην εδινε wild card στον μισητο του Απολλων Πατρων.st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:07 Αναγέννηση Αρκαλοχωριου... Μάλιστα. Αυτή η ομάδα θα κάνει δηλαδή όλη τη χρονιά ταξίδια; Που έπαιζε πριν; NL1?
7η στην NL1 βλεπω... Έχασε τα PlayOffs απτον Ιωνικό, δηλαδή αυτή η ομάδα μέσα στο καλοκαίρι θα φτιάξει ομάδα να παίξει Α2, οκ
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4335
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Basket League 2026-27
Αρκαλοχώρι είναι εκεί που είχε γίνει ο δυνατός σεισμός στην Κρήτη?
άσχετο , όμως αν είναι το γνωστό Αρκαλοχώρι εκει κατασκεβάζεται το νέο αεροδρόμιο του Ηρακλείου με τον αεροδιαδρομο να βρίσκεται πάνω ακριβώς, σε τέλεια ευθυγράμμιση με ένα απ τα πιο ενεργά ρήγματα της Κρήτης
Arkalochori tremors
και οι εθνικοί μας σπορτς κάστερς της ερτ τι θ ακάνουν τώρα..μεταγραφή κι αυτοί?
άσχετο , όμως αν είναι το γνωστό Αρκαλοχώρι εκει κατασκεβάζεται το νέο αεροδρόμιο του Ηρακλείου με τον αεροδιαδρομο να βρίσκεται πάνω ακριβώς, σε τέλεια ευθυγράμμιση με ένα απ τα πιο ενεργά ρήγματα της Κρήτης
Arkalochori tremors
και οι εθνικοί μας σπορτς κάστερς της ερτ τι θ ακάνουν τώρα..μεταγραφή κι αυτοί?
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4206
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Basket League 2026-27
Καλυτερα που εφυγε απο την ΕΡΤ να εχει παραπανω χρονο ο Κουσης να κανει live στο youtube.
Archalochori Tremors BC ομαδαρα για το basketaki!
Παρακαλω οποιος γνωριζει κατι για την νεα πλατφορμα του ΣΚΑΙ να δωσει πληροφοριες.
Archalochori Tremors BC ομαδαρα για το basketaki!
Παρακαλω οποιος γνωριζει κατι για την νεα πλατφορμα του ΣΚΑΙ να δωσει πληροφοριες.
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 2):
- katafraktos, GianD
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 925
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Basket League 2026-27
Τι??? Ε οχι και ποιος θα μας μιλαει για το καταπληκτικο Περιστερι? Τι θα γινει σε αυτη την ψυχουλα τον Καλκαβούρα?Maurice_Escargot έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:22 Για 3 ετη. 25 εκατομμυρια ευρω συνολο.
Υποθετω οτι ολοι οι αγωνες θα προβαλλονται απο νεα πλατφορμα. Το Skai δεν εχει Skai TV application αυτην την στιγμη σωστα?
Ο ΣΚΑΪ είναι ο νικητής στην κούρσα των τηλεοπτικών δικαιώματων της Stoiximan GBL, έπειτα από την εντυπωσιακή ρελάνς που πραγματοποίησε για να εξασφαλίσει το προϊόν.
Το μεσημέρι της Τετάρτης (24/06) πραγματοποιήθηκε το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ που καθόριζε τον τηλεοπτικό χάρτη των επόμενων χρόνων για την Stoiximan GBL.
Μετά από τη διαδικασία, λοιπόν, νικητής στην κούρσα αναδείχθηκε ο ΣΚΑΪ που με την εντυπωσιακή προσφορά του εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του προϊόντος που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.
Με τους κυριους Ιωάννου και Χατζηγεωργίου τι θα κανουμε? Εχω αναγκη να ακουω τις περιγραφες τους
Re: Basket League 2026-27
το θέμα είναι να μην έχουμε να πληρώνουμε και ΑλαφούζοςTV για να βλέπουμε μπάσκετ
- These users thanked the author freemind for the post (total 4):
- Michalios92, paokkerkir, paok-porter1337, Ally Samagoal
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4206
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Basket League 2026-27
Ένα θέατρο του παραλόγου παιχτηκε. Η ΕΡΤ είχε συμφωνησει για 1+1,της ήρθε μανα εξ ουρανου με την ισχυροποίηση ΠΑΟΚ,αρη και αρνήθηκε να ενεργοποιησει το +1 βάζοντας στο παιχνίδι τον Αλαφουζο! Δωράκι ΝΔ στον φαλακρα ήταν τι να λεμε, η πρόταση που έκανε εκ των υστέρων η ΕΡΤ ήταν για τα μάτια του κόσμου
-
basketikos4
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57
Re: Basket League 2026-27
Tα 8 εκατομμυρια ευρω το χρονο για ολοκληρο πρωταθλημα ακουγονται σαν εντελως γελοιο ποσο, την ωρα που εχουμε τεραστια ανοδο του ενδιαφεροντος.
Σα να κλεβει εκκλησια ο αλαφουζος..
Δηλαδη του χρονου 14 ομαδες θα μοιραστουν 8 εκατομμυρια!! Οσα μια ομαδα στο ποδοσφαιρο!
Σα να κλεβει εκκλησια ο αλαφουζος..
Δηλαδη του χρονου 14 ομαδες θα μοιραστουν 8 εκατομμυρια!! Οσα μια ομαδα στο ποδοσφαιρο!
- These users thanked the author basketikos4 for the post:
- Franky
Re: Basket League 2026-27
Πόσο να το βάλει το πρωτάθλημα άραγε ο αλφζ; Οι περισσότεροι μπασκετικοι πληρώνουν ήδη nova λογω uleb ή cosmote λογω nba κ ευρωπαϊκών, αρα θα είναι μια έξτρα χρέωση για τα τρομερά εμπορικά παιχνίδια της Α1.. Ίσως με pay per view να πετύχει, αλλά κάθε μήνα πληρωμή για να βλέπεις Καρδίτσα ΓΣΠ Λαύριο δεν ξερω πηγε θα πετύχει
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4206
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Basket League 2026-27
Η ΕΡΤ με το ερφλιξ μπορουσε να προγραμματισει τις ωρες της. Κυριως γιατι δεν μπορουσε να εχει μια ωρα ζωνης για καθε αγωνα, εχει τα δικαιωματα απο βολει και τοσα αλλα αθληματα που ηταν πολυ δυσκολο και ειδαμε ποσο απετυχε σε αυτο με τελευταια στιγμης αλλαγες καναλιων.
Για αρχη κι επειδη μια δημιουργια πλατφορμας θελει τον χρονο της, το ΣΚΑΙ ειτε θα δεσμευει ολο του το καναλι τα ΣΚ για αγωνες (7 αγωνες, 3+3+1 το ΣΚΔ) ολοι σε διαφορετικες ωρες, ειτε θα παρει μεγαλο ρισκο να δειχνει μονο καποιους αγωνες στο καναλι και καποιους αλλους διαδικτυακα (προσοχη, χωρις chromecast η app για google tv) μεχρι να φτιαξει μια σωστη πλατφορμα.
Εχει παρει τα δικαιωματα του Παναθηναικου και του Ηρακλη στο ποδοσφαιρο αλλα δεν προτιθεται να τα δειχνει ολα στο ΣΚΑΙ αλλα να κανει PAO & Iraklis TV. Οπως επισης και του Κυπελλου.
Για αρχη κι επειδη μια δημιουργια πλατφορμας θελει τον χρονο της, το ΣΚΑΙ ειτε θα δεσμευει ολο του το καναλι τα ΣΚ για αγωνες (7 αγωνες, 3+3+1 το ΣΚΔ) ολοι σε διαφορετικες ωρες, ειτε θα παρει μεγαλο ρισκο να δειχνει μονο καποιους αγωνες στο καναλι και καποιους αλλους διαδικτυακα (προσοχη, χωρις chromecast η app για google tv) μεχρι να φτιαξει μια σωστη πλατφορμα.
Εχει παρει τα δικαιωματα του Παναθηναικου και του Ηρακλη στο ποδοσφαιρο αλλα δεν προτιθεται να τα δειχνει ολα στο ΣΚΑΙ αλλα να κανει PAO & Iraklis TV. Οπως επισης και του Κυπελλου.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4335
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Basket League 2026-27
τώρα μπορεί να βλέπουμε τα μπουνίδια live , τσίρκο dpg live, και να μην τα κόβουν..ίσως και όχι!
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 854
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: Basket League 2026-27
Ουσιαστικά ο Αλαφούζος έκανε μια εταιρεία (SportFM) η οποία θα αναλάβει την παραγωγή και την εμπορική εκμετάλλευση αθλητικών θεαμάτων. Παρόμοια εταιρεία (Percapita) έκανε και η σύμπραξη Μαρινάκη-Βαρδινογιάννη-Σόλακ(ιδιοκτήτης NOVA).Maurice_Escargot έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:34 Καλυτερα που εφυγε απο την ΕΡΤ να εχει παραπανω χρονο ο Κουσης να κανει live στο youtube.
Archalochori Tremors BC ομαδαρα για το basketaki!
Παρακαλω οποιος γνωριζει κατι για την νεα πλατφορμα του ΣΚΑΙ να δωσει πληροφοριες.
Αυτές οι εταιρίες μπορούν στη συνέχεια να δώσουν τα δικαιώματα αναμετάδοσης σε άλλα κανάλια ή πλατφόρμες (όπως Cosmote/NOVA).
Στο ΣΚΑΙ, από ότι φαίνεται, θα δείχνει σημαντικά ντέρμπυ του Παναθηναϊκού και ίσως σημαντικά παιχνίδια του Κυπέλλου/Supercup. Για το μπάσκετ διάβασα ότι μπορεί να δείχνει δύο ματς ανά αγωνιστική. Τα υπόλοιπα σε πλατφόρμα υπό πληρωμή. Τώρα δεν φαίνεται πολύ ρεαλιστικό να φτιάξει μια δική πλατφόρμα τύπου ANT1+ μέχρι τον Σεπτέμβριο. Αλλά ποτέ δεν ξες. Σε αντίθετη περίπτωση από τη στιγμή που ήρθε σε ρίξη με την Cosmote λόγω του συμβολαίου του Παναθηναϊκού δεν νομίζω να τα δώσει και εκεί, το ίδιο και με NOVA που είναι στο αντίθετο στρατόπεδο. Οι εναλλακτικές που μένουν είναι ξένες πλατφόρμες τύπου DAZN και Amazon Prime Video, μια επιλογή που θα είναι καινοτόμα για την ελληνική αγορά.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4335
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Basket League 2026-27

nba style..
- These users thanked the author Shivaspace for the post (total 3):
- Maurice_Escargot, paok-porter1337, katafraktos