Basket League 2026-27

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4819
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από st4this »

Αναγέννηση Αρκαλοχωριου... Μάλιστα. Αυτή η ομάδα θα κάνει δηλαδή όλη τη χρονιά ταξίδια; Που έπαιζε πριν; NL1?

7η στην NL1 βλεπω... Έχασε τα PlayOffs απτον Ιωνικό, δηλαδή αυτή η ομάδα μέσα στο καλοκαίρι θα φτιάξει ομάδα να παίξει Α2, οκ
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4206
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Για 3 ετη. 25 εκατομμυρια ευρω συνολο.

Υποθετω οτι ολοι οι αγωνες θα προβαλλονται απο νεα πλατφορμα. Το Skai δεν εχει Skai TV application αυτην την στιγμη σωστα?


Ο ΣΚΑΪ είναι ο νικητής στην κούρσα των τηλεοπτικών δικαιώματων της Stoiximan GBL, έπειτα από την εντυπωσιακή ρελάνς που πραγματοποίησε για να εξασφαλίσει το προϊόν.


Το μεσημέρι της Τετάρτης (24/06) πραγματοποιήθηκε το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ που καθόριζε τον τηλεοπτικό χάρτη των επόμενων χρόνων για την Stoiximan GBL.

Μετά από τη διαδικασία, λοιπόν, νικητής στην κούρσα αναδείχθηκε ο ΣΚΑΪ που με την εντυπωσιακή προσφορά του εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του προϊόντος που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4206
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:07 Αναγέννηση Αρκαλοχωριου... Μάλιστα. Αυτή η ομάδα θα κάνει δηλαδή όλη τη χρονιά ταξίδια; Που έπαιζε πριν; NL1?

7η στην NL1 βλεπω... Έχασε τα PlayOffs απτον Ιωνικό, δηλαδή αυτή η ομάδα μέσα στο καλοκαίρι θα φτιάξει ομάδα να παίξει Α2, οκ
Σιγα μην εδινε wild card στον μισητο του Απολλων Πατρων.
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4335
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Shivaspace »

Αρκαλοχώρι είναι εκεί που είχε γίνει ο δυνατός σεισμός στην Κρήτη?
άσχετο , όμως αν είναι το γνωστό Αρκαλοχώρι εκει κατασκεβάζεται το νέο αεροδρόμιο του Ηρακλείου με τον αεροδιαδρομο να βρίσκεται πάνω ακριβώς, σε τέλεια ευθυγράμμιση με ένα απ τα πιο ενεργά ρήγματα της Κρήτης

Arkalochori tremors :mrgreen:

και οι εθνικοί μας σπορτς κάστερς της ερτ τι θ ακάνουν τώρα..μεταγραφή κι αυτοί?
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4206
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Καλυτερα που εφυγε απο την ΕΡΤ να εχει παραπανω χρονο ο Κουσης να κανει live στο youtube.


Archalochori Tremors BC ομαδαρα για το basketaki!


Παρακαλω οποιος γνωριζει κατι για την νεα πλατφορμα του ΣΚΑΙ να δωσει πληροφοριες.
These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 2):
katafraktos, GianD
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

Maurice_Escargot έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:22 Για 3 ετη. 25 εκατομμυρια ευρω συνολο.

Υποθετω οτι ολοι οι αγωνες θα προβαλλονται απο νεα πλατφορμα. Το Skai δεν εχει Skai TV application αυτην την στιγμη σωστα?


Ο ΣΚΑΪ είναι ο νικητής στην κούρσα των τηλεοπτικών δικαιώματων της Stoiximan GBL, έπειτα από την εντυπωσιακή ρελάνς που πραγματοποίησε για να εξασφαλίσει το προϊόν.


Το μεσημέρι της Τετάρτης (24/06) πραγματοποιήθηκε το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ που καθόριζε τον τηλεοπτικό χάρτη των επόμενων χρόνων για την Stoiximan GBL.

Μετά από τη διαδικασία, λοιπόν, νικητής στην κούρσα αναδείχθηκε ο ΣΚΑΪ που με την εντυπωσιακή προσφορά του εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του προϊόντος που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.
Τι??? Ε οχι και ποιος θα μας μιλαει για το καταπληκτικο Περιστερι? Τι θα γινει σε αυτη την ψυχουλα τον Καλκαβούρα?

Με τους κυριους Ιωάννου και Χατζηγεωργίου τι θα κανουμε? Εχω αναγκη να ακουω τις περιγραφες τους
Άβαταρ μέλους
freemind
Δημοσιεύσεις: 1545
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 08:30

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από freemind »

το θέμα είναι να μην έχουμε να πληρώνουμε και ΑλαφούζοςTV για να βλέπουμε μπάσκετ
These users thanked the author freemind for the post (total 4):
Michalios92, paokkerkir, paok-porter1337, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4206
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Μα αυτο θα γινει. Συνδρομητικη πλατφορμα.
dtown
Δημοσιεύσεις: 1020
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από dtown »

Ένα θέατρο του παραλόγου παιχτηκε. Η ΕΡΤ είχε συμφωνησει για 1+1,της ήρθε μανα εξ ουρανου με την ισχυροποίηση ΠΑΟΚ,αρη και αρνήθηκε να ενεργοποιησει το +1 βάζοντας στο παιχνίδι τον Αλαφουζο! Δωράκι ΝΔ στον φαλακρα ήταν τι να λεμε, η πρόταση που έκανε εκ των υστέρων η ΕΡΤ ήταν για τα μάτια του κόσμου
These users thanked the author dtown for the post:
freemind
basketikos4
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από basketikos4 »

Tα 8 εκατομμυρια ευρω το χρονο για ολοκληρο πρωταθλημα ακουγονται σαν εντελως γελοιο ποσο, την ωρα που εχουμε τεραστια ανοδο του ενδιαφεροντος.
Σα να κλεβει εκκλησια ο αλαφουζος..

Δηλαδη του χρονου 14 ομαδες θα μοιραστουν 8 εκατομμυρια!! Οσα μια ομαδα στο ποδοσφαιρο!
These users thanked the author basketikos4 for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4819
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από st4this »

Πόσο να το βάλει το πρωτάθλημα άραγε ο αλφζ; Οι περισσότεροι μπασκετικοι πληρώνουν ήδη nova λογω uleb ή cosmote λογω nba κ ευρωπαϊκών, αρα θα είναι μια έξτρα χρέωση για τα τρομερά εμπορικά παιχνίδια της Α1.. Ίσως με pay per view να πετύχει, αλλά κάθε μήνα πληρωμή για να βλέπεις Καρδίτσα ΓΣΠ Λαύριο δεν ξερω πηγε θα πετύχει
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4206
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Η ΕΡΤ με το ερφλιξ μπορουσε να προγραμματισει τις ωρες της. Κυριως γιατι δεν μπορουσε να εχει μια ωρα ζωνης για καθε αγωνα, εχει τα δικαιωματα απο βολει και τοσα αλλα αθληματα που ηταν πολυ δυσκολο και ειδαμε ποσο απετυχε σε αυτο με τελευταια στιγμης αλλαγες καναλιων.

Για αρχη κι επειδη μια δημιουργια πλατφορμας θελει τον χρονο της, το ΣΚΑΙ ειτε θα δεσμευει ολο του το καναλι τα ΣΚ για αγωνες (7 αγωνες, 3+3+1 το ΣΚΔ) ολοι σε διαφορετικες ωρες, ειτε θα παρει μεγαλο ρισκο να δειχνει μονο καποιους αγωνες στο καναλι και καποιους αλλους διαδικτυακα (προσοχη, χωρις chromecast η app για google tv) μεχρι να φτιαξει μια σωστη πλατφορμα.

Εχει παρει τα δικαιωματα του Παναθηναικου και του Ηρακλη στο ποδοσφαιρο αλλα δεν προτιθεται να τα δειχνει ολα στο ΣΚΑΙ αλλα να κανει PAO & Iraklis TV. Οπως επισης και του Κυπελλου.
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4335
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Shivaspace »

τώρα μπορεί να βλέπουμε τα μπουνίδια live , τσίρκο dpg live, και να μην τα κόβουν..ίσως και όχι!
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 854
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από katafraktos »

Maurice_Escargot έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:34 Καλυτερα που εφυγε απο την ΕΡΤ να εχει παραπανω χρονο ο Κουσης να κανει live στο youtube.


Archalochori Tremors BC ομαδαρα για το basketaki!


Παρακαλω οποιος γνωριζει κατι για την νεα πλατφορμα του ΣΚΑΙ να δωσει πληροφοριες.
Ουσιαστικά ο Αλαφούζος έκανε μια εταιρεία (SportFM) η οποία θα αναλάβει την παραγωγή και την εμπορική εκμετάλλευση αθλητικών θεαμάτων. Παρόμοια εταιρεία (Percapita) έκανε και η σύμπραξη Μαρινάκη-Βαρδινογιάννη-Σόλακ(ιδιοκτήτης NOVA).
Αυτές οι εταιρίες μπορούν στη συνέχεια να δώσουν τα δικαιώματα αναμετάδοσης σε άλλα κανάλια ή πλατφόρμες (όπως Cosmote/NOVA).
Στο ΣΚΑΙ, από ότι φαίνεται, θα δείχνει σημαντικά ντέρμπυ του Παναθηναϊκού και ίσως σημαντικά παιχνίδια του Κυπέλλου/Supercup. Για το μπάσκετ διάβασα ότι μπορεί να δείχνει δύο ματς ανά αγωνιστική. Τα υπόλοιπα σε πλατφόρμα υπό πληρωμή. Τώρα δεν φαίνεται πολύ ρεαλιστικό να φτιάξει μια δική πλατφόρμα τύπου ANT1+ μέχρι τον Σεπτέμβριο. Αλλά ποτέ δεν ξες. Σε αντίθετη περίπτωση από τη στιγμή που ήρθε σε ρίξη με την Cosmote λόγω του συμβολαίου του Παναθηναϊκού δεν νομίζω να τα δώσει και εκεί, το ίδιο και με NOVA που είναι στο αντίθετο στρατόπεδο. Οι εναλλακτικές που μένουν είναι ξένες πλατφόρμες τύπου DAZN και Amazon Prime Video, μια επιλογή που θα είναι καινοτόμα για την ελληνική αγορά.
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4335
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Shivaspace »

Εικόνα

nba style..
These users thanked the author Shivaspace for the post (total 3):
Maurice_Escargot, paok-porter1337, katafraktos
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Basket League”