65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Tolaros »

PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:51 Μην πολύ πανηγυρίζετε γιατί όσο εύκολα σταμάτησε από την εθνική, άλλο τόσο μπορεί να σταματήσει και γενικά, και εκεί θέλω να δω τα μπράβο κλπ κλπ.
Μπορεί αλλά άμα δεν ήταν αυτής της λογικής θα είχε έτσι κι αλλιώς φύγει από τον ΠΑΟΚ για έξω χρόνια τώρα. Οπότε ότι προλάβουμε κέρδος έχουμε
PaokFiesta
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Δευ 27 Ιαν 2014, 22:01

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από PaokFiesta »

Kάθε δικαίωμα έχει ο Γιάννης και ο κάθε Γιάννης να τεθεί εκτός Εθνικής. Εμένα μόνο η ανακοίνωση με ξενίζει. Σε χαλάει ο Γιοβάνοβιτς ναι, σε εμποδίζουν τα χ υ πιστέυω σου πάλι ναι. Αλλά το θέλω να περνάω παραπάνω χρόνο με την οικογένεια μου, όταν ζεις μαζί τους και κακά τα ψέματα κάνεις ένα εξαιρετικά προνομιούχο επάγγελμα, τη στιγμή που ο μέσος Έλληνας χτυπάει 10ωρα για να επιβιώσει και βλέπει την οικογένεια του με το κιάλι ακούγεται περιέργο. Μακάρι η απόφαση (και οι τυχόν επόμενες) του Ντέλια να είναι οι καλύτερες για τον ίδιο και για την ομάδα.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από margas »

PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:51 Μην πολύ πανηγυρίζετε γιατί όσο εύκολα σταμάτησε από την εθνική, άλλο τόσο μπορεί να σταματήσει και γενικά, και εκεί θέλω να δω τα μπράβο κλπ κλπ.
Αν ισχύει ότι όντως είναι μέλος αυτής της θρησκείας υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στην εθνική και την ομάδα.

Με την εθνική θεωρούνε ότι υποτάσσονται κάτω από μια χώρα και όχι απ τον θεό τους. Επίσης υπάρχει και στο σταυρός στο εθνόσημο. Με τον ΠΑΟΚ απ την άλλη θεωρείται εργασία και δεν απαγορεύεται αυτό στη θρησκεία τους. Τώρα αν αποφασίσει να αφιερώσει χρόνο για να μοιράζει φυλλάδια τι να πω. Δε νομίζω πάντως πως θα το κάνει.
These users thanked the author margas for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19167
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από nunies4 »

Αυτο ειναι το μονο που και εμενα με ξενισε. Το οτι προτασει την "δυσκολια" του να μεγαλωνεις οικογενεια , οταν εξω στην κοινωνια γινεται μακελειο απο ανθρωπους που παλευουν νυχτα μερα για το μεροκαματο για να ζησουν τις οικογενειες τους
Ας ελεγε δεν γουσταρω αλλο. Θα καραγουσταρα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nunies4 την Τετ 24 Ιουν 2026, 14:01, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
These users thanked the author nunies4 for the post:
PaokFiesta
Άβαταρ μέλους
crow1581
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2017, 08:16
Τοποθεσία: Ξανθη

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από crow1581 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52
crow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:49 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. εχω σχέσεις με ανθρώπους αυτής της θρησκείας. Ειναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι με μεγάλα κολλήματα. Δεν θα μπορούσε να πει σταματάω για πάντα.. δεν θα την αναιρεεση την απόφαση. Η συγκεκριμένη θρησκεία εχει κάστες...όσο πιο ψηλα ανεβαίνεις τόσο πιο πολλες παραχωρήσεις θα κάνεις. Η θρησκεία ειναι οτι πιο σημαντικό έχουν αυτοί οι άνθρωποι. Ουτε η Εθνική ούτε ο ΠΑΟΚ
Πως προκύπτει το 27 φίλε? Έχει κάποια σημασία η συγκεκριμένη ηλικία?
Ειναι πολλα φιλε. Και ηλικιακά και χρηματικά που πρέπει να δώσεις. Δεν ειναι το μερος. Κράτα αυτο που είπα και μακάρι να γελοιοποίηθω..σχεση είχα 2 χρόνια με κοπελα της θρησκείας trust me I know
These users thanked the author crow1581 for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
crow1581
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2017, 08:16
Τοποθεσία: Ξανθη

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από crow1581 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:52
crow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:49 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. εχω σχέσεις με ανθρώπους αυτής της θρησκείας. Ειναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι με μεγάλα κολλήματα. Δεν θα μπορούσε να πει σταματάω για πάντα.. δεν θα την αναιρεεση την απόφαση. Η συγκεκριμένη θρησκεία εχει κάστες...όσο πιο ψηλα ανεβαίνεις τόσο πιο πολλες παραχωρήσεις θα κάνεις. Η θρησκεία ειναι οτι πιο σημαντικό έχουν αυτοί οι άνθρωποι. Ουτε η Εθνική ούτε ο ΠΑΟΚ
Πως προκύπτει το 27 φίλε? Έχει κάποια σημασία η συγκεκριμένη ηλικία?
Ειναι πολλα φιλε. Και ηλικιακά και χρηματικά που πρέπει να δώσεις. Δεν ειναι το μερος. Κράτα αυτο που είπα και μακάρι να γελοιοποίηθω..σχεση είχα 2 χρόνια με κοπελα της θρησκείας trust me I know
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από margas »

PaokFiesta έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:58 Kάθε δικαίωμα έχει ο Γιάννης και ο κάθε Γιάννης να τεθεί εκτός Εθνικής. Εμένα μόνο η ανακοίνωση με ξενίζει. Σε χαλάει ο Γιοβάνοβιτς ναι, σε εμποδίζουν τα χ υ πιστέυω σου πάλι ναι. Αλλά το θέλω να περνάω παραπάνω χρόνο με την οικογένεια μου, όταν ζεις μαζί τους και κακά τα ψέματα κάνεις ένα εξαιρετικά προνομιούχο επάγγελμα, τη στιγμή που ο μέσος Έλληνας χτυπάει 10ωρα για να επιβιώσει και βλέπει την οικογένεια του με το κιάλι ακούγεται περιέργο. Μακάρι η απόφαση (και οι τυχόν επόμενες) του Ντέλια να είναι οι καλύτερες για τον ίδιο και για την ομάδα.
Δηλαδή ρε αδερφέ ήθελες να βγει να πει σταματάω για θρησκευτικούς λόγους; Οι χριστιανοταλιμπάν αιληναραδες θα έπαιρναν τους πυρσούς και θα κατέβαιναν στο σύνταγμα για αντιντελιας πορεία. Στη χώρα που ψήφισε δις τον κουλη ζεις, δεν έχει μυαλό ο μέσος ελληνας.
These users thanked the author margas for the post (total 2):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Azrael »

Παιδια οποιος και αν ειναι ο λογος ειναι προσωπικο του.Δεν εχει υποχρεωση να καθεται και να δινει εξηγησεις σε κανεναν.
These users thanked the author Azrael for the post (total 12):
GEOL, george188, namisenoiazei, Spike4, margas, aivas19, Kabamaru11, Maklaz, astral, paoki19 and 2 more users
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από eorptol1 »

vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:56 Σας ευχαριστώ όλους για το ΄΄στόλισμα΄΄. Είναι προφανές ότι δεν καταλάβατε τίποτα. Η συμμέτοχη στην Εθνική μιας χώρας είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ, όπως και να λέγεσαι, όπου κι αν παίζεις. Με είπαν χριστιανοταλιμπάν. Καμιά σχέση. Τον Σταυρό δεν τον ανέφερα τυχαία. Για όσους γνωρίζουν αυτούς τους περιέργους τύπους καταλαβαίνουν. Για όσους δεν γνωρίζουν ας ψάξουν. Ταλιμπάν άλλωστε είναι ο ίδιος, γιατί, ενώ τόσοι και τόσοι παίκτες αλλού θρησκεύματος ανά τον κόσμο δεν έθεσαν ποτέ θέμα μη συμμετοχής σε εθνική ομάδα, αυτός το κάνει με θράσος και ψέματα!!! Δεν θέλει να ξαναπαίξει ποτέ στην εθνική και δεν το λέει ευθέως. Πουθενά στην ανακοίνωση που έβγαλε δεν λέει ότι είναι κάτι το προσωρινό!!! Πάλι ψέματα. Ετοιμαστείτε και για την ομάδα. Τότε εσείς που κράζετε , πρώτοι θα βγείτε στα κάγκελα. υπομονή. δεν γνωρίζεται με ποιους έχετε να κάνετε…
Υ.γ. έγινα και …μάρτυρας!!!! χαχαχαχαχαχαχα. καλή αντάμωση αδέρφια!!!
Από τούς προσεχείς αγώνες λέει άιντε σοβαρεψου θά τόν στείλεις και στα τσακιδια....
Μετά από πολλή σκέψη, πήρα την απόφαση να μην είμαι διαθέσιμος για τις επόμενες υποχρεώσεις της Εθνικής Ομάδας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol1 την Τετ 24 Ιουν 2026, 14:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author eorptol1 for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από eorptol1 »

nunies4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:59 Αυτο ειναι το μονο που και εμενα με ξενισε. Το οτι προτασει την "δυσκολια" του να μεγαλωνεις οικογενεια , οταν εξω στην κοινωνια γινεται μακελειο απο ανθρωπους που παλευουν νυχτα μερα για το μεροκαματο για να ζησουν τις οικογενειες τους
Ας ελεγε δεν γουσταρω αλλο. Θα καραγουσταρα
Τι θα έλεγε δεν γουστάρω Γιοβάνοβιτς?
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 5):
margas, Franky, Unpsofable78, paoki19, Ally Samagoal
tzouvi
Δημοσιεύσεις: 1379
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 13:52

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από tzouvi »

vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:56 Σας ευχαριστώ όλους για το ΄΄στόλισμα΄΄. Είναι προφανές ότι δεν καταλάβατε τίποτα. Η συμμέτοχη στην Εθνική μιας χώρας είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ, όπως και να λέγεσαι, όπου κι αν παίζεις. Με είπαν χριστιανοταλιμπάν. Καμιά σχέση. Τον Σταυρό δεν τον ανέφερα τυχαία. Για όσους γνωρίζουν αυτούς τους περιέργους τύπους καταλαβαίνουν. Για όσους δεν γνωρίζουν ας ψάξουν. Ταλιμπάν άλλωστε είναι ο ίδιος, γιατί, ενώ τόσοι και τόσοι παίκτες αλλού θρησκεύματος ανά τον κόσμο δεν έθεσαν ποτέ θέμα μη συμμετοχής σε εθνική ομάδα, αυτός το κάνει με θράσος και ψέματα!!! Δεν θέλει να ξαναπαίξει ποτέ στην εθνική και δεν το λέει ευθέως. Πουθενά στην ανακοίνωση που έβγαλε δεν λέει ότι είναι κάτι το προσωρινό!!! Πάλι ψέματα. Ετοιμαστείτε και για την ομάδα. Τότε εσείς που κράζετε , πρώτοι θα βγείτε στα κάγκελα. υπομονή. δεν γνωρίζεται με ποιους έχετε να κάνετε…
Υ.γ. έγινα και …μάρτυρας!!!! χαχαχαχαχαχαχα. καλή αντάμωση αδέρφια!!!
Το ποτέ ρε αδερφέ που το κατάλαβες?? Γιατί αυτό είναι δική σου μετάφραση και ύποπτη εγώ λέω. Αν εσύ έχεις πρόβλημα με αυτούς, δεν χρειάζεται να το καλύπτεις με το μανδύα του ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ αφορά ΟΛΟΥΣ χωρίς ρατσιστικές απόψεις και ιδεολογίες. Άντε μπράβο που θα τον πεις και ψεύτη
These users thanked the author tzouvi for the post (total 4):
margas, blackzi, Cocobill, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από hasio_john »

Πρώτα απ’ όλα δεν χρειάζονται ούτε υπερβολές, ούτε αφορισμοί, ούτε σταυροί και αναθέματα. Η αλήθεια, όπως συνήθως, βρίσκεται κάπου στη μέση. Από τη μία πλευρά, είναι δύσκολο να μην αναρωτηθεί κανείς γιατί ένας τόσο ταλαντούχος παίκτης δεν έχει πιο σταθερό και ουσιαστικό ρόλο στην Εθνική. Όταν μιλάμε για έναν ποδοσφαιριστή με τις δυνατότητες του Κωνσταντέλια, είναι λογικό αρκετοί να θεωρούν ότι η απόφασή του επηρεάστηκε και από αυτό το γεγονός.
Από την άλλη, όσο σεβαστές κι αν είναι οι οικογενειακές του υποχρεώσεις, δεν παύει να προκαλεί ένα αρνητικό συναίσθημα το να βλέπεις έναν τέτοιο παίκτη, σε τόσο νεαρή ηλικία, να αποχωρεί οικειοθελώς από τις υποχρεώσεις της Εθνικής. Όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουν οικογένειες, παιδιά ή προσωπικά ζητήματα που καλούνται να διαχειριστούν.
Η Εθνική ομάδα δεν είναι μια συνηθισμένη επαγγελματική υποχρέωση. Στην Ελλάδα και παντού στον κόσμο αποτελεί κάτι ξεχωριστό, μια τιμή και ένα όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή. Γι’ αυτό και η συγκεκριμένη απόφαση είναι λογικό να διχάζει τον κόσμο εδώ στο ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ και είμαι σίγουρος και παντού. Προσωπικά, δηλώνω και γω μπερδεμένος με την απόφασή του!
These users thanked the author hasio_john for the post (total 3):
paokkerkir, PaokFiesta, paoki19
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4338
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Shivaspace »

ο ντέλιας έχει πολλές συμμετοχές στην εθνική και στην ελπίδων για να ακούγονται τέτοιες βλακίες για την πάρτη του..αν υπήρχε βάση σ αυτό που μερικοί υποστηρίζουν , γιατί να είχε φορέσει το εθνόσημο σε μικρότερη ηλικία?
These users thanked the author Shivaspace for the post:
paoki19
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19167
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από nunies4 »

eorptol1 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:02
nunies4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:59 Αυτο ειναι το μονο που και εμενα με ξενισε. Το οτι προτασει την "δυσκολια" του να μεγαλωνεις οικογενεια , οταν εξω στην κοινωνια γινεται μακελειο απο ανθρωπους που παλευουν νυχτα μερα για το μεροκαματο για να ζησουν τις οικογενειες τους
Ας ελεγε δεν γουσταρω αλλο. Θα καραγουσταρα
Τι θα έλεγε δεν γουστάρω Γιοβάνοβιτς?
Α θα το ευχαριστιομουν να ξερεις!
Μπορει να του εχει πει ο Μακης κανε υπομονη ερχεται ο Ραζβαν :P
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Azrael »

hasio_john έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:03 Πρώτα απ’ όλα δεν χρειάζονται ούτε υπερβολές, ούτε αφορισμοί, ούτε σταυροί και αναθέματα. Η αλήθεια, όπως συνήθως, βρίσκεται κάπου στη μέση. Από τη μία πλευρά, είναι δύσκολο να μην αναρωτηθεί κανείς γιατί ένας τόσο ταλαντούχος παίκτης δεν έχει πιο σταθερό και ουσιαστικό ρόλο στην Εθνική. Όταν μιλάμε για έναν ποδοσφαιριστή με τις δυνατότητες του Κωνσταντέλια, είναι λογικό αρκετοί να θεωρούν ότι η απόφασή του επηρεάστηκε και από αυτό το γεγονός.
Από την άλλη, όσο σεβαστές κι αν είναι οι οικογενειακές του υποχρεώσεις, δεν παύει να προκαλεί ένα αρνητικό συναίσθημα το να βλέπεις έναν τέτοιο παίκτη, σε τόσο νεαρή ηλικία, να αποχωρεί οικειοθελώς από τις υποχρεώσεις της Εθνικής. Όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουν οικογένειες, παιδιά ή προσωπικά ζητήματα που καλούνται να διαχειριστούν.
Η Εθνική ομάδα δεν είναι μια συνηθισμένη επαγγελματική υποχρέωση. Στην Ελλάδα και παντού στον κόσμο αποτελεί κάτι ξεχωριστό, μια τιμή και ένα όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή. Γι’ αυτό και η συγκεκριμένη απόφαση είναι λογικό να διχάζει τον κόσμο εδώ στο ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ και είμαι σίγουρος και παντού. Προσωπικά, δηλώνω και γω μπερδεμένος με την απόφασή του!
Στον υπολοιπο κοσμο μπορει να αποτελει οντως κατι ξεχωριστο.Νομιζω οτι η συντριπτικη πλειοψηφια του δικου μας κοσμου,με ολα αυτα που εχει δει,δεν νομιζω οτι πολυσκαει για την Εθνικη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Azrael την Τετ 24 Ιουν 2026, 14:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Azrael for the post (total 2):
george188, vasgias
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”