Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
Δημοσιεύσεις: 5926
Εγγραφή: Δευ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Eagle1980 »

Πλεον έχουμε την Νεα Εποχή Π.Α.Ο.Κ !!!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

Parolos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:23
gika έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:07 Εικόνα
Ήταν πολύ μεγάλο το ποστ φίλε Gika οπότε το έβαλα στο ΑΙ να μου κάνει σύνοψη.
:lol: :lol:
These users thanked the author gika for the post:
Parolos
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Να ρωτήσω, έχει κανένας άποψη γι' αυτόν το Γάλλο το Σανταμαρία που θέλουμε. Ο Κόλκας είπε ότι είναι καλός στην τοποθέτηση, στο κράτημα της μπάλας (positioning) και καλός στο χτίσιμο του παιχνιδιού, στην προώθηση της μπάλας αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πάει στην επαφή. Δεν είναι δηλαδή το σκληρό εξάρι. Τον παρομοίασε σαν Μοουρίσιο της θέσης 6 ή κάτι αντίστοιχο (ίσως σε λίγο καλύτερη έκδοση) του Τσιριβέγια του βάζελου. Έχει κανένας σας εικόνα, που να έχει δει τον παίκτη;
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trouman »

Mula_4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:14 Ο Τσαλγατιδης δεν βλέπει τον Γιαννουλη να καταλήγει στον ΠΑΟΚ... Πιο πολύ για ολυμπιακο το βλέπουν... Κ από την σιγή που επικρατεί νμζ έχουν αποδεχτεί ότι θα καταλήξει ολυμπιακο κ απλά θέλουν να ρίξουν τους τόνους... Κρίμα
Το πιο πιθανό είναι η πηγή του να είσαι εσύ ο ίδιος, αν δεν κάνω λάθος, που έγραψες εδώ ότι τελευταία δεν αναφέρεται το όνομα του παίκτη...
These users thanked the author trouman for the post:
giaxxo
Άβαταρ μέλους
zarathustra79
Δημοσιεύσεις: 1947
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από zarathustra79 »

@ΑΜΠΑΛΑΕΑ Η διαφορά μεταξύ αριστερής και δεξιάς πλευράς στην άμυνα είναι οτι αριστερά ο Baba εδώ και δυο χρόνια απέχει πολύ από την προηγούμενη εικόνα του. Ο δε Taylor δεν είχε πείσει κανέναν. Θα μου πεις αυτό μπορεί να αλλάξει με τον Lisci. ΟΚ το σέβομαι, τυχαίο ήταν άλλωστε το παράδειγμα που έφερα για την απόκτηση Γιαννούλη. Στα δεξιά όμως όλοι συμφωνούμε νομίζω οτι ο Kenny έχει πάρει τη φανέλα του βασικού στο σπίτι του και για το λόγο αυτό είμαι ΟΚ με το να είναι ο αναπληρωματικός του σε πιο χαμηλό επίπεδο. Βασικά για μένα το ιδανικό σενάριο θα ήταν να γίνει τέτοια διαχείριση ώστε ο Kenny να πάρει 40-45 παιχνίδια και να υπάρχει κάποιος για να τον συμπληρώνει απέναντι σε αντιπάλους πολύ χαμηλότερης δυναμικότητας. Κι ας είναι και ο Λύρατζης που μην ξεχνάμε οτι είναι homegrown. Και στο άσχημο σενάριο που υπάρξει κάποιος τραυματισμός, θα μπορούσε να καλύψει τη θέση και ο Elustondo.

Το θέμα μου είναι όταν αποφασίζει η ομάδα να ξοδέψει χρήματα, να το κάνει ιεραρχώντας τις ανάγκες της. Αν ήταν εξυπηρέτηση σε μάνατζερ, ΟΚ είναι κι αυτό στο παιχνίδι και στο κάτω κάτω και το ποσό δεν ήταν και αστρονομικό, αλλά το να γκρινιάζουμε για την πιθανή πώληση του μεξικανού είναι κάπως περίεργο. Κατά τη γνώμη μου αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι σουπερ θετική εξέλιξη.
These users thanked the author zarathustra79 for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
WeWillRockYou
Δημοσιεύσεις: 3559
Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WeWillRockYou »

Σύμφωνα με τους Ισπανούς, ο Elustondo είπε το ναι στον ΠΑΟΚ.
Θετική κίνηση για μένα, με δεδομένο ότι χρειαζόμαστε 2 ακόμα κεντρικούς αμυντικούς, εκ των οποίων ο ένας βασικός που θα κάνει τη διαφορά.

Για τον Σάντσεθ πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει.
Κάποιοι Μεξικανοί τον κατηγορούν ότι ήρθε 6 μήνες Ελλάδα, για να εξασφαλίσει τη θέση του στην εθνική για το Μουντιάλ και επιστρέφει πίσω με τη πρώτη ευκαιρία. Άλλοι γράφουν ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει πληρώσει ακόμα την Κρουζ Αζούλ για τη μεταγραφή του και αναρωτιούνται πως θα πάρει μεταγραφή σε άλλη μεξικανική ομάδα. Άλλοι λένε πως ο παίκτης έφυγε από την Κρουζ Αζούλ γιατί ήθελε να παίζει βασικός και αναρωτιούνται γιατί, εφόσον και εκεί αλλά και στον ΠΑΟΚ είχε αρκετές συμμετοχές.
These users thanked the author WeWillRockYou for the post:
Maklaz
ΠΟΡΚΥ-5
Official Paokmania's Papatzis
Δημοσιεύσεις: 1267
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2015, 17:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΠΟΡΚΥ-5 »

Να μην ξεχνάμε ότι σε ένα ενδεχόμενο να παίξει ο ΠΑΟΚ με διάταξη 3-5-2, μπορεί να καλύψει τη θέση του αριστερού φουλ μπακ και ο Αντ. Ζίβκοβιτς!
Mula_4
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 23 Ιουν 2026, 15:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mula_4 »

trouman έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:40
Mula_4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:14 Ο Τσαλγατιδης δεν βλέπει τον Γιαννουλη να καταλήγει στον ΠΑΟΚ... Πιο πολύ για ολυμπιακο το βλέπουν... Κ από την σιγή που επικρατεί νμζ έχουν αποδεχτεί ότι θα καταλήξει ολυμπιακο κ απλά θέλουν να ρίξουν τους τόνους... Κρίμα
Το πιο πιθανό είναι η πηγή του να είσαι εσύ ο ίδιος, αν δεν κάνω λάθος, που έγραψες εδώ ότι τελευταία δεν αναφέρεται το όνομα του παίκτη...
Τις τελευταίες μέρες δεν αναφέρεται κανένας στο ονομα του Γιαννούλη. Αν δε τον έχεις αντιληφθεί είναι δικό σου θέμα... Είναι σίγουρο ότι προσπαθούν να ρίξουν τους τόνους ώστε να μην παίρνουν αποφάσεις με την πίεση του κόσμου...
Απλά να θυμίσω ότι αν δεν υπήρχαν αντιδράσεις ο Γιαννούλης θα φορούσε ήδη τα ερυθρόλευκα και ο Πουσιτς θα προπονούσε την ομάδα...
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5805
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από marsantos »

leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:26 ...
Χώνομαι στο μεταξύ σας διάλογο, δεν είναι ωραίο, το ξέρω. Αλλά η ομάδα ήθελε τρεις τέσσερις καλές μεταγραφές και θα πήγαινε τρένο. Η σπουδή περί νέας εποχής, περάσματος στο μέλλον κτλ, μια επικοινωνιακή καμπάνια δηλαδή ωραιοποίησης μιας καινούργιας ''φιλοσοφίας'', η οποία στον ΠΑΟΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο δε συγκεντρώνει ιδιαίτερες πιθανότητες πρωταθλητισμού για ευνόητους λόγους, τι άλλο είναι από επαναθεώρηση στόχων; Όλη η παρακαταθήκη μιας πενταετίας ξηλώνεται, χωρίς κανένα λόγο. Η ομάδα θα έπρεπε να έχει συνέχεια, αλλά αποφασίστηκε να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη για να φτιαχτεί μια καινούργια. Τι νόημα υπάρχει σε αυτό, κανένας δε με έχει πείσει ούτε για την αναγκαιότητα ούτε και το ορθό μιας τέτοιας επιλογής. Μόνωση στο ταβάνι χρειαζόταν να κάνεις, αλλά αλλάζεις και τα πλακάκια. Και μόνο που ακούς για αξιοποίηση της ακαδημίας, λες και τόσο καιρό έμενε αναξιοποίητη, λες και θάφτηκαν τόσο καιρό πολλοί Κωνσταντέλιες και Τζόληδες... Λες και αυτό χρειαζόταν ο ΠΑΟΚ, τον κάθε Λύρατζη και τον κάθε Τσιγγάρα... Με πρωταθλητισμό στη Μιραντές, πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ την τεχνογνωσία για να σηκώσεις, είτε αρέσει είτε όχι, δεν την κατέχεις. Αν είναι όλα αυτά για το καινούργιο γήπεδο, καλώς. Να κάνεις με άλλα λόγια ένα βήμα πίσω τώρα, για να κάνεις δύο βήματα μπροστά σε τρία τέσσερα χρόνια... Δε μου αρέσει, δε θα με ρωτήσουνε κιόλας, αλλά το δέχομαι. Η επικοινωνιακή αρλούμπα περί εκσυγχρονισμού και νέας σελίδας και μπλα μπλα μπλα είναι αχρείαστη.
Παιχταρά μου δε χώνεσαι καθόλου. Χαρά μου να σε διαβάζω κα το ξέρεις.
Δεν υπάρχει κάποιος που να μην είναι, στη χειρότερη, μουδιασμενος, και στην καλύτερη, υπομονετικός.
Βλέπεις και παιδιά που ήταν με λεπτομερή τεκμηρίωση εναντίον του Λουτσέσκου να έχουν τις ενστάσεις τους είτε για τον προπονητή ειτε για τους παίκτες που ακούγονται.
Σε άλλον λιγότερο , σε άλλον περισσότερο, σε άλλον στιγμιαία, σε άλλον επιπόλαια, σε όλους μας έχει περάσει η σκέψη μήπως κάνουμε εκπτώσεις στους στόχους.
Οι περισσότεροι καταλήγουν πως εμπιστευομαστε Αντρέ και Λεό άρα η παρουσία των 2 μας καθησυχάζει. Και αυτό όμως αν το σκεφτείς ψυχρά περισσότερο αισιόδοξη ματιά είναι πάρα πεποίθηση.
Στον ΠΑΟΚ ακόμα κι όταν ήρθαν Νασμπεργκ, Κάργας, Κουαλιατα, Μπράντον, Νταντας, Ράφα Σοαρες κ.α. ο ιδιοκτήτης βγήκε και δήλωσε, πως ναι μεν ξέρω πως κάνουμε μια καινούρια αρχή αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν κυνηγάω την πρώτη θέση.

Προσωπικά δεν ξέρω τα οικονομικά της ομάδας, αν υπάρχει πρόβλημα ή δεν υπάρχει, αν θέλει να ρίξει το βάρος στο γήπεδο ή όχι κτλ. Και δε με ενδιαφέρει στην τελική. Ότι απόφαση παίρνει η διοίκηση που έχει οικονομικό αντίκτυπο, μου είναι απόλυτα σεβαστή και δεν μπαίνω σε τέτοια χωράφια.
Όμως ακόμα κι αν οι κινήσεις δεν φαντάζουν εκ πρώτης όψεως πως είναι κινήσεις δυνατές για πρωταθλητισμο, αυτο που θελω είναι να μη χαθεί η πίεση και η ρητορικη για κατάκτηση τίτλων.
Τη χρονιά του 22-23 ενώ όλοι μίλαγαν στην αρχή πως πάμε για ρισταρτ, στο τέλος έγινε ο κακός χαμός για την καθίζηση στα πλέι οφ και το χαμένο τελικό με παίκτη παραπάνω και καλώς έγινε ο χαμός. Αυτή η πίεση και η επίγνωση του ότι 'παιδιά εδώ παλεύουμε για την κορυφή', είναι που οδήγησε την ομάδα στην κορυφή την επόμενη χρονιά. Γι' αυτό πήρες πρωτάθλημα με ασίστ και γκολ του Μπράντον και έκανες διπλά σε Φρανκφούρτη και Λεωφόρο με Ράφα.
Θέλω να τους ακούσω όλους τι εχουν να μας πουν και όπως και να μας το πουν θα καταλάβουμε.
Πρέπει ο καθένας που έρχεται εδώ να ξέρει πως ήρθε μια ομάδα που παλεύει για την κορυφή. Η σπίθα πρέπει να μένει αναμμένη για να υπάρχει συνέχεια.
Είναι άλλο πράγμα να έχεις στόχο τον τίτλο και να μην τα καταφερνεις ή να μην μπορείς να τα καταφέρεις και άλλο πράγμα να μην έχεις πρώτο στόχο την κορυφή και απλά να συμμετέχεις.
Ακούω κι αυτό που λέει ο Ριαν, πως αν υπάρχει πίεση από την πρώτη στιγμή μπορεί να σε κάνει να λοξοδρομησεις και να κοιτάς τη βαθμοθηρια και οχι την εξέλιξη της ομάδας. Εκεί είναι που θέλω τους γύρω γύρω να κρατήσουν τον προπονητή αταλαντευτο ακόμα κι αν χάνονται αγώνες. Χαζοί δεν είμαστε. Αν δούμε πως χτίζεται κάτι στέρεο μπορούμε να κάνουμε όση υπομονή χρειάζεται.
Αφού είπαμε.. 1 στα 5 μας αναλογεί :mrgreen:
These users thanked the author marsantos for the post (total 5):
leomatos88, aivas19, Unpsofable78, Maklaz, paokspren
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Mula_4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:06
trouman έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:40
Mula_4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:14 Ο Τσαλγατιδης δεν βλέπει τον Γιαννουλη να καταλήγει στον ΠΑΟΚ... Πιο πολύ για ολυμπιακο το βλέπουν... Κ από την σιγή που επικρατεί νμζ έχουν αποδεχτεί ότι θα καταλήξει ολυμπιακο κ απλά θέλουν να ρίξουν τους τόνους... Κρίμα
Το πιο πιθανό είναι η πηγή του να είσαι εσύ ο ίδιος, αν δεν κάνω λάθος, που έγραψες εδώ ότι τελευταία δεν αναφέρεται το όνομα του παίκτη...
Τις τελευταίες μέρες δεν αναφέρεται κανένας στο ονομα του Γιαννούλη. Αν δε τον έχεις αντιληφθεί είναι δικό σου θέμα... Είναι σίγουρο ότι προσπαθούν να ρίξουν τους τόνους ώστε να μην παίρνουν αποφάσεις με την πίεση του κόσμου...
Απλά να θυμίσω ότι αν δεν υπήρχαν αντιδράσεις ο Γιαννούλης θα φορούσε ήδη τα ερυθρόλευκα και ο Πουσιτς θα προπονούσε την ομάδα...
Εσύ νομίζεις ότι ο Γιαννούλης δεν πήγε στο γαύρο ή δεν ήρθε ο Πούσιτς επειδή «Η ΠΑΕ άκουσε τον κόσμο»; Ε ρε τι ζούμε. Κλείστε και ένα αριστερό εξτρέμ αν μπορείτε φίλε
These users thanked the author aivas19 for the post (total 8):
Unpsofable78, blackzi, freemind, Aigle_Noir, Kabamaru11, paok apo epilogi, Ally Samagoal, giaxxo
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2202
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Το είχα προβλέψει @aivas19 :mrgreen:
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
aivas19, giaxxo
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3131
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maxpaok »

Ξεκίνησε η στήριξη.
Η δική μας.
Των φίλων, οπαδών.
Πολύ αισιοδοξία ούτε καν αυτοσυγκράτηση, υπομονή.
Άβαταρ μέλους
rade paprica
Δημοσιεύσεις: 1486
Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από rade paprica »

Η καθυστέρηση στην πρόλσηψη προπονητή
μας έχει φέρει αντιμέτωπους με την εξής αντιφατική κατάσταση στο μεταγραφικό:

Από τη μία πλευρά είναι λογικό ο νέος προπονητής να θέλει χρόνο
να αξιολογήσει τόσο το υπάρχον υλικό, όσο και τις προτάσεις.
Άρα οι μεταγραφές πάνε κατά το δυνατόν πίσω,
για να δώσουν τον απαραίτητο χρόνο για μια σωστή απόφαση.

Από την άλλη οι ευρωπαικοί αγώνες σε ένα μήνα
απαιτούν -αν ήταν δυνατό- το ρόστερ να ήταν πλήρες ΧΘΕΣ.

Τί κάνεις για να λύσεις την αντίφαση,
δεδομένου ότι σε κάποιες θέσεις με το υπάρχον ρόστερ έχει ΚΑΙ αριθμητικό πρόβλημα (π.χ. στόπερ);

Κλείνεις τώρα τις τρύπες με παίκτες α) κατά το δυνατόν αξιόπιστους και β) που μπορούν να προσαρμοστούν σε διάφορους ρόλους/θέσεις/τακτικές.
Παίρνεις τους στοχευμένους παίκτες αργότερα.

Δεν ξέρω αν ακολουθούμε, όντως, μια τέτοια τακτική.
Ο βάσκος πάντως μου φαίνεται για μεταγραφή
που ταιριάζει στο "κλείνω τρύπες"
και που δεν "δένει" τα χέρια του προπονητή για το πως θα τον χρησιμοποιήσει.
These users thanked the author rade paprica for the post:
aivas19
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Με κεντρικούς αμυντικούς τους Μιχαηλίδη, Ελουστόντο και Χατζηδιάκο, εφόσον βέβαια έρθει και αυτός στον ΠΑΟΚ, κερδίζουμε σε τεχνική στην άμυνα, αλλά χάνουμε και πολύ μάλιστα σε ύψος και αθλητικότητα. Και με κάτι Αγρίνιο, Καλαμάτα, Ατρόμητο και ανάλογα, λογικά δεν θα υπάρχει θέμα. Αλλά όταν θα έχουν αντιπάλους τον Βάργκα, τον Τεττέη ή τον Ελ Καμπί και αντιπάλους στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και ελπίζω και τον χειμώνα, στο physical game θα τους πάρουν παραμάζωμα.
Ο Χατζηδιάκος δεν με πείθει καθόλου σαν λύση, δεν έχει κανένα από τα χαρακτηριστικά που χρειαζόμαστε.
Αν οι αποδοχές του Ελουστόντο είναι όπως αναφέρουν στα 1,2 τον χρόνο, είναι ένδειξη πως έρχεται σαν πρώτο βιολί και δεν θα πάμε για κάτι καλύτερο. Η λογική λέει ότι πρώτα παίρνεις τους καραβασικούς και μετά τις εναλλακτικές. Η ομάδα χρειάζεται ηγετική φυσιογνωμία και ντούκι στα στόπερ που θα καθαρίζει ψηλά και θα τον βλέπει ο κάθε αντίπαλος φορ και θα τρέμει να τον ακουμπήσει.
Πρώτη ίσως φορά έναρξη προετοιμασίας με τόσες ελλείψεις. Θεραπεία διαβάζω ο Μεϊτέ για τον οποίο είπα ότι τον θεωρώ αρκετά αμφίβολο για ποιοτική και ποσοτική προσφορά λόγω του μεγάλου προβλήματος στην κατ' ισχίον, ατομικό Μιχα- (χρόνισε το πρόβλημα με το γόνατο;) και Καμαρά (καλά αυτός έπαθε θλάση στον τελικό του κυπέλλου και μετά 2 μήνες δεν ανένηψε;). Παίκτης στον αριστερό ασβέστη πλην του Μπέρδου των 45΄ πέρσι δεν υπάρχει, σέντερ φορ Μύθου (ελπίζω να μην πουληθεί και αυτός) και Γερεμέγιεφ, γιατί τον Τσάλωφ δεν μπορώ να τον υπολογίσω και στα χαφ μόνο ο Ζαφείρης μέχρι τώρα που ξεκινά από αύριο, συν τους Σαρρή και Τσοπούρογλου του ΠΑΟΚ Β΄. Αριστερό μπακ; Μπάμπα στο Μουντιάλ με πιθανή επιστροφή σε 20-25 μέρες από τώρα και σε καθοδική πορεία εδώ και δύο χρόνια, Γιαννούλη ακούμε αλλά μόνο σε φωτογραφία τον βλέπουμε και μείναμε με Τέιλορ και Γκόμεζ. Προσθέτω και το αναγραφόμενο θέμα με τον Σάντσεθ, αν βέβαια υφίσταται.
Δεν τα θεωρώ σοβαρά πράγματα αυτά για ομάδα με υψηλές βλέψεις. Αποφασίστηκε και σωστά ίσως να πάμε σε νέο και υποσχόμενο προπονητή που θα δουλεύει και με τους νέους, αλλά παράλληλα θα πρέπει να πετύχει και τους στόχους της ομάδας. Και η πρώτη πρόκληση είναι σε λιγότερο από ένα μήνα με τους δύο αγώνες για το Europa League και εκεί δεν χωράει άλλη Λέφσκι ή Έστερσουντ. Ο νέος προπονητής πρέπει να στηριχθεί και άμεσα, να μην φύγει στην Ολλανδία και ψάχνει παίκτες σε κάθε γραμμή για τις προπονήσεις και τα φιλικά. Ας σβήσουμε επιτέλους την ημερομηνία 32/8 από το μεταγραφικό μας ημερολόγιο.
These users thanked the author Γερασίμου for the post (total 4):
Logistis, Unpsofable78, WeWillRockYou, giaxxo
tzim01
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

panpangr77 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:08 Ο Σαντζες ήταν μάλλον κάποια εξυπηρετηση και θα φανει.
εγω βλεπω ισα ισα αντιθετα τα πραγματα,οτι επεισαν εναν παιχτη με το κινητρο του μουντιαλ οτι θα ειναι βασικος και προφανως δεν εγινε,εγω να υπενθυμισω οτι και οι ευρωπαιοι που επαιξε αλλα και σχολια απο το μεξικο υπηρχαν για τον χαρακτηρα και την προσωπικοτητα του ποδοσφαιριστη.

εγω δεν θα σταθω στο ποσο που δοθηκε για το δεξι μπακ ενω υπηρχαν και αλλες αναγκες τον γεναρη,ειναι διεθνης σε μια πολυ καλη εθνικη και με ευρωπαικο παρελθον σε μεγαλα κλαμπ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”