65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αν σταμάτησε στα 23 από την εθνική γιατί να μην σταματήσει στα 27;
Άλλα λέει βλακείες αυτός, και όχι εσύ που πιστεύεις ότι σταμάτησε επειδή δεν έπαιζε βασικός.
Δεν νοείται επαγγελματίας ποδοσφαιριστής που σταματάει από την εθνική επειδή "απαξιώνεται", σοβαρευτείτε. Οι λόγοι είναι άλλοι και θα τους μάθουμε κάποια στιγμή στα σίγουρα.
Άλλα λέει βλακείες αυτός, και όχι εσύ που πιστεύεις ότι σταμάτησε επειδή δεν έπαιζε βασικός.
Δεν νοείται επαγγελματίας ποδοσφαιριστής που σταματάει από την εθνική επειδή "απαξιώνεται", σοβαρευτείτε. Οι λόγοι είναι άλλοι και θα τους μάθουμε κάποια στιγμή στα σίγουρα.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Π.Α.Ο.Κ. ΕΣΥ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΉ! Γιανναρε είμαστε μαζί σου. Προέχει η οικογένεια σου. Προστατέψτε το παίκτη!
- These users thanked the author st4this for the post (total 10):
- margas, aivas19, Kabamaru11, Spike4, Maklaz, eorptol1, Apil44, paok apo epilogi, Ally Samagoal, Logistis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ότι θέλει ας κάνει. Όποιος θέλει να παίξει μαζί του μπορεί να έρθει στον ΠΑΟΚ.
- These users thanked the author icue for the post (total 5):
- Eagle1980, Dimitrisou, eorptol1, blackzi, Ally Samagoal
-
alexgarcia6
- Σασταλεγάκιας 2025
- Δημοσιεύσεις: 4202
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Καλα πολυ στα παπαρια μου η εθνικη αλλα οντως κριμα τετοιο ταλεντο να κουβαλαει τετοιο μυαλο
Κριμα γιαννακο
Κριμα γιαννακο
- These users thanked the author alexgarcia6 for the post (total 3):
- sniper4, Michalios92, Montrealiotis
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4340
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
για να παίζεις στην εθνική μήπως πρέπει να έχεις εκπληρώσει και την στρατιωτική θητεία όπως σε αρκετές άλλες περιπτώσεις?
αυτοί εκεί κάτω είναι ικανοί να σκαρφίστηκαν και κανένα τέτοιο κόλλημα..τους έχω ικανούς για όλα
φυσικά δεν γνωρίζω αν ο ντέλιας έχει καταταγεί μέχρι τώρα..πολλοί αθλητές το περνούν αυτό ως γνωστόν καθαρά διαδικαστικά, παρ όλα αυτά χρειάζονται έστω και τα τυπικά
αυτοί εκεί κάτω είναι ικανοί να σκαρφίστηκαν και κανένα τέτοιο κόλλημα..τους έχω ικανούς για όλα
φυσικά δεν γνωρίζω αν ο ντέλιας έχει καταταγεί μέχρι τώρα..πολλοί αθλητές το περνούν αυτό ως γνωστόν καθαρά διαδικαστικά, παρ όλα αυτά χρειάζονται έστω και τα τυπικά
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- These users thanked the author paok_cv for the post (total 5):
- Iznogoud4, Unpsofable78, eorptol1, Ally Samagoal, Logistis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧvasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:21 οποίος έχει πρόβλημα με τον Σταυρό στο στήθος ας αλλάξει χώρα. εδώ στην Ελλάδα αυτό έχουμε για εθνόσημο. κατάλαβες?
ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ ΡΕ
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Οι αριθμοί λένε ότι με τον καρβέλα στον παγκό ήταν 17 φορές στην αποστολή της εθνικής με μ.ο λεπτών συμμετοχής τα 24 λεπτά. Όσο και να θέλει κάποιος να είναι ταπεινός και πιστός στρατιώτης της εθνικής όταν όλος ο κόσμος ανγνωρίζει ότι είναι ό,τι καλύτερο έχει κυκλοφορίσει ποδοσφαρικά στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες, σου την βαραεί στο κεφάλι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος riegel την Τετ 24 Ιουν 2026, 13:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author riegel for the post (total 9):
- Unpsofable78, margas, episimos73, theodorsalonika, eorptol1, Apil44, Ally Samagoal, Logistis, SCIFO
-
The_Analyst_4
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2025, 12:09
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Γράψτε ότι παπαριά θέλετε στο ίντερνετ. Στο γήπεδο έτσι κι αλλιώς δεν θα ακουστεί ποτέ τίποτα για τον Ντελια. Γενικά αν κάποιος ασχολείται με τα του ΠΑΟΚ μέσω του Facebook και κάποια στιγμή έρθει στο γήπεδο, θα πάθει σοκ από το πόσο διαφορετικό είναι το κλίμα εκεί.
Το μόνο που με τριγκάρει πάντα είναι το πως καμιά φορά επηρεάζεται ακόμα και η λειτουργία της ομάδας από τις ανώνυμες λακιεσμα που γράφονται στο ίντερνετ.
Το μόνο που με τριγκάρει πάντα είναι το πως καμιά φορά επηρεάζεται ακόμα και η λειτουργία της ομάδας από τις ανώνυμες λακιεσμα που γράφονται στο ίντερνετ.
- These users thanked the author The_Analyst_4 for the post (total 7):
- Unpsofable78, margas, george188, eorptol1, blackzi, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, paok apo epilogi
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. εχω σχέσεις με ανθρώπους αυτής της θρησκείας. Ειναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι με μεγάλα κολλήματα. Δεν θα μπορούσε να πει σταματάω για πάντα.. δεν θα την αναιρεεση την απόφαση. Η συγκεκριμένη θρησκεία εχει κάστες...όσο πιο ψηλα ανεβαίνεις τόσο πιο πολλες παραχωρήσεις θα κάνεις. Η θρησκεία ειναι οτι πιο σημαντικό έχουν αυτοί οι άνθρωποι. Ουτε η Εθνική ούτε ο ΠΑΟΚ
- figurehead4
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 19 Ιουν 2023, 20:22
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πολύ καλά τους έκανες παιχταρά μου
Σε έχει ξεφτιλλίσει ο γελοίος που παριστάνει τον προπονητή να σε βάζει αναπληρωματικό του μπακασέτα
Γράψε τους στ' αρχίδια σου
Και ο ΠΑΟΚ να σε προστατεύσει επιτέλους με μηνύσεις σε κάθε κοπρόσκυλο αρδ που θα πιαστεί να πει τη μαλακία του
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Το παιδί δε γουστάρει να τρέχει με την Εθνική στα ρεπό του και λογαριασμό δε χρωστάει σε κανένα. Καλύτερα να είναι ξεκούραστος με την ομάδα μας.
Να κάνετε το σταυρό σας που τέτοιος παίκτης παίζει στον ΠΑΟΚ και έχετε την τύχη να τον βλέπετε από κοντά κάθε βδομάδα.
Να κάνετε το σταυρό σας που τέτοιος παίκτης παίζει στον ΠΑΟΚ και έχετε την τύχη να τον βλέπετε από κοντά κάθε βδομάδα.
- These users thanked the author Tolaros for the post (total 4):
- Azrael, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ally Samagoal, paok apo epilogi
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πάντα είχα όνειρο να βγάλουμε έναν παίκτη που θα τον σέβεται όλη η Ελλάδα για το ήθος και την ποδοσφαιρική του ικανότητα, αλλά αυτός θα έχει τόσο @@ που θα αρνηθεί να παίξει για αυτήν.
Γιανναρά ρισπεκτ ρε φίλε που πας αντίθετα απ το σύστημα. Από αυτούς που δίνουν χαρτάκι να παίζει το αθηνεζικο νούμερο και όχι εσύ. ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ ρε παικταρα. Παντού και για πάντα. Ενας σοβαρός ΠΑΟΚτσης το εθνόσημο το γράφει εκεί που δεν φέγγει ο ήλιος.
ΠΑΟΚ εσύ, γαμω την εθνική.
Γιανναρά ρισπεκτ ρε φίλε που πας αντίθετα απ το σύστημα. Από αυτούς που δίνουν χαρτάκι να παίζει το αθηνεζικο νούμερο και όχι εσύ. ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ ρε παικταρα. Παντού και για πάντα. Ενας σοβαρός ΠΑΟΚτσης το εθνόσημο το γράφει εκεί που δεν φέγγει ο ήλιος.
ΠΑΟΚ εσύ, γαμω την εθνική.