6. Dejan Lovren
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 125
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: 6. Dejan Lovren
Δεν θα ξεχάσω το ματς με την Λυον μετά το τραγικό δυστύχημα ...
Στο τέλος, ειχε πιάσει τα παιδαρέλια της Λυον που πάνυγύριζαν μπας και καταλάβουν τι είχε συμβεί και να το βούλωναν..
Τον κοιτούσαν και τον ακούγαν με προσοχή!
Εκει κατάλαβα οτι ο τύπος αυτός ένιωθε και πολύ μάλιστα!
Σε ευχαριστούμε για την παρουσία σου, μακάρι να σε είχαμε στα 30 σου
Καλή συνέχεια Dejan
Στο τέλος, ειχε πιάσει τα παιδαρέλια της Λυον που πάνυγύριζαν μπας και καταλάβουν τι είχε συμβεί και να το βούλωναν..
Τον κοιτούσαν και τον ακούγαν με προσοχή!
Εκει κατάλαβα οτι ο τύπος αυτός ένιωθε και πολύ μάλιστα!
Σε ευχαριστούμε για την παρουσία σου, μακάρι να σε είχαμε στα 30 σου
Καλή συνέχεια Dejan
- These users thanked the author Michalios92 for the post (total 14):
- st4this, rockcity4, obanebane, vasgias, Σουριναμέζος, leomatos88, paokkerkir, margas, Sera4, george188 and 4 more users
Re: 6. Dejan Lovren
Παλτουδια πολυτελείας,μαγκια κλανια κ εξάτμιση ουτε να πηδήξει εφημερίδα δεν μπορούσε.καλα για τις φορές που επαιξε κ αριστερό στοπερ μην σχολιάσω καλύτερα επίπεδο γ εθνικης .καλη σύνταξη ψηλε !!
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6330
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1486
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
- falconakis
- Δημοσιεύσεις: 1925
- Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 21:39
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: 6. Dejan Lovren
Στο καλό μεγάλε...
Φόρεσες την..φανελα.με τον μαύρο δικέφαλο..
Τιμη σου....
Αντιο
Φόρεσες την..φανελα.με τον μαύρο δικέφαλο..
Τιμη σου....
Αντιο
Re: 6. Dejan Lovren
tenten4GT έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:40 Παλτουδια πολυτελείας,μαγκια κλανια κ εξάτμιση ουτε να πηδήξει εφημερίδα δεν μπορούσε.καλα για τις φορές που επαιξε κ αριστερό στοπερ μην σχολιάσω καλύτερα επίπεδο γ εθνικης .καλη σύνταξη ψηλε !!
Γιατί? Αριστερό στόπερ ήταν? Καλύτερα κεντζιορα μάλλον αριστερά? Πάμε καλά?
Re: 6. Dejan Lovren
tenten4GT έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:40 Παλτουδια πολυτελείας,μαγκια κλανια κ εξάτμιση ουτε να πηδήξει εφημερίδα δεν μπορούσε.καλα για τις φορές που επαιξε κ αριστερό στοπερ μην σχολιάσω καλύτερα επίπεδο γ εθνικης .καλη σύνταξη ψηλε !!
Γιατί? Αριστερό στόπερ ήταν? Καλύτερα κεντζιορα μάλλον αριστερά? Πάμε καλά?