Εγώ πάντως τον αγαπάω τον σταυρό. Τον αναφέρω τουλάχιστον 5 φορές την μέρα. Όταν, δε, παίζει και ο ΠΑΟΚ μπορεί να τον αναφέρω και καμιά 20ρια.vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:21 οποίος έχει πρόβλημα με τον Σταυρό στο στήθος ας αλλάξει χώρα. εδώ στην Ελλάδα αυτό έχουμε για εθνόσημο. κατάλαβες?
65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- These users thanked the author PAOK_Antarctica for the post (total 24):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, st4this, scarsick, aivas19, Tolaros, paokkerkir, astral, Dimitrisou, ToMousiTouCrespo, dionisisbasi and 14 more users
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Το ότι εσύ και εγώ μπορούμε να το κάνουμε, δεν σημαίνει πως μπορούνε όλοι.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:30Ρε φίλε τώρα κοροϊδευόμαστε? Αρχικά κανείς δεν είπε σε κανέναν πως να ζήσει την ζωή του. Έπειτα θεωρείς ότι οι 30 μέρες τον χρόνο που μαζεύονται για τις εθνικές επιβαρύνει την οικογενειακή του ζωή? Και δεν την επιβαρύνουν οι 300 μέρες που είναι με τον ΠΑΟΚ, σε διάφορες πόλεις και χώρες και σε αποστολές που μένουν σε ξενοδοχεία? Έχουμε όλα τα κομμάτια του παζλ, ας τα βάλουμε το ένα πλάι στο άλλο. Αυτό διάλεξε, μ'αυτό θα πορευθεί ο άνθρωπος, το να κάνουμε τους ανίδεους είναι το ίδιο ανούσιο με το να τον κατηγορούμε για κάτι που δεν μας αφορά.van rooy έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:25 Δεν σας πιάνω ...ένας άνθρωπος δεν έχει δικαίωμα επιλογής?
Σε τι ζούμε?
Αν ένας άνθρωπος χάσει τη βούληση έχει χάσει τα πάντα.
Τι ταβάνια κτλ λέτε?
Στις προπονήσεις που είδα ....είναι ΟΡΕΞΑΤΟΣ!!!!
Ένας άνθρωπος έθεσε πρώτη προτεραιότητα την οικογένεια του ....23 χρονών....με δυο μωρά.....και σας ενοχλεί?
Ο κάθε άνθρωπος σκέφτεσαι και πράττει διαφορετικά, μην θεωρούμε δεδομένα τα πάντα.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, Mica
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ο Γιάννης δεν θα ξαναπαίξει με την Εθνική. Όπως δεν ια συνεχίσει το ποδόσφαιρο μετα τα 27 του. Κρατήστε αυτπ το πόστ
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Δεν είναι αμετάκλητη απόφαση ρε σεις. Θα μεγαλώσουν κ τα παιδιά τι να κάνει σπίτι;
- These users thanked the author Patron for the post:
- paok apo epilogi
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Από Φλεβάρη και μετά μήπως ανέβηκε το νούμερο?PAOK_Antarctica έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:32Εγώ πάντως τον αγαπάω τον σταυρό. Τον αναφέρω τουλάχιστον 5 φορές την μέρα. Όταν, δε, παίζει και ο ΠΑΟΚ μπορεί να τον αναφέρω και καμιά 20ρια.vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:21 οποίος έχει πρόβλημα με τον Σταυρό στο στήθος ας αλλάξει χώρα. εδώ στην Ελλάδα αυτό έχουμε για εθνόσημο. κατάλαβες?
- These users thanked the author Tolaros for the post (total 9):
- PAOK_Antarctica, aivas19, astral, Dimitrisou, ToMousiTouCrespo, margas, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ally Samagoal, Logistis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Κοιτάξτε μόνο στην ΠΑΕ να προστατέψετε τον παίκτη από τις κάθε λογής παπ@ριες που θα γραφτούν και θα ακουστούν σε media αλλά ίσως και στα γήπεδα για τον Γιάννη.....
Ελπίζω σε ενα θαύμα!!!
Ελπίζω σε ενα θαύμα!!!
- These users thanked the author tzouvi for the post (total 3):
- Dimitris_L4, rockcity4, vasgias
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Σωστο αλλα απο ενα νεο παιδι σαν αυτον που δινει και το παραδειγμα σε αλλα νεα παιδια θα περιμενα μεγαλυτερη ειλικρινεια.
Βγες και πες ρε αγορι μου γιατι τωρα τι λες δικαιολογιες που δεν στεκουν λες και οι αλλοι ποδοσφαιριστες δεν εχουν οικογενεια.
Κανεις δεν παρεξηγησε ποτε την αληθεια οποια και αν ειναι αυτη.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Οδο τον απαξιώνουν οι προπονητές έχει κάθε δικαίωμαPatron έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:33 Δεν είναι αμετάκλητη απόφαση ρε σεις. Θα μεγαλώσουν κ τα παιδιά τι να κάνει σπίτι;
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ε τότε έπρεπε να τον πουλήσουμε πέρσι. Ο λαός που τον κράτησε θα μαζέψει ένα ποσό λογικά να το δώσει στην ομάδα.crow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:33 Ο Γιάννης δεν θα ξαναπαίξει με την Εθνική. Όπως δεν ια συνεχίσει το ποδόσφαιρο μετα τα 27 του. Κρατήστε αυτπ το πόστ
Α ρε Σαμπράκος που σας χρειάζεται
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 4):
- Iznogoud4, Maklaz, Kabamaru11, Logistis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Στο γήπεδο δεν θα αφήσουμε εμείςtzouvi έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:34 Κοιτάξτε μόνο στην ΠΑΕ να προστατέψετε τον παίκτη από τις κάθε λογής παπ@ριες που θα γραφτούν και θα ακουστούν σε media αλλά ίσως και στα γήπεδα για τον Γιάννη.....
Ελπίζω σε ενα θαύμα!!!
- These users thanked the author eorptol1 for the post (total 7):
- tzouvi, st4this, aivas19, Dimitris_L4, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, paok apo epilogi, Ally Samagoal
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μια χαρά. Να είσαι γερός, να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαιρομαστε στην ΠΑΟΚΑΡΑ παικταρα
- These users thanked the author astral for the post (total 7):
- Mica, episimos73, Maklaz, Dimitris_L4, nkoss, Cocobill, paok apo epilogi
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Έλα ρε λέει ο καθένας την βλακεία του θα σταματήσει στα 27 ...aivas19 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:35Ε τότε έπρεπε να τον πουλήσουμε πέρσι. Ο λαός που τον κράτησε θα μαζέψει ένα ποσό λογικά να το δώσει στην ομάδα.crow1581 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:33 Ο Γιάννης δεν θα ξαναπαίξει με την Εθνική. Όπως δεν ια συνεχίσει το ποδόσφαιρο μετα τα 27 του. Κρατήστε αυτπ το πόστ
Α ρε Σαμπράκος που σας χρειάζεται
Έλεος
- These users thanked the author eorptol1 for the post (total 4):
- Eagle1980, aivas19, nkoss, Ally Samagoal
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μπράβο Γιάννη βάζεις την οικογένεια σου πάνω απ όλα . Εξάλου στην Εθνική έχει και άλλα παιδια που δεν έχουν υποχρεώσεις οικογενιακές και δεν τους λείπει το ταλέντο και γουστάρουν να παίζουν για το Εθνοσημό μας.