Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
embuji
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Συγγνωμη. 300 ματσ στην λαλιγκα να αμυνεται με επιτυχια σε τοπ επιθετικους εδω και μια 10αρια χρονια αλλα δε μας κανει γιατι εχει φορακλες ο παναιτωλικος. Θα μας τρελανετε ρε :lol: :lol: :lol:


ΥΓ: Το επομενο ΠΑΟΚ-Παναιτωλικος ειναι gg το μιλησα.
These users thanked the author embuji for the post (total 5):
george188, margas, Budas73, Dimitrisou, aivas19
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5805
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από marsantos »

Σουριναμέζος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:50 ...
Τι ακριβώς να βγούνε να επικοινωνήσουν? Δεν αρκεί που άλλαξαν τον Λουτσέσκου με προπονητή συνομήλικο του Τάισον? Προφανώς και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα είναι μειωμένη.
Καλημέρα Σουριναμεζε παιχταρά.
Κάθε φορά που γράφεις, μου δίνεις και άλλη μία γροθιά στο στομάχι..
Για να δούμε..
These users thanked the author marsantos for the post:
leomatos88
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από van rooy »

Μην φοβάστε ...άμα δεν τα πάει καλά θα φέρουν τον σάντος που είναι έτοιμος για τα καπη :mrgreen:

Η ηλικία δεν είναι παρά ένας αριθμός. :mrgreen:

Μόνο πορτογάλος ζωγράφος να μην μας βγει. :mrgreen:
These users thanked the author van rooy for the post:
Kabamaru11
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

iasoiako έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:55
Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:08
PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:00

Ωραία άρα καταλήγουμε ότι για να βρεις παίχτη υψηλού επιπέδου πρέπει να τα σκάσεις, αλλίως παίζουμε με τις πιθανότητες και κάθε φορά όπως λες κάνουμε εκπτώσεις.

Είναι ο Ελουστόντο και ο Χατζηδιάκος οι παίχτες που μπορούν να θεωρηθούν upgrade στην άμυνα (σε σχέση με Κεντζίορα και Βολιάκο); Εμένα πάνω κάτω μου φαίνεται να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά.
Δεν έχω εικόνα της τωρινής κατάστασης του Ελουστοντο σαν όνομα και σαν καριέρα φαίνεται καλύτερος του Κεντζιορα και ο χατζηδιακος είναι σίγουρα καλύτερος του Βολιακο....αυτός που θα κάνει τη διαφορά είναι ο βασικός στόπερ που θα προσπαθήσουν να πάρουν τον Αύγουστο...είναι αυτός που λείπει εδώ και δύο χρόνια...η λεγόμενη αναβάθμιση....

Με Μιχαηλίδη, χατζηδιακο, Ελουστοντο και Μπαταουλα δεν είμαστε αναβαθμισμένοι

Με ένα στόπερ ηγέτη, Μιχαηλίδη, χατζηδιακο και Ελουστοντο είμαστε πολύ καλά και από πίσω έρχεται ο Μπαταουλας για κύπελλο κτλ
Και που ξες τι παιζει ο Ιταλος

αν παιζει 3-5-2 βγαζεις χρονια με 4 κεντρικους αμυντικούς;
Ο συγκεκριμένος προπονητής θα παίξει ανάλογα με το ρόστερ που θα του δώσουν....αν έχει 4 στόπερ πολύ απλά δε θα παίξει με 3-5-2
magdy
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 21:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από magdy »

Με όλο το σεβασμό, αυτά τα γλάστρες και αυτοφορακιδες είναι ΝΤΡΟΠΗ να γράφονται για ανθρώπους που έχουν γράψει ιστορία με τον Δικέφαλο στο στηθος.
Κόψτε την τοξικότητα και την γκρινια και δώστε τον χρόνο που είναι απαραίτητος για να δημιουργηθεί κάτι καινούριο.
Ναι κι εγώ συμφωνω ότι θα έπρεπε να έχουν γινει γρηγορότερα όλα, αλλα αυτό είναι και τέλος. Δηλαδή δεν υπάρχει οργανωμένο scouting όλο αυτό τον καιρό με λίστα παικτών? φυσικά υπάρχει, και πρέπει να αξιολογηθεί από ΤΔ και ΑΔ και σε συνεργασία με τον προπονητη να προχωρήσει. Θέλει χρόνο κι αυτό.
Οι τελευταίες σελίδες είναι σε λάθος δρόμο. Αν ξέρετε κάτι για κάποιον στοχο γράψτε το αλλιως να γίνει νήμα ''ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ'' και μερικοί να γραφετε εκεί.....
Με σεβασμό σε όλους το γράφω το σχόλιο, αλλά κουράστηκα με την γκρινια, και με στεναχωρεί η απαξίωση....
These users thanked the author magdy for the post (total 10):
van rooy, Unpsofable78, dimitris7777, giaxxo, Mica, tsario73, aivas19, blackzi, Maxpaok, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
iasoiako
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από iasoiako »

και που το ξες οτι θα γινει ετσι
επειδη το ειπε ο Κλοκας;
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

van rooy έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:03 Μην φοβάστε ...άμα δεν τα πάει καλά θα φέρουν τον σάντος που είναι έτοιμος για τα καπη :mrgreen:

Η ηλικία δεν είναι παρά ένας αριθμός. :mrgreen:

Μόνο πορτογάλος ζωγράφος να μην μας βγει. :mrgreen:
Εδώ ο βαζελος έφερε τον Ομπράντοβιτς, στον μεγάλο σαντος θα κολλήσουμε;
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2202
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

@iasoiako
Iaso kokla :mrgreen:

Σορρυ δεν άντεξα :lol:

Λογοπαίγνιο με τον Κόλκα που έγραψες
These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
aivas19
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από van rooy »

Άντε να γεμίζει το ρόστερ σιγά σιγά .,...να δούμε τι ομάδα πάμε να φτιάξουμε.

Αν ο λίσι είναι όπως είπαν ...όχι χοντροκέφαλος...και προσαρμόζεται...

τότε γιατί ανησυχείτε με ποιο τρόπο θα παίξει?

γιατί κολλάτε τόσο πολύ στον σχηματισμό?

Τον ίδιο σχηματισμό μπορεί να χρησιμοποιούν τόσες ομάδες αλλά σχεδόν καμία δεν παίζει με τον ίδιο τρόπο.

Υπάρχουν σταθερές στο παιχνίδι αλλά μέχρι εκεί.

ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΝΧΝΟΥΝ ΜΑΤΟΣ ΒΙΕΡΙΝΙΑ ΛΙΣΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Εγώ το Λύρατζη το συμπαθώ.....από εκείνη την ομάδα του Πάμπλο Γκαρσία που έπαιξε στην Τούμπα με Τότεναμ ήταν ίσως ο κορυφαίος. Κάπου έχασε το δρόμο του, έμεινε πίσω με τραυματισμούς, δεν κέρδισε ποτέ πραγματικά την εμπιστοσύνη του Λούτσε.....αλλά πέρσι έκανε καλή χρονιά ειδικά στην αντεπίθεση του Πανσεραϊκού για τη σωτηρία στο τέλος. Ας τον αξιολογήσει ο καινούργιος προπονητής και εάν κρίνει ότι του κάνει για δεύτερος, εγώ είμαι οκ. Θα υπάρχει και ο Ελουστόντο που είναι και δεξί μπακ, συν τον Κοσίδη, η θέση μπορεί να είναι καλυμμένη. Έχει και το πλεονέκτημα στις ευρωπαϊκές λίστες. Από πχ παίκτες τύπου Σάλιακα προτιμώ Λϋρατζη που είναι ΠΑΟΚ, ξέρει από ΠΑΟΚ και δεν τον πήραν και τα χρόνια 26 χρονών είναι....
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mpoz »

Δεν νομίζω ότι θα δούμε σύστημα με 3 πίσω για διάφορους λόγους. Ο πρώτος είναι η απουσία στόπερ, θες σίγουρα 6 στόπερ, ο δεύτερος είναι ότι για να μπορέσεις να επιβληθείς με τέτοιο συστημα πρέπει τα χαφ και τα Μπακ σου να καταπίνουν χιλιόμετρα αβερτα μαζί με δημιουργικά και αμυντικά χαρακτηριστικά. Ο τρίτος είναι οτι εδώ δεν θα παίζει δεύτερο ρόλο σχεδόν σε κανένα ματς.

Οπότε μην ακούτε τις χαζομάρες που λένε τα αρδακια που γίνανε και αναλυτές της κακιάς ώρας και το μόνο που ξέρουν να λένε είναι η λέξη μπαλατος για να ακουστούν γνώστες, ακόμη μια φορά χαμπάρι δεν εχουν
These users thanked the author Mpoz for the post:
giaxxo
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Parolos »

gika έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:07 Εικόνα
Ήταν πολύ μεγάλο το ποστ φίλε Gika οπότε το έβαλα στο ΑΙ να μου κάνει σύνοψη.
These users thanked the author Parolos for the post (total 6):
PAOKevolution, Unpsofable78, astral, aivas19, blackzi, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
Δημοσιεύσεις: 5926
Εγγραφή: Δευ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Eagle1980 »

Περιμένω με αγωνία 7 παιχτες το ελάχιστο με συμβόλαια ανω του εκατομμυρίου να δούμε τον Νεο Π.Α.Ο.Κ. του Λισι !!!
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1022
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από leomatos88 »

marsantos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:57
Σουριναμέζος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:50 ...
Τι ακριβώς να βγούνε να επικοινωνήσουν? Δεν αρκεί που άλλαξαν τον Λουτσέσκου με προπονητή συνομήλικο του Τάισον? Προφανώς και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα είναι μειωμένη.
Καλημέρα Σουριναμεζε παιχταρά.
Κάθε φορά που γράφεις, μου δίνεις και άλλη μία γροθιά στο στομάχι..
Για να δούμε..
Χώνομαι στο μεταξύ σας διάλογο, δεν είναι ωραίο, το ξέρω. Αλλά η ομάδα ήθελε τρεις τέσσερις καλές μεταγραφές και θα πήγαινε τρένο. Η σπουδή περί νέας εποχής, περάσματος στο μέλλον κτλ, μια επικοινωνιακή καμπάνια δηλαδή ωραιοποίησης μιας καινούργιας ''φιλοσοφίας'', η οποία στον ΠΑΟΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο δε συγκεντρώνει ιδιαίτερες πιθανότητες πρωταθλητισμού για ευνόητους λόγους, τι άλλο είναι από επαναθεώρηση στόχων; Όλη η παρακαταθήκη μιας πενταετίας ξηλώνεται, χωρίς κανένα λόγο. Η ομάδα θα έπρεπε να έχει συνέχεια, αλλά αποφασίστηκε να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη για να φτιαχτεί μια καινούργια. Τι νόημα υπάρχει σε αυτό, κανένας δε με έχει πείσει ούτε για την αναγκαιότητα ούτε και το ορθό μιας τέτοιας επιλογής. Μόνωση στο ταβάνι χρειαζόταν να κάνεις, αλλά αλλάζεις και τα πλακάκια. Και μόνο που ακούς για αξιοποίηση της ακαδημίας, λες και τόσο καιρό έμενε αναξιοποίητη, λες και θάφτηκαν τόσο καιρό πολλοί Κωνσταντέλιες και Τζόληδες... Λες και αυτό χρειαζόταν ο ΠΑΟΚ, τον κάθε Λύρατζη και τον κάθε Τσιγγάρα... Με πρωταθλητισμό στη Μιραντές, πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ την τεχνογνωσία για να σηκώσεις, είτε αρέσει είτε όχι, δεν την κατέχεις. Αν είναι όλα αυτά για το καινούργιο γήπεδο, καλώς. Να κάνεις με άλλα λόγια ένα βήμα πίσω τώρα, για να κάνεις δύο βήματα μπροστά σε τρία τέσσερα χρόνια... Δε μου αρέσει, δε θα με ρωτήσουνε κιόλας, αλλά το δέχομαι. Η επικοινωνιακή αρλούμπα περί εκσυγχρονισμού και νέας σελίδας και μπλα μπλα μπλα είναι αχρείαστη.
These users thanked the author leomatos88 for the post (total 4):
marsantos, Developer4, -keeper-, Σουριναμέζος
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
Δημοσιεύσεις: 5926
Εγγραφή: Δευ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Eagle1980 »

Πλεον έχουμε την Νεα Εποχή Π.Α.Ο.Κ !!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”