Τον θεωρείς τόσο κομβικό παίκτη βάσει τη ως τώρα παρουσίας του; Στην περίπτωση που δεν τον θεωρείς, γιατί μια ικανοποιητική πρόταση να σε έβρισκε αντίθετο;danirifle έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:24 διαβάζω για πρόταση για τον μεξικάνο
ελπίζω να μην τον δώσουν 6 μήνες μετά την απόκτησή του και δημιουργήσουν ένα ακόμα κενό
έλεος ρε, τι παλινωδίες είναι αυτές..
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πάντως όσο περνάνε οι μέρες και δεν έχουμε προσθήκες στα κενά μας τότε η αλήθεια είναι ότι θα γνεψουμε τα ματάκια μας στο παραπάνω ποστ του Γκίκα.
Γιατί η ομάδα σε κάποιες θέσεις δεν έχει καν κάλυψη!!!
Ενώ θα έπρεπε να μιλάμε για αναβάθμιση κάποιων θέσεων ή συμπλήρωση.
Για άλλη μια φορά θα χρησιμοποιήσω την φράση "σοκ και δέος" όταν αυτό επιτυγχάνεται είτε έντεχνα, θελημενα, άμεσα είτε γιατί τυγχάνει να μας συμβαίνει.
Παράδειγμα. Εάν η ομάδα είχε βαρβατο στόπερ και έρχονταν ο Βάσκος κι ο Χατζήδιακος,
Εάν είχαμε καλό αριστερό Μπακ, όπως επίσης κλεισμένο σέντερ φορ κι αξιόλογο νεοφερμένο αριστερό επιθετικό ούτε που θα κουβεντιάσαμε για τον Σάντσεθ και τον Γκόμεζ.
Ωστόσο πέντε ημέρες πριν ταξιδέψει η ομάδα και 30 ημέρες πριν τον πρώτο προκριματικό είμαστε σε ένα "σοκ".
Κι αυτή η αδυναμία μας κάνει ευάλωτους.... Έως το σημείο να οραματιζόμαστε ανάσταση τσαλοφ, τεηλορ, ο Γκόμεζ να έχει γυρίσει σαν η νέα μας βασική προσθήκη, κι ένα νέο ξεπέταγμα από τους μικρούς αναλόγως που έχει εστιάσει ο καθένας μας.
Ασφαλώς μπορούν να συμβούν πολλά και να μας εκπλήξουν θετικά.
Όχι ένας μικρός αλλά δύο και τρεις δύναται να ξεπεταχτούν.
Αλλά όλα αυτά δεν έρχονται μέσα από ένα κλικ μια ημέρας ή στην περίοδο της προετοιμασίας.
Πρέπει να υπάρχει η βάση, η δομή αυτή με τις εξαιρετικές προσθήκες στα κενά που προανέφερα και μες την σαιζόν οι νέοι να ξετυλίγουν, να αναπτύσσουν τις αρετές τους.
Διότι ο χρόνος πιέζει.
Το πρωτάθλημα μας δίνει μια πίστωση αλλά η Ευρώπη τα ζητά "cash"
Γιατί η ομάδα σε κάποιες θέσεις δεν έχει καν κάλυψη!!!
Ενώ θα έπρεπε να μιλάμε για αναβάθμιση κάποιων θέσεων ή συμπλήρωση.
Για άλλη μια φορά θα χρησιμοποιήσω την φράση "σοκ και δέος" όταν αυτό επιτυγχάνεται είτε έντεχνα, θελημενα, άμεσα είτε γιατί τυγχάνει να μας συμβαίνει.
Παράδειγμα. Εάν η ομάδα είχε βαρβατο στόπερ και έρχονταν ο Βάσκος κι ο Χατζήδιακος,
Εάν είχαμε καλό αριστερό Μπακ, όπως επίσης κλεισμένο σέντερ φορ κι αξιόλογο νεοφερμένο αριστερό επιθετικό ούτε που θα κουβεντιάσαμε για τον Σάντσεθ και τον Γκόμεζ.
Ωστόσο πέντε ημέρες πριν ταξιδέψει η ομάδα και 30 ημέρες πριν τον πρώτο προκριματικό είμαστε σε ένα "σοκ".
Κι αυτή η αδυναμία μας κάνει ευάλωτους.... Έως το σημείο να οραματιζόμαστε ανάσταση τσαλοφ, τεηλορ, ο Γκόμεζ να έχει γυρίσει σαν η νέα μας βασική προσθήκη, κι ένα νέο ξεπέταγμα από τους μικρούς αναλόγως που έχει εστιάσει ο καθένας μας.
Ασφαλώς μπορούν να συμβούν πολλά και να μας εκπλήξουν θετικά.
Όχι ένας μικρός αλλά δύο και τρεις δύναται να ξεπεταχτούν.
Αλλά όλα αυτά δεν έρχονται μέσα από ένα κλικ μια ημέρας ή στην περίοδο της προετοιμασίας.
Πρέπει να υπάρχει η βάση, η δομή αυτή με τις εξαιρετικές προσθήκες στα κενά που προανέφερα και μες την σαιζόν οι νέοι να ξετυλίγουν, να αναπτύσσουν τις αρετές τους.
Διότι ο χρόνος πιέζει.
Το πρωτάθλημα μας δίνει μια πίστωση αλλά η Ευρώπη τα ζητά "cash"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maxpaok την Τετ 24 Ιουν 2026, 11:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Επειδή από αυτά τα ονόματα που διαβάζω, Σάλιακες, Μάλιακες, Λύρατζη, Κυζιρίδη, Γκόμεζ κτλ, εγώ εξακολουθώ να μην βγάζω νόημα τι γαμίδι πλάνο υπάρχει, γνωρίζουμε κάτι; Λέμε επιθυμίες; Λέμε γνώμες; Λέμε ξέρει ο "Τάδε"(βάλτε όποιον θέλετε, Μάτος, Βιερίνια, Ιβάν, Γιώργο, κτλ); Ας βγει ένας υπάλληλος ρε άνθρωποι, να ενημερώσει τι σχεδιάζει η ομάδα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτό το ρεύμα υπέρ Σάντσες ακόμα και σε μια ικανοποιητική πρότασηsotos26 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:38 Ο Σάντσες έγινε μουντιαλικός παιχταράς αλλά όταν ο Λου δεν τον έβαζε ή τον έβγαζε στο ημίχρονο με ΑΕΚ να βάλει τον Κένι με μισό πόδι, ήταν φυσικά μέτριος.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το θέμα είναι ότι πάλι μπλέκουμε σε άσκοπα πήγαινε - έλα…ενώ Ιανουάριο μετά ίδια λεφτά ίσως μπορούσαμε να πάρουμε Τσαπρα κ να είμασταν κομπλέ
- Aigle_Noir
- Δημοσιεύσεις: 492
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν τους τσουβαλιάζεις όλους τους παραπάνω και η αντίδρασή είναι το σιχτίρισμα, μπορείς εσύ να μας πεις τι ακριβώς θέλεις να σου πουν; Τι πλάνο θέλεις να σου εξηγήσουν ακριβώς;;; Πού ακούστηκε αυτό;;;;
Από τη στιγμή που κανένας δεν σου κάνει, άστο ρε φίλε, κάνε τα μπάνια σου και ασχολήσου με κάτι άλλο αυτό το διάστημα.
Από τη στιγμή που κανένας δεν σου κάνει, άστο ρε φίλε, κάνε τα μπάνια σου και ασχολήσου με κάτι άλλο αυτό το διάστημα.
- These users thanked the author Aigle_Noir for the post (total 2):
- eorptol1, giaxxo
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακάρι!george188 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:14Aυτο ξερω κ γωmakispaspartou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:09 Ο Γιαννούλης πάντως ασχέτως δημοσιευμάτων τόσο από το περιβάλλον του όσο και από αυτό του ΠΑΟΚ θεωρείται δεδομένο ότι θα καταλήξει σε μας.
Ο Γιαννούλης το ξέρει;
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτοσκοπός του ΠΑΟΚ είναι το πρωτάθλημα...Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:02Νομίζω βρίσκεσαι σε λάθος μουντ σε σχέση με την ομάδα....abc_o_ karpouzas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:52 Η πιθανή αποχώριση μουντιαλικου παικτη της ομαδας πρέπει να ανέβει...στα μανταλακια...
Με τέτοιους παίκτες....μεγαλώνει...η ομάδα και όχι με σαλιανκες τσαπρες και...συνηθισμένους...απο τις ακαδημίες
Οι ακαδημίες δεν ειναι για να κάνουν μια ομάδα...πρωταγωνιστή...
Όλα δείχνουν πως η κυρία πολιτική θα είναι να αναδείξουν παίκτες από την ακαδημία....
Στα λέω για να μη χαλιεσαι όλο το χρόνο και πιστεύεις πως το πρωτάθλημα είναι αυτοσκοπός...
Δεν υπάρχει...κυρια πολιτική....
Η δημιουργία των...ακαδημιών..αυτην την λογική έχει οπότε δεν υπάρχει το...φέτος αυτό του χρόνου κάτι άλλο...
Οι ακαδημίες δεν... αναδεικνύουν...παίκτες
Οι ακαδημίες..εκπαιδεύουν...παικτες επάνω σε μια συγκεκριμένη ποδοσφαιρική λογική...
Οποίοι είναι δε θέση μετά από αυτήν την...εκπαίδευση..να υπηρετήσουν την ομάδα ...θα το κάνουν...
Η πλειοψηφία θα είναι...συνηθισμένοι..παικτες και μόνο ελάχιστοι θα..κανουντην διαφορά..
Πάνω από 12 χρόνια ο ΠΑΟΚ...εκπαιδεύει...τεροιους παίκτες ..
Ξέρεις πόσοι παίκτες έχουν περάσει από τις ακαδημίες; το νούμερο πρέπει να είναι 4ψηφιο...
Ξερεις Πόσοι έκαναν την διαφορά αυτά τα 12 χρόνια;;
3..ντελιας κουλιερακης τζολης και βάζω και έναν 4το τον κουτσια τον οποίον οι ακαδημίες δεν κατάφεραν να εκπαιδευσουν το μυαλό
Χατσιδης και μύθου δείχνουν ότι μπορούν αλλά είναι ακόμη μικρό το δείγμα συμμετοχής τους..
Μην συγκρίνουμε τις ακαδημίες μας με τις...ξένες...
Απέχουμε έτη φωτός μακριά...
Ο τρόπος εκπαίδευσης και ο τρόπος τελειοποίησης των χαρακτηριστικών τους δεν έχει καμία σχέση με τους αντίστοιχους δικούς μας....
Αν και θεωρώ ότι το...σωματοτυπο...των Ελλήνων είναι πολύ μπροστά από το αντίστοιχο των ξένων..
Πάσχουμε από βεντετισμο...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος abc_o_ karpouzas την Τετ 24 Ιουν 2026, 11:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author abc_o_ karpouzas for the post (total 5):
- Developer4, geobila, leomatos88, sniper4, Andrew R
-
Developer4
- Δημοσιεύσεις: 753
- Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για μένα προσωπικά οχι, δεν είναι ούτε παικταράς, ούτε ξέρω αν είναι αυτό που χρειαζόμαστε... Από την άλλη το διάστημα για να κριθεί είναι ελάχιστο, ειδικά αν σκεφτείς ότι ήρθε χειμώνα...Μην τρελαθούμε κιόλας...sotos26 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:38 Ο Σάντσες έγινε μουντιαλικός παιχταράς αλλά όταν ο Λου δεν τον έβαζε ή τον έβγαζε στο ημίχρονο με ΑΕΚ να βάλει τον Κένι με μισό πόδι, ήταν φυσικά μέτριος. Να καταλάβουμε ότι όταν η γυναίκα σπάει μπάλες να φύγει δεν μπορεί τίποτα καμία ομάδα να κάνει άσε που με 4-5 εκ τον δένω κορδέλα και τους τον πάω εγώ στα γραφεία της Άτλας.
Βέβαια το πρόβλημα δεν είναι καν αυτό, αλλά ότι σε περίπτωση που φύγει, πρακτικά είμαστε με 1 μπακ και τα περί ενεργοποίησης Λύρατζη εκ νέου, μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορούν να εκληφθούν...
Ούτε το από πάνω θα ήταν πρόβλημα, αν ήμασταν μαθημένοι σε fast track διαδικασίες κλπ, θα βρίσκαμε, φέρναμε, κλείναμε άλλον που θεωρούσαμε καλύτερο και όλα καλά... Απλά όπως γνωρίζεις δεν πολυισχύει σε εμάς αυτό, οπότε δε μπορούμε ελαφρά τη καρδία να πούμε ε άστους όλους, θα φέρουμε άλλους... Γιατί μέχρι τώρα, κάπως έτσι το έχουμε στο μυαλό μας, αλλά σε ένα μήνα έχουμε αγώνα ... επίσημο...
- These users thanked the author Developer4 for the post:
- thios4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
βλεπεις εσυ χαρτινη βαζελογαβροι να βγαινουν να ενημερωνουν ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ μεταγραφικα ? οταν τελειωσουν οι μεταγραφες ναι ,τωρα τι εξυπηρετει η ενημερωση ?για να ενημερωθουν και οι αντιπαλοι ?Nikos 74 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:40 Επειδή από αυτά τα ονόματα που διαβάζω, Σάλιακες, Μάλιακες, Λύρατζη, Κυζιρίδη, Γκόμεζ κτλ, εγώ εξακολουθώ να μην βγάζω νόημα τι γαμίδι πλάνο υπάρχει, γνωρίζουμε κάτι; Λέμε επιθυμίες; Λέμε γνώμες; Λέμε ξέρει ο "Τάδε"(βάλτε όποιον θέλετε, Μάτος, Βιερίνια, Ιβάν, Γιώργο, κτλ); Ας βγει ένας υπάλληλος ρε άνθρωποι, να ενημερώσει τι σχεδιάζει η ομάδα.
- These users thanked the author eorptol1 for the post (total 2):
- Aigle_Noir, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το ρεύμα υπέρ Σάντσες προκύπτει ότι υπάρχει μόνο ο Κένι αυτή τη στιγμή και ότι κανεις δε μας λέει ότι θα βρουν καλύτερο.Elkjaer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:41Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτό το ρεύμα υπέρ Σάντσες ακόμα και σε μια ικανοποιητική πρότασηsotos26 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:38 Ο Σάντσες έγινε μουντιαλικός παιχταράς αλλά όταν ο Λου δεν τον έβαζε ή τον έβγαζε στο ημίχρονο με ΑΕΚ να βάλει τον Κένι με μισό πόδι, ήταν φυσικά μέτριος.
Τώρα αν κάποιοι κρίνατε σε σκάρτους 6 μήνες ότι ο παίχτης δεν κάνει, και ότι ο Λύρατζης ειναι οκ για εναλλακτική (που τον έχουμε πολύ παραπάνω και ξέρουμε ποιος είναι) και είστε εντάξει με αυτό, πάω πάσο.
- These users thanked the author PablitoV2 for the post (total 2):
- Developer4, thios4
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
1. Ελουστόντο (στόπερ)nunies4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:00 παντως η πληροφορια για 4-5 κλεισμενους που θα ανακοινωθουν αμεσα με την προσληψη του νεου προπονητη, επεσε στον κουβα..
2. Χ΄΄διάκος (στόπερ)
3. Γιαννούλης
4. Μπατίστ Σανταμαριά (6-8ρι)
5. Αριστερό εξτρέμ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν ο Ματος με τον Βιειρινια θελουν να τα αλλαξουν ολα μαζι τους.
Και υπομονη οση θελουν.
Να φυγει ο Οζντοεφ; ναι.
Να φυγει ο Ταισον; ναι.
Να φυγει ο Γιερεμεγιεφ; ναι.
Να φυγει εστω και σε λαθος χρονο ο Κετζιορα; ναι.
Παιχτες αργοι ή παιχτες μεγαλης ηλικιας, χωρις προοπτικη.
Αλλα το να φυγει 28χρονος Μεξικανος διεθνης βασικος που ηταν κατ' ελαχιστον καλος
(γιατι κρινεται για τρεις μηνες), δε βγαζει λογικη. Τωρα αν δε θελει να
μεινει η γυναικα του, να το πω και ωμα : ΣΤΑ @@ ΜΑΣ πια
με το τι θελει ο καθε παιχτης. Τον πηραμε πριν τρεις μηνες με μεταγραφη
και τωρα θελει να φυγει; Δεν εχει λογικη ολο αυτο.....
Και υπομονη οση θελουν.
Να φυγει ο Οζντοεφ; ναι.
Να φυγει ο Ταισον; ναι.
Να φυγει ο Γιερεμεγιεφ; ναι.
Να φυγει εστω και σε λαθος χρονο ο Κετζιορα; ναι.
Παιχτες αργοι ή παιχτες μεγαλης ηλικιας, χωρις προοπτικη.
Αλλα το να φυγει 28χρονος Μεξικανος διεθνης βασικος που ηταν κατ' ελαχιστον καλος
(γιατι κρινεται για τρεις μηνες), δε βγαζει λογικη. Τωρα αν δε θελει να
μεινει η γυναικα του, να το πω και ωμα : ΣΤΑ @@ ΜΑΣ πια
με το τι θελει ο καθε παιχτης. Τον πηραμε πριν τρεις μηνες με μεταγραφη
και τωρα θελει να φυγει; Δεν εχει λογικη ολο αυτο.....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Να μας πληρώσουν τα λεφτά που ξοδέψαμε, και βρίσκουμε καλύτερο δεξί μλακPablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:45Το ρεύμα υπέρ Σάντσες προκύπτει ότι υπάρχει μόνο ο Κένι αυτή τη στιγμή και ότι κανεις δε μας λέει ότι θα βρουν καλύτερο.Elkjaer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:41Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτό το ρεύμα υπέρ Σάντσες ακόμα και σε μια ικανοποιητική πρότασηsotos26 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:38 Ο Σάντσες έγινε μουντιαλικός παιχταράς αλλά όταν ο Λου δεν τον έβαζε ή τον έβγαζε στο ημίχρονο με ΑΕΚ να βάλει τον Κένι με μισό πόδι, ήταν φυσικά μέτριος.
Τώρα αν κάποιοι κρίνατε σε σκάρτους 6 μήνες ότι ο παίχτης δεν κάνει, και ότι ο Λύρατζης ειναι οκ για εναλλακτική (που τον έχουμε πολύ παραπάνω και ξέρουμε ποιος είναι) και είστε εντάξει με αυτό, πάω πάσο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όπως βρήκαμε καλύτερο κεντρικό αμυντικό από τον Κουλιεράκη..
- These users thanked the author PablitoV2 for the post:
- Gregk19262000