Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Elkjaer
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2021, 06:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Elkjaer »

danirifle έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:24 διαβάζω για πρόταση για τον μεξικάνο

ελπίζω να μην τον δώσουν 6 μήνες μετά την απόκτησή του και δημιουργήσουν ένα ακόμα κενό

έλεος ρε, τι παλινωδίες είναι αυτές..
Τον θεωρείς τόσο κομβικό παίκτη βάσει τη ως τώρα παρουσίας του; Στην περίπτωση που δεν τον θεωρείς, γιατί μια ικανοποιητική πρόταση να σε έβρισκε αντίθετο;
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3131
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maxpaok »

Πάντως όσο περνάνε οι μέρες και δεν έχουμε προσθήκες στα κενά μας τότε η αλήθεια είναι ότι θα γνεψουμε τα ματάκια μας στο παραπάνω ποστ του Γκίκα.
Γιατί η ομάδα σε κάποιες θέσεις δεν έχει καν κάλυψη!!!
Ενώ θα έπρεπε να μιλάμε για αναβάθμιση κάποιων θέσεων ή συμπλήρωση.

Για άλλη μια φορά θα χρησιμοποιήσω την φράση "σοκ και δέος" όταν αυτό επιτυγχάνεται είτε έντεχνα, θελημενα, άμεσα είτε γιατί τυγχάνει να μας συμβαίνει.
Παράδειγμα. Εάν η ομάδα είχε βαρβατο στόπερ και έρχονταν ο Βάσκος κι ο Χατζήδιακος,
Εάν είχαμε καλό αριστερό Μπακ, όπως επίσης κλεισμένο σέντερ φορ κι αξιόλογο νεοφερμένο αριστερό επιθετικό ούτε που θα κουβεντιάσαμε για τον Σάντσεθ και τον Γκόμεζ.
Ωστόσο πέντε ημέρες πριν ταξιδέψει η ομάδα και 30 ημέρες πριν τον πρώτο προκριματικό είμαστε σε ένα "σοκ".
Κι αυτή η αδυναμία μας κάνει ευάλωτους.... Έως το σημείο να οραματιζόμαστε ανάσταση τσαλοφ, τεηλορ, ο Γκόμεζ να έχει γυρίσει σαν η νέα μας βασική προσθήκη, κι ένα νέο ξεπέταγμα από τους μικρούς αναλόγως που έχει εστιάσει ο καθένας μας.

Ασφαλώς μπορούν να συμβούν πολλά και να μας εκπλήξουν θετικά.
Όχι ένας μικρός αλλά δύο και τρεις δύναται να ξεπεταχτούν.
Αλλά όλα αυτά δεν έρχονται μέσα από ένα κλικ μια ημέρας ή στην περίοδο της προετοιμασίας.
Πρέπει να υπάρχει η βάση, η δομή αυτή με τις εξαιρετικές προσθήκες στα κενά που προανέφερα και μες την σαιζόν οι νέοι να ξετυλίγουν, να αναπτύσσουν τις αρετές τους.
Διότι ο χρόνος πιέζει.
Το πρωτάθλημα μας δίνει μια πίστωση αλλά η Ευρώπη τα ζητά "cash"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maxpaok την Τετ 24 Ιουν 2026, 11:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Nikos 74
Δημοσιεύσεις: 1892
Εγγραφή: Τρί 20 Νοέμ 2018, 19:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Nikos 74 »

Επειδή από αυτά τα ονόματα που διαβάζω, Σάλιακες, Μάλιακες, Λύρατζη, Κυζιρίδη, Γκόμεζ κτλ, εγώ εξακολουθώ να μην βγάζω νόημα τι γαμίδι πλάνο υπάρχει, γνωρίζουμε κάτι; Λέμε επιθυμίες; Λέμε γνώμες; Λέμε ξέρει ο "Τάδε"(βάλτε όποιον θέλετε, Μάτος, Βιερίνια, Ιβάν, Γιώργο, κτλ); Ας βγει ένας υπάλληλος ρε άνθρωποι, να ενημερώσει τι σχεδιάζει η ομάδα.
Elkjaer
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2021, 06:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Elkjaer »

sotos26 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:38 Ο Σάντσες έγινε μουντιαλικός παιχταράς αλλά όταν ο Λου δεν τον έβαζε ή τον έβγαζε στο ημίχρονο με ΑΕΚ να βάλει τον Κένι με μισό πόδι, ήταν φυσικά μέτριος.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτό το ρεύμα υπέρ Σάντσες ακόμα και σε μια ικανοποιητική πρόταση
MikeStr4
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2021, 15:28

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από MikeStr4 »

Το θέμα είναι ότι πάλι μπλέκουμε σε άσκοπα πήγαινε - έλα…ενώ Ιανουάριο μετά ίδια λεφτά ίσως μπορούσαμε να πάρουμε Τσαπρα κ να είμασταν κομπλέ
Άβαταρ μέλους
Aigle_Noir
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Aigle_Noir »

Αν τους τσουβαλιάζεις όλους τους παραπάνω και η αντίδρασή είναι το σιχτίρισμα, μπορείς εσύ να μας πεις τι ακριβώς θέλεις να σου πουν; Τι πλάνο θέλεις να σου εξηγήσουν ακριβώς;;; Πού ακούστηκε αυτό;;;;

Από τη στιγμή που κανένας δεν σου κάνει, άστο ρε φίλε, κάνε τα μπάνια σου και ασχολήσου με κάτι άλλο αυτό το διάστημα.
These users thanked the author Aigle_Noir for the post (total 2):
eorptol1, giaxxo
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

george188 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:14
makispaspartou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:09 Ο Γιαννούλης πάντως ασχέτως δημοσιευμάτων τόσο από το περιβάλλον του όσο και από αυτό του ΠΑΟΚ θεωρείται δεδομένο ότι θα καταλήξει σε μας.
Aυτο ξερω κ γω
Μακάρι!
Ο Γιαννούλης το ξέρει;
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:02
abc_o_ karpouzas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:52 Η πιθανή αποχώριση μουντιαλικου παικτη της ομαδας πρέπει να ανέβει...στα μανταλακια...

Με τέτοιους παίκτες....μεγαλώνει...η ομάδα και όχι με σαλιανκες τσαπρες και...συνηθισμένους...απο τις ακαδημίες

Οι ακαδημίες δεν ειναι για να κάνουν μια ομάδα...πρωταγωνιστή...
Νομίζω βρίσκεσαι σε λάθος μουντ σε σχέση με την ομάδα....
Όλα δείχνουν πως η κυρία πολιτική θα είναι να αναδείξουν παίκτες από την ακαδημία....

Στα λέω για να μη χαλιεσαι όλο το χρόνο και πιστεύεις πως το πρωτάθλημα είναι αυτοσκοπός...
Αυτοσκοπός του ΠΑΟΚ είναι το πρωτάθλημα...

Δεν υπάρχει...κυρια πολιτική....
Η δημιουργία των...ακαδημιών..αυτην την λογική έχει οπότε δεν υπάρχει το...φέτος αυτό του χρόνου κάτι άλλο...

Οι ακαδημίες δεν... αναδεικνύουν...παίκτες

Οι ακαδημίες..εκπαιδεύουν...παικτες επάνω σε μια συγκεκριμένη ποδοσφαιρική λογική...

Οποίοι είναι δε θέση μετά από αυτήν την...εκπαίδευση..να υπηρετήσουν την ομάδα ...θα το κάνουν...

Η πλειοψηφία θα είναι...συνηθισμένοι..παικτες και μόνο ελάχιστοι θα..κανουντην διαφορά..

Πάνω από 12 χρόνια ο ΠΑΟΚ...εκπαιδεύει...τεροιους παίκτες ..
Ξέρεις πόσοι παίκτες έχουν περάσει από τις ακαδημίες; το νούμερο πρέπει να είναι 4ψηφιο...

Ξερεις Πόσοι έκαναν την διαφορά αυτά τα 12 χρόνια;;

3..ντελιας κουλιερακης τζολης και βάζω και έναν 4το τον κουτσια τον οποίον οι ακαδημίες δεν κατάφεραν να εκπαιδευσουν το μυαλό

Χατσιδης και μύθου δείχνουν ότι μπορούν αλλά είναι ακόμη μικρό το δείγμα συμμετοχής τους..

Μην συγκρίνουμε τις ακαδημίες μας με τις...ξένες...

Απέχουμε έτη φωτός μακριά...
Ο τρόπος εκπαίδευσης και ο τρόπος τελειοποίησης των χαρακτηριστικών τους δεν έχει καμία σχέση με τους αντίστοιχους δικούς μας....

Αν και θεωρώ ότι το...σωματοτυπο...των Ελλήνων είναι πολύ μπροστά από το αντίστοιχο των ξένων..
Πάσχουμε από βεντετισμο...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος abc_o_ karpouzas την Τετ 24 Ιουν 2026, 11:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author abc_o_ karpouzas for the post (total 5):
Developer4, geobila, leomatos88, sniper4, Andrew R
Developer4
Δημοσιεύσεις: 753
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Developer4 »

sotos26 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:38 Ο Σάντσες έγινε μουντιαλικός παιχταράς αλλά όταν ο Λου δεν τον έβαζε ή τον έβγαζε στο ημίχρονο με ΑΕΚ να βάλει τον Κένι με μισό πόδι, ήταν φυσικά μέτριος. Να καταλάβουμε ότι όταν η γυναίκα σπάει μπάλες να φύγει δεν μπορεί τίποτα καμία ομάδα να κάνει άσε που με 4-5 εκ τον δένω κορδέλα και τους τον πάω εγώ στα γραφεία της Άτλας.
Για μένα προσωπικά οχι, δεν είναι ούτε παικταράς, ούτε ξέρω αν είναι αυτό που χρειαζόμαστε... Από την άλλη το διάστημα για να κριθεί είναι ελάχιστο, ειδικά αν σκεφτείς ότι ήρθε χειμώνα...Μην τρελαθούμε κιόλας...

Βέβαια το πρόβλημα δεν είναι καν αυτό, αλλά ότι σε περίπτωση που φύγει, πρακτικά είμαστε με 1 μπακ και τα περί ενεργοποίησης Λύρατζη εκ νέου, μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορούν να εκληφθούν...

Ούτε το από πάνω θα ήταν πρόβλημα, αν ήμασταν μαθημένοι σε fast track διαδικασίες κλπ, θα βρίσκαμε, φέρναμε, κλείναμε άλλον που θεωρούσαμε καλύτερο και όλα καλά... Απλά όπως γνωρίζεις δεν πολυισχύει σε εμάς αυτό, οπότε δε μπορούμε ελαφρά τη καρδία να πούμε ε άστους όλους, θα φέρουμε άλλους... Γιατί μέχρι τώρα, κάπως έτσι το έχουμε στο μυαλό μας, αλλά σε ένα μήνα έχουμε αγώνα ... επίσημο... :D
These users thanked the author Developer4 for the post:
thios4
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από eorptol1 »

Nikos 74 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:40 Επειδή από αυτά τα ονόματα που διαβάζω, Σάλιακες, Μάλιακες, Λύρατζη, Κυζιρίδη, Γκόμεζ κτλ, εγώ εξακολουθώ να μην βγάζω νόημα τι γαμίδι πλάνο υπάρχει, γνωρίζουμε κάτι; Λέμε επιθυμίες; Λέμε γνώμες; Λέμε ξέρει ο "Τάδε"(βάλτε όποιον θέλετε, Μάτος, Βιερίνια, Ιβάν, Γιώργο, κτλ); Ας βγει ένας υπάλληλος ρε άνθρωποι, να ενημερώσει τι σχεδιάζει η ομάδα.
βλεπεις εσυ χαρτινη βαζελογαβροι να βγαινουν να ενημερωνουν ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ μεταγραφικα ? οταν τελειωσουν οι μεταγραφες ναι ,τωρα τι εξυπηρετει η ενημερωση ?για να ενημερωθουν και οι αντιπαλοι ?
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 2):
Aigle_Noir, margas
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Elkjaer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:41
sotos26 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:38 Ο Σάντσες έγινε μουντιαλικός παιχταράς αλλά όταν ο Λου δεν τον έβαζε ή τον έβγαζε στο ημίχρονο με ΑΕΚ να βάλει τον Κένι με μισό πόδι, ήταν φυσικά μέτριος.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτό το ρεύμα υπέρ Σάντσες ακόμα και σε μια ικανοποιητική πρόταση
Το ρεύμα υπέρ Σάντσες προκύπτει ότι υπάρχει μόνο ο Κένι αυτή τη στιγμή και ότι κανεις δε μας λέει ότι θα βρουν καλύτερο.
Τώρα αν κάποιοι κρίνατε σε σκάρτους 6 μήνες ότι ο παίχτης δεν κάνει, και ότι ο Λύρατζης ειναι οκ για εναλλακτική (που τον έχουμε πολύ παραπάνω και ξέρουμε ποιος είναι) και είστε εντάξει με αυτό, πάω πάσο.
These users thanked the author PablitoV2 for the post (total 2):
Developer4, thios4
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

nunies4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:00 παντως η πληροφορια για 4-5 κλεισμενους που θα ανακοινωθουν αμεσα με την προσληψη του νεου προπονητη, επεσε στον κουβα..
1. Ελουστόντο (στόπερ)
2. Χ΄΄διάκος (στόπερ)
3. Γιαννούλης
4. Μπατίστ Σανταμαριά (6-8ρι)
5. Αριστερό εξτρέμ.
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2422
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Αν ο Ματος με τον Βιειρινια θελουν να τα αλλαξουν ολα μαζι τους.
Και υπομονη οση θελουν.
Να φυγει ο Οζντοεφ; ναι.
Να φυγει ο Ταισον; ναι.
Να φυγει ο Γιερεμεγιεφ; ναι.
Να φυγει εστω και σε λαθος χρονο ο Κετζιορα; ναι.

Παιχτες αργοι ή παιχτες μεγαλης ηλικιας, χωρις προοπτικη.

Αλλα το να φυγει 28χρονος Μεξικανος διεθνης βασικος που ηταν κατ' ελαχιστον καλος
(γιατι κρινεται για τρεις μηνες), δε βγαζει λογικη. Τωρα αν δε θελει να
μεινει η γυναικα του, να το πω και ωμα : ΣΤΑ @@ ΜΑΣ πια
με το τι θελει ο καθε παιχτης. Τον πηραμε πριν τρεις μηνες με μεταγραφη
και τωρα θελει να φυγει; Δεν εχει λογικη ολο αυτο.....
These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post:
curtis
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:45
Elkjaer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:41
sotos26 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:38 Ο Σάντσες έγινε μουντιαλικός παιχταράς αλλά όταν ο Λου δεν τον έβαζε ή τον έβγαζε στο ημίχρονο με ΑΕΚ να βάλει τον Κένι με μισό πόδι, ήταν φυσικά μέτριος.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτό το ρεύμα υπέρ Σάντσες ακόμα και σε μια ικανοποιητική πρόταση
Το ρεύμα υπέρ Σάντσες προκύπτει ότι υπάρχει μόνο ο Κένι αυτή τη στιγμή και ότι κανεις δε μας λέει ότι θα βρουν καλύτερο.
Τώρα αν κάποιοι κρίνατε σε σκάρτους 6 μήνες ότι ο παίχτης δεν κάνει, και ότι ο Λύρατζης ειναι οκ για εναλλακτική (που τον έχουμε πολύ παραπάνω και ξέρουμε ποιος είναι) και είστε εντάξει με αυτό, πάω πάσο.
Να μας πληρώσουν τα λεφτά που ξοδέψαμε, και βρίσκουμε καλύτερο δεξί μλακ
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Όπως βρήκαμε καλύτερο κεντρικό αμυντικό από τον Κουλιεράκη..
These users thanked the author PablitoV2 for the post:
Gregk19262000
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”