Δεν λέω αυτό, δες τι συζητάμε με τον aivas19.geobila έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:51Γιατί τους θεωρείς κατώτερους παικτικα/αγωνιστικά από λοβρεν/κεντζιορα/βολιακο; Μου διαφεύγει κάτι; Είμαι πολύ περίεργος να μάθωΡιαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:41 Πάντως αν θεωρήσουμε δεδομένο πως η ομάδα πάει για Ελουστόντο, Χατζηδιάκο, και Σανταμαρία, μέχρι τώρα εκτιμώ ότι τα στοιχεία που αυτοί οι παίκτες προσθέτουν στο ρόστερ μας δεν δείχνουν αναβάθμιση και εξέλιξη. Θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εύκολες περιπτώσεις με τις οποίες θα ξεκινήσουμε για να γεμίσει το ρόστερ, κι οι περιπτώσεις που όντως θα μας δώσουν την δυνατότητα να παίξουμε κάτι ριζικά διαφορετικό, θα έρθουν αργότερα. Από την άλλη δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας εκ των Ελουστόντο/Χατζηδιάκου έρχεται για 4ος...
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3225
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
- geobila
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Άργησα να τα δω είχε κολλήσει
- These users thanked the author geobila for the post:
- Ριαν_Καπαγιαννιδης
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
παντως η πληροφορια για 4-5 κλεισμενους που θα ανακοινωθουν αμεσα με την προσληψη του νεου προπονητη, επεσε στον κουβα..
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 11):
- PAOKevolution, Ριαν_Καπαγιαννιδης, MikeStr4, Blackgr4, Metagrafakias, Theios, Dimitris_L4, Anwnimos, Gregk19262000, FreeWatcher and one more user
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα είναι τρελή ήττα να χαθεί ο Γιαννούλης. Τραγικά πράγματα.
Παίκτη που θα μπορούσαμε να τον έχουμε αρχές καλοκαιριού θα καταλήξουμε να τον βλέπουμε σε κάποια ανταγωνιστική ομάδα και εμείς θα δίνουμε ευκαιρίες στο Γκόμεζ και στο Τέιλορ και θα αναρωτιόμαστε μετά αν είναι καλός ή όχι ο προπονητής.
Παίκτη που θα μπορούσαμε να τον έχουμε αρχές καλοκαιριού θα καταλήξουμε να τον βλέπουμε σε κάποια ανταγωνιστική ομάδα και εμείς θα δίνουμε ευκαιρίες στο Γκόμεζ και στο Τέιλορ και θα αναρωτιόμαστε μετά αν είναι καλός ή όχι ο προπονητής.
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1167
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Νομίζω βρίσκεσαι σε λάθος μουντ σε σχέση με την ομάδα....abc_o_ karpouzas έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:52 Η πιθανή αποχώριση μουντιαλικου παικτη της ομαδας πρέπει να ανέβει...στα μανταλακια...
Με τέτοιους παίκτες....μεγαλώνει...η ομάδα και όχι με σαλιανκες τσαπρες και...συνηθισμένους...απο τις ακαδημίες
Οι ακαδημίες δεν ειναι για να κάνουν μια ομάδα...πρωταγωνιστή...
Όλα δείχνουν πως η κυρία πολιτική θα είναι να αναδείξουν παίκτες από την ακαδημία....
Στα λέω για να μη χαλιεσαι όλο το χρόνο και πιστεύεις πως το πρωτάθλημα είναι αυτοσκοπός...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πώς θα μπορούσαμε να τον έχουμε αφού δεν τον δίνουν;paokspren έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:01 Θα είναι τρελή ήττα να χαθεί ο Γιαννούλης. Τραγικά πράγματα.
Παίκτη που θα μπορούσαμε να τον έχουμε αρχές καλοκαιριού θα καταλήξουμε να τον βλέπουμε σε κάποια ανταγωνιστική ομάδα και εμείς θα δίνουμε ευκαιρίες στο Γκόμεζ και στο Τέιλορ και θα αναρωτιόμαστε μετά αν είναι καλός ή όχι ο προπονητής.
- These users thanked the author astral for the post (total 2):
- Aigle_Noir, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ πάλι νομίζω ότι η καθυστέρηση ήταν γιατί δεν τα έβρισκαν στο οικονομικό με τον Πουσιτς. Οταν έφτασε ο κόμπος στο χτένι έκλεισαν τον Λισι και το διέρρευσαν ως επικοινωνιακό τρικ.tsachou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:37 Τελικά οι ανακοινώσεις απόλυσης του πιο επιτυχημένου προπονητή της ιστορίας μας και πρόσληψης του νέου, δεν καθυστερούσαν επειδή θέλαν να ανακοινώσουν στα καπάκια και 3 μεταγραφές...Μάλλον προσπαθούσαν να αποφασίσουν για προπονητή με τους κλασικούς ρυθμούς και την κλασική καθυστέρηση στο τελικό ΟΚ απο τον μεγαλο.
Φτασαμε λοιπόν 24/06 με προπονητή που ειναι δυο μερες στην ομάδα και ενα ροστερ με πιο πολλά κενά απο ποτέ.
Τα ονόματα που βγήκαν μεχρι τώρα, δεν ειναι καθόλου ενθαρρυντικά (εκτός απο Σανταμαρια)
Νομίζω είναι το πρώτο καλοκαίρι που τα βλέπω όλα τοσο μαυρα...Ελπίζω να γινει κατι τις επόμενες εβδομάδες και να υπερισχύσει και πάλι το ασπρο
Για μεταγραφές προφανώς επίσης δεν είχαν τίποτα κλεισμένο. Τι περίμενες; Ο Ματος ανέλαβε πριν δυο εβδομάδες, ο Βιειρινια τα ίδια, ο Λισι προσπαθεί να μείνει ξύπνιος στον καναπέ βλέποντας λουτσεσκουμπολ κόντρα σε λάμιες και λειβαδιες για να μάθει τα ονόματα και τις θέσεις των παικτών. Ποτε να κλείσουν και τι;
Το μάτι του Βιεϊρίνια φέρνει τον Χατζηδιακο;
Δεν θέλω να κρίνω τις προθέσεις κανενός, αλλά είναι αδιανόητο να μιλάμε για αλλαγές σε ένα βραδυ μιας νοοτροπίας που χτίστηκε σε βάθος δεκαετίας.
Η προετοιμασία ξεκίνησε. Αγώνα έχουμε σε έναν μήνα.
Δεξιά έφυγε Σαστρε και φεύγει ο Σάντσεζ - ήρθε ο κανενας.
Σεντερ μπακ έφυγαν οι Λοβρεν, Βολιακο, Κεντζιορα - ήρθε ο κανενας. Ο μόνος άλλος σέντερ μπακ ειναι τραυματίας στο μεταξύ.
Αριστερό μπακ ο μόνος έμπιστος είναι μουντιάλ και σκασμένος από τα άπειρα παιχνίδια.
Στα χαφ έφυγε ο Μπιανκο, ο Οζντοεφ και ο Μειτε είναι άγνωστο πότε θα επανέλθει. - ήρθε ο κανενας.
Στα φορ έφυγε ο Γιακουμακης, έχουμε μείνει με Γιερεμεγιεφ (γελάει ο κόσμος στα 34 και με έναν προπονητή που θέλει τρεξίματα) και ο Μύθου που πολύ μιλάνε για δανεισμό. - ήρθε ο κανενας.
Τα ονόματα που ακούγονται; Ο αρχηγός της Σοσιεδαδ που είναι τόσο καλός που τον αφήνουν ελεύθερο και μετά από τόσα χρόνια αλλά λίγκα δεν τον ζητάει κανείς εγχώρια.
Ο Χατζηδιακος που δεν λογίζεται σαν έλληνας καν.
Ο Βαρέλα που ήταν από τις ακαδημίες μας και μάλιστα δανεικός.
Ο Γιαννουλης που τελικά δεν είτε βρίσκουμε στα χρήματα και θα πάει για τέλη καλοκαιριού και αν καταφέρει η Μαρία το θαύμα της.
Και λέμε να ξαναδούμε Γκόμεζ μπας και μεταμορφώθηκε. Για τέτοια απόγνωση μιλάμε.
Ολα καλά. Καμία πίεση. Χρονος υπάρχει.
- These users thanked the author gika for the post (total 5):
- Developer4, Metagrafakias, Theios, thios4, vasgias
-
makispaspartou
- Δημοσιεύσεις: 5467
- Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Γιαννούλης πάντως ασχέτως δημοσιευμάτων τόσο από το περιβάλλον του όσο και από αυτό του ΠΑΟΚ θεωρείται δεδομένο ότι θα καταλήξει σε μας.
Στα μεταγραφικά ό,τι προεργασία και να έχουν κάνει είναι και τι θα δει και τι θέλει ο προπονητής.
Πιστεύω ότι εφόσον φτάσαμε στο να φύγει ο Λουτσέσκου, παίκτες που θεωρούνταν πουλέν του θα φύγουν και αναφέρομαι στους Μέιτε, Οζντόεφ, Μπάμπα. Ο Κετζιόρα έφυγε ήδη, ο Σάντσεζ που ήταν επιλογή του το Γενάρη μοιάζει να φεύγει κι αυτός, πολύ πιθανόν και ο Γερεμέγιεφ. Μοναδικό ερωτηματικό ο Τάισον που έχει άλλη σχέση και με την οικογένεια και με τους Βιειρίνια και Μάτος.
Σίγουρα θα ζητηθεί να στηριχθούν νέοι παίκτες οπότε Μύθου και Χατσίδης θα έχουν αναβαθμισμένο ρόλο, σίγουρα θα έρθουν Ισπανοί και βλέπω ότι και κάποιοι Έλληνες που απασχολούν π.χ. Χατζηδιάκος, Γιαννούλης, Γιακουμάκης θα γίνει προσπάθεια να έρθουν κι αυτοί.
Δεδομένα θα πάμε σε 10 + μεταγραφές όπως φαίνεται.
Τώρα αυτά περί δεύτερων ευκαιριών σε παίκτες όπως οι Γκόμεζ, Λύρατζης δε νομίζω να ευσταθούν καθώς έχουν αξιολογηθεί από το κλαμπ και προφανώς θα βρεθούν ομάδες να φύγουν.
Φέτος δεν περιμένω πολλά με βάση το μπάτζετ που βλέπω ότι διαχειρίζονται, αν όμως η τριπλέτα Βιειρίνια - Μάτος - Τσίκνας κάνουν τις επιλογές και δοθεί το ελεύθερο σε αυτούς και πετύχουν διάνα ίσως του χρόνου να μπορούμε να έχουμε φτιάξει κάτι καλό.
Στα μεταγραφικά ό,τι προεργασία και να έχουν κάνει είναι και τι θα δει και τι θέλει ο προπονητής.
Πιστεύω ότι εφόσον φτάσαμε στο να φύγει ο Λουτσέσκου, παίκτες που θεωρούνταν πουλέν του θα φύγουν και αναφέρομαι στους Μέιτε, Οζντόεφ, Μπάμπα. Ο Κετζιόρα έφυγε ήδη, ο Σάντσεζ που ήταν επιλογή του το Γενάρη μοιάζει να φεύγει κι αυτός, πολύ πιθανόν και ο Γερεμέγιεφ. Μοναδικό ερωτηματικό ο Τάισον που έχει άλλη σχέση και με την οικογένεια και με τους Βιειρίνια και Μάτος.
Σίγουρα θα ζητηθεί να στηριχθούν νέοι παίκτες οπότε Μύθου και Χατσίδης θα έχουν αναβαθμισμένο ρόλο, σίγουρα θα έρθουν Ισπανοί και βλέπω ότι και κάποιοι Έλληνες που απασχολούν π.χ. Χατζηδιάκος, Γιαννούλης, Γιακουμάκης θα γίνει προσπάθεια να έρθουν κι αυτοί.
Δεδομένα θα πάμε σε 10 + μεταγραφές όπως φαίνεται.
Τώρα αυτά περί δεύτερων ευκαιριών σε παίκτες όπως οι Γκόμεζ, Λύρατζης δε νομίζω να ευσταθούν καθώς έχουν αξιολογηθεί από το κλαμπ και προφανώς θα βρεθούν ομάδες να φύγουν.
Φέτος δεν περιμένω πολλά με βάση το μπάτζετ που βλέπω ότι διαχειρίζονται, αν όμως η τριπλέτα Βιειρίνια - Μάτος - Τσίκνας κάνουν τις επιλογές και δοθεί το ελεύθερο σε αυτούς και πετύχουν διάνα ίσως του χρόνου να μπορούμε να έχουμε φτιάξει κάτι καλό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος makispaspartou την Τετ 24 Ιουν 2026, 11:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author makispaspartou for the post (total 2):
- paokspren, george188
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με το να δώσουμε τα χρήματα που χρειάζονται. Πλέον οι τιμές στην αγορά έχουν ξεφύγει, το να ακολουθούμε την ίδια πολιτική και να δίνουμε τα ίδια συμβόλαια με πριν 10 χρόνια, έχει ως αποτέλεσμα όλες οι μεταγραφές να γίνονται σήριαλ. Δυστυχώς δεν ορίζουμε εμείς την αγορά, το 1 εκ για συμβόλαιο και τα 3εκ για αγορά παίχτη πλέον δεν είναι πολλά.astral έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:02Πώς θα μπορούσαμε να τον έχουμε αφού δεν τον δίνουν;paokspren έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:01 Θα είναι τρελή ήττα να χαθεί ο Γιαννούλης. Τραγικά πράγματα.
Παίκτη που θα μπορούσαμε να τον έχουμε αρχές καλοκαιριού θα καταλήξουμε να τον βλέπουμε σε κάποια ανταγωνιστική ομάδα και εμείς θα δίνουμε ευκαιρίες στο Γκόμεζ και στο Τέιλορ και θα αναρωτιόμαστε μετά αν είναι καλός ή όχι ο προπονητής.
Τραγικό, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Φίλε αυτά που γράφεις δεν έχουν ακμια σχέση με την αλήθεια. ούτε για την αγορά, ούτε για τα συμβόλαια ούτε για τα λεφτά που δίνουμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος astral την Τετ 24 Ιουν 2026, 11:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author astral for the post (total 5):
- Aigle_Noir, Unpsofable78, geobila, paok apo epilogi, FreeWatcher
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Aυτο ξερω κ γωmakispaspartou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:09 Ο Γιαννούλης πάντως ασχέτως δημοσιευμάτων τόσο από το περιβάλλον του όσο και από αυτό του ΠΑΟΚ θεωρείται δεδομένο ότι θα καταλήξει σε μας.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και ο Στεργιαδης που μιλησε πριν λιγο στον Νο1 φαν του Λουτσεσκου τον Αρσενη, λιγο πολυ αυτο ειπε. Οτι σε εμας θα καταληξει.makispaspartou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:09 Ο Γιαννούλης πάντως ασχέτως δημοσιευμάτων τόσο από το περιβάλλον του όσο και από αυτό του ΠΑΟΚ θεωρείται δεδομένο ότι θα καταλήξει σε μας.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οκ.astral έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:13 Φίλε αυτά που γράφεις δεν έχουν ακμια σχέση με την αλήθεια. ούτε για την αγορά, ούτε για τα συμβόλαια ούτε για τα λεφτά που δίνουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
διαβάζω για πρόταση για τον μεξικάνο
ελπίζω να μην τον δώσουν 6 μήνες μετά την απόκτησή του και δημιουργήσουν ένα ακόμα κενό
έλεος ρε, τι παλινωδίες είναι αυτές..
ελπίζω να μην τον δώσουν 6 μήνες μετά την απόκτησή του και δημιουργήσουν ένα ακόμα κενό
έλεος ρε, τι παλινωδίες είναι αυτές..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Σάντσες έγινε μουντιαλικός παιχταράς αλλά όταν ο Λου δεν τον έβαζε ή τον έβγαζε στο ημίχρονο με ΑΕΚ να βάλει τον Κένι με μισό πόδι, ήταν φυσικά μέτριος. Να καταλάβουμε ότι όταν η γυναίκα σπάει μπάλες να φύγει δεν μπορεί τίποτα καμία ομάδα να κάνει άσε που με 4-5 εκ τον δένω κορδέλα και τους τον πάω εγώ στα γραφεία της Άτλας.
- These users thanked the author sotos26 for the post:
- Aigle_Noir