ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:50
Και εκει που λες κατι παει να γινει με σωστες κινησεις,
οπως του elustondo
μετα τον Κετζιορα οπου μειναμε με ενα σεντερ μπακ
ενα μηνα πριν το πρωτο επισημο παιχνιδι
πανε να δωσουνε και τον Σαντσεζ.....
Μεξικανος διεθνης βασικος στα 28......
Ας ελπισουμε να ειναι μονο ενα δημοσιευμα.
Παντως το ανεβασαν ολοι....
Πάντως φίλε Αμπαλαεα με βάση τα όσα είδαμε από τον παίκτη, δεν μπορούμε να πούμε ότι έθελξε με την παρουσία του και προφανώς δεν άξιζε τα λεφτά που δόθηκαν.
Αργός σε πόδια και σκέψη, άσε που μέσα στην χρονιά σίγουρα θα γκρίνιαζε που πρώτος είναι ο Κενι (που φυσικά το αξίζει)
Ας φέρουν έναν Σαλιακα ή έναν κατσερη και ας δοκιμάσουν τον Κοσιδη.
Αν λες ότι έχεις τις καλύτερες ακαδημίες στην χώρα και θες να προωθείς ταλέντα, πρέπει να κάνεις και κάποιες θυσίες, που μπορεί σε πολλούς να μην αρέσουν, όπως για παράδειγμα να εμπιστευτείς τον Χ Μπαλντε, τον Χ Μπερδο ή τον Χ Ντουνγκα και να μην πάρεις έναν παίκτη απλά για να πεις ότι πήρες για να «καθησυχάσεις» τον κόσμο