Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5727
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Demir έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:53 Ο τσαπρας ήταν δοσμένος στον Αλαφούζο .. δεν υπήρχε περιθώριο.. και φάνηκε με γαβρο
Εδώ στην Αθήνα έχει πολλές φωνούλες για χώσιμο βαζελου σε Γιαννουλη ..
Ωχ κ αλλος που σπερνει αρνητικες ειδησεις για Γιαννουλη :mrgreen: :mrgreen: ...ετοιμασου για γιουχα...
Ο βαζελος θα κυνηγησει Γιαννουλη ή Τσιμικα στα αριστερα...trust me bro..
embuji
Δημοσιεύσεις: 4275
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:56
Demir έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:53 Ο τσαπρας ήταν δοσμένος στον Αλαφούζο .. δεν υπήρχε περιθώριο.. και φάνηκε με γαβρο
Εδώ στην Αθήνα έχει πολλές φωνούλες για χώσιμο βαζελου σε Γιαννουλη ..
Ωχ κ αλλος που σπερνει αρνητικες ειδησεις για Γιαννουλη :mrgreen: :mrgreen: ...ετοιμασου για γιουχα...
Ο βαζελος θα κυνηγησει Γιαννουλη ή Τσιμικα στα αριστερα...trust me bro..
Εσυ πανε παρε τηλεφωνο την φιλεναδα σου την γκοτζαρεβα και πες την να δωσει τα λεφτα να ερθει ο Μητσος σπιτι του.
These users thanked the author embuji for the post:
Dimitris_L4
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Λένε ότι είναι κοντά σε έναν από τους 2 .. τύπου θέμα ημερών .. άντε να δούμε γιατί παρατράβηξε
Νομίζω αυτή την βδομάδα θα τελειώσει το θέμα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

sotos26 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:28 Γκόμεζ είχε καλά επιθετικά χαρακτηριστικά: καλή πρώτη επαφή, πνευμόνι και δυνατά πόδια. Πίσω όμως έχει θέματα. Μόνο αν κάποιος τολμηρός τον δοκίμαζε μπροστά χωρίς το άγχος του μαρκαρίσματος. Ελπίζω να μη μείνει ο Τάισον με τον Οζντοεφ προσωπικά και να πάμε σε πλήρη ανανέωση.
Ταιρι'αζεοι βέβαια περισσότερο σε 3-5-2 ή 3-4-2-1
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από GianD »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:50 Και εκει που λες κατι παει να γινει με σωστες κινησεις,
οπως του elustondo
μετα τον Κετζιορα οπου μειναμε με ενα σεντερ μπακ
ενα μηνα πριν το πρωτο επισημο παιχνιδι
πανε να δωσουνε και τον Σαντσεζ.....
Μεξικανος διεθνης βασικος στα 28......

Ας ελπισουμε να ειναι μονο ενα δημοσιευμα.
Παντως το ανεβασαν ολοι....
Πάντως φίλε Αμπαλαεα με βάση τα όσα είδαμε από τον παίκτη, δεν μπορούμε να πούμε ότι έθελξε με την παρουσία του και προφανώς δεν άξιζε τα λεφτά που δόθηκαν.

Αργός σε πόδια και σκέψη, άσε που μέσα στην χρονιά σίγουρα θα γκρίνιαζε που πρώτος είναι ο Κενι (που φυσικά το αξίζει)

Ας φέρουν έναν Σαλιακα ή έναν κατσερη και ας δοκιμάσουν τον Κοσιδη.

Αν λες ότι έχεις τις καλύτερες ακαδημίες στην χώρα και θες να προωθείς ταλέντα, πρέπει να κάνεις και κάποιες θυσίες, που μπορεί σε πολλούς να μην αρέσουν, όπως για παράδειγμα να εμπιστευτείς τον Χ Μπαλντε, τον Χ Μπερδο ή τον Χ Ντουνγκα και να μην πάρεις έναν παίκτη απλά για να πεις ότι πήρες για να «καθησυχάσεις» τον κόσμο
These users thanked the author GianD for the post:
Azrael
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από adam04 »

Λέο θέλω ένα αριστερό εξτρέμ από Βραζιλια.Ζηταω πολλά;
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1159
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Demir έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:53 Ο τσαπρας ήταν δοσμένος στον Αλαφούζο .. δεν υπήρχε περιθώριο.. και φάνηκε με γαβρο
Εδώ στην Αθήνα έχει πολλές φωνούλες για χώσιμο βαζελου σε Γιαννουλη ..
Δλδ ο βαζελος που δίνει 1+ στον Κυριακόπουλο θέλει να πάρει και τον Γιαννούλη που είναι μια κλάση πάνω....πόσα να του δώσει δλδ ;

Σε μας θα έρθει ο μητσαρας αλλά και τα 4 που δίνουμε θεωρητικά αυτή τη στιγμή είναι πολλά
These users thanked the author Panostas1995 for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19160
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:43 Ο Κουλ είπε ότι ούτε του Αμπαντα ισχύει, ούτε του Κυζιριδη.

Επέμεινε ότι η δική του ενημέρωση είναι ότι ο Ελουστοντο θα έχει 1.2 μύρια απολαβές ετησίως και όχι για δύο χρόνια.

Ότι του Χατζηδιακου ισχύει και είναι σε καλό δρόμο, όπως και του Σανταμαριά.
O οποιος χθες ο ιδιος το πρωι ειχε δωσει ως αποκαλυψη οτι ο εξτρεμ που διαπραγματευεται η ομαδα ειναι ο Αμπαντα.
Συγνωμη που θα το πω ψιλοωμα αλλα τι μαλακες ακουτε ρε;
These users thanked the author nunies4 for the post (total 9):
Maklaz, aivas19, ΚΩΣΤΑΣ2019, astral, Kabamaru11, icue, obanebane, margas, Logistis
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

Και οχι μονο τους ακουνε αλλα τους αναπαραγουνε και εδω μεσα συνεχεια. Κυριολεκτικα καθε σελιδα τι ειπε ο Κουλιανος, ο βατραχομουρης και ο κουμπαρος του..
Άβαταρ μέλους
Demon4
Δημοσιεύσεις: 220
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 20:34
Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα / Budapest

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demon4 »

adam04 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:05 Λέο θέλω ένα αριστερό εξτρέμ από Βραζιλια.Ζηταω πολλά;
Ε ναι ρε φίλε, να μη βάλει μια μεταγραφική πινελιά και αυτός;
These users thanked the author Demon4 for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6520
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Αραξτε και απολαυστε το,εχουμε 2 ανθρωπους που τρεχουν το κλαμπ,2 ανθρωπους δικους μας που ξερει ο καθενας τους 1.000 κιλα ποδοσφαιρου παραπανω απο εμας ολους μαζι.Ολα θα πανε καλα,χρονος χρειαζεται πλεον και λιγη υπομονη.
These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 8):
abc_o_ karpouzas, Maklaz, namisenoiazei, ΚΩΣΤΑΣ2019, margas, Metagrafakias, Logistis, M o r b i u S
makispaspartou
Δημοσιεύσεις: 5467
Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από makispaspartou »

Η αλήθεια είναι ότι το τρίπτυχο Μάτος Βιειρίνια Τσίκνα αξίζει εμπιστοσύνης.
Ομοίως και το υποσχόμενο μοντέρνο ποδόσφαιρο ενός νέου προπονητή αξίζει με τη σειρά του υπομονής.
Εκείνο που προβληματίζει είναι το ράφι από το οποίο καλούνται να επιλέξουν ποδοσφαιριστές και το καθεστώς απόκτησής τους.
Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε για να κάνουμε τις τελικές κρίσεις.
These users thanked the author makispaspartou for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1159
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

makispaspartou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:45 Η αλήθεια είναι ότι το τρίπτυχο Μάτος Βιειρίνια Τσίκνα αξίζει εμπιστοσύνης.
Ομοίως και το υποσχόμενο μοντέρνο ποδόσφαιρο ενός νέου προπονητή αξίζει με τη σειρά του υπομονής.
Εκείνο που προβληματίζει είναι το ράφι από το οποίο καλούνται να επιλέξουν ποδοσφαιριστές και το καθεστώς απόκτησής τους.
Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε για να κάνουμε τις τελικές κρίσεις.
Προσωπικά δε με νοιάζει το ''ραφι'' που θα ψωνίσει η ομάδα....με νοιάζει οι κινήσεις να είναι στοχευμένες και με σωστό σκάουτινγκ.... μπορούν να φέρουν ένα 22 χρόνο φορ που να παίρνει 400-500 χιλιάρικα και να μας βγει πριγιοβιτς; Μακάρι!
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2189
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

nunies4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 09:17
Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:43 Ο Κουλ είπε ότι ούτε του Αμπαντα ισχύει, ούτε του Κυζιριδη.

Επέμεινε ότι η δική του ενημέρωση είναι ότι ο Ελουστοντο θα έχει 1.2 μύρια απολαβές ετησίως και όχι για δύο χρόνια.

Ότι του Χατζηδιακου ισχύει και είναι σε καλό δρόμο, όπως και του Σανταμαριά.
O οποιος χθες ο ιδιος το πρωι ειχε δωσει ως αποκαλυψη οτι ο εξτρεμ που διαπραγματευεται η ομαδα ειναι ο Αμπαντα.
Συγνωμη που θα το πω ψιλοωμα αλλα τι μαλακες ακουτε ρε;
Καλά για τον Αμπαντα δημοσίευμα Αμερικανών ήταν και το είπε.

Όπως έχω ξανά γράψει, μου είναι συμπαθής και ο μόνος από τον όμιλο που διαχωρισε την θέση του.

Από κει και πέρα όντως δεν φαίνεται να έχει πληροφορίες εκ των έσω,, αλλά δεν συμφωνώ με την ισοπέδωση που δίνει και πάτημα σε κάποιους να ξεσκισουν τους πάντες.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16667
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Νομίζω πως τα επαναλαμβανόμενα δημοσιεύματα Μεξικανών για Σάντσες δεν μπορεί να είναι τυχαία

Στην αρχή είχαν διαψευστεί από μμε εδώ, μέτα γράφτηκαν κάποια πράγματα πως "σπάστηκε που δεν έγινε βασικός".

Εφόσον η ποιότητά του είναι αυτή που έδειξε όσο αγωνίστηκε, δεν θα πάθουμε τίποτα αν φύγει

Αρκεί να υπάρχει ένας αξιοπρεπής αντικαταστάτης.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”