Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Σχόλια γιά την Διοίκηση της KΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Michael Scott
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Michael Scott »

ΠΡΕΠΕΙ να εχουμε την απαίτηση απο την ΚΑΕ να πάρει επίσημη θέση για την γελοία αποφαση της ΔΕΑΒ να τιμωρήσει Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό με μόλις 1 αγωνιστική κεκλεισμένων για τα όργια που γίνανε στο τελευταίο παιχνίδι... Τον ιδιο δηλαδη αριθμό παιχνιδιών που τιμωρηθήκαμε και εμείς για... ουτε κανεις ξερει γιατι.

Εδω πρεπει να φαίνονται τα αντανακλαστικά σου...
These users thanked the author Michael Scott for the post (total 6):
Equalizer, GianD, Ally Samagoal, Franky, Thax, Psaras
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6971
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Taseos »

Εμείς τιμωρηθήκαμε γιατί τα τρολ μπερδεύτηκαν και αντί να βρίζουν τον σαββιδη έδειξαν τον ψηλό του βαζελου να φεύγει σχεδόν πηδώντας πάνω από τις πινακίδες για τα αποδυτήρια. Το θεώρησαν μαγκια
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16667
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Equalizer »

Michael Scott έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 18:15 ΠΡΕΠΕΙ να εχουμε την απαίτηση απο την ΚΑΕ να πάρει επίσημη θέση για την γελοία αποφαση της ΔΕΑΒ να τιμωρήσει Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό με μόλις 1 αγωνιστική κεκλεισμένων για τα όργια που γίνανε στο τελευταίο παιχνίδι... Τον ιδιο δηλαδη αριθμό παιχνιδιών που τιμωρηθήκαμε και εμείς για... ουτε κανεις ξερει γιατι.

Εδω πρεπει να φαίνονται τα αντανακλαστικά σου...
ΣΩΣΤΟ!

Γενικά αυτό που έχω ξαναπεί ως άποψή μου, είναι πως ο ΠΑΟΚ οφείλει να δείχνει οτι επέστρεψε, κανονικά και με τον νόμο. Οχι να κάθεται πάλι σαν θεατής. Αν δεν κυνηγήσει να ξηλώσει το ελεεινό πράγμα που έχει δημιουργηθεί στο μπάσκετ, ούτε τύχη έχει, ούτε σεβασμό.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 3):
Thax, Psaras, aivas19
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από katafraktos »

Ο Ραπτόπουλος (yes I know :? ) είπε στην εκπομπή στο Youtube ότι τα βρήκε η ΚΑΕ με τον ΑΣ
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από paokkerkir »

Δε θα μου κανει καμια εντύπωση να εχει πληροφόρηση ο συγκεκριμένος απευθειας απο τον ΑΣ

Ουτως η αλλως, ακομα και αυτός πιο πολλες φορες δίνει σωστες ειδησεις απο οτι οι "ρεπορτερ" μας
These users thanked the author paokkerkir for the post:
katafraktos
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4193
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Ποιο ειναι το μελος του ΔΣ που κωλλυσιεργει στα παντα και χανουμε παικτες και προπονητες?
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Ποιους χάσαμε;
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από PablitoV2 »

paokkerkir έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 01:15 Δε θα μου κανει καμια εντύπωση να εχει πληροφόρηση ο συγκεκριμένος απευθειας απο τον ΑΣ

Ουτως η αλλως, ακομα και αυτός πιο πολλες φορες δίνει σωστες ειδησεις απο οτι οι "ρεπορτερ" μας
Μακάρι να ισχύει! Το πιο καλό νέο θα είναι αυτό.
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4193
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:39 Ποιους χάσαμε;
-Δεδομένος και ένας σοβαρός προβληματισμός για μέλoς του ΔΣ που κωλλυσιεργεί τα μεταγραφικά, όπως λένε οι μπαντ τάνγκς. Λένε, δημιουργεί καθυστερήσεις. Έτσι έφυγε ο προπονητής που είχε κλειστεί για την υποδομή, έτσι δεν προχώρησαν (μέχρι τώρα) υποθέσεις νεαρών (Χαρτώνας, Μπαλοδήμος κλπ).



-Έτσι καθυστερούν οι ανακοινώσεις για Περσίδη, Κακλαμανάκη, έτσι πέρασαν βδομάδες για να ολοκληρωθούν τυπικά άλλες τελειωμένες υποθέσεις. Ας πούμε οτι τα θέματα Ταιρί, Ομορούγι είχαν και άλλες παραμέτρους, οι οποίες έπρεπε να τακτοποιηθούν.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6466
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Parolos »

Γκοντσαρεβα άντε να πούμε χαλάς συμφων....

Ώπα λάθος τμήμα εδώ τεχνοκρατίαν.
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Maurice_Escargot έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:56
PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:39 Ποιους χάσαμε;
-Δεδομένος και ένας σοβαρός προβληματισμός για μέλoς του ΔΣ που κωλλυσιεργεί τα μεταγραφικά, όπως λένε οι μπαντ τάνγκς. Λένε, δημιουργεί καθυστερήσεις. Έτσι έφυγε ο προπονητής που είχε κλειστεί για την υποδομή, έτσι δεν προχώρησαν (μέχρι τώρα) υποθέσεις νεαρών (Χαρτώνας, Μπαλοδήμος κλπ).



-Έτσι καθυστερούν οι ανακοινώσεις για Περσίδη, Κακλαμανάκη, έτσι πέρασαν βδομάδες για να ολοκληρωθούν τυπικά άλλες τελειωμένες υποθέσεις. Ας πούμε οτι τα θέματα Ταιρί, Ομορούγι είχαν και άλλες παραμέτρους, οι οποίες έπρεπε να τακτοποιηθούν.
Έχουμε τη νέα Γκοκτζάρεβα !! Γενικά όπως βλέπω το ΔΣ δεν πρέπει να έχουν και ιδιαίτερη επαφή με το άθλημα, είναι η αλήθεια.
Σε αυτό πάσχουμε λίγο.
Franky
Δημοσιεύσεις: 982
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Franky »

Καποιοι μπορει να μην εχουν και γενικα επαφη με οτιδηποτε.

Να ξερουν ομως, οτι σε μια ΑΕ με το ονομα ΠΑΟΚ, ελαχιστα μενουν κρυφα, και κανεις δεν μπορει να κρυβεται. ;)
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4193
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Οσο ανεβαινει το θερμομετρο εξω, τοσο ανεβαινουν και τα δικα μου τα νευρα με την κατασταση!


Εαν το θεμα ειναι η ανικανοτητα, να κριθει αμεσα. Εαν ειναι δολος, ειμαστε με τα καλα μας?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”