Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 888
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
ΠΡΕΠΕΙ να εχουμε την απαίτηση απο την ΚΑΕ να πάρει επίσημη θέση για την γελοία αποφαση της ΔΕΑΒ να τιμωρήσει Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό με μόλις 1 αγωνιστική κεκλεισμένων για τα όργια που γίνανε στο τελευταίο παιχνίδι... Τον ιδιο δηλαδη αριθμό παιχνιδιών που τιμωρηθήκαμε και εμείς για... ουτε κανεις ξερει γιατι.
Εδω πρεπει να φαίνονται τα αντανακλαστικά σου...
Εδω πρεπει να φαίνονται τα αντανακλαστικά σου...
- These users thanked the author Michael Scott for the post (total 6):
- Equalizer, GianD, Ally Samagoal, Franky, Thax, Psaras
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Εμείς τιμωρηθήκαμε γιατί τα τρολ μπερδεύτηκαν και αντί να βρίζουν τον σαββιδη έδειξαν τον ψηλό του βαζελου να φεύγει σχεδόν πηδώντας πάνω από τις πινακίδες για τα αποδυτήρια. Το θεώρησαν μαγκια
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
ΣΩΣΤΟ!Michael Scott έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 18:15 ΠΡΕΠΕΙ να εχουμε την απαίτηση απο την ΚΑΕ να πάρει επίσημη θέση για την γελοία αποφαση της ΔΕΑΒ να τιμωρήσει Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό με μόλις 1 αγωνιστική κεκλεισμένων για τα όργια που γίνανε στο τελευταίο παιχνίδι... Τον ιδιο δηλαδη αριθμό παιχνιδιών που τιμωρηθήκαμε και εμείς για... ουτε κανεις ξερει γιατι.
Εδω πρεπει να φαίνονται τα αντανακλαστικά σου...
Γενικά αυτό που έχω ξαναπεί ως άποψή μου, είναι πως ο ΠΑΟΚ οφείλει να δείχνει οτι επέστρεψε, κανονικά και με τον νόμο. Οχι να κάθεται πάλι σαν θεατής. Αν δεν κυνηγήσει να ξηλώσει το ελεεινό πράγμα που έχει δημιουργηθεί στο μπάσκετ, ούτε τύχη έχει, ούτε σεβασμό.
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 845
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Ο Ραπτόπουλος (yes I know
) είπε στην εκπομπή στο Youtube ότι τα βρήκε η ΚΑΕ με τον ΑΣ
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Δε θα μου κανει καμια εντύπωση να εχει πληροφόρηση ο συγκεκριμένος απευθειας απο τον ΑΣ
Ουτως η αλλως, ακομα και αυτός πιο πολλες φορες δίνει σωστες ειδησεις απο οτι οι "ρεπορτερ" μας
Ουτως η αλλως, ακομα και αυτός πιο πολλες φορες δίνει σωστες ειδησεις απο οτι οι "ρεπορτερ" μας
- These users thanked the author paokkerkir for the post:
- katafraktos
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4193
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Ποιο ειναι το μελος του ΔΣ που κωλλυσιεργει στα παντα και χανουμε παικτες και προπονητες?
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Μακάρι να ισχύει! Το πιο καλό νέο θα είναι αυτό.paokkerkir έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 01:15 Δε θα μου κανει καμια εντύπωση να εχει πληροφόρηση ο συγκεκριμένος απευθειας απο τον ΑΣ
Ουτως η αλλως, ακομα και αυτός πιο πολλες φορες δίνει σωστες ειδησεις απο οτι οι "ρεπορτερ" μας
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4193
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
-Δεδομένος και ένας σοβαρός προβληματισμός για μέλoς του ΔΣ που κωλλυσιεργεί τα μεταγραφικά, όπως λένε οι μπαντ τάνγκς. Λένε, δημιουργεί καθυστερήσεις. Έτσι έφυγε ο προπονητής που είχε κλειστεί για την υποδομή, έτσι δεν προχώρησαν (μέχρι τώρα) υποθέσεις νεαρών (Χαρτώνας, Μπαλοδήμος κλπ).
-Έτσι καθυστερούν οι ανακοινώσεις για Περσίδη, Κακλαμανάκη, έτσι πέρασαν βδομάδες για να ολοκληρωθούν τυπικά άλλες τελειωμένες υποθέσεις. Ας πούμε οτι τα θέματα Ταιρί, Ομορούγι είχαν και άλλες παραμέτρους, οι οποίες έπρεπε να τακτοποιηθούν.
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Γκοντσαρεβα άντε να πούμε χαλάς συμφων....
Ώπα λάθος τμήμα εδώ τεχνοκρατίαν.
Ώπα λάθος τμήμα εδώ τεχνοκρατίαν.
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Έχουμε τη νέα Γκοκτζάρεβα !! Γενικά όπως βλέπω το ΔΣ δεν πρέπει να έχουν και ιδιαίτερη επαφή με το άθλημα, είναι η αλήθεια.Maurice_Escargot έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:56-Δεδομένος και ένας σοβαρός προβληματισμός για μέλoς του ΔΣ που κωλλυσιεργεί τα μεταγραφικά, όπως λένε οι μπαντ τάνγκς. Λένε, δημιουργεί καθυστερήσεις. Έτσι έφυγε ο προπονητής που είχε κλειστεί για την υποδομή, έτσι δεν προχώρησαν (μέχρι τώρα) υποθέσεις νεαρών (Χαρτώνας, Μπαλοδήμος κλπ).
-Έτσι καθυστερούν οι ανακοινώσεις για Περσίδη, Κακλαμανάκη, έτσι πέρασαν βδομάδες για να ολοκληρωθούν τυπικά άλλες τελειωμένες υποθέσεις. Ας πούμε οτι τα θέματα Ταιρί, Ομορούγι είχαν και άλλες παραμέτρους, οι οποίες έπρεπε να τακτοποιηθούν.
Σε αυτό πάσχουμε λίγο.
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Καποιοι μπορει να μην εχουν και γενικα επαφη με οτιδηποτε.
Να ξερουν ομως, οτι σε μια ΑΕ με το ονομα ΠΑΟΚ, ελαχιστα μενουν κρυφα, και κανεις δεν μπορει να κρυβεται.
Να ξερουν ομως, οτι σε μια ΑΕ με το ονομα ΠΑΟΚ, ελαχιστα μενουν κρυφα, και κανεις δεν μπορει να κρυβεται.
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4193
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Διοίκηση ΚΑΕ ΠΑΟΚ II
Οσο ανεβαινει το θερμομετρο εξω, τοσο ανεβαινουν και τα δικα μου τα νευρα με την κατασταση!
Εαν το θεμα ειναι η ανικανοτητα, να κριθει αμεσα. Εαν ειναι δολος, ειμαστε με τα καλα μας?
Εαν το θεμα ειναι η ανικανοτητα, να κριθει αμεσα. Εαν ειναι δολος, ειμαστε με τα καλα μας?