Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δηλαδή ήρθε καινουργιος προπονητής....καινούργιοι όλοι δίπλα του σε νευραλγικά πόστα
.και μεις θα πάρουμε έναν ελεύθερο 32 χρόνων...μάλιστα..και αυτό μερικοί το θεωρούν επιτυχημένη μεταγραφή...η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά..
.και μεις θα πάρουμε έναν ελεύθερο 32 χρόνων...μάλιστα..και αυτό μερικοί το θεωρούν επιτυχημένη μεταγραφή...η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά..
- sakis_the_fraud
- Δημοσιεύσεις: 762
- Εγγραφή: Κυρ 13 Φεβ 2011, 16:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είναι προφανές ότι ο Ελουστοντο προοριζεται για μπακαπ, δεν έχει τα στοιχεία που ψάχνουμε για βασικό. Πιστεύω ότι η φυγή Κεντζιορα έσπρωξε την περίπτωση του.
Όσον αφορά το βασικό στοπερ, αυτός προφανώς και θα έρθει κατά το τέλος με βάση τα γνωστά δόγματα:
1 first qualify, then transfers
2 περιμένουμε τις καραμπίνες στο τέλος των μεταγραφών
3 αυτοί δεν έρχονται Ιούνιο Ελλάδα
Υ.γ. θέλω να μείνει ο Τάισον για μπακαπ. Το να σηκώνεις στο 70 Τάισον για να μπει αλλαγή είναι πολυτέλεια.
Όσον αφορά το βασικό στοπερ, αυτός προφανώς και θα έρθει κατά το τέλος με βάση τα γνωστά δόγματα:
1 first qualify, then transfers
2 περιμένουμε τις καραμπίνες στο τέλος των μεταγραφών
3 αυτοί δεν έρχονται Ιούνιο Ελλάδα
Υ.γ. θέλω να μείνει ο Τάισον για μπακαπ. Το να σηκώνεις στο 70 Τάισον για να μπει αλλαγή είναι πολυτέλεια.
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
1 απο τους 3 σεντερ μπακ που θα ερθουν ειναι 32. Το κακό που ειναι;theodorsalonika έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:13 Δηλαδή ήρθε καινουργιος προπονητής....καινούργιοι όλοι δίπλα του σε νευραλγικά πόστα
.και μεις θα πάρουμε έναν ελεύθερο 32 χρόνων...μάλιστα..και αυτό μερικοί το θεωρούν επιτυχημένη μεταγραφή...η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά..
- These users thanked the author Michael Scott for the post (total 2):
- adam04, geobila
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πρωτίστως ότι είναι ελεύθερος. Αν σκάγαμε 2 τούβλα στην ομάδα του και τον παίρναμε, θα είχε άλλη γλύκα.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 4):
- Unpsofable78, geobila, margas, paok apo epilogi
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7006
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ζαφείρης, Bianco και δύο αθλητικά χαφ ακόμα.nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:26Τι αλλαγές; Μπιανκο σκέψεις παραμονής, Οζντοεφ παραμονή αν δεχτεί τα λιγότερα, Μειτε λέει ειλικρινή συζήτηση.
Αλήθεια τι σημαίνει ειλικρινής συζήτηση; Όπως στο τοπικό που χτυπούσαμε και μας ρωτούσαν "το πατάς; Μπορείς;"
Ε φυσικά μπορώ σιγά μην θέλω να βγω
Οι Ozdoev & Meite ας πάρουν τηλέφωνο τον Lucescu να τους βολέψει στην νέα του ομάδα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το ελεύθερος γιατί ποιο λόγο υπάρχει σαν αρνητικό? Αν ήταν σε ομάδα θα μας έκανε? Μιλάμε για στόπερ επίσης που ήταν αρχηγός στη Σοσιεδάδ χρόνιαtheodorsalonika έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:13 Δηλαδή ήρθε καινουργιος προπονητής....καινούργιοι όλοι δίπλα του σε νευραλγικά πόστα
.και μεις θα πάρουμε έναν ελεύθερο 32 χρόνων...μάλιστα..και αυτό μερικοί το θεωρούν επιτυχημένη μεταγραφή...η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά..
- These users thanked the author george188 for the post (total 2):
- Unpsofable78, geobila
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4319
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
μόνο και μόνο που τον λένε Aritz ( μήπως προφέρεται Αρηθ ?
) πρέπει να τον πάρουμε για καζούρα
στα λίγο πιο σοβαρά, χρειαζόμαστε και εμπειρία και προσωπικότητα στην άμυνα, νομίζω έχει και τα δύο..από αρχηγός στην ομάδα του έρχεται και όχι σαν ένας απλός παίκτης
στα λίγο πιο σοβαρά, χρειαζόμαστε και εμπειρία και προσωπικότητα στην άμυνα, νομίζω έχει και τα δύο..από αρχηγός στην ομάδα του έρχεται και όχι σαν ένας απλός παίκτης
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4319
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το κόλλησε ο παππούς και καθάρισε η Κροατία.
Ρε εσύ Αλεσιο δεν του λες καμία κουβέντα; Παικταρα. 1-2 χρόνια τα έχει εύκολα
Ρε εσύ Αλεσιο δεν του λες καμία κουβέντα; Παικταρα. 1-2 χρόνια τα έχει εύκολα
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1155
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και ο Μπερνάρντο Σίλβα 32 χρονών ελεύθερος πήγε στη Ρεάλ.....μάλλον και ο Πέρεθ μπατιρης είναιtheodorsalonika έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:13 Δηλαδή ήρθε καινουργιος προπονητής....καινούργιοι όλοι δίπλα του σε νευραλγικά πόστα
.και μεις θα πάρουμε έναν ελεύθερο 32 χρόνων...μάλιστα..και αυτό μερικοί το θεωρούν επιτυχημένη μεταγραφή...η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά..
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1155
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η μόνη αμφιβολία που έχω για τον Ελουστοντο είναι πως δεν έχει παίξει ποτέ εκτός Ισπανίας και μάλιστα δεν έχει παίξει ποτέ για άλλη ομάδα....
Ή θα έρθει εδώ και θα κ@υλωσει με τον κόσμο κτλ ή θα το παίξει τουρίστας και θα κλαίμε το συμβόλαιο του....
Ματάκι χορταρακι που λέει και ένα ΠΑΟΚτσακι
Ή θα έρθει εδώ και θα κ@υλωσει με τον κόσμο κτλ ή θα το παίξει τουρίστας και θα κλαίμε το συμβόλαιο του....
Ματάκι χορταρακι που λέει και ένα ΠΑΟΚτσακι
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κοντός,32 αλλά και ελεύθερος με παραστάσεις. Ελπίζω να μας βγει Σβαμπ ( πρώτη φορά σε άλλη χώρα σε άλλη ομάδα , αρχηγός)...
- These users thanked the author Τρόμος for the post:
- Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν ο Ελουστόντο προορίζεται για Αντι-Λόβρεν, και ο Τάισον σαν μπακαπ ενός καλού εξτρέμ, πιστεύω οτι θα ήταν το ιδανικό.sakis_the_fraud έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:14 Είναι προφανές ότι ο Ελουστοντο προοριζεται για μπακαπ, δεν έχει τα στοιχεία που ψάχνουμε για βασικό. Πιστεύω ότι η φυγή Κεντζιορα έσπρωξε την περίπτωση του.
Όσον αφορά το βασικό στοπερ, αυτός προφανώς και θα έρθει κατά το τέλος με βάση τα γνωστά δόγματα:
1 first qualify, then transfers
2 περιμένουμε τις καραμπίνες στο τέλος των μεταγραφών
3 αυτοί δεν έρχονται Ιούνιο Ελλάδα
Υ.γ. θέλω να μείνει ο Τάισον για μπακαπ. Το να σηκώνεις στο 70 Τάισον για να μπει αλλαγή είναι πολυτέλεια.
Νομίζω καιγόμαστε για θηριώδη σέντερ μπάκ και για χάφ. Δεν είναι επιλογή ούτε ο Καμαρά, ούτε ο Οζντόεφ και θα έλεγα ούτε ο καμμένος Μεϊτέ.
Στα σέντερ μπάκ με προβληματίζει το γόνατο του Μίχα. Συχνά πυκνά είναι εκτός, και φαίνεται οτι δεν μπορεί να πάιζει συνέχεια!
-
Maezono Masakiyo
- Δημοσιεύσεις: 1711
- Εγγραφή: Σάβ 02 Ιούλ 2016, 11:13
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Aρηθ θα ήταν αν δεν είχε το "t".Shivaspace έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 01:01 μόνο και μόνο που τον λένε Aritz ( μήπως προφέρεται Αρηθ ?) πρέπει να τον πάρουμε για καζούρα
στα λίγο πιο σοβαρά, χρειαζόμαστε και εμπειρία και προσωπικότητα στην άμυνα, νομίζω έχει και τα δύο..από αρχηγός στην ομάδα του έρχεται και όχι σαν ένας απλός παίκτης
