Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1353
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από paokspren »

Αυτοκτονία και ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ηλιθιότητα πιθανή ψήφος υπέρ Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι. Θα μας σφάζουν στο γόνατο κάθε χρόνο και θα μας την λένε κι απο πάνω ότι έχουμε συναίνεσει.
These users thanked the author paokspren for the post (total 2):
leomatos88, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6971
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Taseos »

Δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι οι επενδυτες σε ΑΕΚ και παναθηναϊκό οφείλουν την ύπαρξη τους και το δικαίωμα στο όνειρο στον ΠΑΟΚ. Οι τελευταίοι που εμφανίστηκαν προ ΠΑΟΚ σε αυτές τις ομάδες αφού φαλίρισαν τις ομάδες τους τις εγκατέλειψαν μπρος στο θηρίο του ολυμπιακού. Αυτοί κουνάνε δάκτυλο . Τους έδωσε ο ΠΑΟΚ το δικαίωμα σε ένα καθαρό περιβάλλον να επενδύουν να κερδίζουν τίτλους και έβγαλαν γλώσσα
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4321
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Shivaspace »

κάπου είχα διαβάσει τελευταία ανακοίνωση του μπαμπά σπάθα ως προέδρου του συνδέσμου μπειραιά..οτι ο σύνδεσμός τους δεν έσκυψε κεφάλι ποτέςςςς :)
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από leomatos88 »

Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:45 Η μόνη λύση είναι να πάρει ο ολυμπιακός την επο Λεοματος. Να έχουν να γράφουν για σφαγές στο Χ και μείς να τρώμε τα λυσσακά μας στο γήπεδο. Να θυμηθούμε τα νιάτα μας. Υπάρχει κόσμος που δεν έχει ζήσει και δεν ξέρει τι έχουμε περάσει. Γι αυτό δεν τα εκτιμάει. Υπάρχουν βέβαια και παλιοί που έτρεχαν και τρέχουν και ξέχασαν και αυτοί. Να διαβάζουμε και τα πύρινα άρθρα της βαζελοπαρεας
Είχαμε και μέσα στη χρονιά μια ανάλογη συζήτηση. Θεωρώ τον αγώνα που έδωσε ο Σαββίδης γύρω από αυτά τα θέματα κάτι που θα έπρεπε να προφυλάξει ο ΠΑΟΚτσής σαν κόρη οφθαλμού, σαν κάτι το ''ιερό'', τρόπος του λέγειν. Αντιθέτως, άλλοι όπως λες δεν έχουν ιδέα για τί πράγμα μιλάμε, άλλοι ποιός ξέρει τί γίνεται στο μυαλό τους. Δεν παύει όμως να ισχύει ότι η ελληνική διαιτησία είναι το μεγαλύτερο κατακάθι, το οποίο ούτε άλλαξε ούτε θα αλλάξει ποτέ, γιατί πολύ απλά ζούμε στη χώρα που ζούμε. Δεν ξέρω ποιός θα πρέπει να πάρει την επο, ξέρω ότι κάτι ποντικοκομπιναδόρους θα τους φάμε στη μάπα. Και να προσθέσω αυτό που θεωρώ πιο απίστευτο ως επίτευγμα: δεν είναι μόνο ότι έριξε την παράγκα, δεν είναι μόνο οι ξένοι, το βαρ κτλ, δεν είναι μόνο ότι πήρε την επο, αλλά ότι την πήρε και δεν ευνοείται ο ΠΑΟΚ! Άνετα θα μπορούσε να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αν ήθελε. Το ότι δε συνέβη ποτέ, το θεωρώ τον μεγαλύτερο τίτλο τιμής και την πιο μεγάλη μαγκιά του Σαββίδη. Και εννοείται πως δεν έχω τίποτα να πω εναντίον του, εάν δε γίνεται πλέον να έρχονται ξένοι ή οτιδήποτε παρόμοιο. Δεν είναι μόνος του, ποιος ξέρει τι συσχετισμοί δυνάμεων μπορεί να υπάρχουν. Θα είναι πάρα πολύ άσχημη εξέλιξη πάντως.
These users thanked the author leomatos88 for the post (total 6):
paok apo epilogi, aivas19, ΚΩΣΤΑΣ2019, paokspren, Ally Samagoal, margas
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18766
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Μια τετοια εξέλιξη θα είναι ταφόπλακα για εμάς. Δεν είναι σαφώς «Λάθος του ΠΑΟΚ» γιατί δεν παίζουμε μόνοι μας
These users thanked the author aivas19 for the post (total 4):
leomatos88, paok apo epilogi, Ally Samagoal, margas
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6971
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Taseos »

Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολιόμουν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Δεν είναι απλά πράγματα αυτά που έγιναν μετά το 16. Ουσιαστικά μόλις ελευθέρωσε τον ΠΑΟΚ από τα χρέη τους πήρε όλους αμπάριζα. Έφυγε η επο για πρώτη φορά εκτός Αθηνών
These users thanked the author Taseos for the post (total 5):
leomatos88, aivas19, Ally Samagoal, paok apo epilogi, margas
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από leomatos88 »

Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45 Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολούνταν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7612
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

Το ότι θα σφυριξουν και Έλληνες διαιτητές δεν σημαίνει ότι κόβονται οι ξένοι...

Ο ΠΑΟΚ απλά πρέπει να ζητήσει τους ξένους στους...δικους μας...
These users thanked the author abc_o_ karpouzas for the post:
aivas19
Patron
Δημοσιεύσεις: 7388
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Patron »

leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48
Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45 Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολούνταν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.
Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11989
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από eorptol1 »

καποτε οι χαρτινοι λενε οτι του ζητησαν να τους παρει αλλα αρνηθηκε.....αν ηθελε τους επαιρνε οποτε το χαρτινο παραμυθι οτι ψαχθηκε να παει στον ηρακλη της αθηνας ειναι παραμυθι.... :D :D
Άβαταρ μέλους
Iznogoud4
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: Πέμ 06 Μαρ 2014, 22:06

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Iznogoud4 »

Αποτυχία με Έλληνες διαιτητές δεν είναι αποτυχία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και του Σαββίδη αλλά αποτυχία του Μάκη Γκαγκάτση και σ' αυτόν και μόνο αυτόν θα πρέπει να στοχεύει την κριτική του ο ΠΑΟΚτσής.

Δεν είναι όλοι στημένοι στις Ενώσεις, πολλοί διαιτητές ήθελαν κ θέλουν την κάθαρση. Αν θέλει Έλληνες, ας τους βρει και να τους ανεβάσει. Όχι άλλο κομινοαρετόπουλους. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ είναι στην τελική.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7388
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Patron »

eorptol1 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:51 καποτε οι χαρτινοι λενε οτι του ζητησαν να τους παρει αλλα αρνηθηκε.....αν ηθελε τους επαιρνε οποτε το χαρτινο παραμυθι οτι ψαχθηκε να παει στον ηρακλη της αθηνας ειναι παραμυθι.... :D :D
Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι τόση λεπτομέρεια
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από leomatos88 »

Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:48
leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48
Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45 Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολούνταν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.
Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.
Δεν το ξέρω φίλε το θέμα. Πιθανότατα θα είναι άλλη μία προπαγάνδα των χάρτινων. Δεν υπάρχουν πιο ζηλιάρηδες και κομπλεξικοί με τον ΠΑΟΚ και ειδικότερα με τον ερχομό του Σαββίδη στον ΠΑΟΚ από αυτούς. Το ότι τους έριξε στη Δ εθνική κατηγορία ο γκάνγκστερ, ενώ ο άλλος πλήρωσε ένα τσάι και καθάρισε, δεν το χώνεψαν ποτέ.
These users thanked the author leomatos88 for the post (total 2):
navigator11, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από barlow4 »

Μονο λιγες μερες περασαν που ο ανιψιος του προθυπουργου κοπανησε εναν απο τους κατα το λαϊκον λεγομενους αρχιμαφιοζους της χωρας σε ζωντανη συνδεση και την επομενη μερα βγηκε ο υπουργος δικαιοσυνης στα καναλια να υπενθυμισει το νομο περι αθλητικης βιας φωτογραφιζοντας μονο τον χοντρο τη στιγμη που ο ανεξαρτητος αθλητικος εισαγγελεας ψαχνει ακομα σημα στην τηλεοραση του, και συζηταμε αν ενας ελληνας διαιτητης μπορει να σφυριξει οτι βλεπει? καποιος δλδ που μπορει να ειναι ιδιοκτητης ανθοπωλειου σε μια γειτονια της χωρας? δεν υπαρχει περιπτωση οσο καλοπροαιρετος και ηθικος να ειναι ενας διαιτητης. η μονη ελπιδα σε μπανανιες σαν τη δικη μας ειναι να ερχεται διαιτητης απο καποια πολιτισμενη χωρα, να σφυριζει οτι γουσταρει και να πηγαινει πισω στη χωρα του στην οποια οι εγχωριοι κυβερνητικοι και επιχειρηματικοι μαφιοζοι δε θα μπορουν να κινηθουν.
These users thanked the author barlow4 for the post (total 3):
Patron, margas, navigator11
Nassos
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Nassos »

Και τι έγινε φίλε μπαρλοου. Είναι τόσο ποτισμένη η σηψη μέσα μας που κανείς δεν πίστευε ότι θα γίνει κάτι. Και αυτό είναι το χειρότερο. Ότι ομάδα και να υποστηρίζεις, οτι κομμα, το έχεις δεδομένο οτι αυτούς δεν τους πειράζουν, ε και το δέχεσαι αδιαμαρτυρητα.
Έχεις ακούσει κανέναν δημοσιογράφο να ρωτάει; κανέναν της αντιπολίτευσης;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”