Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6971
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Taseos »

Θα είναι καλό την πέμπτη να συναινέσει ο ΠΑΟΚ σε έλληνες διαιτητές. Εξάλλου δεν αναγνωρίστηκε ποτέ στον ΠΑΟΚ ότι άλλαξε το ποδόσφαιρο. Δεν το αναγνώρισαν καν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ αυτό. Όπως λένε και οι γνωστές ίσες αποστάσεις από κους και όλα. Δεν χρειάζεται ο ΠΑΟΚ να συμμετέχει στα κέντρα που λαμβάνονται αποφάσεις ούτε να επηρεάζει. Χάσαμε το dna του μακεδονομάχου. Χάσαμε την γεννια των σπορ του βορρά.
These users thanked the author Taseos for the post (total 6):
renegade, paok apo epilogi, Panostas1995, margas, ΚΩΣΤΑΣ2019, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από navigator11 »

Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 16:14 Δεν έχω ιδέα τι στάση θα κρατήσει ο ΠΑΟΚ

Ξέρω όμως πολύ καλά πως υπάρχουν λόγοι για τους οποίους η ουεφα δεν έχει κανένα νταλκά να στέλνει αιωνίως διαιτητές στην Ελλάδα και άρα προωθείται το σενάριο επιστροφής σε μια πιο νορμαλ κατάσταση

Αυτό δεν είναι ευθύνη του ΠΑΟΚ και είναι αδιανόητο να το "περάσουμε" για άλλη μια φορά με παρανοϊκό τρόπο ως "αποτυχία" του ΠΑΟΚ

Είναι ένα γενικό ΠΡΟΒΛΗΜΑ που ο ΠΑΟΚ μόνος του πάλεψε τόσα χρόνια να λύσει.
Το ακούω αυτό που γράφεις, Γιάννη. Δεν παύει όμως να ισχύει ότι τα περσινά μόλις δείγματα των γραικυλοκόρακων , ακόμα και στον τελικό κυπέλλου, όπου αντίπαλο ο ΠΑΟΚ είχε τον ΟΦΗ, δεν πιστεύω να υπάρχει έχων σώας τας φρένας ΠΑΟΚτσής, που να τα αξιολογεί ως ενθαρρυντικά. Αν κάποιο ποκεμον έχανε τίτλο από ομάδα όπως ο ΟΦΗ, με, είτε το θέλουμε είτε όχι, αποφασιστικό ρόλο των ανίκανων παλιάτσων της γκαγκατσοεπο, παρά την κάκιστη εμφάνιση της ομάδας μας, θα γινόταν Ο Κακός Χαμός.
Πώς να εμπιστευτείς σε αυτούς τους αποδεδειγμένα ανίκανους, στην πλέον τιμητική γι' αυτούς εκδοχή, καρνάβαλους την τύχη ενός οριακά αποδεκτού εδώ και λίγα χρόνια πρωταθλήματος από πλευράς αξιοπιστίας αποκλειστικά και μόνο λόγω Σαββίδη;
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
obanebane, Iznogoud4
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4804
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από st4this »

Αφού η UEFA θα πιέσει, να απαντήσει ο ΠΑΟΚ με ενα κολάζ απο φάσεις που τον σφυριξαν όμορφα οι Έλληνες διαιτητές. Να δουμε αν θέλει σίγουρα η uefa να φύγουν οι ξένοι. Δεν πρέπει να το αφήσει στη τύχη του η ομάδα αυτό το θέμα. Είναι πιο σημαντικό από κάθε αγωνιστικό, με επιστροφή Ελλήνων διαιτητών θα γυρίσουμε σε σκοτεινές εποχές.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από jibbie »

το οτι ο Ιβαν εφερε ξενους διαιτητες, ειναι απ τις πιο αρχιδατες μαχες που εχει κερδισει εβερ ιδιοκτητης/προεδρος της ΠΑΕ. σε οτι με αφορα δε, το οτι ξηλωσε ενα συστημα, απεκτησε την ισχυ που θα του επετρεπε να παιρνει πετσινα, και αντ αυτου επεμενε στο 50-50, ειναι απ τους κυριους λογους που τον γουσταρω, μεσα σ ολα τ αλλα.

ελπιζω να μην βαλουμε πλατες για να κανει καριερα ο Μακης.
These users thanked the author jibbie for the post (total 10):
paok apo epilogi, navigator11, Azrael, obanebane, margas, paokspren, aivas19, leomatos88, ΚΩΣΤΑΣ2019, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από navigator11 »

Μα ρε συ, δεν είναι θέμα ότι είναι ξέρω γω στην πλειονότητά τους καλοί διαιτητές υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, οπότε να πει η επο "εντάξει, το βασικό είναι ότι το απαραίτητο επίπεδο να αντεπεξέλθουν ποιοτικά στις απαιτήσεις το έχουν, οπότε ας επικεντρωθούμε κυρίως στο πώς θα τους κρατήσουμε όσο πιο ανεπηρέαστους γίνεται από τη βοθρίλα των παραγόντων και τη στοχοποίηση". Οι τύποι πρωτίστως είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό τους επικίνδυνα άχρηστοι, ακόμα και δίχως ίχνος πίεσης ή απόπειρα επιρροής.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
Apil44, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από jibbie »

ηρεμο σε βλεπω με τους διαιτητες :lol:
These users thanked the author jibbie for the post:
navigator11
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από navigator11 »

Στο κατώφλι ασπασμού του Βουδισμού για πάρτη τους!
These users thanked the author navigator11 for the post:
jibbie
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25990
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από obanebane »

Αν ο ΠΑΟΚ ψηφίσει Έλληνες διαιτητές, θα είναι η καταδίκη του για τα επόμενα πολλά χρόνια.
These users thanked the author obanebane for the post (total 7):
Ιάσονας, paokkerkir, scarsick, navigator11, paokspren, leomatos88, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6971
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Taseos »

Ε αφού ούτως ή άλλως δεν κερδίσαμε και κάτι. Και με την επο πρέπει να σταματήσει να ασχολείται. Να κοιτάζει να έχει ομάδα, να βγάζει και 2 πυρήνες ανακοινώσεις μετά από σφαγές και όλα καλά
These users thanked the author Taseos for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από leomatos88 »

Με οποιαδήποτε διοίκηση της επο, οι Έλληνες διαιτητές ήταν, είναι και θα είναι άχρηστοι, ευάλωτοι, επικίνδυνοι. Η μεγαλύτερη τροχοπέδη για οποιαδήποτε προσπάθεια του ΠΑΟΚ. Τα χειρότερα υποκείμενα. Ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα του Σαββίδη θα πάει στράφι. Μόνο ξένοι, για πάντα, ακόμη και οι πλέον άσχετοι.
These users thanked the author leomatos88 for the post (total 9):
margas, Maklaz, paokkerkir, obanebane, paokspren, paok apo epilogi, Apil44, aivas19, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Shivaspace »

Ευρωπαίοι στην Ελλάδα, Αφρικανοί στην Ευρώπη..
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6971
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Taseos »

Η μόνη λύση είναι να πάρει ο ολυμπιακός την επο Λεοματος. Να έχουν να γράφουν για σφαγές στο Χ και μείς να τρώμε τα λυσσακά μας στο γήπεδο. Να θυμηθούμε τα νιάτα μας. Υπάρχει κόσμος που δεν έχει ζήσει και δεν ξέρει τι έχουμε περάσει. Γι αυτό δεν τα εκτιμάει. Υπάρχουν βέβαια και παλιοί που έτρεχαν και τρέχουν και ξέχασαν και αυτοί. Να διαβάζουμε και τα πύρινα άρθρα της βαζελοπαρεας
These users thanked the author Taseos for the post (total 2):
eorptol1, Maklaz
Patron
Δημοσιεύσεις: 7388
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Patron »

Μικρή διόρθωση αν μου επιτρέπεις

... Έλληνες στην Ευρώπη

Μην μπλέκουμε τους Αφρικανούς δεν είναι πρέπον
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Shivaspace »

πάντως όχι κάτι τέτοιοι, χειρότεροι του σπάθα..

https://en.wikipedia.org/wiki/Ricardo_d ... Bengoetxea
These users thanked the author Shivaspace for the post:
rockcity4
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από navigator11 »

Να θέσω και μια άλλη διάσταση; Εσείς, αν ήσασταν στη θέση αυτών των τσογλαναραίων, που την όποια "επαγγελματική" αίγλη 🤣 του ... αίλοινως δυετιτού την τσαλαπάτησε βάναυσα ο Σαββίδης, θα είχατε αισθήματα ουδετερότητας απέναντι στον ΠΑΟΚ, επιστρέφοντας καθολικά, έπειτα από τόσα χρόνια;
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
leomatos88, margas
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”