μετά το κατάλαβε ο Λουτσέσκου ότι δεν μπορεί..πρίν είχε δώσει καλά δείγματα!
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4340
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- aivas19
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2848
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έτυχε και τον είδα δύο ματς...ο Ζαμπα αλλά ένα δύο κλικ πάνω σε όλα..
Μακάρι να τον δούνε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ευτυχώς αν ειναι αυτα τα λεφτα γιατι δεν βλεπω να ειναι τιποτα το σπουδαίο τη δεδομενη στιγμηDimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:03 2+1 ο Βασκος με 600.000 τν χρονο...μου φαινεται αρκετα σειφ επιλογη..
Κοντός, κατηγορία φτερό για σεντερ μπακ, αργός
Το μόνο που τον διακρίνει η εμπειρία, μπορει να καθοδηγήσει την άμυνα, μπορει να εχει καλές τοποθετησεις.Ως εκει
Μαζί του ακούγεται ο Χατζηδιακος που επίσης ειναι σοφτ σεντερ μπακ
Κάποιος πρέπει να κρατάει τον Τετει, τον Ελ Καμπι, τον Βάργκας
Ο Λίσι συχνά ανεβάζει σε θέση αμ χαφ το ενα σεντερ μπακ, το καταλαβαινω, αλλα απο εκει και περα ειναι και θεμα καθαρα κορμιού στα στημενα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εξαρτάται ποιος έχει την ΠΑΕ είναι η σωστή απάντησηaivas19 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:12Ο Ελουστοντο και ο Σανταμαρια ειναι για τα πανηγυρια;pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:08 Μάγκες για να μην κοροϊδευόμαστε, όσοι έχουν ακουστεί ως τώρα με εξαίρεση τον Μαρτίνες της Λεβάντε, είναι για τα πανηγύρια.
Ίσως και τον Κυζιρίδη.
Δεν είπαμε να πάρουμε μουντιαλικούς, οκ δεν μπορούμε, αλλά αν παίρνουμε παίκτες που άνετα θα βλέπαμε στον Αστέρα Τρίπολης, Αστέρας Τρίπολης θα γίνουμε ότι και να κάνει ο Λίσι
Απλά ελπίζω η πραγματικότητα να απέχει από τους υποτιθέμενους στόχους μας γιατί δεν μας βλέπω καλά
- These users thanked the author Taseos for the post (total 5):
- Unpsofable78, paokkerkir, aivas19, paok apo epilogi, Ally Samagoal
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2202
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε ναι. Αν την είχε άλλος την ΠΑΕ αυτοί οι παίκτες θα χαρακτηριζονταν από κάποιους. .. Champions League material και ακόμη εξελιξιμοι.
Τι διαβάζουμε εδώ μέσα ρεεεεε.
Κάποιοι έχετε καταντήσει... να μισείτε περισσότερο τον ιδιοκτήτη και να αγαπάτε λιγότερο την ομάδα.
Θλιβερό.
Τι διαβάζουμε εδώ μέσα ρεεεεε.
Κάποιοι έχετε καταντήσει... να μισείτε περισσότερο τον ιδιοκτήτη και να αγαπάτε λιγότερο την ομάδα.
Θλιβερό.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 9):
- Dimitris_L4, margas, giaxxo, paok apo epilogi, FreeWatcher, epitropos, blackzi, Ally Samagoal, Anwnimos
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1167
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο σανταμαρια είναι από το πανέρι αλλά ο κιζιριδης είναι τοπ επιλογή για ΠΑΟΚ.....τι ακούμε ρε φίλεpisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:08 Μάγκες για να μην κοροϊδευόμαστε, όσοι έχουν ακουστεί ως τώρα με εξαίρεση τον Μαρτίνες της Λεβάντε, είναι για τα πανηγύρια.
Ίσως και τον Κυζιρίδη.
Δεν είπαμε να πάρουμε μουντιαλικούς, οκ δεν μπορούμε, αλλά αν παίρνουμε παίκτες που άνετα θα βλέπαμε στον Αστέρα Τρίπολης, Αστέρας Τρίπολης θα γίνουμε ότι και να κάνει ο Λίσι
Απλά ελπίζω η πραγματικότητα να απέχει από τους υποτιθέμενους στόχους μας γιατί δεν μας βλέπω καλά
- These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 3):
- margas, aivas19, Ally Samagoal
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1167
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τον Σανταμαρία πριν 5 χρόνια ναι θα τον έπαιρνα, τώρα σίγουρα όχι.aivas19 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:12Ο Ελουστοντο και ο Σανταμαρια ειναι για τα πανηγυρια;pisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:08 Μάγκες για να μην κοροϊδευόμαστε, όσοι έχουν ακουστεί ως τώρα με εξαίρεση τον Μαρτίνες της Λεβάντε, είναι για τα πανηγύρια.
Ίσως και τον Κυζιρίδη.
Δεν είπαμε να πάρουμε μουντιαλικούς, οκ δεν μπορούμε, αλλά αν παίρνουμε παίκτες που άνετα θα βλέπαμε στον Αστέρα Τρίπολης, Αστέρας Τρίπολης θα γίνουμε ότι και να κάνει ο Λίσι
Απλά ελπίζω η πραγματικότητα να απέχει από τους υποτιθέμενους στόχους μας γιατί δεν μας βλέπω καλά
ο άλλος ναι είναι για τα σκυλιά, ξέρει μπάλα μεν αλλά καθόλου αγκρεσιβ, κακός στον αέρα, μέτρια ταχύτητα, στα 33 ,έχει αναλυθεί και στατιστικά από κάποια παιδιά λίγες σελίδες πιο πίσω
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Βλέπω οι 24 είπαν 600κ ο μισθός Ελου κάτι έτος
Όχι το 1.2 που μας έλεγαν οι άλλοι
Αν είναι έτσι είναι σαφώς διαφορετικό το πρίσμα μέσα από το οποίο κρίνουμε τη μεταγραφή
Διότι αυτομάτως σημαίνει πως πάει για δεύτερη γραμμή
Κι ότι θα έρθει και δυνατότερη επιλογή για την άμυνα
Αν όντως ισχύουν αυτά τότε είναι καλή κίνηση. Για δεύτερη γραμμή δηλαδή
Υγ. Τον σανταμαρια πριν πέντε χρόνια θα τον έπαιρνε και η Ατλέτικο και η Λυον, δεν είναι κανενος είδους παραχώρηση αυτό. Μια χαρά παίκτης ειναι
Όχι το 1.2 που μας έλεγαν οι άλλοι
Αν είναι έτσι είναι σαφώς διαφορετικό το πρίσμα μέσα από το οποίο κρίνουμε τη μεταγραφή
Διότι αυτομάτως σημαίνει πως πάει για δεύτερη γραμμή
Κι ότι θα έρθει και δυνατότερη επιλογή για την άμυνα
Αν όντως ισχύουν αυτά τότε είναι καλή κίνηση. Για δεύτερη γραμμή δηλαδή
Υγ. Τον σανταμαρια πριν πέντε χρόνια θα τον έπαιρνε και η Ατλέτικο και η Λυον, δεν είναι κανενος είδους παραχώρηση αυτό. Μια χαρά παίκτης ειναι
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 7):
- Unpsofable78, obanebane, giaxxo, blackzi, Ally Samagoal, sakis_the_fraud, Maedhros4
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
χμμμ ποτέ δεν έγραψα κάτι για τοπ επιλογές, τον Κυζιρίδη δεν τον έχω δει αρκετά για να έχω ολοκληρωμένη εικόνα μόνο σε ένα ματς της εθνικής, για αυτό είπα ίσωςPanostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:31Ο σανταμαρια είναι από το πανέρι αλλά ο κιζιριδης είναι τοπ επιλογή για ΠΑΟΚ.....τι ακούμε ρε φίλεpisakaipoupoula έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:08 Μάγκες για να μην κοροϊδευόμαστε, όσοι έχουν ακουστεί ως τώρα με εξαίρεση τον Μαρτίνες της Λεβάντε, είναι για τα πανηγύρια.
Ίσως και τον Κυζιρίδη.
Δεν είπαμε να πάρουμε μουντιαλικούς, οκ δεν μπορούμε, αλλά αν παίρνουμε παίκτες που άνετα θα βλέπαμε στον Αστέρα Τρίπολης, Αστέρας Τρίπολης θα γίνουμε ότι και να κάνει ο Λίσι
Απλά ελπίζω η πραγματικότητα να απέχει από τους υποτιθέμενους στόχους μας γιατί δεν μας βλέπω καλά
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μλκες τι γράφετε; Ποιοι νομίζετε ότι είμαστε; Σας χαλάνε δηλαδή οι βασικοί επι χρόνια παίκτες σε τοπ 5 πρωτάθλημα; Στα 32; Ναι στα 32. Στόπερ είναι. ΠΑΟΚ γράφει η φανέλα, όχι γιουβεντους. Super league Greece γράφει το πρωτάθλημα που παίζουμε, όχι premier league. Απ την εμπάθεια σας απέναντι στον ιβαναρο και τον μεσι να φέρναμε θα βγαίνατε να πείτε ότι μεγάλωσε και τον έφαγαν τα χρόνια. Ηρεμήστε λίγο και απολαύστε τη νέα εποχή.
- These users thanked the author margas for the post (total 7):
- Unpsofable78, giaxxo, epitropos, blackzi, Ally Samagoal, sakis_the_fraud, Anwnimos
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1047
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψιν και το ενδεχόμενο να παίξουμε με τριάδα πίσω. Σε αυτή την περίπτωση ίσως να προκύψει και βασικός και να αποκτήσει και περισσότερο νόημα αυτή η κίνηση.
- These users thanked the author deathmassious for the post:
- paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με το χέρι στην καρδιά. Όσοι γράφετε κοντός και αργός ο Ελουστοντο,πόσα ματς της Σοσιεδάδ έχετε δει;
Παλικαρισια απάντηση θέλω .
Η δεν τον έχετε δει καθόλου, η καλύτερα δείτε κανένα άλλο σπορ .
Παλικαρισια απάντηση θέλω .
Η δεν τον έχετε δει καθόλου, η καλύτερα δείτε κανένα άλλο σπορ .
- These users thanked the author delos15 for the post (total 2):
- Unpsofable78, margas
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα γινει προταση κ σε Ταισον λενε οι 24 , με μειωμενες απολαβες...
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 3):
- Unpsofable78, FreeWatcher, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακάρι να πάρουμε τον αρχηγό της σοσιεδαδ και τον σανταμαρια , και ότι άλλο απο ιβηρικά ή λατινο βρουν. Γκαυλα
- These users thanked the author Taseos for the post (total 2):
- Unpsofable78, margas