Που το διάβασες;Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 12:04 Καλά αυτή την πίστα την ακούω από μικρό παιδί.
Σε άλλα νέα από του χρόνου Ελληνες διαιτηται στα ντέρμπις πρωταθλήματος. Buckle up που λέει και μία ψυχή
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
-
DonnieMcGrath
- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Ο βαζελος, ο οποίος μάλλον εχει κάποιον αντιFFP μηχανισμό, μπήκε λέει σφήνα για το ταυρι της Μπέτις τον Ντεοσα. Εάν κλείσει τέτοιο παίχτη στα χαφ βάζει πολύ ψηλά τον πήχη γενικοτερα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Ποιό για τους διαιτητές; Δεν θυμάμαι σαν τίτλο κάπου το είδα. Εκρεμεί η απόφαση ή κάτι τέτοιο. Αν δεν κάνω λάθος συζητιέται καιρό.
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2042
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
shiva με πεθανες ρε παλιοπαιδο.....Shivaspace έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:18που να μην είχαν και δικά τους τσιμένταnunies4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:02 Διώροφο με 52.000 θέσεις το νέο Καραϊσκάκη.
Το εντυπωσιακό είναι ότι δεν θα γίνει επέκταση αλλά γκρέμισμα και χτίσιμο όλο από το μηδέν.
18-24 μήνες ο χρόνος κατασκευής με κόστος 250εκ όλο καλυμμένο από την ΠΑΕ από ότι γράφουν![]()
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1145
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Αν ισχύουν αυτά που διαβάζω για το συμβόλαιο του ντε Φράι ότι φτάνει τα 3 μύρια τότε πραγματικά έχει τρελαθεί ο Αλαφούζος για να πάρει πρωτάθλημα....
Ούτε ο γαύρος θα έδινε τόσα λεφτά για στόπερ
Ούτε ο γαύρος θα έδινε τόσα λεφτά για στόπερ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Ο βαζελος έχει ενοποιήσει 2 εταιρίες και τέλος του χρόνου άμα τον καλέσει η ΟΥΕΦΑ θα πει απλά ότι θα έχει έσοδα από 50.000 νέο γήπεδο καμία 40αρια σουίτες και ονόματος νέου γηπέδου. Για το οποίο γήπεδο δεν θα έχει δώσει ούτε ευρώ η ΠΑΕ ΠΑΟ είτε μιλάμε για χρήματα είτε για πάγια πχ οικόπεδο. Μιλάμε για ιστορικό κρατικό pusharisma της ομάδας που έχει τα πιο μεγάλα πορτοφόλια οπαδικά στη χώρα.DonnieMcGrath έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 13:11 Ο βαζελος, ο οποίος μάλλον εχει κάποιον αντιFFP μηχανισμό, μπήκε λέει σφήνα για το ταυρι της Μπέτις τον Ντεοσα. Εάν κλείσει τέτοιο παίχτη στα χαφ βάζει πολύ ψηλά τον πήχη γενικοτερα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Ο αντιFFP μηχανισμός του καράφλα είναι να παρουσιάζει δεκαπλάσια έσοδα στον ισολογισμό απ’ ό,τι πραγματικά έχει. Εάν το επιχειρήσει ο Σαββίδης θα σκάσουν τηλέφωνα από τα λαγωνικά τύπου Αρκουδιάρη και Μαρούπα.DonnieMcGrath έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 13:11 Ο βαζελος, ο οποίος μάλλον εχει κάποιον αντιFFP μηχανισμό, μπήκε λέει σφήνα για το ταυρι της Μπέτις τον Ντεοσα. Εάν κλείσει τέτοιο παίχτη στα χαφ βάζει πολύ ψηλά τον πήχη γενικοτερα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Από τις πολλές σφήνες κάθε χρόνο ο βάζελος καταλήγει με σφινόπ@υτσες. 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Ούτε στην Αραβία δεν θα τα έπαιρνε αυτά τα λεφτά ο 35χρονος σε λίγους μήνες Ολλανδός.Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:23 Αν ισχύουν αυτά που διαβάζω για το συμβόλαιο του ντε Φράι ότι φτάνει τα 3 μύρια τότε πραγματικά έχει τρελαθεί ο Αλαφούζος για να πάρει πρωτάθλημα....
Ούτε ο γαύρος θα έδινε τόσα λεφτά για στόπερ
Δε νομίζω ότι ισχύει το ποσό.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Θα έλεγα ότι έχει τρελαθεί, σκέτο.Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:23 Αν ισχύουν αυτά που διαβάζω για το συμβόλαιο του ντε Φράι ότι φτάνει τα 3 μύρια τότε πραγματικά έχει τρελαθεί ο Αλαφούζος για να πάρει πρωτάθλημα....
Ούτε ο γαύρος θα έδινε τόσα λεφτά για στόπερ
Δεν υπέγραψε κάποιο συμβόλαιο κατάκτησης πρωταθλήματος δίνοντας αυτά τα χρήματα. Και αν πάμε λίγο παλιότερα θα δούμε συμβόλαια σε μπακαπέφτα 1.8 και Μπερνάρ στα 2.5 χωρίς τα μπόνους τους.
Εγώ για ακόμα μια φορά βλέπω το ίδιο ακριβώς σκηνικό.
Ακριβούς παίκτες, διθυραμβικά σχόλια των αμπαλων αρδ, και αυτό είπε ο προπονητής, και εκείνο έκανε στην προπόνηση και όταν προσγειωθούν στην πραγματικότητα και έρθουν οι πρώτες σφαλιάρες, άντε πάλι ράβε-ξήλωνε.
Τα δίνει όλα για τις εντυπώσεις και στο ενδιάμεσο τον παίρνει ο ύπνος. Κλασικός λαγός.
Καλό αφανισμό.
-
Asimos_Reload
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: Τετ 10 Ιουν 2026, 23:07
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Ο Αλαφούζος δεν κανει ομαδα για φετος, για του χρόνου κανει. Δεν το νοιαζει φετος το πρωταθλήμα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Μπήκαμε στην περίοδο που σύσσωμοι θαυμάζουμε βάζελο! Λίγο αργότερα έρχεται η χάρτινη, και μετά ο μεγάλος γαύρος. Και αν δεν είχε μαμηθεί το σύμπαν την χρονιά που μας πέρασε, θα έμενε μόνο ο θαυμασμός για τις στοχευμένες
κινήσεις του αλ και των υπολοίπων. Κάθε χρόνο στο ίδιο έργο θεατές!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Ε καλά, η χιλιοπαιγμένη ατάκα τους για την μεταβατική πορεία που κρατάει εδώ και 10 χρόνια.Asimos_Reload έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:29 Ο Αλαφούζος δεν κανει ομαδα για φετος, για του χρόνου κανει. Δεν το νοιαζει φετος το πρωταθλήμα.
Ποια ομάδα δεν νοιάζει το πρωτάθλημα ρε συ;
Ανίκανοι είναι, μην τα μπερδεύουμε αυτά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Πραγματικά ρε φίλε !!GEOL έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:58 Μπήκαμε στην περίοδο που σύσσωμοι θαυμάζουμε βάζελο! Λίγο αργότερα έρχεται η χάρτινη, και μετά ο μεγάλος γαύρος. Και αν δεν είχε μαμηθεί το σύμπαν την χρονιά που μας πέρασε, θα έμενε μόνο ο θαυμασμός για τις στοχευμένεςκινήσεις του αλ και των υπολοίπων. Κάθε χρόνο στο ίδιο έργο θεατές!
Αλλά να μου πεις, τα πυροτεχνήματα όλοι τα θαυμάζουν.