Razvan Lucescu VI
Re: Razvan Lucescu VI
Εγώ είμαι της άποψης αυτό το νήμα να μείνει ανοιχτό εσαεί.
Όταν θα θέλουμε να κλάψουμε, να μαζευόμαστε εδώ.
Σαν τα καντηλακια που δεν σβήνουν ποτέ
Όταν θα θέλουμε να κλάψουμε, να μαζευόμαστε εδώ.
Σαν τα καντηλακια που δεν σβήνουν ποτέ
- These users thanked the author Maxpaok for the post (total 4):
- ΚΩΣΤΑΣ2019, ToMousiTouCrespo, Aigle_Noir, nunies4
Re: Razvan Lucescu VI
Για τον δικό μου αποχαιρετισμό, κουοτάρω τη δήλωσή του από το 2019. Δεν νομίζω ότι έχει αλλάξει κάτι, πέρα του ότι πλέον εκτός από αήττητος είναι και ο πιο μάγκας. Αντίο ρε Τζένεραλ.
Έρχονται στιγμές στη ζωή που καλείσαι να πάρεις δύσκολες και σκληρές αποφάσεις. Η αποχώρησή μου από τον ΠΑΟΚ είναι μία από αυτές. Όταν είσαι συναισθηματικός δεν βρίσκεται ποτέ το σωστό timing, αλλά μέσα σου ξέρεις ποια είναι η σωστή στιγμή ν’ ακολουθήσεις διαφορετικό μονοπάτι πριν καταλήξεις να πληγώνεις και να πληγώνεσαι. Δυστυχώς για εμάς, αυτή είναι η στιγμή να πούμε αντίο.
- These users thanked the author scarsick for the post (total 2):
- Iznogoud4, paokkerkir
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4065
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: Razvan Lucescu VI
Ευχαριστούμε που έφτιαξες τον ΠΑΟΚ που ονειρευόμασταν παιδιά
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 6):
- jibbie, van rooy, Apil44, leomatos88, nunies4, tzakis82
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2042
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: Razvan Lucescu VI
Μόνο εγώ βλέπω το τρέιλερ και στεναχωριέμαι ρε μαλακες?
- These users thanked the author loukas karadimos for the post (total 2):
- DIKEFALOS29, rockcity4
Re: Razvan Lucescu VI
Και εγώ σακατεύτηκα. Πολύ πίκρα.
- These users thanked the author vasgias for the post:
- loukas karadimos
-
DIKEFALOS29
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:24
Re: Razvan Lucescu VI
Α ρε Ραζβαν. Τοση πικρα στο προσωπο σου. Δεν σου αξιζε αυτο το τελος. Τον ακους να μιλαει και σε πιανει στεναχωρια.
Θα τα ξαναπουμε ΣΤΡΑΤΗΓΕ δεν υπαρχει η λεξη αντιο για σενα.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ. Με σενα στο τιμονι ειδα τον ΠΑΟΚ που ονειρευομουν μικρος.
Θα τα ξαναπουμε ΣΤΡΑΤΗΓΕ δεν υπαρχει η λεξη αντιο για σενα.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ. Με σενα στο τιμονι ειδα τον ΠΑΟΚ που ονειρευομουν μικρος.
- These users thanked the author DIKEFALOS29 for the post (total 3):
- Apil44, leomatos88, tzakis82
Re: Razvan Lucescu VI
Για αυτον τον άνθρωπο γράφτηκε ότι κάθεται στο συμβόλαιο του και δεν έχει φύγει επειδή ζητάει αποζημίωση όπως ο Μουργκ. Ποιος πρέπει να ντραπεί;
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 4):
- DIKEFALOS29, vasgias, leomatos88, horkokos4
Re: Razvan Lucescu VI
Εγώ ένας μέγιστος υποστηριχτής του Ραζβάν λέω "ναι, λίγο άκομψος ο τρόπος και έπρεπε να γίνει ίσως κάπως διαφορετικά" αλλά δεν υπάρχει λόγος να αναλωνόμαστε τώρα σε συνεντεύξεις. Ο ΠΑΟΚ αποφάσισε να αλλάξει σελίδα, καλώς ή κακώς θα δείξει η πορεία, οπότε πάμε παρακάτω!
Α, και να αλλάξω εικόνα...
Α, και να αλλάξω εικόνα...
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2042
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: Razvan Lucescu VI
καλο θα ηταν να κλεισει το τοπικ..οχι μονο γιατί αποτελεί παρελθον αλλά και γιατί ισως αυριο καποιοι θελησουν να κανουν μπο*ρδελο το τοπικ..
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14126
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Razvan Lucescu VI
Ράζβαν ευχαριστούμε άλλη μια φορά για όλα!
Καλή συνέχεια στην καριέρα σου!
Κλειδώνει.
Καλή συνέχεια στην καριέρα σου!
Κλειδώνει.
- These users thanked the author Mitsospaoki4 for the post (total 4):
- gergeo4, Grimson4, Maklaz, Azrael