Κάνεις λάθος στην ανάγνωση του αρχικού μου ποστnamisenoiazei έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 14:07δεν κάνω λάθος , έχεις διαφορετική άποψη . Και άλλους που έχω ρωτήσει το ίδιο λένεsourmenetes έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 13:54 Ναι κάνεις λάθος
Είπα άμεσα για να φύγουμε για προετοιμασία θέλουμε 4 παίκτες
Μετά θες και άλλους 4 σιγουρα
Δεν είπα ότι χρειαζόμαστε 4 παίκτες γενικά
Είπα 4 παίκτες για να φύγουμε για προετοιμασία
