FIFA World Cup 2026

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106629
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

20:00 Πορτογαλία Ουζμπεκιστάν, Houston
23:00 Αγγλία - Γκάνα, Boston
02:00 Παναμάς - Κροατία, Toronto
05:00 Κολομβία - Λαϊκή Δημοκρατία του Κογκό, Guadalajara
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106629
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Group K
Κολομβία 3
Λ.Δ. Κογκό 1
Πορτογαλία 1
Ουζμπεκιστάν 0

Group L
Αγγλία 3
Γκάνα 3
Παναμάς 0
Κροατία 0
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Θεωρώ ότι αυτό το ρόστερ επιπέδου Παραγουάης που έχει η Αργεντινή δύσκολα θα πάει πέρα από τους 8. Κακά τα ψέματα, σε επίπεδο εθνικών η τακτική παίζει μικρότερο ρόλο από την ατομική ποιότητα. Ωστόσο αν γίνει καμιά στραβή και το πάρει και φέτος, με τον 39χρονο Μέσι να έχει διψήφιο αριθμό γκολ, πρέπει όλοι οι σούπερσταρ να αποσυρθούν με το κεφάλι κάτω.
black death
Δημοσιεύσεις: 8222
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από black death »

Υπερβολικος νομιζω τουλάχιστον :D
Οταν έρχεται ο αλβαρεζ απ'τον παγκο δεν μπορει να ειναι επιπεδου παραγουαης. Τα κεντρικα χαφ ειναι πολυ καλου επιπέδου επίσης. Εκει που πάσχει καπως ειναι στην αμυνα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106629
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κι όμως δεν έχει δεχθεί ούτε ένα γκολ.
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

black death έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:15 Υπερβολικος νομιζω τουλάχιστον :D
Οταν έρχεται ο αλβαρεζ απ'τον παγκο δεν μπορει να ειναι επιπεδου παραγουαης. Τα κεντρικα χαφ ειναι πολυ καλου επιπέδου επίσης. Εκει που πάσχει καπως ειναι στην αμυνα.
Η Αργεντινή ανέκαθεν είχε καλά φορ. Ακόμα και στα χειρότερά της είχε Ιγκουαϊν, Τέβες, Ικάρντι κλπ. Ο Άλβαρες κι ο Λαουτάρο είναι καλοί παίκτες, σαφώς πιο κάτω από το επίπεδο άλλων τοπ φορ. Ο Ρομέρο είναι μια χαρά, κι ο Μαρτίνες παραπάνω από αξιοπρεπής. Η υπόλοιπη ομάδα είναι άστα να πάνε, ειδικά στα χαφ της. Ίσως σε λίγα χρόνια αν δεν καταστρέψει η Ρεάλ τον Πας και τον Μαστραντουόνο να ξαναβγάλουν μια τοπ φουρνιά.
black death
Δημοσιεύσεις: 8222
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από black death »

Κατσε ρε συ, ο μακαλιστερ και ο εντσο δεν είναι καλα χαφ ή ακομα κι ο ντε πολ;
Επισης ποσα καλυτερα φορ απο τον αλβαρεζ υπάρχουν στον κοσμο;
These users thanked the author black death for the post:
margas
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3208
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από GEOL »

Μια αηδία να βλέπεις το ματς Πορτογαλία-Ουζμπεκιστάν! Ένα ολόκληρο γήπεδο με υψωμένα τα κινητά για να αποθανατίσουν και την τελευταία λεπτομέρεια από τον Ρονάλντο, οι δε κάμερες μονίμως πάνω σε αυτόν :mrgreen: Και μόλις έβαλε και ένα απίστευτο 'τούβλο' το Ουζμπεκιστάν, 2-1.
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3208
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από GEOL »

Άκυρο. Κρίμα!
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3904
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Hayate »

Αλλά 9 γκολ θέλει ο Ρονάλντο να περάσει πρώτος σκόρερ
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4303
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: FIFA World Cup 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

κι αυτο το Ουζμπεκισταν..παρτε φερναντο σαντος να μην σας λέει ουτε καλημέρα, μόνο μούτρα μούτρα, γκρίνια γκρίνια :)

πάγκο ο Κονσεισάο?? έτσι έτσι..μπας και στρώσει
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”