FIFA World Cup 2026
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: FIFA World Cup 2026
20:00 Πορτογαλία Ουζμπεκιστάν, Houston
23:00 Αγγλία - Γκάνα, Boston
02:00 Παναμάς - Κροατία, Toronto
05:00 Κολομβία - Λαϊκή Δημοκρατία του Κογκό, Guadalajara
23:00 Αγγλία - Γκάνα, Boston
02:00 Παναμάς - Κροατία, Toronto
05:00 Κολομβία - Λαϊκή Δημοκρατία του Κογκό, Guadalajara
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: FIFA World Cup 2026
Group K
Κολομβία 3
Λ.Δ. Κογκό 1
Πορτογαλία 1
Ουζμπεκιστάν 0
Group L
Αγγλία 3
Γκάνα 3
Παναμάς 0
Κροατία 0
Κολομβία 3
Λ.Δ. Κογκό 1
Πορτογαλία 1
Ουζμπεκιστάν 0
Group L
Αγγλία 3
Γκάνα 3
Παναμάς 0
Κροατία 0
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3213
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: FIFA World Cup 2026
Θεωρώ ότι αυτό το ρόστερ επιπέδου Παραγουάης που έχει η Αργεντινή δύσκολα θα πάει πέρα από τους 8. Κακά τα ψέματα, σε επίπεδο εθνικών η τακτική παίζει μικρότερο ρόλο από την ατομική ποιότητα. Ωστόσο αν γίνει καμιά στραβή και το πάρει και φέτος, με τον 39χρονο Μέσι να έχει διψήφιο αριθμό γκολ, πρέπει όλοι οι σούπερσταρ να αποσυρθούν με το κεφάλι κάτω.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8222
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: FIFA World Cup 2026
Υπερβολικος νομιζω τουλάχιστον
Οταν έρχεται ο αλβαρεζ απ'τον παγκο δεν μπορει να ειναι επιπεδου παραγουαης. Τα κεντρικα χαφ ειναι πολυ καλου επιπέδου επίσης. Εκει που πάσχει καπως ειναι στην αμυνα.
Οταν έρχεται ο αλβαρεζ απ'τον παγκο δεν μπορει να ειναι επιπεδου παραγουαης. Τα κεντρικα χαφ ειναι πολυ καλου επιπέδου επίσης. Εκει που πάσχει καπως ειναι στην αμυνα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3213
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: FIFA World Cup 2026
Η Αργεντινή ανέκαθεν είχε καλά φορ. Ακόμα και στα χειρότερά της είχε Ιγκουαϊν, Τέβες, Ικάρντι κλπ. Ο Άλβαρες κι ο Λαουτάρο είναι καλοί παίκτες, σαφώς πιο κάτω από το επίπεδο άλλων τοπ φορ. Ο Ρομέρο είναι μια χαρά, κι ο Μαρτίνες παραπάνω από αξιοπρεπής. Η υπόλοιπη ομάδα είναι άστα να πάνε, ειδικά στα χαφ της. Ίσως σε λίγα χρόνια αν δεν καταστρέψει η Ρεάλ τον Πας και τον Μαστραντουόνο να ξαναβγάλουν μια τοπ φουρνιά.black death έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:15 Υπερβολικος νομιζω τουλάχιστον![]()
Οταν έρχεται ο αλβαρεζ απ'τον παγκο δεν μπορει να ειναι επιπεδου παραγουαης. Τα κεντρικα χαφ ειναι πολυ καλου επιπέδου επίσης. Εκει που πάσχει καπως ειναι στην αμυνα.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8222
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: FIFA World Cup 2026
Κατσε ρε συ, ο μακαλιστερ και ο εντσο δεν είναι καλα χαφ ή ακομα κι ο ντε πολ;
Επισης ποσα καλυτερα φορ απο τον αλβαρεζ υπάρχουν στον κοσμο;
Επισης ποσα καλυτερα φορ απο τον αλβαρεζ υπάρχουν στον κοσμο;
- These users thanked the author black death for the post:
- margas
Re: FIFA World Cup 2026
Μια αηδία να βλέπεις το ματς Πορτογαλία-Ουζμπεκιστάν! Ένα ολόκληρο γήπεδο με υψωμένα τα κινητά για να αποθανατίσουν και την τελευταία λεπτομέρεια από τον Ρονάλντο, οι δε κάμερες μονίμως πάνω σε αυτόν
Και μόλις έβαλε και ένα απίστευτο 'τούβλο' το Ουζμπεκιστάν, 2-1.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4303
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
κι αυτο το Ουζμπεκισταν..παρτε φερναντο σαντος να μην σας λέει ουτε καλημέρα, μόνο μούτρα μούτρα, γκρίνια γκρίνια 
πάγκο ο Κονσεισάο?? έτσι έτσι..μπας και στρώσει
πάγκο ο Κονσεισάο?? έτσι έτσι..μπας και στρώσει