Θα επαιξε ρολο και η ποιοτητα ζωης.
Αλλη ζωη κανεις στο Μαιαμι, αλλη ζωη στο Μιλγουοκι. Εκτος του οτι οι παραλιες και ο καιρος ειναι κσταπληκτικες, στο Μαιαμι υπαρχει ολο το συστημα ενημερωσης, διασκεδασης, αναψυχης.
Στο Μαιμι, υπαρχει ο Μεσι, γινονται τεραστιες επενδυσεις. Θα εχει χωρο για τον ιδιο να κανει πολλα πραγματα. Πολυ περισσοτερα απο αυτα που θα μπορουσε να κανει οπουδηποτε αλλου. Ειδικα στο εμπορικο κομματι.
Μπραβο στον Γιαννη. Εξαιρετικη επιλογη. Ποιος ειναι ο ατζεντης του?
NBA πριν τώρα και μετά....
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33925
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
3ετες στα 214Μ
4ετες στα 275Μ
Οι δυο επιλογές του Γιάννη στους Heat
Πότε θα φορέσει τα κιτρινόμαυρα;
Πόσα θα επενδύσει στον Άρη όμως;
Τα ερωτήματα που καίνε...
4ετες στα 275Μ
Οι δυο επιλογές του Γιάννη στους Heat
Πότε θα φορέσει τα κιτρινόμαυρα;
Πόσα θα επενδύσει στον Άρη όμως;
Τα ερωτήματα που καίνε...
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Ε ναι οκ ξεκάθαρα δεν πήγε εκεί για μπάσκετ αλλά για όλα τα υπόλοιπα.
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4188
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 882
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Σε αντιπαθητική σχετικα ομαδα, με ενα απο τα πιο αδυναμα fan bases, αλλά με εναν εξαιρετικό προπονητή. Τι να πω... μακαρι να διαψευστώ αλλα δεν νομιζω οτι εχει περισσοτερες πιθανότητες για πρωτάθλημα εκει.
Οι Μπακς βεβαια, έπραξαν ορθα και τον έστειλαν εκει που τους συνέφερε περισσοτερο. Η πρόσφορα των Χιτ ηταν σαφώς ανώτερη απο της Βοστόνης.
Ετσι, πάνε με 2 πικς 1ου γυρου πλεον (Νούμερο 10 και 13) στο σημερινο draft, καθώς και παικτες οπως ο Herro που μπορουν να τον μετακινήσουν και πάλι για περισσότερα πικς.
Μπαίνουν πλεον σε φαση αναδιαμόρφωσης και "χτισίματος".
Οι Μπακς βεβαια, έπραξαν ορθα και τον έστειλαν εκει που τους συνέφερε περισσοτερο. Η πρόσφορα των Χιτ ηταν σαφώς ανώτερη απο της Βοστόνης.
Ετσι, πάνε με 2 πικς 1ου γυρου πλεον (Νούμερο 10 και 13) στο σημερινο draft, καθώς και παικτες οπως ο Herro που μπορουν να τον μετακινήσουν και πάλι για περισσότερα πικς.
Μπαίνουν πλεον σε φαση αναδιαμόρφωσης και "χτισίματος".
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5420
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Τι να χτίσει μωρέ το Μιλγουοκι; Είχαν τον Γιάννη για 10 χρόνια και κάναν μόνο μαλακιες. Χτίζαν ομάδες και είχαν το τραγί τον Μιντλετον για δεύτερο «σταρ». Δώσαν στην Βοστόνη τον άλλο τον παικταρα στο άσο, που κόλλησα τώρα και δεν θυμάμαι το όνομα του.
Γενικότερα μεγάλη μαλακια του Γιάννη που έμεινε εκεί τόσο πολύ. Θα μπορούσε να έχει τουλάχιστον άλλο ένα δαχτυλίδι
Γενικότερα μεγάλη μαλακια του Γιάννη που έμεινε εκεί τόσο πολύ. Θα μπορούσε να έχει τουλάχιστον άλλο ένα δαχτυλίδι