Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3345
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αδέρφια ξυπνάτε!! Ήρθε ο χρησμός!!
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
- navigator11, margas
- FreeWatcher
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Bianco…?
- These users thanked the author FreeWatcher for the post:
- sakis_the_fraud
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4297
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2643
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για γοργονα λεει αρα Δανια και Κοπεγχαγη...Μονο σε Χατζηδιακο παει το μυαλο μου
- These users thanked the author Metagrafakias for the post:
- sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι όμως, ο μόνος βασιλιάς που αυτή τη στιγμή ζει και βασιλεύει και λέγεται Αλέξανδρος είναι ο Willem-Alexander, βασιλιάς της Ολλανδίας.
Οπότε Eredivisie ;
Αυτό όμως δεν δίνει παίκτη αλλά πρωτάθλημα.
Οπότε Eredivisie ;
Αυτό όμως δεν δίνει παίκτη αλλά πρωτάθλημα.
- These users thanked the author Maklaz for the post:
- navigator11
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 923
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4297
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
μάλλον για τον τσάλοφ λέει..εν πάσει περιπτώσει όμως, να βρούμε κανα παικτάκι 
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21271
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πρίλοβατς!!prist64 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:46 κι εκει που κανω κατι απλωτές και ξεμακραινω απο το μπουγιο
κατι ταραζει τα νερα διπλα μου,ΩΝΣΓ λεω την κατσαμε
και βγαινει μια γοργονα και με ρωταει
Ζει ο βασιλιας Αλεξανδρος?
ζει και βασιλευει της λεω,χαμογελαει και χανεται στα νερα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21271
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Λαγοκεφαλος
- These users thanked the author Patron for the post:
- MagdiTolba
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45