Ιβάν Σαββίδης VII
-
anaximandros4
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5420
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Οχι Barlow, κάποιοι με τον νου τους, μπατίρη τον ανεβάζουν, Ρωσοπόντιο με ένα σακάκι τον κατεβάζουν. Βάλαν «γεωπολιτικούς αναλυτές» να μας λένε ότι δεν έχει ρευστότητα και κουνούσαν το extrait του τελαρου με τα 250 εκατομμύρια, ζητώντας παράλληλα εγγυήσεις από τον Ιβαν. Οπότε ναι κάποιοι είδαν τον sugar daddy (copyright Equalizer) και νόμιζαν πάλι με το νου τους ότι θα κάνει ότι δεν κάνει ο μπατίρης Ρωσοπόντιος. Σαν την εκτόξευση του μπάσκετ ένα πράγμαbarlow4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:26Η ιδια σου η απαντηση υποτιμα τον ιδιοκτητη της παε και δεν ειναι δικο σου το φταιξιμο. Ενας τριτος που δεν εχει ιδεα απο ελλαδα, ποδοσφαιρο , απο τον εναν ιδιοκτητη η τον αλλο, συμπεραινει οτι υπαρχει μια κοντρα μεταξυ ενος φτωχου και ενος βαθυπλουτου και ταυτοχρονα αντιλαμβανεται πως ο ενας ειναι ενα καθαρμα και ο αλλος ενα μοιραιο θυμα που αν δεν του κανουμε αγκαλιτσα με επικληση στο φιλοτιμο ειναι χαμενο.Montrealiotis έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:58
Αυτό λέω ρε κατ ότι εχεις περάσει πιο πολλά χρόνια χωρίς τίτλους από μένα, που σχεδόν 40 δεν με λες και πιτσιρικά, για να σου τρέχουν τα σάλια για έναν λεφτα, (προς θεού δεν λέω ότι εσένα ή του Άσιμου του τρέχουν τα σάλια) και μπροστά στα φράγκα του Μυστακίδη, να ξεχνάς τι έχει προσφέρει ο Ιβαν στον ΠΑΟΚ μας. Και ναι χίλια στραβά έχει ο Ιβαν, αλλά η ζυγαριά είναι απόλυτα θετική.
Από την άλλη του Μυστακίδη είναι απόλυτα αρνητική, που δεν μπορεί καν να μπει σε σύγκριση δίπλα στον Ιβαν. Ενα καλό κάνει και από πίσω δέκα κακά, και δώστου να ταΐζει τον δίχασμο. Συνειδητά.
Και ναι δυστυχώς η απόσταση δεν βοηθάει
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Αλλο ειναι το point του σχολιου μου. Προφανως δεν ειναι μπατιρης ενας δισεκατομμυριουχος.αυτα ειναι κακοηθειες.Η απουσια του και η παθητικοτητα του εδω και μερικα χρονια επτρεψε στην κυκλοφορια και την ευρεια διασπορα προσβλητικων φημων. Αυτη η παθητικοτητα κανει κακο κ στον ιδιο κ στην ομαδα. κ για τον εαυτο του ας το διαχειριστει οπως θελει. τον ΠΑΟΚ οφειλει να τον προστατευσει γιατι του ανηκουν μονο οι μετοχες. κ απο τη στιγμη που δεν ζηταει ουτε τη στηριξη του κοσμου αφου εχει κοψει καθε επικοινωνια μαζι του , ειναι λογικο κ επομενο να μην την πολυέχει αυτην τη στηριξη.εχει μπερδεψει την ομαδα κ εχει συμβαλει τα μεγιστα στην εσωστρεφεια. δεν ειναι προσωπικη του υποθεση ο ΠΑΟΚ. Ουτε σουρωτη ειμαστε, ουτε ξενοδοχειο.Μας εχει καταστησει παθητικους θεατες και εχει αναγαγει την υποθεση σε προσωπικη του μαχη. Και ο ΠΑΟΚτσης ποτε δεν ηταν παθητικος θεατης.Προσβλητικη ειναι η σταση του απεναντι στον κοσμο.
Εσυ κ πολλοι αλλοι βλεπετε ευθυνη μονο στον ιδιοκτητη της καε που επιτιθεται ενω στην ουσια κανει αυτο που κανουν ολοι οι καπιταλιστες.Κοιταει το συμφερον του και παιζει με κεφάλαια. εγω βλεπω ευθυνη και στους δυο. Απο τη μια ενα καπιταλιστικο αρπακτικο που παιζει με τους κανονες του παιχνιδιου (που δεν εχουν καμια σχεση με ηθικη)και απο την αλλη εναν ισχυρο ιδιοκτητη παε που το εχει παρει προσωπικα λες και ο ΠΑΟΚ ειναι μια ακομα Α.Ε.
Εχει μεγαλο μεριδιο ευθυνης για το διαχσμο και οσο δεν του επικοινωνειται και δεν του αποδιδεται τοσο θα βαθαινει ο διχασμος.
Εσυ κ πολλοι αλλοι βλεπετε ευθυνη μονο στον ιδιοκτητη της καε που επιτιθεται ενω στην ουσια κανει αυτο που κανουν ολοι οι καπιταλιστες.Κοιταει το συμφερον του και παιζει με κεφάλαια. εγω βλεπω ευθυνη και στους δυο. Απο τη μια ενα καπιταλιστικο αρπακτικο που παιζει με τους κανονες του παιχνιδιου (που δεν εχουν καμια σχεση με ηθικη)και απο την αλλη εναν ισχυρο ιδιοκτητη παε που το εχει παρει προσωπικα λες και ο ΠΑΟΚ ειναι μια ακομα Α.Ε.
Εχει μεγαλο μεριδιο ευθυνης για το διαχσμο και οσο δεν του επικοινωνειται και δεν του αποδιδεται τοσο θα βαθαινει ο διχασμος.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ο ΠΑΟΚτσης δεν είναι παθητικός θεατής, για αυτό θωράκισε τον ΑΣ. Ακόμα και για αυτό ο Σαββίδης φταίει
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
στα λογια μου ερχεσαι.Ο ΠΑΟΚτσης δεν ειναι παθητικος, ο ιδιοκτητης της παε ειναι.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τον σαρκασμό και ότι διαφωνώ 100% με οτι έγραψες. Τα γεγονότα αποδεικνύουν το ανάποδο από το σχόλιο
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Τον καταλαβα τον σαρκασμο αλλα ενω διαφωνεις λεμε το ιδιο πραγμα.
Στον ΑΣ δεν υπηρχε λαϊκη συμμετοχη ουτε οταν η παε διοικουνταν απο το πρωτοδικειο. Που να φανταστει κανεις οτι θα επρεπε να το κανει για να προστατευσει τον ερασιτεχνη απο δισεκατομμυριουχους.
Στον ΑΣ δεν υπηρχε λαϊκη συμμετοχη ουτε οταν η παε διοικουνταν απο το πρωτοδικειο. Που να φανταστει κανεις οτι θα επρεπε να το κανει για να προστατευσει τον ερασιτεχνη απο δισεκατομμυριουχους.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Αααα δεν το ειχε φανταστεί αλλά ποτέ δεν ήταν παθητικός/θεατής. Αυτά τα δυο είναι αντικρουόμενα οπότε λέμε το ακριβώς αντίθετο. Ο υπεύθυνος για το διχασμό είναι έναςbarlow4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:15 Τον καταλαβα τον σαρκασμο αλλα ενω διαφωνεις λεμε το ιδιο πραγμα.
Στον ΑΣ δεν υπηρχε λαϊκη συμμετοχη ουτε οταν η παε διοικουνταν απο το πρωτοδικειο. Που να φανταστει κανεις οτι θα επρεπε να το κανει για να προστατευσει τον ερασιτεχνη απο δισεκατομμυριουχους.
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
- Apil44, paok apo epilogi, margas
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Οι υπευθυνοι για τον διχασμο ειναι πολλοι και ειναι ολοι σε θεσεις ευθυνης. Αν με αυτο που γραφεις για τις εγγραφες στον ερασιτεχνη υπονοεις οτι υπευθυνος για τον διχασμο ειναι ο κοσμος γιατι δεν γραφτηκε στον ερασιτεχνη κανεις λογικο αλμα.η αληθεια ειναι οτι δεν πηγε ως εκει το μυαλο μου.
Τον διχασμο τον πυροδοτησε ο ιδιοκτητης της καε και για την διογκωση του ευθυνονται ολοι οσοι κατεχουν θεσεις ευθυνης. ο ιδιοκτητης της παε δεν ειναι κανενα παιδακι ουτε κανενας καημενουλης για να κανουμε τους φρουρους του αυτοκλητα. Προς το παρον δειχνει να μην ενδιαφερεται για την στηριξη του κοσμου.Ισως πιστευει οτι θα τα καταφερει η οτι πρεπει να τα καταφερει μονος του.
το αποτελεσμα αυτην τη στιγμη ειναι ο διχασμος κ κανενας απο τους δυο δεν ενδιαφερεται για συσπειρωση.αν με ρωτας κ εγω τεινω να δειχνω μια μεγαλυτερη συμπαθεια στον ιδιοκτητη της παε κ μια αντιπαθεια στον ιδιοκτητη της καε καθως ο τροπος που μπηκε στα του ΠΑΟΚ δεν φαινεται να εχει κανενα ηθικο ερεισμα αλλα ειναι κ αφελες να μιλαμε για ηθικη οταν μιλαμε για τετοιους λεφταδες με τοσο μεγαλα εγω.
κ αν εσυ δε θιγεσαι με το γεγονος οτι κανενας απο τους δυο δεν περιλαμβανει τον κοσμο της ομαδας στις εξισωσεις του , εγω θιγομαι. και επιρριπτω ευθυνη και στους δυο για τον διχασμο. Τελος το οτι εμφανιστηκε ξαφνικα (ποιος ξερει γιατι) ενας δισεκατομμυριουχος με μανια να μπει ντε και καλα στον ερασιτεχνη και σε οποιοδηποτε τμημα του ΠΑΟΚ με απωτερο σκοπο την ανεγερση ποδοσφαιρικου γηπεδου δεν αναιρει τις ευθυνες και την ελεεινη εξ αποστασεως και με τελεσιγραφα διοικηση των τελευταιων ετων του ιδιοκτητη της παε.ετερον εκατερον.
Ακομα και αν δεν εμφανιζοταν ποτε ο ιδιοκτητης της καε , τα πραγματα δε θα ηταν ροδινα καθως ο ποδοσφαιρικος ΠΑΟΚ καθε χρονο (τα τελευταια χρονια) γινεται ολο και πιο δυσλειτουργικος εξαιτιας τραγελαφικων διοικητικων επιλογων.Αυτο το χαος και την αποστασιοποιηση απο τον κοσμο ειδε κ ο αλλος κ χωθηκε σαν να μην πω τι.
Τον διχασμο τον πυροδοτησε ο ιδιοκτητης της καε και για την διογκωση του ευθυνονται ολοι οσοι κατεχουν θεσεις ευθυνης. ο ιδιοκτητης της παε δεν ειναι κανενα παιδακι ουτε κανενας καημενουλης για να κανουμε τους φρουρους του αυτοκλητα. Προς το παρον δειχνει να μην ενδιαφερεται για την στηριξη του κοσμου.Ισως πιστευει οτι θα τα καταφερει η οτι πρεπει να τα καταφερει μονος του.
το αποτελεσμα αυτην τη στιγμη ειναι ο διχασμος κ κανενας απο τους δυο δεν ενδιαφερεται για συσπειρωση.αν με ρωτας κ εγω τεινω να δειχνω μια μεγαλυτερη συμπαθεια στον ιδιοκτητη της παε κ μια αντιπαθεια στον ιδιοκτητη της καε καθως ο τροπος που μπηκε στα του ΠΑΟΚ δεν φαινεται να εχει κανενα ηθικο ερεισμα αλλα ειναι κ αφελες να μιλαμε για ηθικη οταν μιλαμε για τετοιους λεφταδες με τοσο μεγαλα εγω.
κ αν εσυ δε θιγεσαι με το γεγονος οτι κανενας απο τους δυο δεν περιλαμβανει τον κοσμο της ομαδας στις εξισωσεις του , εγω θιγομαι. και επιρριπτω ευθυνη και στους δυο για τον διχασμο. Τελος το οτι εμφανιστηκε ξαφνικα (ποιος ξερει γιατι) ενας δισεκατομμυριουχος με μανια να μπει ντε και καλα στον ερασιτεχνη και σε οποιοδηποτε τμημα του ΠΑΟΚ με απωτερο σκοπο την ανεγερση ποδοσφαιρικου γηπεδου δεν αναιρει τις ευθυνες και την ελεεινη εξ αποστασεως και με τελεσιγραφα διοικηση των τελευταιων ετων του ιδιοκτητη της παε.ετερον εκατερον.
Ακομα και αν δεν εμφανιζοταν ποτε ο ιδιοκτητης της καε , τα πραγματα δε θα ηταν ροδινα καθως ο ποδοσφαιρικος ΠΑΟΚ καθε χρονο (τα τελευταια χρονια) γινεται ολο και πιο δυσλειτουργικος εξαιτιας τραγελαφικων διοικητικων επιλογων.Αυτο το χαος και την αποστασιοποιηση απο τον κοσμο ειδε κ ο αλλος κ χωθηκε σαν να μην πω τι.
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3854
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ίδιοι, δεν διαμορφώθηκε ο χαρακτήρας τους στο ιδιο περιβάλλον και δεν μεγαλωσαν στις ιδιες συνθηκες.
Αλλιως ειναι να εχεις γεννηθει στη Σάντα της Γεωργίας, 8ο παιδι φτωχων ανθρώπων κι αλλιως στη Ρώμη.
Αλλιως ειναι να εχεις επιχειρήσεις που εργαζονται χιλαδες ανθρωποι κι αλλιως να εισαι δημιουργημα των χρηματιστηρίων.
Κανενας δεν ειναι ιδιος με κανεναν αλλον και δεν καλύπτεται αυτό με τον χαρακτηρισμό "δισεκατομμυριούχος"
Αλλιως ειναι να εχεις γεννηθει στη Σάντα της Γεωργίας, 8ο παιδι φτωχων ανθρώπων κι αλλιως στη Ρώμη.
Αλλιως ειναι να εχεις επιχειρήσεις που εργαζονται χιλαδες ανθρωποι κι αλλιως να εισαι δημιουργημα των χρηματιστηρίων.
Κανενας δεν ειναι ιδιος με κανεναν αλλον και δεν καλύπτεται αυτό με τον χαρακτηρισμό "δισεκατομμυριούχος"
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post (total 7):
- Apil44, paok apo epilogi, Dimg5, Montrealiotis, theo-drama, margas, aivas19
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Πολυ σωστα.ΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:49 Δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ίδιοι, δεν διαμορφώθηκε ο χαρακτήρας τους στο ιδιο περιβάλλον και δεν μεγαλωσαν στις ιδιες συνθηκες.
Αλλιως ειναι να εχεις γεννηθει στη Σάντα της Γεωργίας, 8ο παιδι φτωχων ανθρώπων κι αλλιως στη Ρώμη.
Αλλιως ειναι να εχεις επιχειρήσεις που εργαζονται χιλαδες ανθρωποι κι αλλιως να εισαι δημιουργημα των χρηματιστηρίων.
Κανενας δεν ειναι ιδιος με κανεναν αλλον και δεν καλύπτεται αυτό με τον χαρακτηρισμό "δισεκατομμυριούχος"
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
ευελπιστω να εχουν γνωση οι φυλακες για το τι παει να κανει το παιδι μας την πεμπτη,ησουν,εισαι και θα εισαι το αντιβαρο στο 100% που θελουν καποιοι δεκαετιες τωρα ,ξεβρωμισες ενα σαθρο συστημα και με πρωτοβουλια σου ειδαμε ξενους διαιτητες αλλους καλους και αλλους οχι ,η ομαδα πηρε 2 τιτλους καθαρους και παντελονατους χωρις υποψια υπερ της σφυριγματος,με ξενους διαιτητες και σχεδον 5οαρισιες διαιτησιες.
θετικη ψηφος την πεμπτη ειναι ταφοπλακα στους αγωνες που εκανες για ενα οσο γινεται καθαροτερο ελληνικο ποδοσφαιρο εδω και μιαμιση δεκαετια
το παραδειγμα παπαπετρου που δεν πετυχε φαση στο βικελαου και τον διορθωνε συνεχεια ο κροατης ειναι χαρακτηριστικο.
προσωπικα δεν δεχομαι ουτε το λευκο σαν ψηφο,ποιο κατα δεν γινεται , ξενοι στο βαρ,ξενοι και στο χορταρι και μακαρι και ξενοι 4οι
δεν πρεπει να συναινεσουμε σε αυτο το λαθος
θετικη ψηφος την πεμπτη ειναι ταφοπλακα στους αγωνες που εκανες για ενα οσο γινεται καθαροτερο ελληνικο ποδοσφαιρο εδω και μιαμιση δεκαετια
το παραδειγμα παπαπετρου που δεν πετυχε φαση στο βικελαου και τον διορθωνε συνεχεια ο κροατης ειναι χαρακτηριστικο.
προσωπικα δεν δεχομαι ουτε το λευκο σαν ψηφο,ποιο κατα δεν γινεται , ξενοι στο βαρ,ξενοι και στο χορταρι και μακαρι και ξενοι 4οι
δεν πρεπει να συναινεσουμε σε αυτο το λαθος
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δεν έχω ιδέα τι στάση θα κρατήσει ο ΠΑΟΚ
Ξέρω όμως πολύ καλά πως υπάρχουν λόγοι για τους οποίους η ουεφα δεν έχει κανένα νταλκά να στέλνει αιωνίως διαιτητές στην Ελλάδα και άρα προωθείται το σενάριο επιστροφής σε μια πιο νορμαλ κατάσταση
Αυτό δεν είναι ευθύνη του ΠΑΟΚ και είναι αδιανόητο να το "περάσουμε" για άλλη μια φορά με παρανοϊκό τρόπο ως "αποτυχία" του ΠΑΟΚ
Είναι ένα γενικό ΠΡΟΒΛΗΜΑ που ο ΠΑΟΚ μόνος του πάλεψε τόσα χρόνια να λύσει.
Ξέρω όμως πολύ καλά πως υπάρχουν λόγοι για τους οποίους η ουεφα δεν έχει κανένα νταλκά να στέλνει αιωνίως διαιτητές στην Ελλάδα και άρα προωθείται το σενάριο επιστροφής σε μια πιο νορμαλ κατάσταση
Αυτό δεν είναι ευθύνη του ΠΑΟΚ και είναι αδιανόητο να το "περάσουμε" για άλλη μια φορά με παρανοϊκό τρόπο ως "αποτυχία" του ΠΑΟΚ
Είναι ένα γενικό ΠΡΟΒΛΗΜΑ που ο ΠΑΟΚ μόνος του πάλεψε τόσα χρόνια να λύσει.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 7):
- renegade, paok apo epilogi, anaximandros4, margas, aivas19, Apil44, Ally Samagoal
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Κι εγώ πιστεύω πως δεν είναι βιώσιμο να συνεχίσουν άλλες χώρες να μας στέλνουν διαιτητές επ’αοριστον.
ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός και Ολυμπιακος έχουν αποτινάξει την τοξικότητα σε σημαντικό βαθμό. Μακάρι να ακολουθήσει και ο τραγουδιαρης. Πλέον είναι 4 άνθρωποι οι οποίοι θέλουν το καλό της ομάδας τους και έχουν τη δύναμη να το πετύχουν εντός και εκτός των 4 γραμμών. Νομίζω ήρθε η ώρα να συμφωνήσουν σε ένα πλαίσιο και να αρχίσουμε να ανταγωνιζόμαστε μέσα σε αυτό. Να γίνουν όλες οι ομάδες καλύτερες, το πρωτάθλημα καλύτερο και να ανέβουμε και στην Ευρώπη.
Ας είναι το επόμενο βήμα ξένοι στο βαρ για φέτος και από του χρόνου βλέπουμε.
ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός και Ολυμπιακος έχουν αποτινάξει την τοξικότητα σε σημαντικό βαθμό. Μακάρι να ακολουθήσει και ο τραγουδιαρης. Πλέον είναι 4 άνθρωποι οι οποίοι θέλουν το καλό της ομάδας τους και έχουν τη δύναμη να το πετύχουν εντός και εκτός των 4 γραμμών. Νομίζω ήρθε η ώρα να συμφωνήσουν σε ένα πλαίσιο και να αρχίσουμε να ανταγωνιζόμαστε μέσα σε αυτό. Να γίνουν όλες οι ομάδες καλύτερες, το πρωτάθλημα καλύτερο και να ανέβουμε και στην Ευρώπη.
Ας είναι το επόμενο βήμα ξένοι στο βαρ για φέτος και από του χρόνου βλέπουμε.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
προφανως και το ξενοι βαρ ελληνες χπρταρι δεν ηταν καποια επιφυτηση αλλα εντολη ανωθεν για να περασει ανωδυνα κατι αλλο στο μελλον.
προφανως δεν θα στελνονται αιωνια ξενοι και η ουεφα θα πει 7,8,10 χρονια τωρα στοπ,πρεπει οι δικοι σας να εκπαιδευτηκαν το ιδιο και οι παραγοντες σας
ας μην το παραδεχθουν ποτε δημοσια οτι ειναι ανωθεν εντολη,ο ΠΑΟΚ δεν πρεπει ποτε να συναινεσει σε αυτο και ας ειναι απεναντι σε ολους.
βαζω στοιχημα οτι το ελληνες χορταρι ξενπι βαρ θα παει μια χρονια και τελος ,μετα θα μας πεισουν οτι στοχος επετευχθει και παμε για πληρες ελληνικες διαιτησιες
προφανως δεν θα στελνονται αιωνια ξενοι και η ουεφα θα πει 7,8,10 χρονια τωρα στοπ,πρεπει οι δικοι σας να εκπαιδευτηκαν το ιδιο και οι παραγοντες σας
ας μην το παραδεχθουν ποτε δημοσια οτι ειναι ανωθεν εντολη,ο ΠΑΟΚ δεν πρεπει ποτε να συναινεσει σε αυτο και ας ειναι απεναντι σε ολους.
βαζω στοιχημα οτι το ελληνες χορταρι ξενπι βαρ θα παει μια χρονια και τελος ,μετα θα μας πεισουν οτι στοχος επετευχθει και παμε για πληρες ελληνικες διαιτησιες