Patron έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:05
Σε άλλα νέα είδα η αεχ πάει βόλτα το "μάγκικο" ανά την Ελλάδα. Τι φάση; Γιατί; Επίσης "μάγκικο" κ το κλεμμένο πλέον. Ουστ ρε ...
Γιατι περασαν τη προπαγανδα πως τους εσφαζαν ολη τη χρονια, ενω την ιδια ωρα εμεις δεν μπορεσαμε να απαντησουμε. Ετσι αυτοι νομιζουν πως μας γαμησαν διαιτητικα και το πηραν! Ηδη εντωμεταξυ εφαγαν ακυρο απο Αγρινιο Σιτι... Μετα απο κινησεις των οργανωμενων τους το τροπαιο δεν θα ταξιδεψει εκει. Πιθανοτατα ουτε Ηρακλειο Κρητης, παντα τετοια. Για να υπαρξει ποδοσφαιρο χρειαζεται επαρχια. Ηδη τα χανουμια βριζουν Παναιτωλικους με το επιχειρημα «σας δωσαμε εισιτηρια και σεις κανετε πουστια και δεν αφηνετε το τροπαιο να ερθει», θα σας μαθει ολη η οπαδικη χωρα ρε πτνς τι μπιφτεκια και τι ΨΕΥΤΕΣ ειστε! Λυκοφιλιες με ολους μπας και σας κανουν πεςπι αλλα οταν σας φτυνουν τους καταριεστε, ομαδουλα και οπαδοι του κωλου.