Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Έχει αλλάξει το ποδόσφαιρο. Από την Έστερσουντ κάποιος πήγε προπονητής στην Πρέμιερ, ο Ιραόλα ήταν στην Κύπρο, ο Τζόλης χτυπάει την πόρτα της Πρέμιερ, η Πάφος πήγε τσουλου, ο Μάρκο Σίλβα είναι προπονητάρα Πρέμιερ Λιγκ και ήταν στον γάβρο, ο Τιάγκο έπαιζε στην Λουντογκόρετς και τώρα παίζει βασικός εθνική Βραζιλίας. Εγώ μεταφράζω την κίνηση αυτή σαν απόπειρα για το επόμενο βήμα καθιέρωσης της ομάδος μας στο ποδοσφαιρικό στερέωμα. Απαντώντας στην ερώτηση σου, θα δείξεις ότι είσαι ένας προορισμός ανώτερος από μια απλή ομάδα σε ένα βαλκανικό πρωτάθλημαvs40 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 21:04 Στρατηγικά η επιλογή νέου προπονητή από χώρες που μας βλέπουν ως σκαλοπάτι, δε βλέπω το όφελος για τον ΠΑΟΚ. Ο Λουτσέσκου βγήκε και έμεινε κάμποσα χρόνια. Αν ο Λίσι μας βγει, θα φύγει, γιατί θα είναι ελίτ λόγω ηλικίας, αν πετύχει στον ΠΑΟΚ. Άρα μετά την 2ετία, δύσκολα τον κρατάς. Αν δεν βγει, το πιο πιθανό, σε ένα δύσκολο πάγκο, ο ΠΑΟΚ θα βγει χαμένος.
Αν αντίθετα πας σε προπονητή φτασμένο, 60 ετών και γουστάρει, άνετα τον κρατάς για περισσότερα από 5 χρόνια, έχει γνώσεις, εμπειρία και μπορεί να εμπνεύσει το σεβασμό. Δηλαδή ο προπονητής αυτός μπορεί να ρίξει άγκυρα και να δώσει πολλά στον ΠΑΟΚ για πολλά χρόνια. Προπονητές μετά όπως ο Ίβιτς, ο Γκαρσία, με το δέσιμο που έχουν με τον ΠΑΟΚ και την Ελλάδα, μπορούν να παραμείνουν αν έχουν επιτυχίες, όπως φυσικά και Έλληνες προπονητές. Ο Νίκολιτς είναι προπονητής που εύκολα ανανεώνει μετά από επιτυχίες, γιατί δεν είναι Ισπανός, Βρετανός, Γερμανός, Ιταλός. Ο Μεντιλίμπαρ αν ήταν 45άρης μετά το Ευρωπαϊκό, δε θα μπορούσαν να τον κρατήσουν με τίποτα.
Ουσιαστικά ο Λίσι έχει πολλά να κερδίσει από τον ΠΑΟΚ, όπως κέρδισε ο Τούντορ. Ο ΠΑΟΚ τι θα κερδίσει;
Re: Alessio Lisci
Άλλο ένα κακό....που μας έκανε ο λουτσε.
Επιζητουμε προπονητή που να χιλιοχρονισει στην ομάδα
Επιζητουμε προπονητή που να χιλιοχρονισει στην ομάδα
- These users thanked the author Maxpaok for the post (total 4):
- katafraktos, renegade, aivas19, Kenny4
Re: Alessio Lisci
εγώ ια τον λέω Λίτσι

Καλορίζικος. Σιδεροκέφαλος.

Καλορίζικος. Σιδεροκέφαλος.
- These users thanked the author ABOLEYTOI for the post (total 2):
- Iznogoud4, XamenoKormi
-
PAOK DreXleR
- Δημοσιεύσεις: 433
- Εγγραφή: Δευ 04 Αύγ 2025, 21:55
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες Lisci & χόρτασε τους χύsci 
- These users thanked the author PAOK DreXleR for the post:
- M o r b i u S
- FreeWatcher
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12
Re: Alessio Lisci
Σιδεροκέφαλος coach!!!
Κάπου εδώ η προπονητολογία, οι συμφωνίες κ διαφωνίες τελειώνουν κ στηρίζουμε ΟΛΟΙ το νέο προπονητή του μεγάλου ΠΑΟΚ!
Ο Ιταλιάνος είναι πλέον ένας από εμάς…
Κάπου εδώ η προπονητολογία, οι συμφωνίες κ διαφωνίες τελειώνουν κ στηρίζουμε ΟΛΟΙ το νέο προπονητή του μεγάλου ΠΑΟΚ!
Ο Ιταλιάνος είναι πλέον ένας από εμάς…
- These users thanked the author FreeWatcher for the post (total 2):
- fotis1926, margas
-
anaximandros4
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32
Re: Alessio Lisci
Ας μην είμαστε στα σύννεφα, ρεαλιστικά , έχει δύσκολο έργο σε μια όχι και τόσο καλή συγκυρία για την ομάδα.
Αλλάζει μοντέλο όλη η ομάδα, νοοτροπία, πιθανόν το χειμώνα να έχουμε και περισσότερες αλλαγές παικτών.
Πάμε για rebuild, πολύ μεγάλο κιόλας. Δεν θα είναι όλα ρόδινα μα πρέπει να γίνουν , δεν γίνεται αλλιώς.
Ο σκοπός όμως είναι πολύ καλός : να λειτουργεί η ομάδα με πλάνο πολυετές, να γίνονται λίγες κινήσεις ουσίας καλοκαίρι ή χειμώνα, να έχουμε ανθρώπους με όντως γνώσεις ποδοσφαίρου εντός της ΠΑΕ και επιτέλους να δούμε την ομάδα ΤΣΛ, προσωπικά το θέλω πολύ.
Όλα αυτά ενώ ο πήχης παραμένει πρωτάθλημα και τίτλοι γενικότερα ενώ παράλληλα έχουμε τις δυσκολίες για γήπεδο, προπονητικό κλπα.
Forza Alessio, το μόνο σίγουρο είναι οτι η θητεία σου εδώ θα μείνει αξέχαστη, εύχομαι για όλους τους καλούς λόγους
Αλλάζει μοντέλο όλη η ομάδα, νοοτροπία, πιθανόν το χειμώνα να έχουμε και περισσότερες αλλαγές παικτών.
Πάμε για rebuild, πολύ μεγάλο κιόλας. Δεν θα είναι όλα ρόδινα μα πρέπει να γίνουν , δεν γίνεται αλλιώς.
Ο σκοπός όμως είναι πολύ καλός : να λειτουργεί η ομάδα με πλάνο πολυετές, να γίνονται λίγες κινήσεις ουσίας καλοκαίρι ή χειμώνα, να έχουμε ανθρώπους με όντως γνώσεις ποδοσφαίρου εντός της ΠΑΕ και επιτέλους να δούμε την ομάδα ΤΣΛ, προσωπικά το θέλω πολύ.
Όλα αυτά ενώ ο πήχης παραμένει πρωτάθλημα και τίτλοι γενικότερα ενώ παράλληλα έχουμε τις δυσκολίες για γήπεδο, προπονητικό κλπα.
Forza Alessio, το μόνο σίγουρο είναι οτι η θητεία σου εδώ θα μείνει αξέχαστη, εύχομαι για όλους τους καλούς λόγους
- M o r b i u S
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Πέμ 23 Ιούλ 2020, 20:41
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54422
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Alessio Lisci
Στον ΠΑΟΚ οι προπονητές δεν περνούν ιατρικές εξετάσεις.
Περνούν ψυχιατρικές.
Και μόνο αν αποτύχουν, είναι κατάλληλοι για ΠΑΟΚ.
- These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post (total 13):
- paokkerkir, Kabamaru11, PAOK DreXleR, dikomou01, marsantos, Kenny4, trouman, paok apo epilogi, zissos, SCIFO and 3 more users
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4297
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54422
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Alessio Lisci
- These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post (total 2):
- XamenoKormi, aivas19
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54422
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Alessio Lisci
Τι εννοείς;
Δεν αγοράζει ο πατερούλης. Δανεικό τον πήραμε από την Osasuna, με ρήτρα που του χρόνου θα διαπαραγματευτεί ο καρτοτηλέφωνος, πριν χαλάσει τη συμφωνία το Μαράκι για 10,000€.
ΠΡΩΤΟΙ ΕΔΩ.
Έχεις ξεχάσει μάλλον ποιοι πάνε και κάνουν τις ερωτήσεις.renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:31 Θέλω συνέντευξη τύπου κ να επικοινωνήσεις το πλάνο και τις ιδέες σου
Δυστυχώς, μόνο ό,τι μας πει από μόνος του. Οι από κάτω θα τον ρωτάνε να πει αν θα έρθει ο Γιαννούλης, γνώμη για Chalov, αν μείνει ο Ozdoev, γνώμη για Λεξ και αν ήξερε ότι ο Pablo Garcia έχει παίξει Osasuna.
- These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post (total 5):
- navigator11, paokkerkir, paok apo epilogi, margas, katafraktos
Re: Alessio Lisci
- Ρε Αντρέ, καθολικό μας έφερες;
- Ψάχνω να βρω την Λίσι Άγγελε

ΥΓ: Πλάκα κάνω προφανώς, δεν μας ενδιαφέρουν οι θρησκείες και τα πιστεύω του καθενός.
- Ψάχνω να βρω την Λίσι Άγγελε

ΥΓ: Πλάκα κάνω προφανώς, δεν μας ενδιαφέρουν οι θρησκείες και τα πιστεύω του καθενός.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 9):
- marsantos, Kabamaru11, Mica, paokkerkir, paok apo epilogi, Kourdos, rockcity4, margas, horkokos4
Re: Alessio Lisci
Rene να σε ρωτήσω κάτι με αφορμή αυτό που περιγράφεις.renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 20:44 ...
Δεν νομίζω ότι ο πρωταθλητισμός και ο στόχος των τίτλων πάει σε δεύτερη μοίρα.
Νομίζω ότι ο στόχος είναι να γίνουν και τα δύο ταυτόχρονα,με τους Ματος και Βιερίνια όμως να έχουν πολύ ενεργή συμμετοχή στην καθημερινότητα του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Αν γίνει και το θαύμα να έχουμε και κανέναν Φερνάντο CFO...το μιας και είναι της μόδας,θα πω ότι ο ανταγωνισμός θα μας βλέπει με κιάλια σε μια 2ετια - 3ετια
Έστω ότι πιάνει αυτό το μοντέλο που έχει όλα τα φόντα να πιάσει. Ουσιαστικά κάθε 2-3 χρόνια δε θα ψάχνει για προπονητή η ομάδα;
Πόσο εύκολη εκτιμάς είναι μια τέτοια διαδικασία; Μπορεί να βρεθεί μοτίβο χαρακτηριστικών στην επιλογή προπονητή;