Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33915
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Αν συνεχίσουμε με Μπάμπα, Οζντόεφ, Μεϊτέ, Τάισον και Τσάλοφ τότε θα έχουμε την πιο μούφα αλλαγή φιλοσοφίας εβερ.
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1139
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Καλημέρα και σε σένα συντοπίτη!john4serres έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:33 Αν συνεχίσουμε με Μπάμπα, Οζντόεφ, Μεϊτέ, Τάισον και Τσάλοφ τότε θα έχουμε την πιο μούφα αλλαγή φιλοσοφίας εβερ.
Κάτσε να ανακοινωθεί πρώτα , κάτσε να τον ακούσουμε και στο τέλος των μεταγραφών θα κρίνουμε πως θέλουν να το παν....
Πάντως αν περιμένεις δέκα παιδιά από την ακαδημία και άλλους 15 20-25 χρονών αυτά δεν υπάρχουν.....όλες οι ηλικίες είναι χρήσιμες
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Νομίζω πως δεν πρέπει να βιαστούμε να ξεγράψουμε Καμαρά
Θεωρώ εως και σίγουρο, πως θα ειναι βελτιωμένος με τον νέο προπονητή
Αλλά επισης πως τουλάχιστον ο Λίσι θα φροντίσει πρώτα να δει τον παίκτη και μετά να κρίνει πιθανή αποχώρησή του
Στα ΣΥΝ, πως θα είναι από τους λιγους που θα έχουν ενέργεια και αντοχή στα προκριματικά - αρα, χρήσιμος προς ώρας
Θεωρώ εως και σίγουρο, πως θα ειναι βελτιωμένος με τον νέο προπονητή
Αλλά επισης πως τουλάχιστον ο Λίσι θα φροντίσει πρώτα να δει τον παίκτη και μετά να κρίνει πιθανή αποχώρησή του
Στα ΣΥΝ, πως θα είναι από τους λιγους που θα έχουν ενέργεια και αντοχή στα προκριματικά - αρα, χρήσιμος προς ώρας
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1139
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Οποιαδήποτε ανάλυση του ρόστερ είναι στον αέρα αν δεν ακούσουμε πρώτα τον προπονητή και τι έχει σκοπό να παίξει...
Λίγη υπομονή και θα τα μάθουμε ολα
Λίγη υπομονή και θα τα μάθουμε ολα
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33915
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Εκτός του Κεντζιόρα δεν έχουν ανακοινώσει άλλη αποχώρηση.
Λες και το κάνουν επίτηδες.
Λες και το κάνουν επίτηδες.
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2880
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Διαβάζω ότι θα πάνε στην προετοιμασία οι Μπάλντε, Μπαταούλας, Απαστιόνακ, Ντούνγκα, Κοσίδης, Μπέρδος, Σαρρής
Δεν διάβασα τίποτα για τους Πολυκράτη, σε θέση που πονάμε κιόλας, και για Τσιφούτη!
Ξέρεις κάποιος για ποιον λόγο?? Ο Πολυκράτης μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν πάρα πολύ ανερχόμενος
Δεν διάβασα τίποτα για τους Πολυκράτη, σε θέση που πονάμε κιόλας, και για Τσιφούτη!
Ξέρεις κάποιος για ποιον λόγο?? Ο Πολυκράτης μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν πάρα πολύ ανερχόμενος
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1139
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Αριστερό Μπακ δεν είναι ο Πολυκράτης;pisakaipoupoula έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:58 Διαβάζω ότι θα πάνε στην προετοιμασία οι Μπάλντε, Μπαταούλας, Απαστιόνακ, Ντούνγκα, Κοσίδης, Μπέρδος, Σαρρής
Δεν διάβασα τίποτα για τους Πολυκράτη, σε θέση που πονάμε κιόλας, και για Τσιφούτη!
Ξέρεις κάποιος για ποιον λόγο?? Ο Πολυκράτης μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν πάρα πολύ ανερχόμενος
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2880
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1139
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Στη πρώτη προπόνηση σήμερα θα είναι οι Τέιλορ, Γκόμεζ, Ντουγκα....
Πόσους να έχει;
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7002
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Προσωπική μου γνώμη ότι άξιζε να είναι και ο Mustmaa που παίζει παντού στην επίθεση ίσως και ο Ikobong (μιας και είμαστε άδειοι στα χαφ) που μου άφησε καλές εντυπώσεις όσες φορές τον είδαpisakaipoupoula έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:58 Διαβάζω ότι θα πάνε στην προετοιμασία οι Μπάλντε, Μπαταούλας, Απαστιόνακ, Ντούνγκα, Κοσίδης, Μπέρδος, Σαρρής
Δεν διάβασα τίποτα για τους Πολυκράτη, σε θέση που πονάμε κιόλας, και για Τσιφούτη!
Ξέρεις κάποιος για ποιον λόγο?? Ο Πολυκράτης μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν πάρα πολύ ανερχόμενος
- These users thanked the author boogeyman77 for the post:
- geobila
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Κανέναν 20-25 δεν χρειάζεται η ομάδα. Μόνο εάν πέσουμε πάνω σε περίπτωση Ζίβκοβιτς πρέπει να κινηθούμε. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι παίκτες 25-30 τύπου Κένι.Panostas1995 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:41Καλημέρα και σε σένα συντοπίτη!john4serres έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:33 Αν συνεχίσουμε με Μπάμπα, Οζντόεφ, Μεϊτέ, Τάισον και Τσάλοφ τότε θα έχουμε την πιο μούφα αλλαγή φιλοσοφίας εβερ.
Κάτσε να ανακοινωθεί πρώτα , κάτσε να τον ακούσουμε και στο τέλος των μεταγραφών θα κρίνουμε πως θέλουν να το παν....
Πάντως αν περιμένεις δέκα παιδιά από την ακαδημία και άλλους 15 20-25 χρονών αυτά δεν υπάρχουν.....όλες οι ηλικίες είναι χρήσιμες
- These users thanked the author Τρόμος for the post:
- Panostas1995
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
H σφίνα είναι αυτή που έγραψε ότι στην αρχική προετοιμασία θα είναι κάποιοι παίκτες του ΠΑΟΚ Β και της Κ19
1. Μπέντρι Ντούνγκα,
2. Πάβελ Απιατσιόνακ,
3. Γιώργος Κοσίδης
4. Γιάννης Σαρρής
5. Δημήτρης Μπαταούλας,
6. Δημήτρης Κωττάς
7. Μαχαμαντού Μπαλντέ.
8. Δημήτρης Μπέρδος,
9. Δημήτρης Μοναστηρλής
Έγραψε για τους παραπάνω χωρίς να αποκλείει τυχόν άλλους.
1. Μπέντρι Ντούνγκα,
2. Πάβελ Απιατσιόνακ,
3. Γιώργος Κοσίδης
4. Γιάννης Σαρρής
5. Δημήτρης Μπαταούλας,
6. Δημήτρης Κωττάς
7. Μαχαμαντού Μπαλντέ.
8. Δημήτρης Μπέρδος,
9. Δημήτρης Μοναστηρλής
Έγραψε για τους παραπάνω χωρίς να αποκλείει τυχόν άλλους.
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
4 στόπερ μπας και βγει κανένα οικογενειακό διπλό....
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
να παιξουμε παγκοτερμα οπως με Ολιβερ Καν, δεν χρειαζονται τα στοπερ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Τελικά ήταν και ο Αβράμπος σ' αυτούς που έδωσαν παρών. Ευτυχώς λέω εγώ γιατί είναι ο μοναδικός αριστεροπόδαρος στόπερ των υποδομών μας. Μια νεώτερη έκδοση (κατά 6 έτη) του Μιχαηλίδη.
ινπαοκ
Από την πρώτη προπόνηση απουσίασαν οι μουντιαλικοί Σάντσεζ, Μπάμπα, αλλά και οι Α.Ζίβκοβιτς , Ζαφείρης και Γκουγκεσασβίλι, που έχουν άδεια μέχρι 25/7, λόγω Εθνικών ομάδων.
Στην Α’ Ομάδα ενσωματώθηκαν οι Κωττάς, Κοσίδης, Ντούνγκα, Αβράμπος, Απιατσιόνακ, Σαρρής, αλλά και οι, τρόπον τινά… παλιοί, Τσοπούρογλου, Μπαταούλας, Μπέρδος και Μπάλντε.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης, ενώ θεραπεία έκαναν οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ.
ινπαοκ
Από την πρώτη προπόνηση απουσίασαν οι μουντιαλικοί Σάντσεζ, Μπάμπα, αλλά και οι Α.Ζίβκοβιτς , Ζαφείρης και Γκουγκεσασβίλι, που έχουν άδεια μέχρι 25/7, λόγω Εθνικών ομάδων.
Στην Α’ Ομάδα ενσωματώθηκαν οι Κωττάς, Κοσίδης, Ντούνγκα, Αβράμπος, Απιατσιόνακ, Σαρρής, αλλά και οι, τρόπον τινά… παλιοί, Τσοπούρογλου, Μπαταούλας, Μπέρδος και Μπάλντε.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης, ενώ θεραπεία έκαναν οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ.