Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

john4serres
Δημοσιεύσεις: 33915
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από john4serres »

Αν συνεχίσουμε με Μπάμπα, Οζντόεφ, Μεϊτέ, Τάισον και Τσάλοφ τότε θα έχουμε την πιο μούφα αλλαγή φιλοσοφίας εβερ.
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Panostas1995 »

john4serres έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:33 Αν συνεχίσουμε με Μπάμπα, Οζντόεφ, Μεϊτέ, Τάισον και Τσάλοφ τότε θα έχουμε την πιο μούφα αλλαγή φιλοσοφίας εβερ.
Καλημέρα και σε σένα συντοπίτη!
Κάτσε να ανακοινωθεί πρώτα , κάτσε να τον ακούσουμε και στο τέλος των μεταγραφών θα κρίνουμε πως θέλουν να το παν....

Πάντως αν περιμένεις δέκα παιδιά από την ακαδημία και άλλους 15 20-25 χρονών αυτά δεν υπάρχουν.....όλες οι ηλικίες είναι χρήσιμες
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16652
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Equalizer »

Νομίζω πως δεν πρέπει να βιαστούμε να ξεγράψουμε Καμαρά

Θεωρώ εως και σίγουρο, πως θα ειναι βελτιωμένος με τον νέο προπονητή

Αλλά επισης πως τουλάχιστον ο Λίσι θα φροντίσει πρώτα να δει τον παίκτη και μετά να κρίνει πιθανή αποχώρησή του

Στα ΣΥΝ, πως θα είναι από τους λιγους που θα έχουν ενέργεια και αντοχή στα προκριματικά - αρα, χρήσιμος προς ώρας
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Οποιαδήποτε ανάλυση του ρόστερ είναι στον αέρα αν δεν ακούσουμε πρώτα τον προπονητή και τι έχει σκοπό να παίξει...

Λίγη υπομονή και θα τα μάθουμε ολα
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33915
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από john4serres »

Εκτός του Κεντζιόρα δεν έχουν ανακοινώσει άλλη αποχώρηση.

Λες και το κάνουν επίτηδες.
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2880
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Διαβάζω ότι θα πάνε στην προετοιμασία οι Μπάλντε, Μπαταούλας, Απαστιόνακ, Ντούνγκα, Κοσίδης, Μπέρδος, Σαρρής
Δεν διάβασα τίποτα για τους Πολυκράτη, σε θέση που πονάμε κιόλας, και για Τσιφούτη!
Ξέρεις κάποιος για ποιον λόγο?? Ο Πολυκράτης μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν πάρα πολύ ανερχόμενος
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Panostas1995 »

pisakaipoupoula έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:58 Διαβάζω ότι θα πάνε στην προετοιμασία οι Μπάλντε, Μπαταούλας, Απαστιόνακ, Ντούνγκα, Κοσίδης, Μπέρδος, Σαρρής
Δεν διάβασα τίποτα για τους Πολυκράτη, σε θέση που πονάμε κιόλας, και για Τσιφούτη!
Ξέρεις κάποιος για ποιον λόγο?? Ο Πολυκράτης μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν πάρα πολύ ανερχόμενος
Αριστερό Μπακ δεν είναι ο Πολυκράτης;
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Panostas1995 »

pisakaipoupoula έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:09 Ναι
Στη πρώτη προπόνηση σήμερα θα είναι οι Τέιλορ, Γκόμεζ, Ντουγκα....

Πόσους να έχει;
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7002
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από boogeyman77 »

pisakaipoupoula έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:58 Διαβάζω ότι θα πάνε στην προετοιμασία οι Μπάλντε, Μπαταούλας, Απαστιόνακ, Ντούνγκα, Κοσίδης, Μπέρδος, Σαρρής
Δεν διάβασα τίποτα για τους Πολυκράτη, σε θέση που πονάμε κιόλας, και για Τσιφούτη!
Ξέρεις κάποιος για ποιον λόγο?? Ο Πολυκράτης μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν πάρα πολύ ανερχόμενος
Προσωπική μου γνώμη ότι άξιζε να είναι και ο Mustmaa που παίζει παντού στην επίθεση ίσως και ο Ikobong (μιας και είμαστε άδειοι στα χαφ) που μου άφησε καλές εντυπώσεις όσες φορές τον είδα
These users thanked the author boogeyman77 for the post:
geobila
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4896
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Τρόμος »

Panostas1995 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:41
john4serres έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:33 Αν συνεχίσουμε με Μπάμπα, Οζντόεφ, Μεϊτέ, Τάισον και Τσάλοφ τότε θα έχουμε την πιο μούφα αλλαγή φιλοσοφίας εβερ.
Καλημέρα και σε σένα συντοπίτη!
Κάτσε να ανακοινωθεί πρώτα , κάτσε να τον ακούσουμε και στο τέλος των μεταγραφών θα κρίνουμε πως θέλουν να το παν....

Πάντως αν περιμένεις δέκα παιδιά από την ακαδημία και άλλους 15 20-25 χρονών αυτά δεν υπάρχουν.....όλες οι ηλικίες είναι χρήσιμες
Κανέναν 20-25 δεν χρειάζεται η ομάδα. Μόνο εάν πέσουμε πάνω σε περίπτωση Ζίβκοβιτς πρέπει να κινηθούμε. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι παίκτες 25-30 τύπου Κένι.
These users thanked the author Τρόμος for the post:
Panostas1995
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

H σφίνα είναι αυτή που έγραψε ότι στην αρχική προετοιμασία θα είναι κάποιοι παίκτες του ΠΑΟΚ Β και της Κ19

1. Μπέντρι Ντούνγκα,
2. Πάβελ Απιατσιόνακ,
3. Γιώργος Κοσίδης
4. Γιάννης Σαρρής
5. Δημήτρης Μπαταούλας,
6. Δημήτρης Κωττάς
7. Μαχαμαντού Μπαλντέ.
8. Δημήτρης Μπέρδος,
9. Δημήτρης Μοναστηρλής

Έγραψε για τους παραπάνω χωρίς να αποκλείει τυχόν άλλους.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4896
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Τρόμος »

4 στόπερ μπας και βγει κανένα οικογενειακό διπλό....
geobila
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από geobila »

να παιξουμε παγκοτερμα οπως με Ολιβερ Καν, δεν χρειαζονται τα στοπερ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τελικά ήταν και ο Αβράμπος σ' αυτούς που έδωσαν παρών. Ευτυχώς λέω εγώ γιατί είναι ο μοναδικός αριστεροπόδαρος στόπερ των υποδομών μας. Μια νεώτερη έκδοση (κατά 6 έτη) του Μιχαηλίδη.

ινπαοκ

Από την πρώτη προπόνηση απουσίασαν οι μουντιαλικοί Σάντσεζ, Μπάμπα, αλλά και οι Α.Ζίβκοβιτς , Ζαφείρης και Γκουγκεσασβίλι, που έχουν άδεια μέχρι 25/7, λόγω Εθνικών ομάδων.

Στην Α’ Ομάδα ενσωματώθηκαν οι Κωττάς, Κοσίδης, Ντούνγκα, Αβράμπος, Απιατσιόνακ, Σαρρής, αλλά και οι, τρόπον τινά… παλιοί, Τσοπούρογλου, Μπαταούλας, Μπέρδος και Μπάλντε.

Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης, ενώ θεραπεία έκαναν οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”