Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Montrealiotis έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 20:25 Εγώ έναν είδα πάντως να ξεκίνησε τον διχασμό και έναν να τον συνεχίζει. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Και απορώ πως εσείς οι ακόμα παλιότεροι που μεγαλώσατε με αυτά τα ιδανικά στον ΠΑΟΚ και χωρίς τίτλους, εξισώνετε δύο διαφορετικές καταστάσεις.
Ισως γιατι για μας τους παλαιοτερους δε μετραν μονο οι τιτλοι.Μετρανε κι αλλα πραματαΚαι την εξίσωση που λες δε την καταλαβαινω.Καθενας εχει τα καλα και τα στραβα του.Βαρεθηκα να τα γραφω.
Απ το φορουμ δε γινεται να καταλαβεις.Να τα πουμε απο κοντα δε βγαινει λογω αποστασης, αστο να παει.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11983
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από eorptol1 »

Special 4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:01
Dimg5 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:13
Special 4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 13:44 Θα βγεις και φέτος τον Αύγουστο να πεις ότι πάμε για Πρωτάθλημα;
Ποτε δεν πηγαμε για πρωταθλημα απο τη μερα που μας ευλογησε ο θεος και εφερε τον Ιβαν?
Αν και ήδη μου απάντησε αυτός που ρώτησα και του βγάζω το καπέλο για την απάντηση που έδωσε, ουσιαστικά τον ρώτησα αν είναι αισιόδοξος για φέτος.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Εγώ δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος.
Μακάρι να διαψευστώ.

Βασικά είμαι τόσο απαισιόδοξος και τόσο απογοητευμένος με πρόσωπα, συνθήκες και καταστάσεις, που με ταλανίζει ένα δίλημμα.
Αλλά αυτό το δίλημμα λέω να το κρατήσω για τον εαυτό μου και να μην το εκφράσω δημόσια.
πολυ υπερβολικος επι Ιβαν παντα ειμαστε δυνατοι με το ποκ.....παντα.....ο παλιος ο ΠΑΟΚ που ειχε χρονια να κερδισει απολλωνα αθηνων οφη πανιωνιο οακα χαρτινη κλπ εκτος δεν υπαρχει ειναι θεμα νοοτροπιας....και επι Ιβαν εχει αλλαξει....μεγαλο επιτευγμα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol1 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author eorptol1 for the post:
Dimg5
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5418
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Montrealiotis »

kataramenos5 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:42
Montrealiotis έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 20:25 Εγώ έναν είδα πάντως να ξεκίνησε τον διχασμό και έναν να τον συνεχίζει. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Και απορώ πως εσείς οι ακόμα παλιότεροι που μεγαλώσατε με αυτά τα ιδανικά στον ΠΑΟΚ και χωρίς τίτλους, εξισώνετε δύο διαφορετικές καταστάσεις.
Ισως γιατι για μας τους παλαιοτερους δε μετραν μονο οι τιτλοι.Μετρανε κι αλλα πραματαΚαι την εξίσωση που λες δε την καταλαβαινω.Καθενας εχει τα καλα και τα στραβα του.Βαρεθηκα να τα γραφω.
Απ το φορουμ δε γινεται να καταλαβεις.Να τα πουμε απο κοντα δε βγαινει λογω αποστασης, αστο να παει.
Αυτό λέω ρε κατ ότι εχεις περάσει πιο πολλά χρόνια χωρίς τίτλους από μένα, που σχεδόν 40 δεν με λες και πιτσιρικά, για να σου τρέχουν τα σάλια για έναν λεφτα, (προς θεού δεν λέω ότι εσένα ή του Άσιμου του τρέχουν τα σάλια) και μπροστά στα φράγκα του Μυστακίδη, να ξεχνάς τι έχει προσφέρει ο Ιβαν στον ΠΑΟΚ μας. Και ναι χίλια στραβά έχει ο Ιβαν, αλλά η ζυγαριά είναι απόλυτα θετική.
Από την άλλη του Μυστακίδη είναι απόλυτα αρνητική, που δεν μπορεί καν να μπει σε σύγκριση δίπλα στον Ιβαν. Ενα καλό κάνει και από πίσω δέκα κακά, και δώστου να ταΐζει τον δίχασμο. Συνειδητά.

Και ναι δυστυχώς η απόσταση δεν βοηθάει
These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
paok apo epilogi, Apil44
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Απολυτα θετικη κι απολυτα αρνητικη δεν ειναι κανενος.
Πως γινεται αυτο, αν εχει χιλια στραβα κι ο ενας κι ο αλλος?
Μοντρεαλ εισαι πολυ μακρια και μαθαινεις πραγματα μαλλον
μεσα απο site.Εδω η πολη ειναι μικρη και τα ινφο κυκλοφορουν πιο ευκολα.
Θα σε δωσω ενα παραδειγμα οταν εφυγε ο Λουτσε την πρωτη φορα
ολοι τον βριζανε οτι παρατησε την ομαδα για τα λεφτα
.Εμεις στην παρεα μας ειχαμε την τυχη καποιο παιδι να ναι κολλητος με ατομο απ το επιτελειο του Ραζβαν.
Ξεραμε τι εγινε απο πρωτο χερι ,ξεραμε τι φταει κι εφυγε ο προπονητης
που ειχε παρει νταμπλ.Τα σκηνικα μαθευτηκαν μετα απο χρονια
τα βγαλε κι ο Ραγκα. Αλλη οπτικη εχεις εσυ που μαθαινεις μεσω σδνα ξερω γω,
αλλη εμεις που ζουμε εδω.
Τον Βανια ,οπως και τον καθε ενα που βαλε εστω ενα ευρω για τον ΠΑΟΚ
τον χρωσταω ευγνωμοσύνη .Και τον Μυστα γι αυτα που εβαλε αλλα μεχρι εκει.
Υπαρχουν κι αλλα πραγματα περα απ τα φραγκα και τους τιτλους.
Να μη κοροιδευεις τον κοσμο,να βαζεις τον ΠΑΟΚ πανω απ τα συμφεροντα σου κλπ,
πραγματα που εμεις οι παλιοι τα μετραμε ισως λιγο παραπανω .
Σ αυτα εχω παραπονο κι απ τους δυο.
Τες πα και πολλα ειπαμε αστο δε σηκωνει αλλη αναλυση
These users thanked the author kataramenos5 for the post (total 3):
Montrealiotis, gk.box16, paokkerkir
Nassos
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Nassos »

Γιατί αν έχουν τα ίδια στραβά η ακόμα και παραπάνω ο Σαββίδης, ο ένας εχει αποδεδειγμένα προσφέρει ο άλλος είναι ακόμα στο ξεκίνημα.
These users thanked the author Nassos for the post (total 2):
eorptol1, anaximandros4
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11983
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από eorptol1 »

Και μακάρι να πετύχει....
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Dimg5 »

Καλη αρχη Ιβαναρε. Στηριξε τον και θα ειμαστε διπλα σου εμεις που θελουμε τον ΠΑΟΚ δυνατο.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6293
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από jibbie »

Montrealiotis έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:58
kataramenos5 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:42
Montrealiotis έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 20:25 Εγώ έναν είδα πάντως να ξεκίνησε τον διχασμό και έναν να τον συνεχίζει. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Και απορώ πως εσείς οι ακόμα παλιότεροι που μεγαλώσατε με αυτά τα ιδανικά στον ΠΑΟΚ και χωρίς τίτλους, εξισώνετε δύο διαφορετικές καταστάσεις.
Ισως γιατι για μας τους παλαιοτερους δε μετραν μονο οι τιτλοι.Μετρανε κι αλλα πραματαΚαι την εξίσωση που λες δε την καταλαβαινω.Καθενας εχει τα καλα και τα στραβα του.Βαρεθηκα να τα γραφω.
Απ το φορουμ δε γινεται να καταλαβεις.Να τα πουμε απο κοντα δε βγαινει λογω αποστασης, αστο να παει.
Αυτό λέω ρε κατ ότι εχεις περάσει πιο πολλά χρόνια χωρίς τίτλους από μένα, που σχεδόν 40 δεν με λες και πιτσιρικά, για να σου τρέχουν τα σάλια για έναν λεφτα, (προς θεού δεν λέω ότι εσένα ή του Άσιμου του τρέχουν τα σάλια) και μπροστά στα φράγκα του Μυστακίδη, να ξεχνάς τι έχει προσφέρει ο Ιβαν στον ΠΑΟΚ μας. Και ναι χίλια στραβά έχει ο Ιβαν, αλλά η ζυγαριά είναι απόλυτα θετική.
Από την άλλη του Μυστακίδη είναι απόλυτα αρνητική, που δεν μπορεί καν να μπει σε σύγκριση δίπλα στον Ιβαν. Ενα καλό κάνει και από πίσω δέκα κακά, και δώστου να ταΐζει τον δίχασμο. Συνειδητά.

Και ναι δυστυχώς η απόσταση δεν βοηθάει
Βοηθάει η απόσταση ρε, δεν τα μαθαίνεις, δεν εξοργίζεσαι, ζεις περισσότερο 😁
These users thanked the author jibbie for the post:
Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5418
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Αυτό ναι ισχύει! Ιδιαίτερα με ότι έχει να κάνει με τα κοινωνικοπολιτικά της Ελλάδας.

Για τα του ΠΑΟΚ έχω τους insiders του Παοκμανια :D
These users thanked the author Montrealiotis for the post:
jibbie
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18738
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Tolaros έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 12:22
aivas19 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 08:04
Tolaros έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 00:52

Καμιά αγωνιστική αποτυχία δεν επηρέασε τον κόσμο. Είναι ακόμα χειρότερο , ο κόσμος οδεύει προς την απάθεια για το αγωνιστικό. Αν καιγόταν για τις αγωνιστικές επιτυχίες θα έπρεπε να είχαμε ντου και ανελέητο κράξιμο για αυτά που έγιναν φέτος. Αντί αυτού βλέπεις στον κόσμο μια στωικότητα, μια αδιαφορία. Είχαμε το μεγαλύτερο αγωνιστικό βατερλώ της ιστορίας μας στα 100 χρόνια και δεν άνοιξε μύτη. Χέστηκε ο κόσμος για το αγωνιστικό, δεν το νιώθει πια τόσο κοντά του και για αυτό φταίει ο Ιβάν με την επικοινωνιακή του πολιτική όσα λεφτά κι βάζει.
Κανείς δε θέλει έναν απόμακρο ηγέτη
« Είχαμε το μεγαλύτερο αγωνιστικό βατερλώ της ιστορίας μας στα 100 χρόνια» ;;;
Σαφέστατα. Ποτέ ξανά με τέτοιο ρόστερ και διοίκηση δε χάσαμε τίτλο από ομάδα που κοστίζει όσο δύο παίκτες μας. Ο ΠΑΟΚ αν έχανε τίτλο από τον ΟΦΗ το 2004, με δέκα φορές χειρότερη ομάδα, δε θα τολμούσε να κυκλοφορήσει παίκτης στην πόλη
Η τρίτη σου πρόταση αναιρεί την πρώτη νομίζω
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10268
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από barlow4 »

Montrealiotis έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:58

Αυτό λέω ρε κατ ότι εχεις περάσει πιο πολλά χρόνια χωρίς τίτλους από μένα, που σχεδόν 40 δεν με λες και πιτσιρικά, για να σου τρέχουν τα σάλια για έναν λεφτα, (προς θεού δεν λέω ότι εσένα ή του Άσιμου του τρέχουν τα σάλια) και μπροστά στα φράγκα του Μυστακίδη, να ξεχνάς τι έχει προσφέρει ο Ιβαν στον ΠΑΟΚ μας. Και ναι χίλια στραβά έχει ο Ιβαν, αλλά η ζυγαριά είναι απόλυτα θετική.
Από την άλλη του Μυστακίδη είναι απόλυτα αρνητική, που δεν μπορεί καν να μπει σε σύγκριση δίπλα στον Ιβαν. Ενα καλό κάνει και από πίσω δέκα κακά, και δώστου να ταΐζει τον δίχασμο. Συνειδητά.

Και ναι δυστυχώς η απόσταση δεν βοηθάει
Η ιδια σου η απαντηση υποτιμα τον ιδιοκτητη της παε και δεν ειναι δικο σου το φταιξιμο. Ενας τριτος που δεν εχει ιδεα απο ελλαδα, ποδοσφαιρο , απο τον εναν ιδιοκτητη η τον αλλο, συμπεραινει οτι υπαρχει μια κοντρα μεταξυ ενος φτωχου και ενος βαθυπλουτου και ταυτοχρονα αντιλαμβανεται πως ο ενας ειναι ενα καθαρμα και ο αλλος ενα μοιραιο θυμα που αν δεν του κανουμε αγκαλιτσα με επικληση στο φιλοτιμο ειναι χαμενο.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54421
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Εικόνα

Δεν ντρέπεσαι λίγο;

Τώρα που γύρισαν τα κόζια και γουστάρουμε Τέλαρο που μας έφερε Ιταλό προπονητή, πας και παίρνεις κι εσύ Ιταλό προπονητή;
Για τόσο φτηνούς μας έχεις;! Έτσι εύκολα ξεπουλιέται ο λαός του ΠΑΟΚ νομίζεις;;;;

Ε ρε τι έχει να γίνει έτσι και δεν νικήσουμε στον πρώτο επίσημο αγώνα...
Α όχι, το τελευταίο είναι περσινή ατάκα.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10268
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από barlow4 »

και προπερσινη κ παραπροπερσινη..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”