Alessio Lisci
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6512
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Alessio Lisci
Ο βοηθος προπονητη που φερνει μαζι του,ειναι αρκετα καλος στις στατικες φασεις επιθετικα/αμυντικα.Μακαρι να το διαπιστωσουμε κ εδω.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4283
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Alessio Lisci
Ιταλό προπονητή και στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ! Viva Italia
είμαι σίγουρος όμως πως στις δηλώσεις του δεν θα είναι τόσο κουλτουριάρης όσο ο Τρινκιέρι και αυτό θα είναι ένα καλό πρώτο βήμα
είμαι σίγουρος όμως πως στις δηλώσεις του δεν θα είναι τόσο κουλτουριάρης όσο ο Τρινκιέρι και αυτό θα είναι ένα καλό πρώτο βήμα
-
donkixotis
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: Σάβ 10 Ιουν 2023, 15:13
Re: Alessio Lisci
Και στο βόλλεϊ!!!Shivaspace έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:26 Ιταλό προπονητή και στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ! Viva Italia
είμαι σίγουρος όμως πως στις δηλώσεις του δεν θα είναι τόσο κουλτουριάρης όσο ο Τρινκιέρι και αυτό θα είναι ένα καλό πρώτο βήμα![]()
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4283
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Alessio Lisci
τρίτωσε ήδη το κακό ?
τοτε είμαστε πολύ κομπλέ!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Shivaspace την Δευ 22 Ιουν 2026, 16:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Developer4
- Δημοσιεύσεις: 748
- Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40
Re: Alessio Lisci
Για εμένα δεν είναι ακριβώς έτσι...zissos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:24 Πέρσι στην Οσασούνα έκανε 19 ήττες.
9 να κάνει εδώ θα βγει ο μπούζας και θα λέει ότι τον δίνουμε και ψωμί να φάει, τον άχρηστο.
Ευθύνη της διοίκησης είναι, εφόσον τον επέλεξε, να τον στηρίξει ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ της χρονιάς.
Αν δεν μας κάνει, ας τον αφήσει να ολοκληρώσει την σεζόν και να προετοιμάσει την επόμενη με κάποιον άλλο.
Και μετά να κριθούν αυττοί που τον επέλεξαν, είτε θετικά είτε αρνητικά.
Καλύτερα να χαθούν οι στόχοι μιας χρονιάς, παρά να δείξει ο ΠΑΟΚ ότι είναι μια εταιρεία που είναι ασόβαρη και παίρνει αποφάσεις εν θερμώ. Τα 3/4 της ποδοσφαιρικής Ευρώπης από τέτοια θύματα κονομάνε, ας μην είμαστε εμείς αυτοί.
Προφανώς χρειάζεται υπομονή και να σαι έτοιμος για το ενδεχόμενο να χαθούν στόχοι, από εκεί και πέρα όμως η δουλειά σιγά-σιγά φαίνεται και κατ' επέκταση αν ο προπονητής έχει το potential...
Π.Α.Ο.Κ. είσαι, εξυπακούεται άλλο να χαθούν στόχοι και άλλο να εκτροχιαστεί η φάση πχ...
Και υπόψιν για να μην παρεξηγηθώ, δεν το λέω για τον coach που μόλις ήρθε, αλλά γενικά για την καραμέλα "να δώσουμε χρόνο μπλα μπλα μπλα"... Χρόνο οφείλεις να δίνεις, όταν βλέπεις να γίνονται πράγματα, αν τα πράγματα πάνε κατά διαόλου, δε χρειάζεται να δώσεις κανένα χρόνο...
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4283
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Alessio Lisci
να δούμε αν μιλάει και Αγγλικά το παλικάρι..γιατί με προυπηρεσία Ιταλία και Ισπανία, το κόβω λίγο χλωμό
ποτέ να μην δεχτεί να μιλάει στα Ισπανικά γιατί με πιάνει τρόμος έστω και στην ιδέα οτι μπορεί να ξαναφέρουν για μεταφραστή εκείνον του Πάμπλο, που ήταν και στον μπενίτεθ
ποτέ να μην δεχτεί να μιλάει στα Ισπανικά γιατί με πιάνει τρόμος έστω και στην ιδέα οτι μπορεί να ξαναφέρουν για μεταφραστή εκείνον του Πάμπλο, που ήταν και στον μπενίτεθ
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1150
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: Alessio Lisci
παιδια να διευκρινουμε κατι ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ
οι ξενοι προπονητές ειναι πολυ ευγενικοι και οταν λενε "πιεση στον ΠΑΟΚ" εννοούν ΑΡΡΩΣΤΙΑ , ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Μονο ο ΓΙΓΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ το ειπε στα ΙΣΙΑ και ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ
οι ξενοι προπονητές ειναι πολυ ευγενικοι και οταν λενε "πιεση στον ΠΑΟΚ" εννοούν ΑΡΡΩΣΤΙΑ , ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Μονο ο ΓΙΓΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ το ειπε στα ΙΣΙΑ και ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ
Re: Alessio Lisci
Αυτό που λέω εγώ είναι, αν ο προπονητής μας βγει τόσο μάπα, πρώτα καθαρίζεις αυτόν- αυτούς που τον φέρανε και μετά εφόσον τον έχεις πληρωμένο, χρησιμοποιείς τον χρόνο για να στήσεις τον μηχανισμό καλύτερα. Τα λάθη δεν απαγορεύονται, τα ίδια και τα ίδια λάθη απαγορεύονται όμως.Developer4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:32Για εμένα δεν είναι ακριβώς έτσι...zissos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:24 Πέρσι στην Οσασούνα έκανε 19 ήττες.
9 να κάνει εδώ θα βγει ο μπούζας και θα λέει ότι τον δίνουμε και ψωμί να φάει, τον άχρηστο.
Ευθύνη της διοίκησης είναι, εφόσον τον επέλεξε, να τον στηρίξει ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ της χρονιάς.
Αν δεν μας κάνει, ας τον αφήσει να ολοκληρώσει την σεζόν και να προετοιμάσει την επόμενη με κάποιον άλλο.
Και μετά να κριθούν αυττοί που τον επέλεξαν, είτε θετικά είτε αρνητικά.
Καλύτερα να χαθούν οι στόχοι μιας χρονιάς, παρά να δείξει ο ΠΑΟΚ ότι είναι μια εταιρεία που είναι ασόβαρη και παίρνει αποφάσεις εν θερμώ. Τα 3/4 της ποδοσφαιρικής Ευρώπης από τέτοια θύματα κονομάνε, ας μην είμαστε εμείς αυτοί.
Προφανώς χρειάζεται υπομονή και να σαι έτοιμος για το ενδεχόμενο να χαθούν στόχοι, από εκεί και πέρα όμως η δουλειά σιγά-σιγά φαίνεται και κατ' επέκταση αν ο προπονητής έχει το potential...
Π.Α.Ο.Κ. είσαι, εξυπακούεται άλλο να χαθούν στόχοι και άλλο να εκτροχιαστεί η φάση πχ...
Και υπόψιν για να μην παρεξηγηθώ, δεν το λέω για τον coach που μόλις ήρθε, αλλά γενικά για την καραμέλα "να δώσουμε χρόνο μπλα μπλα μπλα"... Χρόνο οφείλεις να δίνεις, όταν βλέπεις να γίνονται πράγματα, αν τα πράγματα πάνε κατά διαόλου, δε χρειάζεται να δώσεις κανένα χρόνο...
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4283
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Alessio Lisci
αυτή είναι η καλή εκδοχή, μια άλλη περίπτωση είναι να είδε αντί για 6 , 4 μηδενικά στον μισθό του γιατί είναι ακόμη μικρός και μαθαίνει 
Re: Alessio Lisci
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 13):
- george188, Anwnimos, rockcity4, Woodman73, Grimson4, Azrael, Shivaspace, leomatos88, Montrealiotis, Mica and 3 more users
Re: Alessio Lisci
Έψαξε κανείς τα νούμερα στις φανέλες μήπως είδε κανένα καινούριο; 
Καλή αρχή κόουτς!
Καλή αρχή κόουτς!