navigator11 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 15:32
Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:46
Σκέψεις για επιστροφή του Αφάνα στο προπονητικό επιτελείο της Κ19 δίνει το πορτοκαλί.
Τι μάζωξη είναι αυτή ρε;
Οπότε γκολ με γλυκό φαλτσαριστό σουτάκι λίγο όξω από την περιοχή το ξεχνάμε από τις νεότερες γενεές ταλέντων, που έπονται
Αχχχχχ
Εκείνο το γλυκό, το μαγικό πλασέ,
που το θυμάσαι κι η καρδιά σου σπαρταράει,
δεν ήταν απλά γκολ σε ένα ματς, ντεμέκ,
ήταν η μπάλα που στο πλεκτό παραμιλάνει.
Με το δεξί το πόδι, με φάλτσο μαγικό,
που την τροχιά της μπάλας πάντα ορίζει,
κλειδώνει το παιχνίδι, σβήνει τον πανικό,
και την κερκίδα στην Τούμπα την γκρεμίζει.