Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7609
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:19
abc_o_ karpouzas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:07
marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:06 .......
Όπως βλέπεις είμαστε πολλοί.

:lol: :lol: :lol:

Καλοοοο
Βρε αντί να καμαρώνεις που πολλαπλασιοζομαστε μεσα στο στομα του λυκου, μας τη λες κιολας; :opaokara:
Έχεις εσύ κανένα κοντοσουβλι ή να συνεχίσω προς Δραμινο; :mrgreen: .

Ότι και να...τρώτε...τρώτε άκυρο για τι την πρόταση για το φαγοπότι δεν την ξεκινάτε με την μαγική λέξι...ΤΟΥΜΠΑ ΛΙΜΠΡΕ...

ΤΕΛΟΣ
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21266
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

nunies4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:29
Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:13 Πριν από λίγο ο Τσωχος με τον Τσουτσικα στον Σπορ FM, είπαν ότι είναι στην Ελλάδα ο Δανός χαφ Πιερ Χόιμπιεργκ για λογαριασμό της ΑΕΚ.Παικτης της Μαρσέιγ, πανάκριβος.
Ο ανταγωνισμος ανεβαινει κατακορυφα...Ασχετα αν θα παρουν χοιμπιεργκ, βλεπουμε που εχουν διαθεση να κινηθουν...Εμεις σημερα ξεκινησαμε χωρις στοπερ, αριστερο μπακ, χαφ , εξτρεμ κ φορ...
Μισο....δεν ειπαν αυτο. Ειπαν οτι υπαρχει αυτη η φημη αλλα οτι πραγματικα δεν βλεπουν με ποιο τροπο θα ερθει αυτος Ελλαδα και οτι ο στοχος ειναι οντως αυτος ο Μπαρινοφ γιατι τον ηθελε ο Νικολιτς απο περυσι.
Εντάξει, σχεδόν το ίδιο είναι, δεν τη λες και αξία λόγου απόκλιση.
These users thanked the author navigator11 for the post:
Ορτζονικίδης
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Anwnimos »

Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:31 Μαγκες γραφω ξεκαθαρα οτι δειχνει το που θα κινηθει ολος ο ανταγωνισμος...πρεπει κ εμεις να βαλουμε μπρος να κανουμε τρομερη αναβαθμιση σε θεσεις που ποναμε...
@nunies4 σορυ φιλε αν τ ειπαν ετσι απολογουμαι γτ ειμαι κ.στη δουλεια..Ας μεινουμε στην ουσια ομως..
Συγγνώμη αλλά ποια είναι η ουσία αν μεταφέρεις λάθος την πληροφορία; Δηλαδή αν υπάρχει μια φήμη ότι και καλά θα φέρουμε τον Εμπαμπε αλλά στην πραγματικότητα η ιστορία ήταν ότι δεν βλέπουν πως θα έρθει αυτός Ελλάδα, μας δείχνει πως θα κινηθεί ο ΠΑΟΚ;
These users thanked the author Anwnimos for the post:
eorptol1
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2033
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

navigator11 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 15:32
Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:46 Σκέψεις για επιστροφή του Αφάνα στο προπονητικό επιτελείο της Κ19 δίνει το πορτοκαλί.

Τι μάζωξη είναι αυτή ρε;
Οπότε γκολ με γλυκό φαλτσαριστό σουτάκι λίγο όξω από την περιοχή το ξεχνάμε από τις νεότερες γενεές ταλέντων, που έπονται 😭
Αχχχχχ

Εκείνο το γλυκό, το μαγικό πλασέ,
που το θυμάσαι κι η καρδιά σου σπαρταράει,
δεν ήταν απλά γκολ σε ένα ματς, ντεμέκ,
ήταν η μπάλα που στο πλεκτό παραμιλάνει.

Με το δεξί το πόδι, με φάλτσο μαγικό,
που την τροχιά της μπάλας πάντα ορίζει,
κλειδώνει το παιχνίδι, σβήνει τον πανικό,
και την κερκίδα στην Τούμπα την γκρεμίζει.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5706
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Anwnimos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 15:53
Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:31 Μαγκες γραφω ξεκαθαρα οτι δειχνει το που θα κινηθει ολος ο ανταγωνισμος...πρεπει κ εμεις να βαλουμε μπρος να κανουμε τρομερη αναβαθμιση σε θεσεις που ποναμε...
@nunies4 σορυ φιλε αν τ ειπαν ετσι απολογουμαι γτ ειμαι κ.στη δουλεια..Ας μεινουμε στην ουσια ομως..
Συγγνώμη αλλά ποια είναι η ουσία αν μεταφέρεις λάθος την πληροφορία; Δηλαδή αν υπάρχει μια φήμη ότι και καλά θα φέρουμε τον Εμπαμπε αλλά στην πραγματικότητα η ιστορία ήταν ότι δεν βλέπουν πως θα έρθει αυτός Ελλάδα, μας δείχνει πως θα κινηθεί ο ΠΑΟΚ;
Ρε φιλε λαθος εκαναν κ.ζητησα αμεσως συγγνωμη γτ δν ακουσα καλα κ ουτε εχω πει εδω ποτε επιτηδες λαθος ειδησεις...Δε σχολιαζω τα υπολοιπα που λες γτ ειναι.....
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Anwnimos »

Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 15:56
Anwnimos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 15:53
Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:31 Μαγκες γραφω ξεκαθαρα οτι δειχνει το που θα κινηθει ολος ο ανταγωνισμος...πρεπει κ εμεις να βαλουμε μπρος να κανουμε τρομερη αναβαθμιση σε θεσεις που ποναμε...
@nunies4 σορυ φιλε αν τ ειπαν ετσι απολογουμαι γτ ειμαι κ.στη δουλεια..Ας μεινουμε στην ουσια ομως..
Συγγνώμη αλλά ποια είναι η ουσία αν μεταφέρεις λάθος την πληροφορία; Δηλαδή αν υπάρχει μια φήμη ότι και καλά θα φέρουμε τον Εμπαμπε αλλά στην πραγματικότητα η ιστορία ήταν ότι δεν βλέπουν πως θα έρθει αυτός Ελλάδα, μας δείχνει πως θα κινηθεί ο ΠΑΟΚ;
Ρε φιλε λαθος εκαναν κ.ζητησα αμεσως συγγνωμη γτ δν ακουσα καλα κ ουτε εχω πει εδω ποτε επιτηδες λαθος ειδησεις...Δε σχολιαζω τα υπολοιπα που λες γτ ειναι.....
Δεν είχα δει τα παρακάτω μηνύματα. Τα άλλα που λέω πάντως είναι στο ίδιο ύφος. Τέλος πάντων, πάμε παρακάτω.
trianta76
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2024, 17:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trianta76 »

San4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 15:33
trianta76 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:55 Ελα ρε Ραζβανε η Αλ Σαντ περιμενει εσενα και ελπίζω Μπαμπα, Μειτε, Γερεμεγεφ, Οζντοεφ, Ντεσπο
Οχι ότι ειναι κακοί παιχτες, αλλα πραγματικα θα παιξπυμε ένα εντελώς διαφορετικό στυλ ποδοσφαίρου πλεον
Το ότι ο μειτε μπαίνει στην ίδια πρόταση με γιερεμεγιεφ είναι κάποιου είδους ανέκδοτο; Ποιο είναι το κοινό είδος ποδοσφαίρου που πρεσβεύουν;

Εγώ λέω ότι πρπει να πάνε στην αλ σαντ ο κωνσταντελιας με τον τειλορ. Καλοί παίχτες αλλά θα παίξουμε διαφορετικό στυλ ποδοσφαίρου.
Είναι το είδος του ποδοσφαίρου που πρέπει να τρέχεις σαν τον πουστιτς
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

San4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 15:33 Εγώ λέω ότι πρπει να πάνε στην αλ σαντ ο κωνσταντελιας με τον τειλορ. Καλοί παίχτες αλλά θα παίξουμε διαφορετικό στυλ ποδοσφαίρου.
:lol: :lol: :lol:
renegade
Δημοσιεύσεις: 19425
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:13 Πριν από λίγο ο Τσωχος με τον Τσουτσικα στον Σπορ FM, είπαν ότι είναι στην Ελλάδα ο Δανός χαφ Πιερ Χόιμπιεργκ για λογαριασμό της ΑΕΚ.Παικτης της Μαρσέιγ, πανάκριβος.
Ο ανταγωνισμος ανεβαινει κατακορυφα...Ασχετα αν θα παρουν χοιμπιεργκ, βλεπουμε που εχουν διαθεση να κινηθουν...Εμεις σημερα ξεκινησαμε χωρις στοπερ, αριστερο μπακ, χαφ , εξτρεμ κ φορ...
Απλά με αφορμή το σχόλιο
Αν έβγαινε αληθές κάθε φορά που ακουγόταν το " ο ανταγωνισμός ανεβαίνει", σήμερα οι του ποκ θα ήταν από τα πρώτα φαβορί για την κατάκτηση του Τσάμπιονς λιγκ
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5706
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:08
Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:13 Πριν από λίγο ο Τσωχος με τον Τσουτσικα στον Σπορ FM, είπαν ότι είναι στην Ελλάδα ο Δανός χαφ Πιερ Χόιμπιεργκ για λογαριασμό της ΑΕΚ.Παικτης της Μαρσέιγ, πανάκριβος.
Ο ανταγωνισμος ανεβαινει κατακορυφα...Ασχετα αν θα παρουν χοιμπιεργκ, βλεπουμε που εχουν διαθεση να κινηθουν...Εμεις σημερα ξεκινησαμε χωρις στοπερ, αριστερο μπακ, χαφ , εξτρεμ κ φορ...
Απλά με αφορμή το σχόλιο
Αν έβγαινε αληθές κάθε φορά που ακουγόταν το " ο ανταγωνισμός ανεβαίνει", σήμερα οι του ποκ θα ήταν από τα πρώτα φαβορί για την κατάκτηση του Τσάμπιονς λιγκ
3οι τερματισαμε παντως φετος ...αρα οντως ανεβηκε...ο βαζελος καποια στιγμη θα ανεβει γτ χωνει χρημα αλλα εχουν φουζο αυτοι κ ...αστο καλυτερα να μν γραψω...
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Azrael »

Aφου εκλεισε και επισημα ο προπονητης αναμενω με τεραστιο ενδιαφερον τις κινησεις απο εδω και περα.
Άβαταρ μέλους
Kostas_FI
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: Πέμ 04 Φεβ 2021, 00:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kostas_FI »

Μια χαρά ανεβαίνει ο ανταγωνισμός και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς , το θέμα είναι εμείς να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε.
Ακόμα και ο βάζελος που ούτως η άλλως ρίχνει πολύ χρήμα τα τελευταία χρόνια, φαίνεται φέτος να κάνει πιο ορθολογικές κινήσεις.
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1209
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gk.box16 »

Θα φανεί από τις μεταγραφές αν θα φτιάξουμε μια ομάδα απλά συμπαθητική ή μία που θα την τρέμουν όλοι
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11982
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από eorptol1 »

Kostas_FI έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:16 Μια χαρά ανεβαίνει ο ανταγωνισμός και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς , το θέμα είναι εμείς να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε.
Ακόμα και ο βάζελος που ούτως η άλλως ρίχνει πολύ χρήμα τα τελευταία χρόνια, φαίνεται φέτος να κάνει πιο ορθολογικές κινήσεις.
Κάνει ορθολογικές κινήσεις ο βαζελος όπως κάθε χρόνο :lol: :lol:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”