Basket League 2026-27

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από katafraktos »

Franky έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:46 Για να μη λέμε μόνον τα στραβά των αντιπάλων μας,

-AΡΔ: Τι έχετε να πείτε και τι θα κάνετε τώρα που ο αντίπαλός σας ζεί ημέρες δόξας.
-Μοντανα: Αν εννοείτε τη Ρεάλ, μόλις έχασε έναν τελικό. Ο Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τη Ρεάλ. Γι'αυτό είναι ο κ.Ομπράντοβιτς εδώ.

Βέβαια εμείς "δε γίναμε ΠΑΟΚ για τους τίτλους". Επίσης όπως ξαναέγραψα χωρίς στόχους δεν υπάρχει περίπτωση αποτυχίας. Oπότε είμαστε καλά.

Οι συγκρίσεις στις παρουσιάσεις δε .... Αλλα είπαμε ας μη βλέπουμε τι γίνεται εκτός ΠΑΟΚ. Τώρα πως θα βελτιωθούμε χωρίς να βλέπουμε κατι καλύτερο δεν ξέρω. Ίσως μόνον με τις ιδέες του αξιόλογου Τρινκέρι.
Σε σχέση με τους κάτω δεν υπάρχουμε, ούτε εμείς, ούτε οι δίπλα. Για αυτό ούτε ο Σπανούλης είπε πάμε να πάρουμε το EuroCup. Ακόμα και με αυτές τις διοικήσεις μας χτυπάνε το χέρι φιλικά στην πλάτη και μας λένε "μακάρι να πάρετε εσείς τον Φάλ, μακάρι να παίξουμε στον τελικό μαζί" κτλπ.
deathmassious
Δημοσιεύσεις: 1043
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από deathmassious »

Η μέχρι στιγμής διαμόρφωση του ρόστερ του ρούλη υπολείπεται σε ποιότητα σε σχέση με το δικό μας. Η περιφέρεια μας απέχει μόνο ένα 2-3αρο με έμφαση στην άμυνα από το να θεωρηθεί υπερπλήρης για το επίπεδο του Γιούροκαπ, το ελληνικό στοιχείο είναι δυνατότερο από του ρούλη και η τριάδα Μπίρτς, Κώστας και Τανούλης είναι απίστευτα μονοδιάστατη.
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από gervasio artigas »

katafraktos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:00
Franky έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:46 Για να μη λέμε μόνον τα στραβά των αντιπάλων μας,

-AΡΔ: Τι έχετε να πείτε και τι θα κάνετε τώρα που ο αντίπαλός σας ζεί ημέρες δόξας.
-Μοντανα: Αν εννοείτε τη Ρεάλ, μόλις έχασε έναν τελικό. Ο Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τη Ρεάλ. Γι'αυτό είναι ο κ.Ομπράντοβιτς εδώ.

Βέβαια εμείς "δε γίναμε ΠΑΟΚ για τους τίτλους". Επίσης όπως ξαναέγραψα χωρίς στόχους δεν υπάρχει περίπτωση αποτυχίας. Oπότε είμαστε καλά.

Οι συγκρίσεις στις παρουσιάσεις δε .... Αλλα είπαμε ας μη βλέπουμε τι γίνεται εκτός ΠΑΟΚ. Τώρα πως θα βελτιωθούμε χωρίς να βλέπουμε κατι καλύτερο δεν ξέρω. Ίσως μόνον με τις ιδέες του αξιόλογου Τρινκέρι.
Σε σχέση με τους κάτω δεν υπάρχουμε, ούτε εμείς, ούτε οι δίπλα. Για αυτό ούτε ο Σπανούλης είπε πάμε να πάρουμε το EuroCup. Ακόμα και με αυτές τις διοικήσεις μας χτυπάνε το χέρι φιλικά στην πλάτη και μας λένε "μακάρι να πάρετε εσείς τον Φάλ, μακάρι να παίξουμε στον τελικό μαζί" κτλπ.
Mε κινδυνο να χαρακτηριστω "αρειανος" υποτιματε πολυ τον Αρη Θεσσαλονίκης στο παρασκηνιο
Ο Αρης Θεσσαλονίκης αν δεν ειχε υποστηριξη στο παρασκηνιο και στην "εξουσια" στο μεν ποδοσφαιρο θα ηταν εδω και χρονια στην Β Εθνικη (ουτε τετραδες ουτε ευρωπες ουτε τελικους κυπελλου ουτε τιποτα) στο δε μπασκετ θα ήταν ομαδα που αν δεν ειχε πεσει κατηγορια θα βολοδερνε να πεσει
ο ΠΑΟΚτσης ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ να κατανοησει με ποιον πραγματικα πρεπει και ΟΦΕΙΛΕΙ να "τα βαλλει"
ΕΥΤΥΧΩΣ στο ποδοσφαιρο το καταλαβε ο ΙΒΑΝ και "τσαλακωθηκε" μεχρι του σημειου "ιβαν πουλα"
Στο μπασκετ , μακαρι να διαψευσθω αλλα ο Τελης ούτε έχει ιδέα αλλά ουτε και φαινεται να ειναι διατεθειμενος να ...έχει
Οπότε πόλεμος για την 3η θέση με τον Αρη Θεσσαλονίκης, αν δεν βρεθει και καμμια ΑΕΚ Αθηνων, να κανει την ....εκπληξη
Στην ευρωπη παντως ειμαι πιο αισιόδοξος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gervasio artigas την Δευ 22 Ιουν 2026, 16:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4176
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Συμφωνώ για το παρασκήνιο και τον Άρη. Υπάρχουν επίσης πολλοί μπασκετικοί Αρειανοί από τα 80ς με κάποια επίδραση, ακόμα. Βέβαια, το ότι δεν έχουν ακόμη πάρει το Αλεξάνδρειο είναι μέγιστη ήττα.
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από katafraktos »

gervasio artigas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:29
katafraktos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:00
Franky έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:46 Για να μη λέμε μόνον τα στραβά των αντιπάλων μας,

-AΡΔ: Τι έχετε να πείτε και τι θα κάνετε τώρα που ο αντίπαλός σας ζεί ημέρες δόξας.
-Μοντανα: Αν εννοείτε τη Ρεάλ, μόλις έχασε έναν τελικό. Ο Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τη Ρεάλ. Γι'αυτό είναι ο κ.Ομπράντοβιτς εδώ.

Βέβαια εμείς "δε γίναμε ΠΑΟΚ για τους τίτλους". Επίσης όπως ξαναέγραψα χωρίς στόχους δεν υπάρχει περίπτωση αποτυχίας. Oπότε είμαστε καλά.

Οι συγκρίσεις στις παρουσιάσεις δε .... Αλλα είπαμε ας μη βλέπουμε τι γίνεται εκτός ΠΑΟΚ. Τώρα πως θα βελτιωθούμε χωρίς να βλέπουμε κατι καλύτερο δεν ξέρω. Ίσως μόνον με τις ιδέες του αξιόλογου Τρινκέρι.
Σε σχέση με τους κάτω δεν υπάρχουμε, ούτε εμείς, ούτε οι δίπλα. Για αυτό ούτε ο Σπανούλης είπε πάμε να πάρουμε το EuroCup. Ακόμα και με αυτές τις διοικήσεις μας χτυπάνε το χέρι φιλικά στην πλάτη και μας λένε "μακάρι να πάρετε εσείς τον Φάλ, μακάρι να παίξουμε στον τελικό μαζί" κτλπ.
Mε κινδυνο να χαρακτηριστω "αρειανος" υποτιματε πολυ τον Αρη Θεσσαλονίκης στο παρασκηνιο
Ο Αρης Θεσσαλονίκης αν δεν ειχε υποστηριξη στο παρασκηνιο και στην "εξουσια" στο μεν ποδοσφαιρο θα ηταν εδω και χρονια στην Β Εθνικη (ουτε τετραδες ουτε ευρωπες ουτε τελικους κυπελλου ουτε τιποτα) στο δε μπασκετ θα ήταν ομαδα που αν δεν ειχε πεσει κατηγορια θα βολοδερνε να πεσει
ο ΠΑΟΚτσης ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ να κατανοησει με ποιον πραγματικα πρεπει και ΟΦΕΙΛΕΙ να "τα βαλλει"
ΕΥΤΥΧΩΣ στο ποδοσφαιρο το καταλαβε ο ΙΒΑΝ και "τσαλακωθηκε" μεχρι του σημειου "ιβαν πουλα"
Στο μπασκετ , μακαρι να διαψευσθω αλλα ο Τελης ούτε έχει ιδέα αλλά ουτε και φαινεται να ειναι διατεθειμενος να ...έχει
Οπότε πόλεμος για την 3η θέση με τον Αρη Θεσσαλονίκης, αν δεν βρεθει και καμμια ΑΕΚ Αθηνων, να κανει την ....εκπληξη
Στην ευρωπη παντως ειμαι πιο αισιόδοξος
Οτι και να ειναι ο Αρης στο παρασκηνιο, τιτλο δεν μπορει να δει ουτε με το κυαλι και αυτο ειναι που μετραει. Τωρα αν βρισκεται η βρισκοταν τοσο καιρο σε μια ημιθανη κατασταση και δεν εξαφανιζοταν τελειως, οκ λογικο αφου ειναι και μια ομαδα με μεγαλο κοσμο. Ο Τελης μια χαρα ιδεα εχει τι γινεται, οπως μια χαρα εχει ο κυρ Γιαννης στον ποδοσφαιρικο Παναθηναικο, προφανως δεν θελουν να τσαλακωσουν την εικονα τους και ισως να μην μπορουν κιολας να ερθουν σε πληρη ρηξη οπως ο Ιβαν.
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5683
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

Τι είναι πιο ωραιο:
1. να βγούμε 4οι,πισω από τον αρη και να έχουμε κερδίσει κάποιον από τους γαβροβαζελους ή ακόμη καλύτερα, να έχουμε πάρει το κύπελο
ή
2. Να βγούμε εμείς 3οι αλλά να μην έχουμε καταφέρει το στεπ απ με τους κάτω;
Για εμένα η κατάταξη στην μπασκετολιγδα μου είναι αδιάφορη (μόνο ο πρώτος μετράει!)
Αλλά θα ήθελα να κάνουμε το μπαμ, πχ μέσα στο σεφ ή στον τελικό κυπέλου.
Δεν βλέπω κοντόφθαλμα, δεν ασχολούμαι με τους γείτονες και τους μπανακηδες.
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1010
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από leomatos88 »

1. Χωρίς παρεξήγηση, στα παπάκια μου τα γκαλάκια, ο ρούλης και το κακό συναπάντημα. Γενικότερα, όλο αυτό το αλά Άδωνις υφάκι τους, η μισανθρωπιά που τους έχει διαποτίσει τόσα χρόνια. Ας πάρουν και τον Ντουράντ, που τους ταιριάζει, μιας και ''επενδύει'' τελευταία σε γενοκτόνους στρατούς τα λεφτά του. Δεν είναι ο μεγάλος ΠΑΟΚ για τα μέτρα τους, τα κυβικά τους, το είναι τους.

2. Ο ΠΑΟΚ, για να ξαναγίνει όντως ΠΑΟΚ, χρειάζεται διάφορα πράγματα. Πρώτον, χρήμα για πέταμα. Δεύτερον, όραμα. Τρίτον, παιχταράδες.

3. Πριν τα αποκτήσει αυτά, χρειάζεται κάτι σημαντικότερο. Αυτό που είπε ο Τρινκιέρι ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ. Και στο ΝΒΑ έτσι το λένε. Στο ποδόσφαιρο το λένε ''φιλοσοφία'' (αδόκιμος όρος). Ας το πούμε και μαθηματικά, εγώ το λέω ταυτότητα. Μόνο ο προπονητής μπορεί να στο δώσει αυτό. Δε θα ήταν ίδιοι οι Γουόριορς χωρίς τον Στιβ Κερ, οι Μπουλς χωρίς τον Φιλ Τζάκσον. Η Μπαρτσελόνα χωρίς τον Γκουαρντιόλα και πάει λέγοντας. Ο βρούλης χωρίς τον Μπαρτζώκα, ο λούλης χωρίς τον Ομπράντοβιτς. Με άλλα λόγια, ο ΠΑΟΚ του μπάσκετ χρειάζεται να βρει τον δικό του Ραζβάν Λουτσέσκου. Μακάρι να είναι αυτός ο Τρινκιέρι. Να κολλήσει, να δεθεί, να γουστάρει, να κάτσει χρόνια, να γαμήσει τους κάτω, τους δίπλα, τους πάνω.

4. Πριν όμως και από αυτό, ο ΠΑΟΚ χρειάζεται την ΕΝΟΤΗΤΑ. Ας μην επαναλαμβανόμαστε: χρέη, ΑΣ, τρολάκια, αρδάκια, επικοινωνία με τον κόσμο, αποκλειστικό μεράκι για το μπάσκετ και άλλα.

5. Εγώ θέλω τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή. Ας διεκδικήσει πρώτα σούπερ καπ, κύπελλο, γιούροκαπ και πρωτάθημα όμως. Διεκδίκηση δεν εννοώ να χάσει στο τελευταίο δευτερόλεπτο της τρίτης παράτασης του πέμπτου τελικού. Διεκδικείς, όταν πηγαίνεις σε όλους τους αγώνες για τη νίκη, όταν έχεις στο μυαλό σου τον τίτλο, όταν έχεις κάνει τους αντιπάλους να σου δίνουν μία έστω και μικρή πιθανότητα, όταν τέλος πάντων το πιστεύεις, το κυνηγάς κάθε μέρα.

6. Μεγαλύτεροι εχθροί της ομάδας είναι όσοι μας τα έκαναν ζέπελιν για την παγκόσμια αυτοκρατορία που έρχεται. Τα κλειδιά στον προπονητή, να κάνει τα λάθη του, να πάθει, να μάθει, να χτίσει αυτό που σχεδιάζει από την αρχή. Και πάρα πολλά λεφτά, ολοένα και περισσότερα. Δεν είναι δικά μου, δεν τους έφερα εγώ στον ΠΑΟΚ να κάνουν λεζάντα, μόνοι τους ήρθαν και υπάρχουν απαιτήσεις.

7. Ξαναλέω, προσωπική μου επιθυμία, εγώ θέλω τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή! Ωραία η ευρωλίγκα, καλό το γιούροκαπ, αλλά τα πρωταθήματα έχω άχτι. Και κατά προτίμηση, κόντρα σε όλους, εοκ, νάτο, διαιτητές, δημοσιογράφους, τους πάντες.
These users thanked the author leomatos88 for the post (total 3):
nkoss, rockcity4, gervasio artigas
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6953
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Taseos »

leomatos88 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:53 1. Χωρίς παρεξήγηση, στα παπάκια μου τα γκαλάκια, ο ρούλης και το κακό συναπάντημα. Γενικότερα, όλο αυτό το αλά Άδωνις υφάκι τους, η μισανθρωπιά που τους έχει διαποτίσει τόσα χρόνια. Ας πάρουν και τον Ντουράντ, που τους ταιριάζει, μιας και ''επενδύει'' τελευταία σε γενοκτόνους στρατούς τα λεφτά του. Δεν είναι ο μεγάλος ΠΑΟΚ για τα μέτρα τους, τα κυβικά τους, το είναι τους.

2. Ο ΠΑΟΚ, για να ξαναγίνει όντως ΠΑΟΚ, χρειάζεται διάφορα πράγματα. Πρώτον, χρήμα για πέταμα. Δεύτερον, όραμα. Τρίτον, παιχταράδες.

3. Πριν τα αποκτήσει αυτά, χρειάζεται κάτι σημαντικότερο. Αυτό που είπε ο Τρινκιέρι ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ. Και στο ΝΒΑ έτσι το λένε. Στο ποδόσφαιρο το λένε ''φιλοσοφία'' (αδόκιμος όρος). Ας το πούμε και μαθηματικά, εγώ το λέω ταυτότητα. Μόνο ο προπονητής μπορεί να στο δώσει αυτό. Δε θα ήταν ίδιοι οι Γουόριορς χωρίς τον Στιβ Κερ, οι Μπουλς χωρίς τον Φιλ Τζάκσον. Η Μπαρτσελόνα χωρίς τον Γκουαρντιόλα και πάει λέγοντας. Ο βρούλης χωρίς τον Μπαρτζώκα, ο λούλης χωρίς τον Ομπράντοβιτς. Με άλλα λόγια, ο ΠΑΟΚ του μπάσκετ χρειάζεται να βρει τον δικό του Ραζβάν Λουτσέσκου. Μακάρι να είναι αυτός ο Τρινκιέρι. Να κολλήσει, να δεθεί, να γουστάρει, να κάτσει χρόνια, να γαμήσει τους κάτω, τους δίπλα, τους πάνω.

4. Πριν όμως και από αυτό, ο ΠΑΟΚ χρειάζεται την ΕΝΟΤΗΤΑ. Ας μην επαναλαμβανόμαστε: χρέη, ΑΣ, τρολάκια, αρδάκια, επικοινωνία με τον κόσμο, αποκλειστικό μεράκι για το μπάσκετ και άλλα.

5. Εγώ θέλω τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή. Ας διεκδικήσει πρώτα σούπερ καπ, κύπελλο, γιούροκαπ και πρωτάθημα όμως. Διεκδίκηση δεν εννοώ να χάσει στο τελευταίο δευτερόλεπτο της τρίτης παράτασης του πέμπτου τελικού. Διεκδικείς, όταν πηγαίνεις σε όλους τους αγώνες για τη νίκη, όταν έχεις στο μυαλό σου τον τίτλο, όταν έχεις κάνει τους αντιπάλους να σου δίνουν μία έστω και μικρή πιθανότητα, όταν τέλος πάντων το πιστεύεις, το κυνηγάς κάθε μέρα.

6. Μεγαλύτεροι εχθροί της ομάδας είναι όσοι μας τα έκαναν ζέπελιν για την παγκόσμια αυτοκρατορία που έρχεται. Τα κλειδιά στον προπονητή, να κάνει τα λάθη του, να πάθει, να μάθει, να χτίσει αυτό που σχεδιάζει από την αρχή. Και πάρα πολλά λεφτά, ολοένα και περισσότερα. Δεν είναι δικά μου, δεν τους έφερα εγώ στον ΠΑΟΚ να κάνουν λεζάντα, μόνοι τους ήρθαν και υπάρχουν απαιτήσεις.

7. Ξαναλέω, προσωπική μου επιθυμία, εγώ θέλω τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή! Ωραία η ευρωλίγκα, καλό το γιούροκαπ, αλλά τα πρωταθήματα έχω άχτι. Και κατά προτίμηση, κόντρα σε όλους, εοκ, νάτο, διαιτητές, δημοσιογράφους, τους πάντες.
Ε από τι λένε χρήμα πολύ για πέταμα υπάρχει. ΕΤΣι λένε. Οπότε θα έρθουν αυτά που λες
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1010
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από leomatos88 »

Taseos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:59
Ε από τι λένε χρήμα πολύ για πέταμα υπάρχει. ΕΤΣι λένε. Οπότε θα έρθουν αυτά που λες
Δε διαφωνώ ότι το λένε, ή ότι υπάρχει.
Ας ξεκινήσει από το 4. όμως, που δε χρειάζεται χρήμα.
Και από το 3. που είναι θέμα διάθεσης πιο πολύ και νοοτροπίας.
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από gervasio artigas »

BlackMagicPAOK έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:53 Τι είναι πιο ωραιο:
1. να βγούμε 4οι,πισω από τον αρη και να έχουμε κερδίσει κάποιον από τους γαβροβαζελους ή ακόμη καλύτερα, να έχουμε πάρει το κύπελο
ή
2. Να βγούμε εμείς 3οι αλλά να μην έχουμε καταφέρει το στεπ απ με τους κάτω;
Για εμένα η κατάταξη στην μπασκετολιγδα μου είναι αδιάφορη (μόνο ο πρώτος μετράει!)
Αλλά θα ήθελα να κάνουμε το μπαμ, πχ μέσα στο σεφ ή στον τελικό κυπέλου.
Δεν βλέπω κοντόφθαλμα, δεν ασχολούμαι με τους γείτονες και τους μπανακηδες.
Κυπελλο αιλαδως (η τελικο μ' εναν απο τους 2)
Ευρωπαικη κουπα
Και ας μην παιξουμε πλει-ωχ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Basket League”