Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2068
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σήμερα πρώτη προπόνηση, χωρίς καμία μεταγραφή.
Ας ελπίσουμε ότι μέχρι να φύγουμε για Ολλανδία θα έχουν κλείσει τουλάχιστον 3-4 παίκτες και μέχρι να γυρίσουμε το 90% των παικτών
Ας ελπίσουμε ότι μέχρι να φύγουμε για Ολλανδία θα έχουν κλείσει τουλάχιστον 3-4 παίκτες και μέχρι να γυρίσουμε το 90% των παικτών
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8880
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με ενδιαφέρει η πληροφορία για το κοντοσουβλι στο Ιονιο . Τι μπάλα παίζει γιατι ειμαι δίπλα .....marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:39Αν μένεις και εκεί να ξέρεις μένουμε δίπλα δίπλα. Άμα πάρουμε Μαρτίνεθ ετοιμάσου για κοντοσούβλι στο Ιόνιο..
- These users thanked the author panpangr77 for the post:
- marsantos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Επιτέλους κάποιος το είπε. Ποδοσφαιριστής με μούσι Αλέξης Λαλας πρέπει να banaρεται από την ΦΙΦΑ για 5 χρόνιαDimitrisS έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:06 Περιττο να αναφερω, οτι ο Σανταμαρία κόβεται απο μενα λόγω αυτου το αθλιου μουσιου.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρε τι γίνεται;panpangr77 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:37Με ενδιαφέρει η πληροφορία για το κοντοσουβλι στο Ιονιο . Τι μπάλα παίζει γιατι ειμαι δίπλα .....
Θα φτιάξουμε σφ. ΠΑΟΚ Ιονίου;
- These users thanked the author marsantos for the post (total 2):
- rockcity4, panpangr77
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Χίλια κομμάτια θα γίνουμε αφού ΠΑΟΚ αφού..
- These users thanked the author marsantos for the post:
- Aigle_Noir
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πρεπει να απαντησουμε αμεσα εδω με κοντοσουβλι στην φαρμα στην νεαπολη. Μη πουλατε τρελα στον πεινασμενο λαο του ΠΑΟΚ.
- These users thanked the author embuji for the post (total 6):
- panpangr77, rockcity4, marsantos, Kabamaru11, st4this, navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ελα ρε Ραζβανε η Αλ Σαντ περιμενει εσενα και ελπίζω Μπαμπα, Μειτε, Γερεμεγεφ, Οζντοεφ, Ντεσπο
Οχι ότι ειναι κακοί παιχτες, αλλα πραγματικα θα παιξπυμε ένα εντελώς διαφορετικό στυλ ποδοσφαίρου πλεον
Οχι ότι ειναι κακοί παιχτες, αλλα πραγματικα θα παιξπυμε ένα εντελώς διαφορετικό στυλ ποδοσφαίρου πλεον
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
off-topic
Όταν μαζευόμασταν εμείς οι Αθηναίοι...
Πού σαι ρε Γιουρίκα να καννονίσεις μια συνάντηση, έστω και για καφέ...
(νομιζω η τελευταία που συμμετείχα ήταν στη γιορτή κρασιού στο Χαϊδάρι)
Όταν μαζευόμασταν εμείς οι Αθηναίοι...
Πού σαι ρε Γιουρίκα να καννονίσεις μια συνάντηση, έστω και για καφέ...
(νομιζω η τελευταία που συμμετείχα ήταν στη γιορτή κρασιού στο Χαϊδάρι)
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
- marsantos
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2068
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γνωρίζει κανείς αυτόν τον Χαραλάμπους τον χαφ που λένε ότι ενδιαφέρομαστε από Λεμεσό?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
24 χρονων κυπριος που παιζει στην κυπρο.. ποσο σοβαρη περιπτωση μπορει να ειναι??
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αντε να γίνει καμιά μεταγραφή γιατί στο τέλος θα γίνουμε mamalakismania..embuji έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:47 Πρεπει να απαντησουμε αμεσα εδω με κοντοσουβλι στην φαρμα στην νεαπολη. Μη πουλατε τρελα στον πεινασμενο λαο του ΠΑΟΚ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ποιανού είναι;Psagmenos4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:01 Γνωρίζει κανείς αυτόν τον Χαραλάμπους τον χαφ που λένε ότι ενδιαφέρομαστε από Λεμεσό?
- These users thanked the author Patron for the post:
- paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα ξαναοργανωθει Απόστολε.ΑποστόληςΑ έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:00 off-topic
Όταν μαζευόμασταν εμείς οι Αθηναίοι...
Πού σαι ρε Γιουρίκα να καννονίσεις μια συνάντηση, έστω και για καφέ...
(νομιζω η τελευταία που συμμετείχα ήταν στη γιορτή κρασιού στο Χαϊδάρι)
Όπως βλέπεις είμαστε πολλοί.
- These users thanked the author marsantos for the post (total 5):
- rockcity4, Aigle_Noir, ΑποστόληςΑ, st4this, R.A.T.M.
