Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1028
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Εγώ πάντως πρόεδρε ήθελα τεχνοκράτες. Να εκσυγχρονιστεί το μοντέλο με γιάπηδες.
Ε καλά, και η Μαρία τί είναι;
Αυτή είναι ρωσίδα ρε πρόεδρε. Άσε που είναι και γυναίκα.
Δεν αντιλέγω, έφερα όμως και τον Αντρέα.
Ποιον Αντρέα ρε φίλε, τρελός είσαι; Αυτός είναι συγγενής σου και νδ.
Έχεις δίκαιο, για αυτό προσέλαβα μόλις τον Αγησίλαο.
Α καλά, μας δουλεύεις. Αυτός ήταν στο βάζελο και το ρούλη.
Να σου πω κάτι όμως, μέχρι χθες μου έλεγες άλλα. Ότι θέλεις dna ΠΑΟΚ...
Ε βέβαια. Δεν είναι εργοστάσιο ο ΠΑΟΚ.
Ε σου έφερα και Λέο και Αντρέ.
Ποιός Αντρέ μωρέ τώρα με τον αυτοφωράκια.
Άντε καλά. Και ο Λέο;
Ε αυτός είναι άπειρος.
Μα ήταν στη Βάσκο ντα Γκάμα!
Ε να, αυτά δεν μπορώ. Να μειώνουμε τον ΠΑΟΚ! Ποια Βάσκο ντα Γκάμα μου λες;
Ε και ο Τσίκνας; Στη Ρεάλ ήταν νομίζω.
14 χρόνια εδώ και δεν έχεις καταλάβει το μέγεθος της ομάδας. Ποια Ρεάλ ρε, είσαι σοβαρός;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά ήθελες και ποδοσφαιρανθρώπους μέχρι προχθές...
Στα παπάρια μου. Είχες πει για τοπ-20 ή όχι;
Βέβαια! Τη μέρα που πλήρωσα τα χρέη!
Αυτά τα πλήρωσε ο ΑΣ, μη μας κοροϊδεύεις άλλο!
Σε παρακαλώ, αυτά είναι αρλούμπες.
Καθόλου αρλούμπες, είπες γήπεδο 2026 ή όχι;
Καλά ρε φίλε, δε θυμάσαι έναν υπουργό, που τον λέγαν Λευτέρη, ο οποίος...
Μη με διακόπτεις! Και μη μου τον θυμίζεις, διότι μου θυμίζεις την Ξάνθη.
Τί έγινε με την Ξάνθη;
Ε με τη γίδα στην πλάτη σε πιάσανε, κάνεις ότι τα ξέχασες;
Ποια γίδα μου λες; Δεν ήταν μια στημένη υπόθεση;
Αμφιβάλλω πολύ. Ρετσινιά ήταν αυτό.
Δε συμφωνώ. Ρετσινιά ήταν που πήγες και ξαναψήφισες τους εχθρούς της ομάδας.
Ρε θα βάλεις λεφτά στην ομάδα;
Μα έχω βάλει εκατοντάδες εκατομμύρια...
Με δάνεια; Έτσι ξέρω κι εγώ. Καταλαβαίνεις ότι ο ανταγωνισμός είναι έτη φωτός πιο μπροστά;
Ποιός ανταγωνισμός; Αυτούς τους γάμησα όλους.
Άσε ρε μπατήρη τώρα. Πούλα ή πούλο!
Μα πώς φτάσαμε σε αυτό το σημείο;
Έλα ρε παππούλη τώρα, άμα δεν μπορείς σήκω φύγε.
Μα μπορώ!
Στα παπάρια μου. Δε γουστάρω ρε Τσετσένο πρόεδρο στον ΠΑΟΚ!
Μα εγώ είμαι Πόντιος.
Ρε λεφτά στην Ελβετία έχεις;
Όλο και κάτι θα έχω.
Γάγγραινα είσαι. Έχεις καταστρέψει τον ΠΑΟΚ. Δεν καυλώνουμε πλέον, τι δεν καταλαβαίνεις;
Μα εγώ θα σας λύσω τέτοιας φύσης προβλήματα;
1 στα 5 ρε γεράκο να πούμε. Δισεκατομμυριούχος από τα λιντλ. Σοβιετία! Λευτεριά στη Θεσσαλονίκη!
Μα αυτά τα λένε τα σκουλήκια.
Και έχουν και δίκιο.
Μα είναι σκουλήκια. Εμείς είμαστε ΠΑΟΚ!
Ό,τι θέλουμε είμαστε. Πούλα και πούλο!
Τί να πω ρε παιδιά... Θα πάρω κανένα πρωτάθλημα, μπας και...
Τώρα που ανεβαίνει το μπάσκετ στο βορρά το θυμήθηκες;
Ακόμα περιμένω εκείνα τα δύο εκατομμύρια, που χωρίς αυτά δε θα υπήρχε το μπάσκετ.
Μια ανακοίνωση να ευχαριστήσεις τον Τέλη που κράτησε Κωνσταντέλια δεν έβγαλες όμως.
Έφερε και Ζαφείρη, μην το ξεχνάς!
Μη με ειρωνεύεσαι, νόμιζες με ένα ελικόπτερο θα μου ρίξεις στάχτη στα μάτια.
Εδώ σου έριξε ο άλλος με 250 χαρτοπετσέτες.
Διχάζεις!
Συγγνώμη.
Έχεις κερδίσει τόσα από τον ΠΑΟΚ!
Μόνο ΠΑΟΚ ρε φίλε, μόνο ΠΑΟΚ!
Ε καλά, και η Μαρία τί είναι;
Αυτή είναι ρωσίδα ρε πρόεδρε. Άσε που είναι και γυναίκα.
Δεν αντιλέγω, έφερα όμως και τον Αντρέα.
Ποιον Αντρέα ρε φίλε, τρελός είσαι; Αυτός είναι συγγενής σου και νδ.
Έχεις δίκαιο, για αυτό προσέλαβα μόλις τον Αγησίλαο.
Α καλά, μας δουλεύεις. Αυτός ήταν στο βάζελο και το ρούλη.
Να σου πω κάτι όμως, μέχρι χθες μου έλεγες άλλα. Ότι θέλεις dna ΠΑΟΚ...
Ε βέβαια. Δεν είναι εργοστάσιο ο ΠΑΟΚ.
Ε σου έφερα και Λέο και Αντρέ.
Ποιός Αντρέ μωρέ τώρα με τον αυτοφωράκια.
Άντε καλά. Και ο Λέο;
Ε αυτός είναι άπειρος.
Μα ήταν στη Βάσκο ντα Γκάμα!
Ε να, αυτά δεν μπορώ. Να μειώνουμε τον ΠΑΟΚ! Ποια Βάσκο ντα Γκάμα μου λες;
Ε και ο Τσίκνας; Στη Ρεάλ ήταν νομίζω.
14 χρόνια εδώ και δεν έχεις καταλάβει το μέγεθος της ομάδας. Ποια Ρεάλ ρε, είσαι σοβαρός;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά ήθελες και ποδοσφαιρανθρώπους μέχρι προχθές...
Στα παπάρια μου. Είχες πει για τοπ-20 ή όχι;
Βέβαια! Τη μέρα που πλήρωσα τα χρέη!
Αυτά τα πλήρωσε ο ΑΣ, μη μας κοροϊδεύεις άλλο!
Σε παρακαλώ, αυτά είναι αρλούμπες.
Καθόλου αρλούμπες, είπες γήπεδο 2026 ή όχι;
Καλά ρε φίλε, δε θυμάσαι έναν υπουργό, που τον λέγαν Λευτέρη, ο οποίος...
Μη με διακόπτεις! Και μη μου τον θυμίζεις, διότι μου θυμίζεις την Ξάνθη.
Τί έγινε με την Ξάνθη;
Ε με τη γίδα στην πλάτη σε πιάσανε, κάνεις ότι τα ξέχασες;
Ποια γίδα μου λες; Δεν ήταν μια στημένη υπόθεση;
Αμφιβάλλω πολύ. Ρετσινιά ήταν αυτό.
Δε συμφωνώ. Ρετσινιά ήταν που πήγες και ξαναψήφισες τους εχθρούς της ομάδας.
Ρε θα βάλεις λεφτά στην ομάδα;
Μα έχω βάλει εκατοντάδες εκατομμύρια...
Με δάνεια; Έτσι ξέρω κι εγώ. Καταλαβαίνεις ότι ο ανταγωνισμός είναι έτη φωτός πιο μπροστά;
Ποιός ανταγωνισμός; Αυτούς τους γάμησα όλους.
Άσε ρε μπατήρη τώρα. Πούλα ή πούλο!
Μα πώς φτάσαμε σε αυτό το σημείο;
Έλα ρε παππούλη τώρα, άμα δεν μπορείς σήκω φύγε.
Μα μπορώ!
Στα παπάρια μου. Δε γουστάρω ρε Τσετσένο πρόεδρο στον ΠΑΟΚ!
Μα εγώ είμαι Πόντιος.
Ρε λεφτά στην Ελβετία έχεις;
Όλο και κάτι θα έχω.
Γάγγραινα είσαι. Έχεις καταστρέψει τον ΠΑΟΚ. Δεν καυλώνουμε πλέον, τι δεν καταλαβαίνεις;
Μα εγώ θα σας λύσω τέτοιας φύσης προβλήματα;
1 στα 5 ρε γεράκο να πούμε. Δισεκατομμυριούχος από τα λιντλ. Σοβιετία! Λευτεριά στη Θεσσαλονίκη!
Μα αυτά τα λένε τα σκουλήκια.
Και έχουν και δίκιο.
Μα είναι σκουλήκια. Εμείς είμαστε ΠΑΟΚ!
Ό,τι θέλουμε είμαστε. Πούλα και πούλο!
Τί να πω ρε παιδιά... Θα πάρω κανένα πρωτάθλημα, μπας και...
Τώρα που ανεβαίνει το μπάσκετ στο βορρά το θυμήθηκες;
Ακόμα περιμένω εκείνα τα δύο εκατομμύρια, που χωρίς αυτά δε θα υπήρχε το μπάσκετ.
Μια ανακοίνωση να ευχαριστήσεις τον Τέλη που κράτησε Κωνσταντέλια δεν έβγαλες όμως.
Έφερε και Ζαφείρη, μην το ξεχνάς!
Μη με ειρωνεύεσαι, νόμιζες με ένα ελικόπτερο θα μου ρίξεις στάχτη στα μάτια.
Εδώ σου έριξε ο άλλος με 250 χαρτοπετσέτες.
Διχάζεις!
Συγγνώμη.
Έχεις κερδίσει τόσα από τον ΠΑΟΚ!
Μόνο ΠΑΟΚ ρε φίλε, μόνο ΠΑΟΚ!
- These users thanked the author leomatos88 for the post (total 10):
- Maklaz, george188, paok apo epilogi, rockcity4, Ally Samagoal, Andrew R, Montrealiotis, geobila, Aigle_Noir, horkokos4
-
paok apo epilogi
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Παρ 16 Νοέμ 2018, 22:12
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Τι παικταρας που εισι ρε Λεο 
- These users thanked the author paok apo epilogi for the post:
- leomatos88
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1190
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Με Μάτος αθλητικό διευθυντή, Βιερίνια τεχνικό διευθυντή και Λισι προπονητή όλοι γύρω στα 40 νομίζω πως μαζεύεται πολύ απειρία....
Νομίζω πως η σκέψη για Σάντος πρέπει να γίνει πράξη θα χρειαστεί το έμπειρο μάτι του και το καθαρό μυαλό του ώστε να βοηθάει τους Μάτος-Βιερίνια
Τώρα σε τι ρόλο ακριβώς δε ξέρω... Ας πάρει τη θέση του Βιερίνια πέρσι σαν σύμβουλος επί ποδοσφαιρικού
Νομίζω πως η σκέψη για Σάντος πρέπει να γίνει πράξη θα χρειαστεί το έμπειρο μάτι του και το καθαρό μυαλό του ώστε να βοηθάει τους Μάτος-Βιερίνια
Τώρα σε τι ρόλο ακριβώς δε ξέρω... Ας πάρει τη θέση του Βιερίνια πέρσι σαν σύμβουλος επί ποδοσφαιρικού
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Καλημέρα,
μετά απο καιρό μπήκα απο περιέργεια να διαβάσω σχόλια σε κανα δυο του psy και άλλες δικες μας σελιδες να δω λιγο κλίμα.
Μάγκες τι γίνεται ? Διαγωνισμό ποιος θα εκφραστει πιο χυδαια για το ροστοφ, τον μπατίρη, τον ευεργετη που θα ζητησει πισω τα δανεικα, λευκές πετσέτες κτλ .
Πως καταντησαμε ετσι ρε ? Εκεινη η ατακα του ζαγορ ειναι πιο επικαιρη από ποτε
μετά απο καιρό μπήκα απο περιέργεια να διαβάσω σχόλια σε κανα δυο του psy και άλλες δικες μας σελιδες να δω λιγο κλίμα.
Μάγκες τι γίνεται ? Διαγωνισμό ποιος θα εκφραστει πιο χυδαια για το ροστοφ, τον μπατίρη, τον ευεργετη που θα ζητησει πισω τα δανεικα, λευκές πετσέτες κτλ .
Πως καταντησαμε ετσι ρε ? Εκεινη η ατακα του ζαγορ ειναι πιο επικαιρη από ποτε
- These users thanked the author pavlos06 for the post:
- anaximandros4
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Ειναι λέξεις κλειδιά για να ξεχωρίζεις αυτούς που κάνουν δουλίτσα και τους λίγους χαζούς που παρασύρονται. Δεν έχω ακούσει κανονικό άνθρωπο να μιλάει έτσι, πέρα από τα στημένα σχόλια στο ίντερνετ.
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Να πω την αμαρτία μου, ντράπηκα λίγο. Γιατι πίστευα ότι αφού γλιτώσαμε από τα ιστορικά μας λάθη και δεν θα τα επαναλάβουμε αντιλήφθηκα στον παραπάνω διάλογο ότι δυστυχώς αυτό συμβαίνει. Ξανά και ξανά και ξανά. Και μάλιστα προς ένα μέγεθος που δεν ξαναειχαμε ποτέ. και όχι λόγω μεγέθους αλλά γιατί έγινε ο ίδιος σμπαράλια για να χαρούμε εμείς. Κρίμα πολύ κρίμα.leomatos88 έγραψε: Τετ 10 Ιουν 2026, 15:50 Εγώ πάντως πρόεδρε ήθελα τεχνοκράτες. Να εκσυγχρονιστεί το μοντέλο με γιάπηδες.
Ε καλά, και η Μαρία τί είναι;
Αυτή είναι ρωσίδα ρε πρόεδρε. Άσε που είναι και γυναίκα.
Δεν αντιλέγω, έφερα όμως και τον Αντρέα.
Ποιον Αντρέα ρε φίλε, τρελός είσαι; Αυτός είναι συγγενής σου και νδ.
Έχεις δίκαιο, για αυτό προσέλαβα μόλις τον Αγησίλαο.
Α καλά, μας δουλεύεις. Αυτός ήταν στο βάζελο και το ρούλη.
Να σου πω κάτι όμως, μέχρι χθες μου έλεγες άλλα. Ότι θέλεις dna ΠΑΟΚ...
Ε βέβαια. Δεν είναι εργοστάσιο ο ΠΑΟΚ.
Ε σου έφερα και Λέο και Αντρέ.
Ποιός Αντρέ μωρέ τώρα με τον αυτοφωράκια.
Άντε καλά. Και ο Λέο;
Ε αυτός είναι άπειρος.
Μα ήταν στη Βάσκο ντα Γκάμα!
Ε να, αυτά δεν μπορώ. Να μειώνουμε τον ΠΑΟΚ! Ποια Βάσκο ντα Γκάμα μου λες;
Ε και ο Τσίκνας; Στη Ρεάλ ήταν νομίζω.
14 χρόνια εδώ και δεν έχεις καταλάβει το μέγεθος της ομάδας. Ποια Ρεάλ ρε, είσαι σοβαρός;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά ήθελες και ποδοσφαιρανθρώπους μέχρι προχθές...
Στα παπάρια μου. Είχες πει για τοπ-20 ή όχι;
Βέβαια! Τη μέρα που πλήρωσα τα χρέη!
Αυτά τα πλήρωσε ο ΑΣ, μη μας κοροϊδεύεις άλλο!
Σε παρακαλώ, αυτά είναι αρλούμπες.
Καθόλου αρλούμπες, είπες γήπεδο 2026 ή όχι;
Καλά ρε φίλε, δε θυμάσαι έναν υπουργό, που τον λέγαν Λευτέρη, ο οποίος...
Μη με διακόπτεις! Και μη μου τον θυμίζεις, διότι μου θυμίζεις την Ξάνθη.
Τί έγινε με την Ξάνθη;
Ε με τη γίδα στην πλάτη σε πιάσανε, κάνεις ότι τα ξέχασες;
Ποια γίδα μου λες; Δεν ήταν μια στημένη υπόθεση;
Αμφιβάλλω πολύ. Ρετσινιά ήταν αυτό.
Δε συμφωνώ. Ρετσινιά ήταν που πήγες και ξαναψήφισες τους εχθρούς της ομάδας.
Ρε θα βάλεις λεφτά στην ομάδα;
Μα έχω βάλει εκατοντάδες εκατομμύρια...
Με δάνεια; Έτσι ξέρω κι εγώ. Καταλαβαίνεις ότι ο ανταγωνισμός είναι έτη φωτός πιο μπροστά;
Ποιός ανταγωνισμός; Αυτούς τους γάμησα όλους.
Άσε ρε μπατήρη τώρα. Πούλα ή πούλο!
Μα πώς φτάσαμε σε αυτό το σημείο;
Έλα ρε παππούλη τώρα, άμα δεν μπορείς σήκω φύγε.
Μα μπορώ!
Στα παπάρια μου. Δε γουστάρω ρε Τσετσένο πρόεδρο στον ΠΑΟΚ!
Μα εγώ είμαι Πόντιος.
Ρε λεφτά στην Ελβετία έχεις;
Όλο και κάτι θα έχω.
Γάγγραινα είσαι. Έχεις καταστρέψει τον ΠΑΟΚ. Δεν καυλώνουμε πλέον, τι δεν καταλαβαίνεις;
Μα εγώ θα σας λύσω τέτοιας φύσης προβλήματα;
1 στα 5 ρε γεράκο να πούμε. Δισεκατομμυριούχος από τα λιντλ. Σοβιετία! Λευτεριά στη Θεσσαλονίκη!
Μα αυτά τα λένε τα σκουλήκια.
Και έχουν και δίκιο.
Μα είναι σκουλήκια. Εμείς είμαστε ΠΑΟΚ!
Ό,τι θέλουμε είμαστε. Πούλα και πούλο!
Τί να πω ρε παιδιά... Θα πάρω κανένα πρωτάθλημα, μπας και...
Τώρα που ανεβαίνει το μπάσκετ στο βορρά το θυμήθηκες;
Ακόμα περιμένω εκείνα τα δύο εκατομμύρια, που χωρίς αυτά δε θα υπήρχε το μπάσκετ.
Μια ανακοίνωση να ευχαριστήσεις τον Τέλη που κράτησε Κωνσταντέλια δεν έβγαλες όμως.
Έφερε και Ζαφείρη, μην το ξεχνάς!
Μη με ειρωνεύεσαι, νόμιζες με ένα ελικόπτερο θα μου ρίξεις στάχτη στα μάτια.
Εδώ σου έριξε ο άλλος με 250 χαρτοπετσέτες.
Διχάζεις!
Συγγνώμη.
Έχεις κερδίσει τόσα από τον ΠΑΟΚ!
Μόνο ΠΑΟΚ ρε φίλε, μόνο ΠΑΟΚ!
- These users thanked the author Taseos for the post (total 3):
- paok apo epilogi, leomatos88, Aigle_Noir
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Επιστρέφουν μπίσε και ελ καντουρι στις ακαδημίες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όλο το αγωνιστικό τμήμα γέμισε ΑΗΤΤΗΤΟΥΣ ΝΤΑΜΠΛΟΥΧΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όλο το αγωνιστικό τμήμα γέμισε ΑΗΤΤΗΤΟΥΣ ΝΤΑΜΠΛΟΥΧΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Διαβάζω πως σκέφτονται επιστροφή Μπισεσβαρ.
Τις προάλλες διάβασα για Ελ Καντουρι.
Μάτος ήρθε.
Αντρέ πλέον και αυτός με συγκεκριμένη θέση.
Τι δείχνουν όλα αυτά φίλοι μου;
Μα είναι προφανές..
Έχουμε αναβίωση της ελληνικής ιστορίας της περιόδου του Μ. Αλεξάνδρου στην ποδοσφαιρική της εκδοχή..
Μετα το θάνατο του Μεγαλέξανδρου, αφού πρώτα ο νεαρός βασιλιάς ξεπάστρεψε τους Αθηναίους και έφτασε στα βάθη της Ασίας, η αυτοκρατορία μοιράστηκε στους στρατηγούς. Στη συνέχεια επικράτησε χάος καθώς ακολούθησαν οι πόλεμοι των Διαδόχων.
Στο σημερα..
Ο Μεγαλέξανδρος της προπονητικής Ρασβαν Λουτσεσκου διέλυσε τους ΠΟΚιτες, έφυγε προς την Ανατολή και την κατέκτησε (ch.l. Ασίας) και πριν λίγες μέρες βίωσε τον ποδοσφαιρικό του θάνατο από τον πλανήτη ΠΑΟΚ. Η αυτοκρατορία μοιράζεται στους στρατηγούς του..
Βιερίνια, Μάτος, Ελ Καντουρι και Μπισεσβαρ..
Αυτή τη φορά όμως δε θα επικρατήσει χάος.
Αυτή τη φορά, στο πρόβλημα βρέθηκε Λίσι..
Τις προάλλες διάβασα για Ελ Καντουρι.
Μάτος ήρθε.
Αντρέ πλέον και αυτός με συγκεκριμένη θέση.
Τι δείχνουν όλα αυτά φίλοι μου;
Μα είναι προφανές..
Έχουμε αναβίωση της ελληνικής ιστορίας της περιόδου του Μ. Αλεξάνδρου στην ποδοσφαιρική της εκδοχή..
Μετα το θάνατο του Μεγαλέξανδρου, αφού πρώτα ο νεαρός βασιλιάς ξεπάστρεψε τους Αθηναίους και έφτασε στα βάθη της Ασίας, η αυτοκρατορία μοιράστηκε στους στρατηγούς. Στη συνέχεια επικράτησε χάος καθώς ακολούθησαν οι πόλεμοι των Διαδόχων.
Στο σημερα..
Ο Μεγαλέξανδρος της προπονητικής Ρασβαν Λουτσεσκου διέλυσε τους ΠΟΚιτες, έφυγε προς την Ανατολή και την κατέκτησε (ch.l. Ασίας) και πριν λίγες μέρες βίωσε τον ποδοσφαιρικό του θάνατο από τον πλανήτη ΠΑΟΚ. Η αυτοκρατορία μοιράζεται στους στρατηγούς του..
Βιερίνια, Μάτος, Ελ Καντουρι και Μπισεσβαρ..
Αυτή τη φορά όμως δε θα επικρατήσει χάος.
Αυτή τη φορά, στο πρόβλημα βρέθηκε Λίσι..
- These users thanked the author marsantos for the post (total 4):
- Maklaz, geobila, margas, Aigle_Noir
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Εγω περιμενω και Σβαμπ οταν κρεμασει τα παπουτσια του.
Σοβαρος, μορφωμενος, αλλα και τσαμπουκας και Παοκτσακι
Σοβαρος, μορφωμενος, αλλα και τσαμπουκας και Παοκτσακι
- These users thanked the author rockavlon for the post (total 3):
- margas, rockcity4, paok apo epilogi
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Ολοι μας, αλλά δε νομίζω να ψήνεται να γυρίσει Ελλάδα. Η μισή του ζωή ήταν η μπάλα και η άλλη μισή το σκι. Στην Ελλάδα συνεπώς θα νιώθει μισός.rockavlon έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:48 Εγω περιμενω και Σβαμπ οταν κρεμασει τα παπουτσια του.
Σοβαρος, μορφωμενος, αλλα και τσαμπουκας και Παοκτσακι
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Kaimaktsalan φιλος. Ενα τσιγαρο δρομοςmargas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:51Ολοι μας, αλλά δε νομίζω να ψήνεται να γυρίσει Ελλάδα. Η μισή του ζωή ήταν η μπάλα και η άλλη μισή το σκι. Στην Ελλάδα συνεπώς θα νιώθει μισός.rockavlon έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:48 Εγω περιμενω και Σβαμπ οταν κρεμασει τα παπουτσια του.
Σοβαρος, μορφωμενος, αλλα και τσαμπουκας και Παοκτσακι
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Ρώτα τον στεφαν, Άλπεις ή καιμακ. Δε νομίζω να δυσκολευτεί πολύ στην απάντηση.rockavlon έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:53Kaimaktsalan φιλος. Ενα τσιγαρο δρομοςmargas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:51Ολοι μας, αλλά δε νομίζω να ψήνεται να γυρίσει Ελλάδα. Η μισή του ζωή ήταν η μπάλα και η άλλη μισή το σκι. Στην Ελλάδα συνεπώς θα νιώθει μισός.rockavlon έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:48 Εγω περιμενω και Σβαμπ οταν κρεμασει τα παπουτσια του.
Σοβαρος, μορφωμενος, αλλα και τσαμπουκας και Παοκτσακι![]()
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4086
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Random γκρίνια alert.
Ψηφοφορία για MVP της σεζόν γιατί ακριβώς δεν βάλατε? Φοβάστε μην σας κράξει ο Μάκης και ο Σάκης που θα βγάλετε MVP χωρίς να έχουμε πάρει πρωτάθλημα?
Ψηφοφορία για MVP της σεζόν γιατί ακριβώς δεν βάλατε? Φοβάστε μην σας κράξει ο Μάκης και ο Σάκης που θα βγάλετε MVP χωρίς να έχουμε πάρει πρωτάθλημα?
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 2):
- Patron, margas