Alessio Lisci

Άβαταρ μέλους
loukas karadimos
Δημοσιεύσεις: 2038
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από loukas karadimos »

γεια σου σπορε και καλωσηρθες στην μεγαλυτερη ομαδα του συμπαντος για εμας τους ψυχασθενεις με τα ασπρομαυρα

ζουμπαδιασου να πουμε και δωστα ολα, εμεις αγαπαμε τον ΠΑΟΚ, κανεναν Ιβαν, κανεναν Ρασβαν, κανεναν Αντρε και κανανεναν Λεο

δωστα ολα, δωσε την ψυχη σου, κανε οτι καλυτερο μπορεις και εμεις εδω ειμαστε.

μεγαλο καραβι μεγαλες φουρτουνες, να διαχειριστεις και τα μιντια για να κερδισεις χρονο, δουλεια σου ειναι.

αν σε πιστευει αυτος που εχει βαλει μια τρακοσαρου στην αγαπημενη μου ομαδα αναγκαστικα θα σε πιστεψω και εγω

κεφαλι κατω, δουλεια δουλεια δουλεια....

δεν εχεις ιδεα τι μεγαλειο ειναι να σε αγαπαει το λαικο προσκυνημα της Τουμπας, φροντισε να το ζησεις.
These users thanked the author loukas karadimos for the post (total 2):
Apil44, Newgen9
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από paokspren »

Forza Alessio!
Άβαταρ μέλους
falconakis
Δημοσιεύσεις: 1924
Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 21:39

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από falconakis »

Καλώς όρισες!
Δουλειά , δουλειά , δουλειά, ξέρεις εσύ.
Εσυ εφτιαξες ομάδα με εξι παικτες στην πρώτη συνάντηση λογικά με εναν βασικό κορμό δεν θα έχεις πρόβλημα.
Τι περιμένω; Τίποτα! Τι ελπίζω; Τα πάντα!
Πάμε Δυνατά!
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
These users thanked the author falconakis for the post (total 4):
Equalizer, adam04, Newgen9, Azrael
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από rockcity4 »

Benvenuto signore e buona fortuna! :opaokara: Σε πιστεύω αρκετά και μακάρι να κάνεις μεγάλα πράγματα και να περάσουμε ωραία με την πάρτη σου στον πάγκο! Όταν κάτσω και ψάξω λίγο πιο εκτενώς, θα κάνω και εγώ την ανάλυσή μου με πινακάκια κτλ, οπότε stay tuned :D
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2035
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Maklaz »

Α! Βγάζει και νεύρο αυτός ρε.
These users thanked the author Maklaz for the post (total 3):
Azrael, marsantos, shearer4
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Azrael »

ΟΚ τωρα πειστηκα οτι θα κολλησει με την ομαδα.Τον ειχα λιγο νεροβραστο αλλα αυτος ειναι τρελοκομειο! Κομπλε!
These users thanked the author Azrael for the post (total 2):
Maklaz, Montrealiotis
Patron
Δημοσιεύσεις: 7371
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Patron »

Σκούφο φοράει;
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από tasso85 »

μειναμε με την απορια ομως αν επιτρεπονται ολα τα cookies η απορριπτονται τα προαιρετικα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Iznogoud4
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: Πέμ 06 Μαρ 2014, 22:06

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Iznogoud4 »

Φέραμε τον Λίσι να αρχίσει το γα*ήσι.
nkoss
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από nkoss »

Patron έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:08 Σκούφο φοράει;
Καφέ δερμάτινο και σκούφο, χειμώνα καλοκαίρι.
These users thanked the author nkoss for the post:
Σουριναμέζος
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2020
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Καλή αρχή να έχει!
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3380
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από van rooy »

Θέλω ιταλική μόδα.... σκούφος και δερμάτινο έχουν τη δική τους ιστορία.

Όχι ρέπλικες!!!
kokoblokos
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από kokoblokos »

Ήρθε, θα πάει για προπόνηση, αλλά ανακοίνωση απο ΠΑΕ ακόμα δεν....
geobila
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από geobila »

Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:05 Α! Βγάζει και νεύρο αυτός ρε.
ιδια μερα γενεθλεια εχουμε με τον κοουτς.

ετσι για τον φαν φακτ της ημερας, ιδια μερα γενεθλειων εχουν επισης Λουις Φιγκος, Ντανιελ-Σαν, Παφ Νταντι, Μαθιου ολ-ραϊτ ολ-ραϊτ ολ-ραϊτ Μακοναχι, και φυσικα εγω
These users thanked the author geobila for the post (total 2):
Maklaz, TylerDurden
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από gika »

Για την ιστορία θα πω ότι για ένα μεγάλο καράβι σαν τον ΠΑΟΚ, σε περίεργα νερά όπως είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και η ανάγκη να ανταγωνίζεσαι ομάδες με πολλαπλάσιο μπατζετ από το δικό σου στην Ευρώπη, με έναν πρόεδρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και μια ανοργάνωτη διοίκηση πολλών στρατοπέδων, χρειάζεται αέναα προπονητής με μεγάλη εμπειρία σε πρωταθλητισμό, με όνομα που να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους και με απαιτήσεις που να πονάνε πορτοφόλι μεν αλλά να φοβάσαι να του πεις όχι δε.

Ο φίλτατος Λισι δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα στεριώσει ακόμα κι αν είναι εξαιρετικός προπονητής.

Ελπίζω αυτοί που τον έφεραν να του έχουν εξηγήσει τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Οτι απαγορεύεται να χάσει βαθμους από 12/15 ομάδες. Οτι απαγορεύεται να κάνει γκέλα στα προκριματικά σε έναν μήνα γιατί από εκεί βγαίνει ο βιοπορισμός και ο μισθός του.

Πολύ την φοβάμαι την απόφαση, αλλά όπως και να έχει, καλή τύχη και καλή δύναμη να έχει ο άνθρωπος. Θα τα χρειαστεί και τα δύο.

Και μακάρι να γίνει μια μέρα σημαία του συλλόγου μας, ποιος δεν θα το ήθελε.
These users thanked the author gika for the post (total 3):
ramboutla, -keeper-, Patron
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”