Alessio Lisci
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2038
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: Alessio Lisci
γεια σου σπορε και καλωσηρθες στην μεγαλυτερη ομαδα του συμπαντος για εμας τους ψυχασθενεις με τα ασπρομαυρα
ζουμπαδιασου να πουμε και δωστα ολα, εμεις αγαπαμε τον ΠΑΟΚ, κανεναν Ιβαν, κανεναν Ρασβαν, κανεναν Αντρε και κανανεναν Λεο
δωστα ολα, δωσε την ψυχη σου, κανε οτι καλυτερο μπορεις και εμεις εδω ειμαστε.
μεγαλο καραβι μεγαλες φουρτουνες, να διαχειριστεις και τα μιντια για να κερδισεις χρονο, δουλεια σου ειναι.
αν σε πιστευει αυτος που εχει βαλει μια τρακοσαρου στην αγαπημενη μου ομαδα αναγκαστικα θα σε πιστεψω και εγω
κεφαλι κατω, δουλεια δουλεια δουλεια....
δεν εχεις ιδεα τι μεγαλειο ειναι να σε αγαπαει το λαικο προσκυνημα της Τουμπας, φροντισε να το ζησεις.
ζουμπαδιασου να πουμε και δωστα ολα, εμεις αγαπαμε τον ΠΑΟΚ, κανεναν Ιβαν, κανεναν Ρασβαν, κανεναν Αντρε και κανανεναν Λεο
δωστα ολα, δωσε την ψυχη σου, κανε οτι καλυτερο μπορεις και εμεις εδω ειμαστε.
μεγαλο καραβι μεγαλες φουρτουνες, να διαχειριστεις και τα μιντια για να κερδισεις χρονο, δουλεια σου ειναι.
αν σε πιστευει αυτος που εχει βαλει μια τρακοσαρου στην αγαπημενη μου ομαδα αναγκαστικα θα σε πιστεψω και εγω
κεφαλι κατω, δουλεια δουλεια δουλεια....
δεν εχεις ιδεα τι μεγαλειο ειναι να σε αγαπαει το λαικο προσκυνημα της Τουμπας, φροντισε να το ζησεις.
- These users thanked the author loukas karadimos for the post (total 2):
- Apil44, Newgen9
- falconakis
- Δημοσιεύσεις: 1924
- Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 21:39
Re: Alessio Lisci
Καλώς όρισες!
Δουλειά , δουλειά , δουλειά, ξέρεις εσύ.
Εσυ εφτιαξες ομάδα με εξι παικτες στην πρώτη συνάντηση λογικά με εναν βασικό κορμό δεν θα έχεις πρόβλημα.
Τι περιμένω; Τίποτα! Τι ελπίζω; Τα πάντα!
Πάμε Δυνατά!

Δουλειά , δουλειά , δουλειά, ξέρεις εσύ.
Εσυ εφτιαξες ομάδα με εξι παικτες στην πρώτη συνάντηση λογικά με εναν βασικό κορμό δεν θα έχεις πρόβλημα.
Τι περιμένω; Τίποτα! Τι ελπίζω; Τα πάντα!
Πάμε Δυνατά!
- These users thanked the author falconakis for the post (total 4):
- Equalizer, adam04, Newgen9, Azrael
Re: Alessio Lisci
Benvenuto signore e buona fortuna!
Σε πιστεύω αρκετά και μακάρι να κάνεις μεγάλα πράγματα και να περάσουμε ωραία με την πάρτη σου στον πάγκο! Όταν κάτσω και ψάξω λίγο πιο εκτενώς, θα κάνω και εγώ την ανάλυσή μου με πινακάκια κτλ, οπότε stay tuned 
Re: Alessio Lisci
ΟΚ τωρα πειστηκα οτι θα κολλησει με την ομαδα.Τον ειχα λιγο νεροβραστο αλλα αυτος ειναι τρελοκομειο! Κομπλε!
- These users thanked the author Azrael for the post (total 2):
- Maklaz, Montrealiotis
Re: Alessio Lisci
μειναμε με την απορια ομως αν επιτρεπονται ολα τα cookies η απορριπτονται τα προαιρετικα 
Re: Alessio Lisci
Καφέ δερμάτινο και σκούφο, χειμώνα καλοκαίρι.
- These users thanked the author nkoss for the post:
- Σουριναμέζος
Re: Alessio Lisci
Θέλω ιταλική μόδα.... σκούφος και δερμάτινο έχουν τη δική τους ιστορία.
Όχι ρέπλικες!!!
Όχι ρέπλικες!!!
-
kokoblokos
- Δημοσιεύσεις: 375
- Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52
Re: Alessio Lisci
ιδια μερα γενεθλεια εχουμε με τον κοουτς.
ετσι για τον φαν φακτ της ημερας, ιδια μερα γενεθλειων εχουν επισης Λουις Φιγκος, Ντανιελ-Σαν, Παφ Νταντι, Μαθιου ολ-ραϊτ ολ-ραϊτ ολ-ραϊτ Μακοναχι, και φυσικα εγω
- These users thanked the author geobila for the post (total 2):
- Maklaz, TylerDurden
Re: Alessio Lisci
Για την ιστορία θα πω ότι για ένα μεγάλο καράβι σαν τον ΠΑΟΚ, σε περίεργα νερά όπως είναι το ελληνικό πρωτάθλημα και η ανάγκη να ανταγωνίζεσαι ομάδες με πολλαπλάσιο μπατζετ από το δικό σου στην Ευρώπη, με έναν πρόεδρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και μια ανοργάνωτη διοίκηση πολλών στρατοπέδων, χρειάζεται αέναα προπονητής με μεγάλη εμπειρία σε πρωταθλητισμό, με όνομα που να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους και με απαιτήσεις που να πονάνε πορτοφόλι μεν αλλά να φοβάσαι να του πεις όχι δε.
Ο φίλτατος Λισι δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα στεριώσει ακόμα κι αν είναι εξαιρετικός προπονητής.
Ελπίζω αυτοί που τον έφεραν να του έχουν εξηγήσει τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Οτι απαγορεύεται να χάσει βαθμους από 12/15 ομάδες. Οτι απαγορεύεται να κάνει γκέλα στα προκριματικά σε έναν μήνα γιατί από εκεί βγαίνει ο βιοπορισμός και ο μισθός του.
Πολύ την φοβάμαι την απόφαση, αλλά όπως και να έχει, καλή τύχη και καλή δύναμη να έχει ο άνθρωπος. Θα τα χρειαστεί και τα δύο.
Και μακάρι να γίνει μια μέρα σημαία του συλλόγου μας, ποιος δεν θα το ήθελε.
Ο φίλτατος Λισι δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και γνώμη μου είναι ότι δύσκολα θα στεριώσει ακόμα κι αν είναι εξαιρετικός προπονητής.
Ελπίζω αυτοί που τον έφεραν να του έχουν εξηγήσει τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Οτι απαγορεύεται να χάσει βαθμους από 12/15 ομάδες. Οτι απαγορεύεται να κάνει γκέλα στα προκριματικά σε έναν μήνα γιατί από εκεί βγαίνει ο βιοπορισμός και ο μισθός του.
Πολύ την φοβάμαι την απόφαση, αλλά όπως και να έχει, καλή τύχη και καλή δύναμη να έχει ο άνθρωπος. Θα τα χρειαστεί και τα δύο.
Και μακάρι να γίνει μια μέρα σημαία του συλλόγου μας, ποιος δεν θα το ήθελε.