Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5756
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Λεγοντας για τν Βαρελα, τονισε οτι θα ειναι μαζι με Μυθου κ ενα σςντερ φορ που θα παρουμε γτ ο Γερεμεγεφ μαλλον δεν...εκτος αν ο κοουτς παιξει 3-5-2...
Ο Κουλ εχει ακρες με ελληνες..οπως με Ζαφ, με Πελκα , οντως με Αντρε αλλα και με Γιαννουλη...
Ο Κουλ εχει ακρες με ελληνες..οπως με Ζαφ, με Πελκα , οντως με Αντρε αλλα και με Γιαννουλη...
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 2):
- Unpsofable78, sakis_the_fraud
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3235
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αναρωτιέμαι αν ο προπονητής μας έχει θετική εικόνα για τους παίκτες που κυνηγάμε. Δεδομένου ότι δεν έχουν κλείσει, μήπως να κρατάμε μικρό καλάθι? Προφανώς είναι περιπτώσεις που πρόκρινε το επιτελείο με τον Λουτσέσκου. Θα μου πεις, έχουμε χρόνο με τους ρυθμούς που κινούμαστε να πάμε αλλού? Μάλλον όχι, αλλά πρέπει να του δώσουμε και κάποια καλά υλικά για το φαϊ που θέλει.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2218
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν όντως ο Γιερεμεγιεφ τέλος, βγάζει κι έτσι νόημα.
Ναι ισχύει ότι έχει καλές σχέσεις με τα παιδιά αυτά.
Γενικά είναι Κουλ τύπος
Ο Βαρελα είχε διευκρινιστει από τα παιδιά που το έψαξαν αν θεωρείται Club trained;
Θυμάμαι ότι διαφωνούσαν.
Ναι ισχύει ότι έχει καλές σχέσεις με τα παιδιά αυτά.
Γενικά είναι Κουλ τύπος
Ο Βαρελα είχε διευκρινιστει από τα παιδιά που το έψαξαν αν θεωρείται Club trained;
Θυμάμαι ότι διαφωνούσαν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Δευ 22 Ιουν 2026, 09:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
- sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οπότε θα καθαρίσει ο Τσάλοφ πάλι
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 4):
- Unpsofable78, marsantos, Kabamaru11, navigator11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
εσυ περασε εξω με απουσια και αυριο να ερθεις με τον κηδεμονα σου.
3αδα φορ, βαρελα-Μυθου και ενα ΜΠΑΡΟΥΤΙ για πρωτος. Ψηθηκα φουλ. Αλλα ο πρωτος πρεπει να ειναι υπερβαση σε συμβολαιο. Να ειναι ουλτρα παστελοτης. Φερτε ρε εναν μπουντιμιρ να πεσει η τουμπα.
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πότε φεύγουμε προετοιμασία; Και με ποιους παίκτες; Ξέρει κανείς;και άμα κάνουμε μεταγραφή μέσα στον Ιούνιο -Ιούλιο η θα περιμένουμε;για ενημερώστε λίγο γιατί βλέπω μόνο Μουντιάλ και έχω χαθεί από τα νέα της ομάδας..
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2218
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@Maklaz
Ήσουν ένας από αυτούς που ψάχνατε για το εάν ο Βαρελα προλαβαίνει να γίνει Club trained;
Ήσουν ένας από αυτούς που ψάχνατε για το εάν ο Βαρελα προλαβαίνει να γίνει Club trained;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
καλα ο Κουλιανος οτι να ναι τις προαλλες ελεγε οτι ο Βαρελα ειναι ηδη στην τουμπα για να υπογραψει, σημερα λεει οτι παιζει δυνατα, αυριο θα πει οτι εξασθενησε..μην τον πιστευεται, 1 φορ θα παρει η ομαδα και θα παιξει με Μυθου και Γερεμεγιεφ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πρόσεχε τι εύχεσαιembuji έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 09:23εσυ περασε εξω με απουσια και αυριο να ερθεις με τον κηδεμονα σου.
3αδα φορ, βαρελα-Μυθου και ενα ΜΠΑΡΟΥΤΙ για πρωτος. Ψηθηκα φουλ. Αλλα ο πρωτος πρεπει να ειναι υπερβαση σε συμβολαιο. Να ειναι ουλτρα παστελοτης. Φερτε ρε εναν μπουντιμιρ να πεσει η τουμπα.

- These users thanked the author Maklaz for the post (total 4):
- embuji, Newgen9, sakis_the_fraud, Мир
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν βλέπω κανένα λόγο να δώσουμε λεφτά για να πάρουμε έναν μέτριο φορ, όταν διαθέτουμε τον Γκιτέρσο που δεν τον δοκιμάσαμε ποτέ στην πρώτη ομάδα. Χειρότερος δεν θα είναι από οποιοδήποτε μέτριο φορ έρθει, αντίθετα θα έχει την προοπτική της βελτίωσης. Τουλάχιστον να τον δοκιμάσουμε και αν ο νέος προπονητής κρίνει ότι δεν του κάνει τότε (και μόνον τότε) να τον παραχωρήσουμε.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
- Kabamaru11, panta
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όχι φίλε. Ο @marsantos με @rockcity4 ήταν.Unpsofable78 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 09:28 @Maklaz
Ήσουν ένας από αυτούς που ψάχνατε για το εάν ο Βαρελα προλαβαίνει να γίνει Club trained;
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 3):
- Unpsofable78, marsantos, rockcity4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Database MakOracleMaklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 09:31Όχι φίλε. Ο @marsantos με @rockcity4 ήταν.Unpsofable78 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 09:28 @Maklaz
Ήσουν ένας από αυτούς που ψάχνατε για το εάν ο Βαρελα προλαβαίνει να γίνει Club trained;
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2218
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και που είχαμε καταλήξει; Θα θεωρείται Club trained ο Βαρελα ή όχι;
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
- marsantos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλημέρα φίλε.Unpsofable78 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:19 Και που είχαμε καταλήξει; Θα θεωρείται Club trained ο Βαρελα ή όχι;
Αν έρθει φέτος μπορεί να δηλωθεί ως club trained.
Τώρα για το μετά δε μπορώ να σου απαντήσω.
Είναι λίγο στριφνος ο κανονισμός και δεν ξέρω αν λογίζεται ως club trained μετά τα 21.
Θα τον ανεβάσω σε λίγο να κάνουμε συλλογική δουλειά
- These users thanked the author marsantos for the post (total 2):
- Unpsofable78, sakis_the_fraud
-
DIKEFALOS29
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:24