Τον Τσαπρα πηρανε ή το γηπεδο;Мир έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 17:452.5+εκ πλυντήριο ..Στον Παναθηναϊκό ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας, το ποσό που θα πάρει ο Λεβαδειακός
Σύμφωνα με πληροφορίες -αλλά και με όσα αναφέρει το ΑΠΕ- το συνολικό ποσό της μετεγγραφής θα φτάσει τα 2,8 εκατ. ευρώ, συν ποσοστό μεταπώλησης και πιθανότατα και έμψυχα ανταλλάγματα.
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
- These users thanked the author icue for the post:
- Montrealiotis
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Κοίτα δεν είναι τόσο τραγικό το ποσό. Όταν ο Κουντούρης πήγε 1+ και η Κούλα έδωσε ένα για Καλοσκάμνη για παίκτες δηλαδή χωρίς νούμερα τα 2,5 είναι κανονική τιμή. Μιλάμε για παίκτη που έχει δύο σεζόν καταπληκτικές, πρώτος σε ασίστ μαζί με Ζίβκοβιτς και θα γίνει εύκολα διεθνής. Σαν βασικός μπακ της Εθνικής θα φέρει στον βάζελο 10+ μύρια όταν πουληθεί....
- These users thanked the author Τρόμος for the post (total 2):
- geobila, τσιριγωτης
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
2,5 για Τσαπρα πλυντήριο.
1 για Γκιουγκεσασβιλι επενδυση.
Στα σοβαρα τωρα, οι μεταγραφες Τετει , Παντελιδη , Κοντουρη, Τσαπρα και ισως Βηχου, ειναι απο τα πιο σωστα πραγματα που εχει κανει ελληνικη ομαδα τα τελευταια χρονια. Νεαροι ελληνες με δυνατοτητα να βρησκοντε στην 11αδα και οχι να καθοντε στα vip. Αυτο στην οικονομια του πρωταθληματος θα φανει πολυ εντονα απο την σεζον που ξεκιναει.
1 για Γκιουγκεσασβιλι επενδυση.
Στα σοβαρα τωρα, οι μεταγραφες Τετει , Παντελιδη , Κοντουρη, Τσαπρα και ισως Βηχου, ειναι απο τα πιο σωστα πραγματα που εχει κανει ελληνικη ομαδα τα τελευταια χρονια. Νεαροι ελληνες με δυνατοτητα να βρησκοντε στην 11αδα και οχι να καθοντε στα vip. Αυτο στην οικονομια του πρωταθληματος θα φανει πολυ εντονα απο την σεζον που ξεκιναει.
- These users thanked the author delos15 for the post (total 3):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, vasgias, margas
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Το πιο σωστό πράγμα που μπορεί να κάνει μια ομάδα είναι να αξιοποιήσει τους παίκτες που έχει στις υποδομές της. Ιδίως όταν έχει, μακράν, τις καλύτερες υποδομές της χώρας.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
- Azrael, margas
-
xyz_o_peponas
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Πολύ σωστά και τα δύο που λες.delos15 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 08:02 2,5 για Τσαπρα πλυντήριο.
1 για Γκιουγκεσασβιλι επενδυση.
Στα σοβαρα τωρα, οι μεταγραφες Τετει , Παντελιδη , Κοντουρη, Τσαπρα και ισως Βηχου, ειναι απο τα πιο σωστα πραγματα που εχει κανει ελληνικη ομαδα τα τελευταια χρονια. Νεαροι ελληνες με δυνατοτητα να βρησκοντε στην 11αδα και οχι να καθοντε στα vip. Αυτο στην οικονομια του πρωταθληματος θα φανει πολυ εντονα απο την σεζον που ξεκιναει.
Ειδικά Τσάπρα και Τετει, νομίζω θα χτυπάμε το κεφάλι μας στον τοίχο που τους χάσαμε μιας και δεδομένα ενδιαφερθηκαμε κάποια στιγμή.
("Ποιος Τετει" incoming)
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3205
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Αν και είναι νωρίς ακόμα, τον φετινό Παναθηναϊκό τον φοβάμαι πιο πολύ από την ΑΕΚ.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post:
- marsantos
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
ο βαζελος ειναι πισω σε σχεση με εμας σε αυτο το κομματι. Οποτε σωστα πρατει και το καλυπτει ετσι. Αυτο λεω.
Επισης το θεμα ειναι να εχεις ελληνες σε αυτη την ηλικια που ειναι οι παικτες που αγοραζει ο βαζελος.
Το να βγαζεις παικτες απο την ακαδημια και να τους πουλας 20-24 ετων ελληνικο κορμο δεν φτιαχνεις και αναγκαζεσαι να περνεις 30+ ξενους και να γκρινιαζουμε και να φταιει ο προπονητης.
Επισης το θεμα ειναι να εχεις ελληνες σε αυτη την ηλικια που ειναι οι παικτες που αγοραζει ο βαζελος.
Το να βγαζεις παικτες απο την ακαδημια και να τους πουλας 20-24 ετων ελληνικο κορμο δεν φτιαχνεις και αναγκαζεσαι να περνεις 30+ ξενους και να γκρινιαζουμε και να φταιει ο προπονητης.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Μήπως ήταν ο καλύτερος παίχτης του ατρομητου πέρσι ο γκουγκεσασβιλι? Τι σχέση έχει η ηλικία του κοντουρη και του καλοσκαμη με του τσαπρα? που ειδικά τον πρώτο τον ήθελα στον ΠΑΟΚ, ομως θεωρητικά ποντάραμε στον Σαρρη.delos15 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 08:02 2,5 για Τσαπρα πλυντήριο.
1 για Γκιουγκεσασβιλι επενδυση.
Στα σοβαρα τωρα, οι μεταγραφες Τετει , Παντελιδη , Κοντουρη, Τσαπρα και ισως Βηχου, ειναι απο τα πιο σωστα πραγματα που εχει κανει ελληνικη ομαδα τα τελευταια χρονια. Νεαροι ελληνες με δυνατοτητα να βρησκοντε στην 11αδα και οχι να καθοντε στα vip. Αυτο στην οικονομια του πρωταθληματος θα φανει πολυ εντονα απο την σεζον που ξεκιναει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
δεν με αφορα τι εκανε ο Γκουγκεσασβιλι στον Ατρομητο. 1 εκατ. δεν κανει.
Ο Τσαπρας ειναι στην τέλεια ηλικία για να παίξει βασικος σε μεγάλη ελληνική ομάδα. Δεν καταλαβαίνω σε σχέση με αυτά που είπα γιατί συγκρίνεις την ηλικια του με τον κοντουρη και τον καλοσκαμη.
Ο Τσαπρας ειναι στην τέλεια ηλικία για να παίξει βασικος σε μεγάλη ελληνική ομάδα. Δεν καταλαβαίνω σε σχέση με αυτά που είπα γιατί συγκρίνεις την ηλικια του με τον κοντουρη και τον καλοσκαμη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Ειναι 2,8 συν παικτες αυτο διαβασα. Δηλαδη μιλαμε για ενα ποσο 3+. Και ειναι 24 χρονων δεν ειναι 18. Εγω οσες φορες τον ειδα δεν τρελαθηκα, αλλα βεβαια δεν ειδα και πολλα ματς του Λεβαδειακου εκτος απο τα μεταξυ μας και κανα δυο ακομα, οποτε εικονα σωστη δεν μπορω να εχω. Αμφιβαλλω για τα δεκα εκατομμυρια.Τρόμος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:58 Κοίτα δεν είναι τόσο τραγικό το ποσό. Όταν ο Κουντούρης πήγε 1+ και η Κούλα έδωσε ένα για Καλοσκάμνη για παίκτες δηλαδή χωρίς νούμερα τα 2,5 είναι κανονική τιμή. Μιλάμε για παίκτη που έχει δύο σεζόν καταπληκτικές, πρώτος σε ασίστ μαζί με Ζίβκοβιτς και θα γίνει εύκολα διεθνής. Σαν βασικός μπακ της Εθνικής θα φέρει στον βάζελο 10+ μύρια όταν πουληθεί....
Και για να βαλω και μετρο συγκρισης εμεις πηραμε δεξι μπακ του Μεξικο που παιζει αυτη την στιγμη στο Μουντιαλ με τα ιδια (ή και λιγοτερα) λεφτα. Ναι ειναι 4 χρονια μεγαλυτερος, αλλα οι παραστασεις που εχουν μεταξυ τους ειναι χαοτικες.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Κόστισε περίπου όσα λεφτα μας κοστει ο sanchez.
Στις ακαδημιες τα πάμε καλα αλλα σε αυτές τις διαπραγματεύσεις δεν το πολυεχουμε νομιζω.
Ο sanchez ισως ηταν και μια αποκτηση στα πλασια της συνεργασιας για τον γιακουμακη, η οποία συνεργασια χωρις καρυπιδη δεν ξερω αν υπάρχει ακομα.
Στις ακαδημιες τα πάμε καλα αλλα σε αυτές τις διαπραγματεύσεις δεν το πολυεχουμε νομιζω.
Ο sanchez ισως ηταν και μια αποκτηση στα πλασια της συνεργασιας για τον γιακουμακη, η οποία συνεργασια χωρις καρυπιδη δεν ξερω αν υπάρχει ακομα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Δηλαδή ο Τσαπρας είναι καλύτερος απο το βασικό δεξί μπακ της εθνικής Μεξικού;
Ρε πάτε καλά,τι στο πουτσο γίνεται;
Ρε πάτε καλά,τι στο πουτσο γίνεται;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
το ξένο είναι πάντα καλύτερο. Παίζει να είναι η μονή θέση που έχουμε το κεφάλι μας κάπως ήσυχο εντωμεταξύ
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7609
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Όσο θα δείτε από...κοντά...εμενα άλλο τόσο θα δείτε και τον...τσαπρα...
Δεν μαθαίνετε με τίποτα...
Ο ΠΑΟΚ έχει παίκτη βασικό σε καλή ομάδα στο μουντιάλ ο οποίος για εμάς είναι....ξερω γω ξερω γω..και τονίζουμε την ποιότητα
του τσαπρα από τον λεβαδιακο...
Κουτσιανικουλης φιλομενο σκονδρας λιμνιος αναστασακος...ολοι κελεπούρια
Δεν μαθαίνετε με τίποτα...
Ο ΠΑΟΚ έχει παίκτη βασικό σε καλή ομάδα στο μουντιάλ ο οποίος για εμάς είναι....ξερω γω ξερω γω..και τονίζουμε την ποιότητα
Κουτσιανικουλης φιλομενο σκονδρας λιμνιος αναστασακος...ολοι κελεπούρια
- These users thanked the author abc_o_ karpouzas for the post (total 3):
- nunies4, Hayate, eorptol1
-
DonnieMcGrath
- Δημοσιεύσεις: 462
- Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Συγνώμη αλλα μέσα στο πλαίσιο "τους χασαμε" υπάρχει μια τεράστια περιοχή που έχει να κάνει με τις δημόσιες σχέσεις και σε ποιον θέλει ουσιαστικά να πουλήσει κάποιος. Για να παίρναμε τον Τετει και τον Τσαπρα θα έπρεπε να δώσουμε ένα Χ% παραπάνω από τις προσφορές του βαζελου, οι οποιες ετσι και αλλιώς συμπεριλαμβάνουν την οποία υπεραξία. Ε σόρρυ, αλλά προσωπικά δεν θα πετούσα την σκούφια μου να βγάλει ο Κομποτης το 70% του μπάτζετ του από την αγορά ενός παίχτη. Καλύτερα να παλέψουμε να μπολιασουμε ένα δικό μας παιδί και ας χρειαστεί 3 χρόνια για να γίνει Τσαπρας