Makαρε καλημέρα.Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:44 Καλημέρα!
Για να καταλάβω, πάμε να αντικαταστήσουμε τον Οζντοεφ με τον Μαρτίνεθ;
Ποιον Μαρτίνεθ;
Makαρε καλημέρα.Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:44 Καλημέρα!
Για να καταλάβω, πάμε να αντικαταστήσουμε τον Οζντοεφ με τον Μαρτίνεθ;
Ορίστε το link δάσκαλε
Κυκλοφόρησε κάπου;Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 08:04Ορίστε το link δάσκαλε
https://www.transfermarkt.gr/pablo-mart ... ler/568835
Επίσης το παρακάτω αν έχει κάποια σημασία λόγο διαφορετικής βαρύτητας πρωταθλήματος. https://www.sofascore.com/football/play ... _,overall
Ότι γράφει από κάτω σου ο φίλος @Unpsofable78 .marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 08:26
Κυκλοφόρησε κάπου;
Δεν τον θυμάμαι σαν παίκτη. Μου αρέσει η ηλικία του και το ύψος του. Στο πολυγωνικό γράφημα σύγκρισης (από αυτά που με έμαθες να ψαχουλευω) δείχνει πιο πληθωρικός από τον Οζ. Βέβαια ο Οζ έκανε καποια πράγματα που για ομάδα Λουτσεσκου ήταν δυσεύρετα. Τώρα εδώ θα κυλάει αλλιώς το τόπι.
Θα έχουν ενδιαφέρον οι κινήσεις. Δε θέλω να γεμίσουμε παίκτες που δεν έχουν εικόνα πρωταθλητισμού. Χρειάζεται μια ισορροπία. Έχουμε δικούς μας που είναι έμπειροι αλλά καλό είναι να έρθουν και κάποιοι που έχουν ζήσει τη διαδικασία.
Ο Κουλ είναι ο μόνος από τον γνωστό όμιλο που είχε διαχωρίσει την θέση του στο μέτρο του δυνατού και ο μόνος που εξακολουθεί να έχει καλές σχέσεις με τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ.Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 08:35 Update απο Κουλιανο..
Γιαννουλης σε καλο δρομο, Ελουστοντο προ τν πυλων, Βαρελα παιζει δυνατα, Οζντοεφ δυσκολα, μιλαμε με Χατζηδιακο και χαφ ...Τριτο στοπερ αργοτερα μαζι με εξτρεμ κ φορ...