Basket League 2026-27

Patron
Δημοσιεύσεις: 7380
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Patron »

Εκχυδαΐζετε τη συζήτηση :mrgreen:
These users thanked the author Patron for the post (total 2):
jibbie, Мир
icue
Δημοσιεύσεις: 9584
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από icue »

jibbie έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:48 πάντως και επικοινωνιακά δεν ξέρω τι θα μπορούσαν να πουν ας πούμε, ότι έρχεται επιχειρηματίας του βεληνεκούς του Μυστακίδη και θα πάμε μαζεμένα; Λες και δεν καταλαβαίνουμε το μέγεθος του Μυστα για να έχουμε ανάλογες απαιτήσεις.

Για τα δεδομένα του πάει πολύ συντηρητικά. Οι απαιτήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που υπάρχουν απ τον Ιβαν, γιατί είναι και πολύ μεγαλύτερο μέγεθος οικονομικά.
Βασικα οι απαιτησεις ειναι μεγαλυτερες γιατι ειναι αλλο αθλημα. Με τα μισα λεφτα που βαζεις στη μπαλα για να βγεις Κονφερενς, σηκωνεις για πλακα Ευρωλιγκα.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7380
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Patron »

Επιφανειακή προσέγγιση, το μπάσκετ είναι πολύ distorted αγορά.
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 916
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

icue έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 20:11
jibbie έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:48 πάντως και επικοινωνιακά δεν ξέρω τι θα μπορούσαν να πουν ας πούμε, ότι έρχεται επιχειρηματίας του βεληνεκούς του Μυστακίδη και θα πάμε μαζεμένα; Λες και δεν καταλαβαίνουμε το μέγεθος του Μυστα για να έχουμε ανάλογες απαιτήσεις.

Για τα δεδομένα του πάει πολύ συντηρητικά. Οι απαιτήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που υπάρχουν απ τον Ιβαν, γιατί είναι και πολύ μεγαλύτερο μέγεθος οικονομικά.
Βασικα οι απαιτησεις ειναι μεγαλυτερες γιατι ειναι αλλο αθλημα. Με τα μισα λεφτα που βαζεις στη μπαλα για να βγεις Κονφερενς, σηκωνεις για πλακα Ευρωλιγκα.
Μμμ ναι σωστά είδαμε και τον βαζελο με 40Μ μπατζετ δεν μπήκε καν Φ4. Δεν είναι έτσι όπως τα λες. Μεγάλο μπατζετ σε βάζει στα φαβορί αλλά όχι και για πλάκα να πάρεις τον τίτλο
icue
Δημοσιεύσεις: 9584
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από icue »

Ε καλα ο βαζελος ηταν κωμωδια φετος. Δεν ειχε να κανει με το μπατζετ. Τελοσπαντων να το πω αλλιως, το μπασκετ ειναι πολυ πιο ευκολο αθλημα να διακριθεις. Στην μπαλα δεν μπορεις απλα να παρεις Τσαμπιονς Λιγκ. Δεν γινεται. Στο μπασκετ το παιρνουν Ελληνικες, Τουρκικες και Ισραηλιτικες ομαδες.
These users thanked the author icue for the post (total 2):
Franky, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3904
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Hayate »

H μεγαλύτερη επιτυχία πάντως του promotion που γίνεται από το αθηναϊκό σύστημα για την ομάδα του Σπανούλη δεν είναι ότι έχουν πείσει τον κόσμο για την ανωτερότητα των μεταγραφών του αρη,είναι ότι έχουν δυστυχώς πείσει τους ίδιους τους οπαδούς του ΠΑΟΚ για την ανωτερότητα των μεταγραφών του αρη.Εχει γίνει στο ποδόσφαιρο κατά κόρον ,ήρθε η ώρα και για το μπασκετικο τμήμα.Οι "αντικειμενικοί" άλλωστε ήταν ,είναι και θα είναι εδώ και στο μελλον,όπως επίσης και τα τριψήφια troll που έρχονται και φεύγουν.
These users thanked the author Hayate for the post:
katafraktos
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4188
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Zoc
Bartzo
Andrea
Kill Bill/Vimatoulis/Systimatoulis

Θα ελεγα οτι ο καθε πικραμενος /ξεχασμενος θα πηγαινει στο γηπεδο απο το νεο ετος!
Franky
Δημοσιεύσεις: 976
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Franky »

Οπως το βλεπει κανεις, για εμενα η μεγαλυτερη επιτυχια τους ειναι οτι εχουν πεισει τους οπαδους του ΠΑΟΚ οτι ειναι φυσιολογικο η Παπαναστασιου να εχει ισαξιο αν οχι μεγαλυτερο μπατζετ απο τον ΠΑΟΚ, και οτι οι προσδοκιες πρεπει να ειναι χαμηλες, γιατι πιο ΠΑΟΚακι τωρα...
These users thanked the author Franky for the post:
Мир
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Τώρα που ήρθε και ο Ζοτς, ο Σκουντης θα ζητήσει άδεια απο σπανουλη να τον καρφώσει μια φορά τιμητικά και ο ζοτς.

Από το γλείψιμο θα ξεράσουμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PablitoV2 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5686
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

Maurice_Escargot έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 20:59 Zoc
Bartzo
Andrea
Kill Bill/Vimatoulis/Systimatoulis / CocoBill

( O Ντραγκαν; ανανέωσε;)

Άβαταρ μέλους
SCIFO
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2025, 18:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από SCIFO »

Και πώς ειναι δυνατό να πείσεις για το αντίθετο στον εικονικό κόσμο του επικοινωνιακού μήνα Ιούνιο?
ο οποιος ειναι διαμορφωμενος κατασκευασμενος για να σε πείσει για το άλλο ακριβώς.
Μια κατασταση δηλαδη με κανόνες που ορίζουν οι αλλοι και με προκαθορισμενα συμπερασματα, ή μαλλον προκαθορισμενες διαδικασίες σκέψης σε συνδυασμο με εντυπωσεις που οδηγουν στα επιθυμητά συμπεράσματα.
Όποιοι δεν το καταλαβαινουν και επιλέγουν να τσιμπάνε ας μην το καταλαβαινουν και ας τσιμπάνε.
basketikos4
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από basketikos4 »

Franky έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:06 Οπως το βλεπει κανεις, για εμενα η μεγαλυτερη επιτυχια τους ειναι οτι εχουν πεισει τους οπαδους του ΠΑΟΚ οτι ειναι φυσιολογικο η Παπαναστασιου να εχει ισαξιο αν οχι μεγαλυτερο μπατζετ απο τον ΠΑΟΚ, και οτι οι προσδοκιες πρεπει να ειναι χαμηλες, γιατι πιο ΠΑΟΚακι τωρα...
Ενταξει φιλε μας το πες 100 φορες οτι θα μας περασει ο λαμπουμπου με τον μακακα και τον λιντλ.
100 ποστ τα ιδια πραγματα.
Μας λες και ΠΑΟΚακι.
These users thanked the author basketikos4 for the post:
Polichni1926
Irishman
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2026, 11:46

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Irishman »

Με αυτούς τους παίκτες που στοχεύει και παίρνει εννοείται ότι ο κόσμος θα είναι απαισιόδοξος. Ο Άρης είναι έχει ήδη 3 παίκτες Ευρωλίγκας και σε καλή ηλικία, όχι στα 37. Όταν εσύ στοχεύεις μόνο σε παίκτες EuroCup και ο άλλος έχει Σπανούλη και έφερε Ντιμιτριεβιτς, Μπιρτς, Μόργκαν, Ε σόρρυ ρε παιδιά, αλλά ο Άρης κάνει πολύ καλή ομάδα και αν συνεχίσει με τέτοιους στόχους, δύσκολα είμαστε.
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4188
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Με οσα γινονται στο παρασκηνιο και το παρακρατος το τουιτ αυτο ειναι επικινδυνο.

Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21279
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Basket League 2026-27

Δημοσίευση από navigator11 »

Χωρίς ξεχορτάριασμα γερό στας θεσμικάς αρχass της ελληνικής καλαθόσφαιρας, δε βλέπω να αλλάξει κάτι δραματικά στο εγγύς μέλλον. Προφανώς τα παιχνίδια απέναντι στους βρικόλακες θα πάψουν σε μεγάλο βαθμό να έχουν απλά προπονητικό σχεδόν χαρακτήρα αλλά το ζουμί είναι να σου επιτρέπεται πλέον και να κερδίζεις κάποια εξ αυτών, εφόσον το δικαιούσαι. Αν η κατάσταση αφεθεί ως έχει, παρά την άνοδο του ενδιαφέροντος, εκτιμώ ότι όσοι πιο νέοι δε ζήσατε εποχές του σκουληκιάρη καθηγητή της αλητείας θα λουστείτε τη σύγχρονη, ακόμα πιο αποκρουστική βερσιόν τους.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Basket League”