Ή θα φάει 5 ή θα τον πετύχει πιο γεμάτα ο Λουκάκου την επόμενη φορά. Κρίμα το παληκάρι...
FIFA World Cup 2026
Re: FIFA World Cup 2026
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4270
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
Τι αγγούρι είναι αυτός ο λουκακου ρε φίλε. Τον θυμήθηκα με τη united και εκνευριστηκα.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4270
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
ποιός είναι στην μετάδοση..χωρίς πλάκα, πολύ νόβα φωνή..έχει κανει all star μεταγραφές η έρτ?
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4270
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
Κοιμάται όρθιος γενικά. Η μπάλα πάνω στη γραμμή και αυτός έλεγε κάτι ιστορίες 
Re: FIFA World Cup 2026
Δίδαξε ήθος και σήμερα, δεν το βλέπω να περνάει καλά αν πατήσει αραβια μεριά αν συνεχίσει τις ειρωνίες στα βίσματα.gpap5 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:08 πρέπει να έφαγε κράξιμο ο Δώνης για την εμφάνιση με φόρμες στην πρώτη αγωνιστική.
Σήμερα με κουστουμάκι.
Ο σπυριάρης, νομίζει πως παίζει ακόμη με τις καμήλες....
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4270
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
απροστάτευτος απ την ομοσπονδία, ένα βιντεάκι θα ήταν αρκετό..
" Ένταση και ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα επικράτησαν στη συνέντευξη Τύπου του Γιώργου Δώνη στο «Atlanta Stadium», λίγη ώρα μετά το βαρύ 4-0 της Σαουδικής Αραβίας από την Ισπανία. Ο Έλληνας τεχνικός δέχθηκε σκληρή κριτική από τους Σαουδάραβες δημοσιογράφους για το αμυντικό του πλάνο, με αποτέλεσμα η συζήτηση να ξεφύγει, όταν ρωτήθηκε αν έπρεπε να αλλάξει σχηματισμό:
«Πιστεύετε ότι θα με απολύσουν επειδή έπαιξα 5-4-1 εναντίον της Ισπανίας;» απάντησε εμφανώς ενοχλημένος.
Ο Δώνης υπερασπίστηκε τις επιλογές του, εξηγώντας πως η «Φούρια Ρόχα» καθάρισε το παιχνίδι από το πρώτο ημίχρονο λόγω της ποιότητάς της και της κακής αμυντικής αντίδρασης της ομάδας του. Τόνισε ότι το χαμηλό μπλοκ και η πεντάδα στην άμυνα ήταν επιλογή ανάγκης απέναντι σε έναν αντίπαλο με τεράστια ένταση και ταχύτητα, ενώ στάθηκε στα λάθη συγκέντρωσης που οδήγησαν στα γρήγορα γκολ.
Παράλληλα, ζήτησε «δίκαιη κριτική» και απέφυγε να μπει σε συζήτηση για παίκτες που δεν ξεκίνησαν βασικοί, όπως ο Κάνο:
«Δεν πρόκειται να απαντήσω σε τέτοιου είδους ερωτήσεις» είπε κοφτά.
Για τον Λαμίν Γιαμάλ, ο Δώνης επανέλαβε πως πρόκειται για ποδοσφαιριστή που «διασπά ισορροπίες», ενώ εξέφρασε αισιοδοξία για τον κρίσιμο αγώνα με το Πράσινο Ακρωτήρι, τονίζοντας ότι η ομάδα του «θα επιστρέψει στο επίπεδο που αναμένεται»"
" Ένταση και ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα επικράτησαν στη συνέντευξη Τύπου του Γιώργου Δώνη στο «Atlanta Stadium», λίγη ώρα μετά το βαρύ 4-0 της Σαουδικής Αραβίας από την Ισπανία. Ο Έλληνας τεχνικός δέχθηκε σκληρή κριτική από τους Σαουδάραβες δημοσιογράφους για το αμυντικό του πλάνο, με αποτέλεσμα η συζήτηση να ξεφύγει, όταν ρωτήθηκε αν έπρεπε να αλλάξει σχηματισμό:
«Πιστεύετε ότι θα με απολύσουν επειδή έπαιξα 5-4-1 εναντίον της Ισπανίας;» απάντησε εμφανώς ενοχλημένος.
Ο Δώνης υπερασπίστηκε τις επιλογές του, εξηγώντας πως η «Φούρια Ρόχα» καθάρισε το παιχνίδι από το πρώτο ημίχρονο λόγω της ποιότητάς της και της κακής αμυντικής αντίδρασης της ομάδας του. Τόνισε ότι το χαμηλό μπλοκ και η πεντάδα στην άμυνα ήταν επιλογή ανάγκης απέναντι σε έναν αντίπαλο με τεράστια ένταση και ταχύτητα, ενώ στάθηκε στα λάθη συγκέντρωσης που οδήγησαν στα γρήγορα γκολ.
Παράλληλα, ζήτησε «δίκαιη κριτική» και απέφυγε να μπει σε συζήτηση για παίκτες που δεν ξεκίνησαν βασικοί, όπως ο Κάνο:
«Δεν πρόκειται να απαντήσω σε τέτοιου είδους ερωτήσεις» είπε κοφτά.
Για τον Λαμίν Γιαμάλ, ο Δώνης επανέλαβε πως πρόκειται για ποδοσφαιριστή που «διασπά ισορροπίες», ενώ εξέφρασε αισιοδοξία για τον κρίσιμο αγώνα με το Πράσινο Ακρωτήρι, τονίζοντας ότι η ομάδα του «θα επιστρέψει στο επίπεδο που αναμένεται»"
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33903
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33903
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4270
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
αντι να έχει βαρέλα το ακρωτήρι, έχει η σελέστε
αρχίσαμε να μοιράζουμε τον πόνο
ΓΚΟΟΟΟΛΛΛΛ
σήκω και πάτα τοοοο
α ρε Τουμπάρααααα, κάπου την έχω δει αυτήν την σημαία!
αρχίσαμε να μοιράζουμε τον πόνο
ΓΚΟΟΟΟΛΛΛΛ
σήκω και πάτα τοοοο
α ρε Τουμπάρααααα, κάπου την έχω δει αυτήν την σημαία!
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4270
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
ΓΚΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ 
μην τον αλλάζεις τον γκάρυυυυ μωρέ!
νάτος ο βαρέλα..πόσο ΠΑΟΚ! 2-2
μα τι κάνεις ρε μουσλέρα
2-2
τι ματσάρα..ευτυχώς υπάρχει ακόμα αυτό το ποδόσφαιρο!
μην τον αλλάζεις τον γκάρυυυυ μωρέ!
νάτος ο βαρέλα..πόσο ΠΑΟΚ! 2-2
μα τι κάνεις ρε μουσλέρα
2-2
τι ματσάρα..ευτυχώς υπάρχει ακόμα αυτό το ποδόσφαιρο!
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- margas
Re: FIFA World Cup 2026
Ματσαρα έγινε. Λίγο ήθελε να μπει στο τέλος να γίνουν όλα τανα στον όμιλο. Με γκολ εκεί έμενε έξω η Ουρουγουαη από όμιλο που περνανε 3 ομάδες 