Τα μυαλά μας και τα pixel μας πονάνε λαιμαιEqualizer έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:20Taseos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:15Τι άλλο θα γίνει στο παοκμανια ρε παιδιά. Μέχρι και φωτο με πιξελ τρέχουμε σε μοντέλα να βρούμε υποψήφιουςloukas karadimos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:08 O κολκας ανέβασε reel λέγοντας ότι πέραν του Ισπανού στόπερ που δε θα γράψω ποτέ το όνομα του για να μη σπάσω το πληκτρολόγιο έχουμε ακόμα έναν στανπαη γιατί έφυγε ο Θωμάς
Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro
Σλοβάκος που παίζει στη Βόλφσπουργκ
Βγάζει νόημα?
Χαααχαχα
Γαμαει
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2038
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ή διαφορους περιεργους κολλητους σαν εσενα.Dimitris_L4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 20:14 Δν ειναι θεμα ρουφ μονο ...Μπορει συγκυριακα να μαθεις κτ...να κατσει η στιγμη κ να το μαθεις...
- These users thanked the author embuji for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Στο america όπου υπάρχει το σύστημα των ενόρκων,υπάρχει μία πολύ συνηθισμένη τακτική στις δικαστικές αίθουσες από τους δικηγόρους και εισαγγελείς να λένε και να κάνουν πράγματα εκτός πλαισίου κανονικότητας και να ξεπερνάνε τα όρια απλά και μόνο για να επηρεάσουνε το σώμα των ενόρκων.
Ακόμα και αν ο πρόεδρος αναφέρεται στους ενορκους λαγοντάς τους να μην προσμετρήσουν αυτά που άκουσαν, κάτι τέτοιο είναι αδύνατο με βάση το πώς μεταχειρίζεται ο άνθρωπος τις πληροφορίες.
Άπαξ και φυτευτεί αυτή η ιδέα στο κεφάλι δύσκολα την βγάζεις
Οκ ωραία είναι όλα αυτά, τα γουστάρουμε, αλλά κάπου πρέπει να μπει ένα φρένο.
Την μία ο Σαββίδης χαρτζιλικωνει τους πάντες για να κάνουνε ομερτά
Την άλλη το μαράκι το κακό μαμαει τα αποδυτήρια και κάνει πόλεμο στον ρασβαν
Ε νισάφι πια
Ακόμα και αν ο πρόεδρος αναφέρεται στους ενορκους λαγοντάς τους να μην προσμετρήσουν αυτά που άκουσαν, κάτι τέτοιο είναι αδύνατο με βάση το πώς μεταχειρίζεται ο άνθρωπος τις πληροφορίες.
Άπαξ και φυτευτεί αυτή η ιδέα στο κεφάλι δύσκολα την βγάζεις
Οκ ωραία είναι όλα αυτά, τα γουστάρουμε, αλλά κάπου πρέπει να μπει ένα φρένο.
Την μία ο Σαββίδης χαρτζιλικωνει τους πάντες για να κάνουνε ομερτά
Την άλλη το μαράκι το κακό μαμαει τα αποδυτήρια και κάνει πόλεμο στον ρασβαν
Ε νισάφι πια
- These users thanked the author renegade for the post (total 9):
- Unpsofable78, Montrealiotis, ΚΩΣΤΑΣ2019, giaxxo, paok apo epilogi, Maklaz, black death, Mica, Anwnimos
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14123
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πιστεύω αυτή την εβδομάδα θα κλείσουμε τουλάχιστον 3 παίχτες.
Υποτίθεται πως έχει γίνει προεργασία και εκκρεμούσε μόνο η έγκριση του νέου προπονητή.
Η ομάδα δεν πρόκειται να φύγει με 1 στόπερ, 2 χαφ και κανένα αριστερό εξτρέμ.
Υποτίθεται πως έχει γίνει προεργασία και εκκρεμούσε μόνο η έγκριση του νέου προπονητή.
Η ομάδα δεν πρόκειται να φύγει με 1 στόπερ, 2 χαφ και κανένα αριστερό εξτρέμ.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5701
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για να δούμε πως θα πάει η.μεταγραφικη
Ο νέος παντως αν έχεις περισσοτερα στοπερ, χαφ, 10αρια και φορ μπορει να τα εκμεταλευτει με την πληθώρα συστημάτων που μπορεί να παιξει
Τον θεωρώ πολύ παρόμοια περίπτωση με Αμπελ
Ο νέος παντως αν έχεις περισσοτερα στοπερ, χαφ, 10αρια και φορ μπορει να τα εκμεταλευτει με την πληθώρα συστημάτων που μπορεί να παιξει
Τον θεωρώ πολύ παρόμοια περίπτωση με Αμπελ
- These users thanked the author trianta76 for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Aυριο επιστρεφω γραφειο, παραθεστε με ποια θεση/παικτη θελετε να ασχοληθω. Το σχολιο μετα περισσοτερα like θα ειναι ο στοχος μου. 
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Φίλε embuji νομίζω επιβάλλεται το στόπερ. Υγιείς στο ρόστερ αυτή τη στιγμή έχουμε 0embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:20 Aυριο επιστρεφω γραφειο, παραθεστε με ποια θεση/παικτη θελετε να ασχοληθω. Το σχολιο μετα περισσοτερα like θα ειναι ο στοχος μου.![]()
-
anaximandros4
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είχαν πει 4-6 μήνες αποθεραπεία, δηλαδή εντός Ιουλίου το νωρίτερο, Σεπτέμβριο το αργότερο
- These users thanked the author anaximandros4 for the post:
- Magpies4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οι κομβικές μεταγραφές είναι δύο
Το αριστερό extreme και ο επιθετικός
Αν καταφέρουμε να πετύχουμε διάνα σε αυτές τις δύο μεταγραφές τότε είμαστε καλά
Το αριστερό extreme και ο επιθετικός
Αν καταφέρουμε να πετύχουμε διάνα σε αυτές τις δύο μεταγραφές τότε είμαστε καλά