Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από katafraktos »

Patron έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 22:40 Πώς καθορίζονται τα ποσά; Υποθέτω εμείς θα είμαστε κοντά στη Μπολόνια, αλλά γιατί πχ Λονδίνο τόσο παραπάνω; Κ θα τα δώσουν κιόλας μην χάσουν το τεφαρικι;
Όσο πιο μεγάλη πόλη/αγορά τόσο μεγαλύτερο πόσο μάλλον.
Εμείς λογικά θα είμαστε κοντά στα ποσά του Βελιγραδίου.
These users thanked the author katafraktos for the post:
Patron
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από katafraktos »

https://www.sdna.gr/mpasket/1441535_pro ... matikotita
Πρόεδρος γαλλικής λίγκας: «Η Μονακό ίσως πέσει κατηγορία - Αρνείται την πραγματικότητα ο Φεντορίτσεφ»
@SCIFO
These users thanked the author katafraktos for the post:
SCIFO
Scotch4
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Κυρ 04 Απρ 2021, 15:48
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΑΘΗΝΑ

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από Scotch4 »

Ο τζένεραλ μάνατζερ της Φενέρμπαχτσε αποκάλυψε πως η δική του ομάδα αλλά και η Εφές στηρίζουν την είσοδο της Μπεσίκτας στην EuroLeague.

"Στην τελευταία συνάντηση, ήταν πολύ σαφές και είπαμε το ίδιο πράγμα: αν πρόκειται να υπάρχουν 20 ομάδες, είπαμε ότι η Μπεσίκτας είναι έτοιμη γι' αυτό και μπορεί να αντέξει αυτό το βάρος. Θα είναι επίσης πολύ θετικό για το τουρκικό μπάσκετ. Υπάρχουν και άλλοι υποψήφιοι εκτός από την Μπεσίκτας. Αλλά εμείς, μαζί με την Αναντολού Εφές, έχουμε δηλώσει ξεκάθαρα τις απόψεις μας. Η πλειοψηφία των άλλων ομάδων θεωρεί επίσης την Μπεσίκτας ως τον πιο ξεκάθαρο υποψήφιο για αυτή τη θέση».

https://www.sdna.gr/mpasket/1441657_gm- ... euroleague

Φαντάζομαι τα ίδια θα είπαν και οι γαυροβαζελοι για εμας...
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5682
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

Όπως υπήρχε ο συναγωνισμός ποιος θα φθάσει πρώτος στο φεγγάρι, Ρώσος ή Αμερικανός..
Κάπως έτσι το πάμε κι εμείς, ποιός θα μπει πρώτος στην Ευρωλίγκα, ΠΑΟΚ ή αρης...
Τέλη, πρόσεξε μην σε πιάσουν κωτσο, δεν χρειάζεται για να κάνεις εσύ το κομμάτι σου να τα στάξεις στους ΤρακοΑγγελοπ.
Αγάλι - Αγάλι που λέει κι ο Ιταλός 8-)
nkoss
Δημοσιεύσεις: 920
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από nkoss »

Scotch4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:20 Ο τζένεραλ μάνατζερ της Φενέρμπαχτσε αποκάλυψε πως η δική του ομάδα αλλά και η Εφές στηρίζουν την είσοδο της Μπεσίκτας στην EuroLeague.

"Στην τελευταία συνάντηση, ήταν πολύ σαφές και είπαμε το ίδιο πράγμα: αν πρόκειται να υπάρχουν 20 ομάδες, είπαμε ότι η Μπεσίκτας είναι έτοιμη γι' αυτό και μπορεί να αντέξει αυτό το βάρος. Θα είναι επίσης πολύ θετικό για το τουρκικό μπάσκετ. Υπάρχουν και άλλοι υποψήφιοι εκτός από την Μπεσίκτας. Αλλά εμείς, μαζί με την Αναντολού Εφές, έχουμε δηλώσει ξεκάθαρα τις απόψεις μας. Η πλειοψηφία των άλλων ομάδων θεωρεί επίσης την Μπεσίκτας ως τον πιο ξεκάθαρο υποψήφιο για αυτή τη θέση».

https://www.sdna.gr/mpasket/1441657_gm- ... euroleague

Φαντάζομαι τα ίδια θα είπαν και οι γαυροβαζελοι για εμας...
Ακόμα χειρότερα. Οι γαυροβαζελοι θα στηρίξουν την είσοδο του συμπολίτη.
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από katafraktos »

Γιατί να στηρίξουν τον συμπολίτη; Μην βλέπουμε φαντάσματα παντού. Οκευ να τον στηρίξουν να παίξει μια χρονιά, αλλά να τον στηρίξουν να γίνει franchise για ποιο λόγο; Μετά θα είναι μόνιμος ανταγωνιστής τους ακόμα και αν φύγει ο Σιαο
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4781
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από st4this »

Ο γαυρος δεν περασε τον αρη σε τιτλους μεσα στη δεκαετια; ή τελος παντων προσφατα; Ειστε σιγουροι οτι προτιμουν να στηριξουν αυτους που εχουν και ενα κοινο και μια ιστορια αντι για εμας; Ναι εχουμε κοσμο, αλλα καλως η κακως η ιστορια εγραψε 2 πρωταθληματα εναντι 10 και «αυτοκρατοριας» και πριξοπουτσιματος, δεν νομιζω αν επρεπε σονι και ντε καποιον να σπρωξουν να επελεγαν τον αρη.
nkoss
Δημοσιεύσεις: 920
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από nkoss »

Για να μη μπουμε εμείς που δε θα είμαστε απλοί ανταγωνιστές αλλά ένα μεγάλο πρόβλημα
tzim01
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από tzim01 »

το τιμημα του φραντσαιζ που θελει να αποκτησει καποια ομαδα απο οτι εχω καταλαβει θα παει 1) σε ενα ταμειο της διοργανωσης και 2) στους ηδη μετοχους-ομαδες και σωστα θα πω εγω.

με το να μπεις πλεον και εσυ σαν μετοχος σημαινει οτι μπαινεις και στα εξοδα και στα εσοδα της εκα,αλλα μπανεις και στην αγορα της χωρας που σημαινει εταιρειες και τηλεοπτικα

δεν πιστευω οτι οποιαδηποτε ομαδα αν χρειαστει την ψηφο γαυροβαζελων θα παρει θετικη,παω και στοιχημα οτι οταν τεθει τετοιο θεμα σγρ ενας απο τους δυο θα πει λευκο για να εχουν να πουν να αυτοι(για τους αλλους) δεν σας θελουν.
These users thanked the author tzim01 for the post:
katafraktos
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ευρώπη”