Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το παράδοξο του ΠΑΟΚτση
Αν του πεις ότι θα πάμε με τον Χ μύθου δεύτερο θα κάνει επανάσταση
Αν του πεις ότι ήρθε μια πρόταση πχ με 8 εκατομμύρια και τον πουλάς…πάλι θα κάνει επανάσταση
Ε τι να κάνουμε,οι ποδοσφαιριστές δεν είναι βάζα να τους βαλεις σε μια άκρη και να τους κοιτάς
Αν του πεις ότι θα πάμε με τον Χ μύθου δεύτερο θα κάνει επανάσταση
Αν του πεις ότι ήρθε μια πρόταση πχ με 8 εκατομμύρια και τον πουλάς…πάλι θα κάνει επανάσταση
Ε τι να κάνουμε,οι ποδοσφαιριστές δεν είναι βάζα να τους βαλεις σε μια άκρη και να τους κοιτάς
- These users thanked the author renegade for the post (total 19):
- black death, GianD, Unpsofable78, paoki19, Мир, nunies4, giaxxo, paok apo epilogi, george188, sakis_the_fraud and 9 more users
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2160
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είναι ο γνωστός τρόπος να κράζουμε οτιδήποτε γίνεται Rene 
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
- Мир, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ότι και να γίνει ο προπονητής της κερκίδας θα δικαιώνεται πανηγυρικά.
- These users thanked the author Мир for the post (total 5):
- Unpsofable78, giaxxo, Anwnimos, Maklaz, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θεωρητικά, στους μεσοεπιθετικούς έχουμε Χατσίδη, Μπάλντε, Σορετίρε, Μπέρδο συν τον ακόμα μικρό Ντέλια. Συμβόλαιο έχουν επίσης οι Ζίφκο, Πέλκας, Ντεσπόντοφ και δεν ξέρουμε με τον Τάισον τι θα γίνει. Επίσης, έχει γραφτεί ότι σίγουρα θα έρθει αριστερός εξτρέμ. Πολυκοσμία βλέπω.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
εμενα ο φοβος μου ειναι οτι ο λισι εχει μαθει τον ισπανικο τροπο λειτουργειας της ομαδας δηλαδη με μικρο ροστερ(ολες οι ομαδες που δεν παιζουν μεσοβδομαδα αν το παρατηρησετε ετσι χτιζουν τα ροστερ) και υποτιμηθεί πρωτα ο θεος το 2 ματς την βδομαδα ειτε σε γιουροπα ειτε κονφερενς.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε πώς θα βολέψει μετά τον "επιχείρημα" πουλάει ο μπατίρης γιατί βρωμάει το χνώτο του από την πείνα ρε συ Ρενε;renegade έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 16:07 Το παράδοξο του ΠΑΟΚτση
Αν του πεις ότι θα πάμε με τον Χ μύθου δεύτερο θα κάνει επανάσταση
Αν του πεις ότι ήρθε μια πρόταση πχ με 8 εκατομμύρια και τον πουλάς…πάλι θα κάνει επανάσταση
Ε τι να κάνουμε,οι ποδοσφαιριστές δεν είναι βάζα να τους βαλεις σε μια άκρη και να τους κοιτάς
- These users thanked the author vasgias for the post:
- Unpsofable78
-
xyz_o_peponas
- Δημοσιεύσεις: 32
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πολύ καλά το έθεσες, "πρώτα ο Θεός" γιατί με τα εγκλήματα σε κύπελλο και λεωφόρο καθως και με τις παλινωδίες του τελευταίου μήνα, αυτή τη στιγμή το να κάνουμε 2/3 προκρίσεις με ομάδα που φτιάχνεται είναι πολύ πολύ δύσκολο.tzim01 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 17:06 εμενα ο φοβος μου ειναι οτι ο λισι εχει μαθει τον ισπανικο τροπο λειτουργειας της ομαδας δηλαδη με μικρο ροστερ(ολες οι ομαδες που δεν παιζουν μεσοβδομαδα αν το παρατηρησετε ετσι χτιζουν τα ροστερ) και υποτιμηθεί πρωτα ο θεος το 2 ματς την βδομαδα ειτε σε γιουροπα ειτε κονφερενς.
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2037
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
O κολκας ανέβασε reel λέγοντας ότι πέραν του Ισπανού στόπερ που δε θα γράψω ποτέ το όνομα του για να μη σπάσω το πληκτρολόγιο έχουμε ακόμα έναν στανπαη γιατί έφυγε ο Θωμάς
Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro
Σλοβάκος που παίζει στη Βόλφσπουργκ
Βγάζει νόημα?
Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro
Σλοβάκος που παίζει στη Βόλφσπουργκ
Βγάζει νόημα?
- These users thanked the author loukas karadimos for the post:
- Mica
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5699
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Βγαζει ναι...επισης για Βαβρο ειχε ψαχτει κ ο βαζελος πριν λιγο καιρο που σημαινει οτι ειναι νορμαλ το κασε του (λογικα μιλωντας)..Ειναι αρκετα αργος ομως...loukas karadimos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:08 O κολκας ανέβασε reel λέγοντας ότι πέραν του Ισπανού στόπερ που δε θα γράψω ποτέ το όνομα του για να μη σπάσω το πληκτρολόγιο έχουμε ακόμα έναν στανπαη γιατί έφυγε ο Θωμάς
Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro
Σλοβάκος που παίζει στη Βόλφσπουργκ
Βγάζει νόημα?
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- loukas karadimos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακάρι, θέλουμε διαφορετικά χαρακτηριστικά ανά στόπερ. Αυτός έχει αυτά που δεν έχει ο Μιχα και ο Ελουστοντο. Πολύ δυνατός ,καλός ψηλά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος delos15 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τι άλλο θα γίνει στο παοκμανια ρε παιδιά. Μέχρι και φωτο με πιξελ τρέχουμε σε μοντέλα να βρούμε υποψήφιουςloukas karadimos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:08 O κολκας ανέβασε reel λέγοντας ότι πέραν του Ισπανού στόπερ που δε θα γράψω ποτέ το όνομα του για να μη σπάσω το πληκτρολόγιο έχουμε ακόμα έναν στανπαη γιατί έφυγε ο Θωμάς
Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro
Σλοβάκος που παίζει στη Βόλφσπουργκ
Βγάζει νόημα?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Taseos την Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8878
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εν τω μεταξύ αυτός είναι πουλεν του προπονητή του βαζελου.loukas karadimos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:08 O κολκας ανέβασε reel λέγοντας ότι πέραν του Ισπανού στόπερ που δε θα γράψω ποτέ το όνομα του για να μη σπάσω το πληκτρολόγιο έχουμε ακόμα έναν στανπαη γιατί έφυγε ο Θωμάς
Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro
Σλοβάκος που παίζει στη Βόλφσπουργκ
Βγάζει νόημα?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτός κάνει τον Εκονγκ να φαίνεται σπρίντερ. Και με κακή τεχνική, τον αγανάκτησε τον Κουλιερακη φετος. 
- These users thanked the author Sera4 for the post (total 2):
- Dimitris_L4, renegade