Θεωρητικα ναι..πρακτικα πες μου ποσο νορμαλ ειναι να κατεβουμε με Τευλορ Ντουνγκα σε ματς γιουροπα...embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 12:24εχουμε και τον ντουγκα.Dimitris_L4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 12:19 Διαφωνω..προσωπικα θεωρω οτι στοπερ κ αριστερο μπακ θελουμε ΑΜΕΣΑ..κ ας παρουμε το εξτρεμ σε μια βδομαδα...εξτρεμ εχουμε Χατσιδη Ζιφκο Ντεσπο κ κατα συνθηκη αριστερα Πελκα κ Ντελια...Αριστερο μπακ εχουμε τν τευλορχαχαχαχαχαχα κ μετα τπτ...![]()
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5769
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
anaximandros4
- Δημοσιεύσεις: 247
- Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
μένει να δούμε τη φιλοσοφία του νέου προπονητή , μήπως βρει κάποια Λίσι αυτός ....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Στο x η αξιόπιστια είναι σε πολυ χειρότερο επίπεδο από την bild...και Μπόλεκ και Λόλεκ η ΤΤ....WestBlock4 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 21:41 Στο Χ γραφει ενας οτι ο ΠΑΟΚ τσεκάρει τη περίπτωση του Kwasi Sibo γκανεζος μέσος.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τότε δεν θα πάρει ούτε τα μισά.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
- vasgias, Maxpaok
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Πουκράτης έπαιξε μία σεζον απέναντι σε επαγγελματίες παίκτες, ενώ ο Dunga απέναντι σε 19χρονα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγω πιστεύω, πολύ στους νέους μας απο ΠΑΟΚ Β' καιΚ19 .πάντα καποιοι αρέσουν στον εκάστοτε προπονητή... 
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και ο μύθου κ Χατσιδης .. από κ 19 ανέβηκαν ..ΑποστόληςΑ έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 14:00 Ο Πουκράτης έπαιξε μία σεζον απέναντι σε επαγγελματίες παίκτες, ενώ ο Dunga απέναντι σε 19χρονα.
- These users thanked the author Demir for the post (total 3):
- Iznogoud4, Ally Samagoal, ΑΜΠΑΛΑΕΑ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Χατσιδης ειχε παιξει με ΠΑΟΚ Β και είχε κερδισει και πέναλτυ μέσα στη Λαρισα.
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3860
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εκριναν ότι ο Dunga εχει μεγαλύτερη προπτική και νομιζω πολυ σωστα.
Παντως και ο Ντελιας ουτε για βολτα περασε απο ΠΑΟΚ Β
Παντως και ο Ντελιας ουτε για βολτα περασε απο ΠΑΟΚ Β
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
για δωσε που τα διαβαζεις..ειμαι σιγουρος από που αλλα επιβεβαίωσε το αν μπορεις//Caballo Viejo έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 11:40 Διαβάζουμε επαναλαμβανόμενα τις τελευταίες ημέρες περί πώλησης του Μύθου. Αν το καταφέρουν αυτό, φέρνοντας κάποιον μισθοφόρο τριανταφεύγα στη θέση του θα είναι για γέλια στην ΠΑΕ ή αν θέλετε θα έχουμε την οριστική απόδειξη ότι δεν τους καίγεται καρφί για την ομάδα και το μέλλον της.
επισης μονο τυχαίο δεν μπορεί να ειναι οτι εγραψες το σχολιο μετα το πανέμορφο αρθρο του σκατοπολις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gergeo4 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 14:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author gergeo4 for the post (total 9):
- Dimitris_L4, Unpsofable78, Mica, vasgias, giaxxo, Budas73, paok apo epilogi, sakis_the_fraud, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ελάχιστα στο τέλος .. όπως ο ΝτούγκαΑποστόληςΑ έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 14:14 Ο Χατσιδης ειχε παιξει με ΠΑΟΚ Β και είχε κερδισει και πέναλτυ μέσα στη Λαρισα.
Με την ίδια λογική γιατί δεν ανέβασαν τον σπυρακο ή τον σμυρλη και ανέβασαν Χατσιδη ..
-
dimitris7777
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
όχι φίλε, εγώ για την ενημέρωση μόνο sfina εμπιστεύομαι και ειδικότερα sfina tv.....πετρουλάκις speaking.....το ευαγγέλιο της ενημέρωσης....gergeo4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 14:28 για δωσε που τα διαβαζεις..ειμαι σιγουρος από που αλλα επιβεβαίωσε το αν μπορεις//
επισης μονο τυχαίο δεν μπορεί να ειναι οτι εγραψες το σχολιο μετα το πανέμορφο αρθρο του σκατοπολις![]()
- These users thanked the author dimitris7777 for the post:
- Maklaz
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2226
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε τώρα οκ. Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, καλό θα είναι να μπορούμε να ξεχωρίσουμε δύο πραγματάκια.
Είναι ολοφάνερο ποιοι απλά γράφουν μπαρούφες για τα κλικς, χωρίς να έχουν όμως κακό σκοπό.
Και ποιοι γράφουν μπαρούφες με σκοπό την συνεχή δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων για τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ, ασκώντας επιρροή σε μερίδα του κόσμου, αποθεωνοντας παράλληλα τον μπασκετικό.
Εάν κάποιος δεν μπορεί να αντιληφθεί τη διαφορά, μπορούμε να το αναλύσουμε.
Με βάση τα παραπάνω, ο καθένας επιλέγει από που γουστάρει να ενημερώνεται.
ΥΓ: Ιβάν ακόμη να ξεπληρωσεις τα χρέη σου στον Σαντσεζ ρε μπατιρη;
Είναι ολοφάνερο ποιοι απλά γράφουν μπαρούφες για τα κλικς, χωρίς να έχουν όμως κακό σκοπό.
Και ποιοι γράφουν μπαρούφες με σκοπό την συνεχή δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων για τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ, ασκώντας επιρροή σε μερίδα του κόσμου, αποθεωνοντας παράλληλα τον μπασκετικό.
Εάν κάποιος δεν μπορεί να αντιληφθεί τη διαφορά, μπορούμε να το αναλύσουμε.
Με βάση τα παραπάνω, ο καθένας επιλέγει από που γουστάρει να ενημερώνεται.
ΥΓ: Ιβάν ακόμη να ξεπληρωσεις τα χρέη σου στον Σαντσεζ ρε μπατιρη;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 15:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 4):
- geobila, Mica, giaxxo, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
μεγαλυτερα κενα απο καθε αποψη σε στοπερ και χαφ ,την ραχοκοκαλια,αυτες πρεπει να ειναι οι αμεσεσ 3-4 κινησεις μεχρι την επομενη δευτερα που φευγει η ομαδα ολλανδια.
κατα δευτερον δηλαδη για μενα μαξιμουν 1η εβδομαδα ολλανδιας πρεπει να εχει κλεισει σιγουρα η το αριστερο μπακ η το αριστερο εξτρεμ(προφανως πρεπει και οι 2 αλλα ΠΑΟΚ εισαι....), και θα κανω την εκπληξη και θα πω το εξτρεμ στην παρουσα φαση με τον ταισον εκτος καδρου ειναι απαραιτητο να βρισκεται στην ολλανδια εστω και λιγες μερες.
φορ δυστηχως βλεπω για καλο αυγουστο
κατα δευτερον δηλαδη για μενα μαξιμουν 1η εβδομαδα ολλανδιας πρεπει να εχει κλεισει σιγουρα η το αριστερο μπακ η το αριστερο εξτρεμ(προφανως πρεπει και οι 2 αλλα ΠΑΟΚ εισαι....), και θα κανω την εκπληξη και θα πω το εξτρεμ στην παρουσα φαση με τον ταισον εκτος καδρου ειναι απαραιτητο να βρισκεται στην ολλανδια εστω και λιγες μερες.
φορ δυστηχως βλεπω για καλο αυγουστο
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τόσο κακό δλδ είναι να πωληθεί ο Μύθου στα 10 + ποσοστο?
Κάποια αδέρφια έχουν αναλύσει τα ΦΦΠ και οικονομικά της ΠΑΕ.
Είμαστε σε μειονεκτική θέση λόγω γηπέδου που δεν αποδίδει έσοδα, τόσα, ώστε να εξισορροπεί τον ισολογισμό του 70% που απαιτείται πλέον. Εδώ κάποιοι τον έβγαλαν ότι δεν έχει το ταλέντο άλλων νέων και δεν αξίζει ούτε για 2ος
Κάποια αδέρφια έχουν αναλύσει τα ΦΦΠ και οικονομικά της ΠΑΕ.
Είμαστε σε μειονεκτική θέση λόγω γηπέδου που δεν αποδίδει έσοδα, τόσα, ώστε να εξισορροπεί τον ισολογισμό του 70% που απαιτείται πλέον. Εδώ κάποιοι τον έβγαλαν ότι δεν έχει το ταλέντο άλλων νέων και δεν αξίζει ούτε για 2ος