Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5769
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 12:24
Dimitris_L4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 12:19 Διαφωνω..προσωπικα θεωρω οτι στοπερ κ αριστερο μπακ θελουμε ΑΜΕΣΑ..κ ας παρουμε το εξτρεμ σε μια βδομαδα...εξτρεμ εχουμε Χατσιδη Ζιφκο Ντεσπο κ κατα συνθηκη αριστερα Πελκα κ Ντελια...Αριστερο μπακ εχουμε τν τευλορχαχαχαχαχαχα κ μετα τπτ...
εχουμε και τον ντουγκα. ;)
Θεωρητικα ναι..πρακτικα πες μου ποσο νορμαλ ειναι να κατεβουμε με Τευλορ Ντουνγκα σε ματς γιουροπα...
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από anaximandros4 »

μένει να δούμε τη φιλοσοφία του νέου προπονητή , μήπως βρει κάποια Λίσι αυτός ....
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12004
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από eorptol1 »

WestBlock4 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 21:41 Στο Χ γραφει ενας οτι ο ΠΑΟΚ τσεκάρει τη περίπτωση του Kwasi Sibo γκανεζος μέσος.
Στο x η αξιόπιστια είναι σε πολυ χειρότερο επίπεδο από την bild...και Μπόλεκ και Λόλεκ η ΤΤ....
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ettien26 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 00:45
Patron έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 22:11 Σοβαρά τώρα 1.5+ ο paccheri lisci;
Τρελά λεφτά όντως.
Αλλά μάλλον είναι και τα μπόνους μέσα (κατάκτηση νταμπλ, γιουρόπα λιγκ, τσαμπιονς λιγκ κ.λ.π.) :mrgreen:
Τότε δεν θα πάρει ούτε τα μισά.
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
vasgias, Maxpaok
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Πουκράτης έπαιξε μία σεζον απέναντι σε επαγγελματίες παίκτες, ενώ ο Dunga απέναντι σε 19χρονα.
Woodman73
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: Δευ 08 Ιούλ 2019, 19:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Woodman73 »

Εγω πιστεύω, πολύ στους νέους μας απο ΠΑΟΚ Β' καιΚ19 .πάντα καποιοι αρέσουν στον εκάστοτε προπονητή... :nairepaok:
Demir
Δημοσιεύσεις: 9060
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 14:00 Ο Πουκράτης έπαιξε μία σεζον απέναντι σε επαγγελματίες παίκτες, ενώ ο Dunga απέναντι σε 19χρονα.
Και ο μύθου κ Χατσιδης .. από κ 19 ανέβηκαν ..
These users thanked the author Demir for the post (total 3):
Iznogoud4, Ally Samagoal, ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Χατσιδης ειχε παιξει με ΠΑΟΚ Β και είχε κερδισει και πέναλτυ μέσα στη Λαρισα.
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3860
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Εκριναν ότι ο Dunga εχει μεγαλύτερη προπτική και νομιζω πολυ σωστα.

Παντως και ο Ντελιας ουτε για βολτα περασε απο ΠΑΟΚ Β
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gergeo4 »

Caballo Viejo έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 11:40 Διαβάζουμε επαναλαμβανόμενα τις τελευταίες ημέρες περί πώλησης του Μύθου. Αν το καταφέρουν αυτό, φέρνοντας κάποιον μισθοφόρο τριανταφεύγα στη θέση του θα είναι για γέλια στην ΠΑΕ ή αν θέλετε θα έχουμε την οριστική απόδειξη ότι δεν τους καίγεται καρφί για την ομάδα και το μέλλον της.
για δωσε που τα διαβαζεις..ειμαι σιγουρος από που αλλα επιβεβαίωσε το αν μπορεις//

επισης μονο τυχαίο δεν μπορεί να ειναι οτι εγραψες το σχολιο μετα το πανέμορφο αρθρο του σκατοπολις 8-)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gergeo4 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 14:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author gergeo4 for the post (total 9):
Dimitris_L4, Unpsofable78, Mica, vasgias, giaxxo, Budas73, paok apo epilogi, sakis_the_fraud, Ally Samagoal
Demir
Δημοσιεύσεις: 9060
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 14:14 Ο Χατσιδης ειχε παιξει με ΠΑΟΚ Β και είχε κερδισει και πέναλτυ μέσα στη Λαρισα.
Ελάχιστα στο τέλος .. όπως ο Ντούγκα
Με την ίδια λογική γιατί δεν ανέβασαν τον σπυρακο ή τον σμυρλη και ανέβασαν Χατσιδη ..
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από dimitris7777 »

gergeo4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 14:28 για δωσε που τα διαβαζεις..ειμαι σιγουρος από που αλλα επιβεβαίωσε το αν μπορεις//

επισης μονο τυχαίο δεν μπορεί να ειναι οτι εγραψες το σχολιο μετα το πανέμορφο αρθρο του σκατοπολις 8-)
όχι φίλε, εγώ για την ενημέρωση μόνο sfina εμπιστεύομαι και ειδικότερα sfina tv.....πετρουλάκις speaking.....το ευαγγέλιο της ενημέρωσης.... :D :D :D
These users thanked the author dimitris7777 for the post:
Maklaz
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Ε τώρα οκ. Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, καλό θα είναι να μπορούμε να ξεχωρίσουμε δύο πραγματάκια.

Είναι ολοφάνερο ποιοι απλά γράφουν μπαρούφες για τα κλικς, χωρίς να έχουν όμως κακό σκοπό.

Και ποιοι γράφουν μπαρούφες με σκοπό την συνεχή δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων για τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ, ασκώντας επιρροή σε μερίδα του κόσμου, αποθεωνοντας παράλληλα τον μπασκετικό.

Εάν κάποιος δεν μπορεί να αντιληφθεί τη διαφορά, μπορούμε να το αναλύσουμε.

Με βάση τα παραπάνω, ο καθένας επιλέγει από που γουστάρει να ενημερώνεται.

ΥΓ: Ιβάν ακόμη να ξεπληρωσεις τα χρέη σου στον Σαντσεζ ρε μπατιρη;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 15:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 4):
geobila, Mica, giaxxo, paok apo epilogi
tzim01
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

μεγαλυτερα κενα απο καθε αποψη σε στοπερ και χαφ ,την ραχοκοκαλια,αυτες πρεπει να ειναι οι αμεσεσ 3-4 κινησεις μεχρι την επομενη δευτερα που φευγει η ομαδα ολλανδια.

κατα δευτερον δηλαδη για μενα μαξιμουν 1η εβδομαδα ολλανδιας πρεπει να εχει κλεισει σιγουρα η το αριστερο μπακ η το αριστερο εξτρεμ(προφανως πρεπει και οι 2 αλλα ΠΑΟΚ εισαι....), και θα κανω την εκπληξη και θα πω το εξτρεμ στην παρουσα φαση με τον ταισον εκτος καδρου ειναι απαραιτητο να βρισκεται στην ολλανδια εστω και λιγες μερες.

φορ δυστηχως βλεπω για καλο αυγουστο
geobila
Δημοσιεύσεις: 1278
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Τόσο κακό δλδ είναι να πωληθεί ο Μύθου στα 10 + ποσοστο?
Κάποια αδέρφια έχουν αναλύσει τα ΦΦΠ και οικονομικά της ΠΑΕ.

Είμαστε σε μειονεκτική θέση λόγω γηπέδου που δεν αποδίδει έσοδα, τόσα, ώστε να εξισορροπεί τον ισολογισμό του 70% που απαιτείται πλέον. Εδώ κάποιοι τον έβγαλαν ότι δεν έχει το ταλέντο άλλων νέων και δεν αξίζει ούτε για 2ος
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”