Δεν θα πάρει τόσο γρήγορα το διαβατήριο. Μπορεί να πάρει και 10-12 μήνες να βγει η αποφαση. Φέτος θα έχει σίγουρα θέση ξένου οποίος και να τον πάρειxpek20 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 13:56
Με την ανανέωση του Ομορουγι χωράει;
Εκτός και αν πάρει όντως το διαβατήριο και έρθει αντί για Κακλαμανακη, τότε κορυφή το 5 μας…αλλά έχει ακουστεί καθόλου για εμάς;
Μεταγραφές Basketball 2026-2027
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 904
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
- These users thanked the author paok-porter1337 for the post:
- xpek20
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4170
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
xpek20 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 13:51
Γιατί τόσες αποχωρήσεις από Ρεάλ; Μήπως όντως παίζει το ενδεχόμενο να πάει BCL για 1 χρόνο;
Οκεκε θέλουμε;![]()
Chalvatsiotis has the last word.
- These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 7):
- xpek20, Dimitrisou, st4this, paokkerkir, Gregk19262000, paok-porter1337, XamenoKormi
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2830
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Αν μπει στη διαδικασία διαβατηρίου πολύ πιθανό να πάει στον αρη..ακόμη και να αργήσει το διαβατήριό ίσως τον πάρουν και περιμένουν για του χρόνου ..xpek20 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 13:56Με την ανανέωση του Ομορουγι χωράει;
Εκτός και αν πάρει όντως το διαβατήριο και έρθει αντί για Κακλαμανακη, τότε κορυφή το 5 μας…αλλά έχει ακουστεί καθόλου για εμάς;
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3952
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
γιατί να πάει απέναντι με αβέβαιο μέλλον κι όχι σε μας με τη Ευρωλίγκα προ των πυλών και μεγαλύτερο πορτοφόλι;
χαζός είναι;
...αν και το να μην τον πάρεις τον δεινόσαυρο , δε με χαλάει ιδιαίτερα. Είναι injury prone, ενώ σε τεράστιο κορμί έχεις τον Ομορούγι που είναι και εξελίξιμος...τώρα, άλλο 2.18 άλλο 2.11. ΟΚ αλλά δεν έχουν καμιά τρελή διαφορά μέσα στο παιχνίδι.
χαζός είναι;
...αν και το να μην τον πάρεις τον δεινόσαυρο , δε με χαλάει ιδιαίτερα. Είναι injury prone, ενώ σε τεράστιο κορμί έχεις τον Ομορούγι που είναι και εξελίξιμος...τώρα, άλλο 2.18 άλλο 2.11. ΟΚ αλλά δεν έχουν καμιά τρελή διαφορά μέσα στο παιχνίδι.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Φάγανε χυλόπιτα τα κανίς της παπαναστασιου.paokkerkir έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 12:22 Άρης: Διαψεύδει κατηγορηματικά το ιταλικό δημοσίευμα για Σιλντς
Mάλλον έρχεται σε μας
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Γιαννη καμια σχεση οι 2 παικτες ρε. Ο Φαλ ειναι ποστ απ ψηλός. Σπανιο πλεον στο μπασκετ.KalamarGiannis έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 17:29 γιατί να πάει απέναντι με αβέβαιο μέλλον κι όχι σε μας με τη Ευρωλίγκα προ των πυλών και μεγαλύτερο πορτοφόλι;
χαζός είναι;
...αν και το να μην τον πάρεις τον δεινόσαυρο , δε με χαλάει ιδιαίτερα. Είναι injury prone, ενώ σε τεράστιο κορμί έχεις τον Ομορούγι που είναι και εξελίξιμος...τώρα, άλλο 2.18 άλλο 2.11. ΟΚ αλλά δεν έχουν καμιά τρελή διαφορά μέσα στο παιχνίδι.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5699
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Αν ο Φαλ παει στο παιδι του Λιολιου , τοτε θα παρει κ σιγουρα διαβατηριο...
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3952
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
έχεις δίκιο. Σκεφτόμουν κάπως αλλιώς και δεν το είπα καλά: ο Φαλ αν πάρει τη μπάλα κοντά και γυρίσει game over. Ο Ομορούγι αν πάρει την πάσα ψηλά με φόρα είναι εξαιρετικός με δυναμικά τελειώματα. Δεν έχουν τρελή διαφορά στην αποτελεσματικότητα μέσα στο παιχνίδι, δεδομένου ότι είναι και οι δυο παίκτες περιορισμένων χρονικών συμμετοχών...palok έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 18:32Γιαννη καμια σχεση οι 2 παικτες ρε. Ο Φαλ ειναι ποστ απ ψηλός. Σπανιο πλεον στο μπασκετ.KalamarGiannis έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 17:29 γιατί να πάει απέναντι με αβέβαιο μέλλον κι όχι σε μας με τη Ευρωλίγκα προ των πυλών και μεγαλύτερο πορτοφόλι;
χαζός είναι;
...αν και το να μην τον πάρεις τον δεινόσαυρο , δε με χαλάει ιδιαίτερα. Είναι injury prone, ενώ σε τεράστιο κορμί έχεις τον Ομορούγι που είναι και εξελίξιμος...τώρα, άλλο 2.18 άλλο 2.11. ΟΚ αλλά δεν έχουν καμιά τρελή διαφορά μέσα στο παιχνίδι.
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1829
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Δεν χρειάζεται να κοιτάμε τα λιμά των αθηνέζων , ειναι από σοβαρό τραυματισμό και είναι 30+ ηλικιακά!
- These users thanked the author ilovegame27 for the post:
- Hayate
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Το που....κι ο Τανουλης στο σκουληκι, την ομαδα της καρδιας του.
-
dimitris7777
- Δημοσιεύσεις: 407
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εμένα για Φαλ δε μου κάνει καμία λογική και νομίζω αυτήν τη στιγμή δεν παίζει με τίποτα, αυτό λέει η κοινή λογική. Έχουμε ήδη 4 φορ!!! Δηλαδή να πάρουμε και 5ο δε το καταλαβαίνω. Επίσης αυτήν τη στιγμή είναι ξένος. Εάν πάρει διαβατήριο, πότε και πως δεν το ξέρουμε. Τα δεδομένο είναι ότι αυτήν τη στιγμή καταλαμβάνει θέση ξένου και εμείς έχουμε ανάγκη αυτήν τη θέση να την έχουμε ανοιχτή για παίκτη στο 3.....Για όλα αυτά δε νομίζω ότι μας ενδιαφέρει ο παίκτης πραγματικά και ότι γράφεται για δήθεν δικό μας ενδιαφέρον νομίζω είναι εκ του πονηρού είτε για ν' ανέβει το κασέ του, είτε, εάν είναι από τους δίπλα, να φανεί μεταγραφική νίκη εις βάρος μας....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitris7777 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 11:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3952
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Έτσι όπως βλέπω τα πράγματα τώρα, αν και είμαι πολύ ευχαριστημένος γενικά με το ρόστερ, θα προτιμούσα να μη μείνει ο Tyree και να πας να πάρεις ΑΛΛΟΝ ΕΝΑΝ ακριβό- ψηλό -πολύ φτασμένο παίκτη στο 2-3 (κι ας είναι ο Φόστερ αλλαγή), εκτός του βασικού 3αριου που περιμένουμε ως μπαμ.
(γιατί αν μείνεις με Tyree και τους 8 ξένους που πήρες ως τώρα, μόνιμα το παιδί θα κάθεται εκτός 6αδας μαζί με Ομορούγι...)
ΥΓ έβαλα στο διάδρομο στο gym βουβό ΥΤ τον Σιλντς να τον ξαναδώ. Πράγματι ένα κάτι το στυλ του το έχει που δε μ΄αρέσει, αλλά ρε φίλε είναι ο ορισμός του bucket getter. Του μιλάει του καλαθιού με τρόπο μαγικό, Γουλτερμπερίσιο. Τον προτιμώ από τον Κλάιμπερν και λόγω ηλικίας.
(γιατί αν μείνεις με Tyree και τους 8 ξένους που πήρες ως τώρα, μόνιμα το παιδί θα κάθεται εκτός 6αδας μαζί με Ομορούγι...)
ΥΓ έβαλα στο διάδρομο στο gym βουβό ΥΤ τον Σιλντς να τον ξαναδώ. Πράγματι ένα κάτι το στυλ του το έχει που δε μ΄αρέσει, αλλά ρε φίλε είναι ο ορισμός του bucket getter. Του μιλάει του καλαθιού με τρόπο μαγικό, Γουλτερμπερίσιο. Τον προτιμώ από τον Κλάιμπερν και λόγω ηλικίας.
