Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

xpek20 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 13:56
Με την ανανέωση του Ομορουγι χωράει;
Εκτός και αν πάρει όντως το διαβατήριο και έρθει αντί για Κακλαμανακη, τότε κορυφή το 5 μας…αλλά έχει ακουστεί καθόλου για εμάς;
Δεν θα πάρει τόσο γρήγορα το διαβατήριο. Μπορεί να πάρει και 10-12 μήνες να βγει η αποφαση. Φέτος θα έχει σίγουρα θέση ξένου οποίος και να τον πάρει
These users thanked the author paok-porter1337 for the post:
xpek20
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4170
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

xpek20 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 13:51 Εικόνα

Γιατί τόσες αποχωρήσεις από Ρεάλ; Μήπως όντως παίζει το ενδεχόμενο να πάει BCL για 1 χρόνο;

Οκεκε θέλουμε; 😁

Chalvatsiotis has the last word.
These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 7):
xpek20, Dimitrisou, st4this, paokkerkir, Gregk19262000, paok-porter1337, XamenoKormi
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2830
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimitrisou »

xpek20 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 13:56
paok-porter1337 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 13:54
Με την ανανέωση του Ομορουγι χωράει;
Εκτός και αν πάρει όντως το διαβατήριο και έρθει αντί για Κακλαμανακη, τότε κορυφή το 5 μας…αλλά έχει ακουστεί καθόλου για εμάς;
Αν μπει στη διαδικασία διαβατηρίου πολύ πιθανό να πάει στον αρη..ακόμη και να αργήσει το διαβατήριό ίσως τον πάρουν και περιμένουν για του χρόνου ..
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3952
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

γιατί να πάει απέναντι με αβέβαιο μέλλον κι όχι σε μας με τη Ευρωλίγκα προ των πυλών και μεγαλύτερο πορτοφόλι;
χαζός είναι;

...αν και το να μην τον πάρεις τον δεινόσαυρο , δε με χαλάει ιδιαίτερα. Είναι injury prone, ενώ σε τεράστιο κορμί έχεις τον Ομορούγι που είναι και εξελίξιμος...τώρα, άλλο 2.18 άλλο 2.11. ΟΚ αλλά δεν έχουν καμιά τρελή διαφορά μέσα στο παιχνίδι.
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6432
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από DamoN »

Ο φαλ με τον ομορουγι;
Τόσο πολύ τον έριξε ο τραυματισμός ;
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 9991
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Мир »

paokkerkir έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 12:22 Άρης: Διαψεύδει κατηγορηματικά το ιταλικό δημοσίευμα για Σιλντς

Mάλλον έρχεται σε μας
Φάγανε χυλόπιτα τα κανίς της παπαναστασιου.
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11252
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από palok »

KalamarGiannis έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 17:29 γιατί να πάει απέναντι με αβέβαιο μέλλον κι όχι σε μας με τη Ευρωλίγκα προ των πυλών και μεγαλύτερο πορτοφόλι;
χαζός είναι;

...αν και το να μην τον πάρεις τον δεινόσαυρο , δε με χαλάει ιδιαίτερα. Είναι injury prone, ενώ σε τεράστιο κορμί έχεις τον Ομορούγι που είναι και εξελίξιμος...τώρα, άλλο 2.18 άλλο 2.11. ΟΚ αλλά δεν έχουν καμιά τρελή διαφορά μέσα στο παιχνίδι.
Γιαννη καμια σχεση οι 2 παικτες ρε. Ο Φαλ ειναι ποστ απ ψηλός. Σπανιο πλεον στο μπασκετ.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5699
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Αν ο Φαλ παει στο παιδι του Λιολιου , τοτε θα παρει κ σιγουρα διαβατηριο...
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3952
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

palok έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 18:32
KalamarGiannis έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 17:29 γιατί να πάει απέναντι με αβέβαιο μέλλον κι όχι σε μας με τη Ευρωλίγκα προ των πυλών και μεγαλύτερο πορτοφόλι;
χαζός είναι;

...αν και το να μην τον πάρεις τον δεινόσαυρο , δε με χαλάει ιδιαίτερα. Είναι injury prone, ενώ σε τεράστιο κορμί έχεις τον Ομορούγι που είναι και εξελίξιμος...τώρα, άλλο 2.18 άλλο 2.11. ΟΚ αλλά δεν έχουν καμιά τρελή διαφορά μέσα στο παιχνίδι.
Γιαννη καμια σχεση οι 2 παικτες ρε. Ο Φαλ ειναι ποστ απ ψηλός. Σπανιο πλεον στο μπασκετ.
έχεις δίκιο. Σκεφτόμουν κάπως αλλιώς και δεν το είπα καλά: ο Φαλ αν πάρει τη μπάλα κοντά και γυρίσει game over. Ο Ομορούγι αν πάρει την πάσα ψηλά με φόρα είναι εξαιρετικός με δυναμικά τελειώματα. Δεν έχουν τρελή διαφορά στην αποτελεσματικότητα μέσα στο παιχνίδι, δεδομένου ότι είναι και οι δυο παίκτες περιορισμένων χρονικών συμμετοχών...
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11252
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από palok »

O φαλ ειναι εξαιρετικός ψηλός όταν είναι υγιής.
Άβαταρ μέλους
ilovegame27
Δημοσιεύσεις: 1829
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από ilovegame27 »

palok έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 22:32 O φαλ ειναι εξαιρετικός ψηλός όταν είναι υγιής.
Δεν χρειάζεται να κοιτάμε τα λιμά των αθηνέζων , ειναι από σοβαρό τραυματισμό και είναι 30+ ηλικιακά!
These users thanked the author ilovegame27 for the post:
Hayate
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12147
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Το που....κι ο Τανουλης στο σκουληκι, την ομαδα της καρδιας του.
Franky
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Franky »

Η φυγή της Τερζόγλου απο την ομάδα βόλει με είχε χαλάσει.

Αυτόν ούτε τον θυμάμαι.
These users thanked the author Franky for the post (total 2):
Hayate, st4this
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Εμένα για Φαλ δε μου κάνει καμία λογική και νομίζω αυτήν τη στιγμή δεν παίζει με τίποτα, αυτό λέει η κοινή λογική. Έχουμε ήδη 4 φορ!!! Δηλαδή να πάρουμε και 5ο δε το καταλαβαίνω. Επίσης αυτήν τη στιγμή είναι ξένος. Εάν πάρει διαβατήριο, πότε και πως δεν το ξέρουμε. Τα δεδομένο είναι ότι αυτήν τη στιγμή καταλαμβάνει θέση ξένου και εμείς έχουμε ανάγκη αυτήν τη θέση να την έχουμε ανοιχτή για παίκτη στο 3.....Για όλα αυτά δε νομίζω ότι μας ενδιαφέρει ο παίκτης πραγματικά και ότι γράφεται για δήθεν δικό μας ενδιαφέρον νομίζω είναι εκ του πονηρού είτε για ν' ανέβει το κασέ του, είτε, εάν είναι από τους δίπλα, να φανεί μεταγραφική νίκη εις βάρος μας....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitris7777 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 11:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3952
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

Έτσι όπως βλέπω τα πράγματα τώρα, αν και είμαι πολύ ευχαριστημένος γενικά με το ρόστερ, θα προτιμούσα να μη μείνει ο Tyree και να πας να πάρεις ΑΛΛΟΝ ΕΝΑΝ ακριβό- ψηλό -πολύ φτασμένο παίκτη στο 2-3 (κι ας είναι ο Φόστερ αλλαγή), εκτός του βασικού 3αριου που περιμένουμε ως μπαμ.
(γιατί αν μείνεις με Tyree και τους 8 ξένους που πήρες ως τώρα, μόνιμα το παιδί θα κάθεται εκτός 6αδας μαζί με Ομορούγι...)

ΥΓ έβαλα στο διάδρομο στο gym βουβό ΥΤ τον Σιλντς να τον ξαναδώ. Πράγματι ένα κάτι το στυλ του το έχει που δε μ΄αρέσει, αλλά ρε φίλε είναι ο ορισμός του bucket getter. Του μιλάει του καλαθιού με τρόπο μαγικό, Γουλτερμπερίσιο. Τον προτιμώ από τον Κλάιμπερν και λόγω ηλικίας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”