Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
geobila
Δημοσιεύσεις: 1235
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Άρθρο πρωινό στο Sportime έκλεισε ο Βασκος αμυντικος
embuji
Δημοσιεύσεις: 4228
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

ενα στοπερ ακομα και ενα αριστερο εξτρεμ πριν φυγουν ολλανδια, λεω εγω.
These users thanked the author embuji for the post:
sakis_the_fraud
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21257
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 09:45
George Best4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 09:17
nunies4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 07:20 Αυτό το κακό συνήθειο το Σουκου να κατεβαίνουν ρολά...
22.6 αύριο και ακόμα τυπικά χωρίς προπονητή, χωρίς μετεγγραφή, χωρίς καμία ανανέωση
Ναι ενώ τις καθημερινές λειτουργούν όλα...
Τεμπέληδες. Μακάρι να ήταν σαν τον στρατό των τρολ του Χ και των λοιπών sm. Υπερωρίες βαράνε. Μέρα νύχτα καθημερινές, ΣΚ και επίσημες αργίες. Αυτοί τουλάχιστον το τιμανε το μεροκάματο.

Αν είχε η ΠΑΕ τέτοιους εργατικούς υπαλλήλους θα δούλευαν όλα στην εντέλεια.

Αν είχε στο αγωνιστικό έστω και κατά το ήμισυ τόσο ... αεικίνητα στελέχη, θα είχαμε σηκώσει μισή τουλάχιστον ντουζίνα ακόμα μαστραπάδες. Γκαραντί
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
Unpsofable78, GEOL
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21257
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

DamoN έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 10:34 Δεν μπορεί να μην έχουν μιλήσει ήδη για όλα αυτά .
Αυστηρά όμως μεταξύ Δευτέρας με Παρασκευή 10πμ μέχρι 6μμ.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 5):
DamoN, Maklaz, Ally Samagoal, Unpsofable78, GEOL
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Διαβάζουμε επαναλαμβανόμενα τις τελευταίες ημέρες περί πώλησης του Μύθου. Αν το καταφέρουν αυτό, φέρνοντας κάποιον μισθοφόρο τριανταφεύγα στη θέση του θα είναι για γέλια στην ΠΑΕ ή αν θέλετε θα έχουμε την οριστική απόδειξη ότι δεν τους καίγεται καρφί για την ομάδα και το μέλλον της.
These users thanked the author Caballo Viejo for the post (total 3):
MagdiTolba, vasgias, Kevin
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6950
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

Να αποφασίστε όμως τι θέλετε. Γιατί και γι αυτά τα παιδιά είναι άδικο να μην παίζουν. Η θα φέρει παίκτες όπως θέλετε όλοι , ή θα βάλει αυτούς να παίζουν. Ολα μαζί δε γίνονται .
These users thanked the author Taseos for the post (total 7):
Mica, giaxxo, Ally Samagoal, george188, sakis_the_fraud, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, makedonas1926
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21257
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

Επαναλαμβανόμενα, βέβαια, διαβάζαμε το τελευταίο διάστημα και για τον προπυλωνΤουμπιώτη Πούσιτς.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
paokkerkir, GEOL
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5699
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 11:20 ενα στοπερ ακομα και ενα αριστερο εξτρεμ πριν φυγουν ολλανδια, λεω εγω.
Ξεχνας συνεχως (σκοπιμα μαλλον επειδη ειναι κολλητος μου) το αριστερο μπακ...κ ειναι υπερπολυτιμος...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
Maxpaok
embuji
Δημοσιεύσεις: 4228
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Dimitris_L4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 11:51
embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 11:20 ενα στοπερ ακομα και ενα αριστερο εξτρεμ πριν φυγουν ολλανδια, λεω εγω.
Ξεχνας συνεχως (σκοπιμα μαλλον επειδη ειναι κολλητος μου) το αριστερο μπακ...κ ειναι υπερπολυτιμος...
Βρε τον θελω χθες, Απλα στο στοπερ και στο αριστερο εξτρεμ ειναι μεγαλυτερη η αναγκη δε βγαινουν καν τα κουκια. Αν ερθει σε 2 βδομαδες ο Γιαννουλης δεν ειναι καταστροφη, αν ερθει στοπερ και εξτρεμ σε 2 βδομαδες θα κλαψουμε ολοι μαζι παρεα. Καταλαβες;
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5699
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Διαφωνω..προσωπικα θεωρω οτι στοπερ κ αριστερο μπακ θελουμε ΑΜΕΣΑ..κ ας παρουμε το εξτρεμ σε μια βδομαδα...εξτρεμ εχουμε Χατσιδη Ζιφκο Ντεσπο κ κατα συνθηκη αριστερα Πελκα κ Ντελια...Αριστερο μπακ εχουμε τν τευλορχαχαχαχαχαχα κ μετα τπτ...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
Maxpaok
embuji
Δημοσιεύσεις: 4228
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Dimitris_L4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 12:19 Διαφωνω..προσωπικα θεωρω οτι στοπερ κ αριστερο μπακ θελουμε ΑΜΕΣΑ..κ ας παρουμε το εξτρεμ σε μια βδομαδα...εξτρεμ εχουμε Χατσιδη Ζιφκο Ντεσπο κ κατα συνθηκη αριστερα Πελκα κ Ντελια...Αριστερο μπακ εχουμε τν τευλορχαχαχαχαχαχα κ μετα τπτ...
εχουμε και τον ντουγκα. ;)
These users thanked the author embuji for the post (total 3):
Maxpaok, Hayate, vasgias
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Από τους νέους ο Πολυκράτης δεν υπολογίζεται για Α ομάδα; Εμένα καλούτσικος μου φάνηκε όσο τον είδα. Οκ ο Ντούγκα ταλέντο αλλά και ο Πολυκράτης πέρσι έκανε και προπονήσεις με την Α ομάδα...
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4596
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ettien26 »

Οι βασικές ανάγκες είναι σε πρώτη φάση οι δύο κεντρικοί αμυντικοί, ο αριστερός εξτρέμ και ο χαφ εάν δεν μείνει ο Οζντόεφ, Αυτοί πρέπει στην προετοιμασία να έχουν έρθει. Σε δεύτερη φάση ο αριστερός μπακ και ο φορ και σε τρίτη ένας αντιΝτέλιας ανάλογα βέβαια και τι θα γίνει με την περίπτωση του Σορετίρε.
ΠΟΡΚΥ-5
Official Paokmania's Papatzis
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2015, 17:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΠΟΡΚΥ-5 »

Μια πιθανή αρχική 11αδα στο πρώτο ματς στην Πολωνία με τους πρόσφυγες από το Κίεβο, είναι η εξής (σε διάταξη 4-2-3-1) :
Παβλένκα - Κένι, Θυμιάνης, Μιχαηλίδης, Τέιλορ - Καμαρά, Ζαφείρης - Ζίβκοβιτς, Πέλκας, Κωνσταντέλιας - Γερεμέγιεφ.
Άρα από αυτή την σύνθεση, προκύπτει ΑΜΕΣΗ ανάγκη προσθήκης δύο στόπερ ενός αριστερού μπακ, ενός αριστερού εξτρέμ, ενός χαφ (εκτός αν είναι έτοιμος ο Μεϊτέ) και ενός φορ, γιατί δεν βλέπω να έρχεται - τουλάχιστον μέχρι τις 12-15 Ιουλίου - ο Γιακουμάκης...
These users thanked the author ΠΟΡΚΥ-5 for the post:
Gangster
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Μια και έπιασα τον Πολυκράτη διάβασα και τις δηλώσεις του Χιμενεθ, του Ισπανού μπακ που ήρθε πέρσι το χειμώνα στον ΠΑΟΚ Β και είχε συνεργαστεί με το Λίσιι στη Λεβάντε, μου ήρθε στο μυαλό ο άλλος Ισπανός (ο Μαροκινός) που ήρθε επίσης πέρσι το χειμώνα από Ατλέτικο Μαδρίτης Β, ο Ραϊχμανί. Αυτός μου έδειξε πολύ καλά στοιχεία σε όσα ματς τον είδα με τον ΠΑΟΚ Β. Ειδικά στο τελευταίο ματς με Καμπανιακό είχε βάλει και ένα πολύ ωραίο γκολ δείγμα της πολύ καλής του τεχνικής. Αλήθεια ξέρει κανένας τι έγινε με αυτόν; Θα τον κρατήσουμε; Εγώ πάντως θα ψήφιζα να του δοθεί (με βάσει αυτά που είδα) μια ευκαιρία τουλάχιστον στην προετοιμασία. Παίκτης 1,87, αεράτος για το ύψος του, που παίζει άνετα αριστερά αλλά και φορ, με καλή τεχνική και καλή ταχύτητα....απορούσα πως και δε βρήκε το δρόμο του ήδη στην Ισπανία και βολοδέρνει στον ΠΑΟΚ Β.....ίσως έχει ζητήματα "πνευματικά" αλλά αυτά με το σωστό κόουτς ίσως διορθώνονται....
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”