Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν είναι όσο προσαρμοστικός αφήνουν να εννοηθεί όλοι μην περιμένουμε πάνω από 5-6 καινούριους αν δεν υπάρξουν πωλήσεις …
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλημέρα, να κάνω μια ερώτηση;
Δεν θα έπρεπε να έρθει ο νέος προπονητής να δει τους παίκτες από κοντά, να μιλήσει μαζί τους, να δει τι βάθος υπάρχει, να μιλήσει με Βιερίνια Μάτος για το τι χρειάζεται για να φτιάξει το παζλ και στην συνέχεια να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις;
Ή θέλουμε οι μεταγραφές να γίνουν γιατί έτσι πρέπει και μας έταξαν (γκουχου γκουχου) επειδή για κάποιους είναι ήδη Σεπτέμβρης;
Δεν θα έπρεπε να έρθει ο νέος προπονητής να δει τους παίκτες από κοντά, να μιλήσει μαζί τους, να δει τι βάθος υπάρχει, να μιλήσει με Βιερίνια Μάτος για το τι χρειάζεται για να φτιάξει το παζλ και στην συνέχεια να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις;
Ή θέλουμε οι μεταγραφές να γίνουν γιατί έτσι πρέπει και μας έταξαν (γκουχου γκουχου) επειδή για κάποιους είναι ήδη Σεπτέμβρης;
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 7):
- DamoN, paoki19, geobila, Caballo Viejo, Ally Samagoal, paok apo epilogi, ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τραμπαχο, τραμπαχο τραμπαχο then transfers
- These users thanked the author Patron for the post:
- anaximandros4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εννοείται πως έτσι πρέπει να γίνει …
Βέβαια υπάρχουν κάποιες θέσεις στις οποίες δεν έχεις παίχτες πχ κεντρικός αμυντικός οπότε δεν έχει να δει ή να μιλήσει με κάποιον …
Βέβαια υπάρχουν κάποιες θέσεις στις οποίες δεν έχεις παίχτες πχ κεντρικός αμυντικός οπότε δεν έχει να δει ή να μιλήσει με κάποιον …
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
το ροστερ πρεπει να αξιολογηθει και να παραδωσει μελετη ο νεος προπονητης
ποιους θελει να κρατησει, ποιους θελει να διωξει και τι προσθηκες χρειαζετια η ομαδα
αυτα βεβαια επρεπε να εχουν γινει, εδω ειμαστε ακομη στην φαση που ο νεος προπονητης δεν εχει υπογραψει ακομη
ποιους θελει να κρατησει, ποιους θελει να διωξει και τι προσθηκες χρειαζετια η ομαδα
αυτα βεβαια επρεπε να εχουν γινει, εδω ειμαστε ακομη στην φαση που ο νεος προπονητης δεν εχει υπογραψει ακομη
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα παει αυριο στην πρωτη ο Λιτσι και θα τον κοιτανε οι παικτες θα λενε ποιος ειναι αυτος ο περιεργος δεν εχει ανακοινωθει ακομα.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5701
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το πιο πιθανο ειναι ο Λισι να κοιταζει απορημενος ψαχνοντας να βρει σεντερ μπακ...Τελειωνετε με καποιες κινησεις ...ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- Kevin
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εχουν φύγει 5-6 παίκτες (που ήταν αναμενόμενοι), έφυγε και ο Κετζιόρα (μη αναμενόμενος), δύο παίκτες όπως οι Τάισον και Οζντόεφ είναι στον αέρα. Τα κενά είναι πολλά, ξεκινάει η προετοιμασία και δεν έχουμε κάνει ούτε μισή μεταγραφή.
Αργά - αργά και μην βιάζεσθε. Έχουμε άπλετο χρόνο για τα πρώτα ευρωπαϊκά παιχνίδια.
Αργά - αργά και μην βιάζεσθε. Έχουμε άπλετο χρόνο για τα πρώτα ευρωπαϊκά παιχνίδια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ettien26 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 10:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Ettien26 for the post (total 4):
- Dimitris_L4, aivas19, Kevin, sakis_the_fraud
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8210
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μηπως βγει αληθινο και αυτο που ειχε πει ο φρουρος πριν κατι μερες. Οτι σε ανακοινωσεις θα ειναι πακετο προπονητης και 2-3 παικτες.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι σωστά, άρα εκεί δίνουμε προτεραιότητα. Όχι όμως να φέρουμε κάποιον γιατί δεν υπάρχει άλλος χωρίς πρώτα να έχει αναλυθεί μεταξύ Λίσι - Μάτος - Βιερίνια το αγωνιστικό πλάνο της ομάδας και τα στοιχεία που χρειάζεται ο Λίσι σε αυτήν την θέση.DamoN έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 09:56 Εννοείται πως έτσι πρέπει να γίνει …
Βέβαια υπάρχουν κάποιες θέσεις στις οποίες δεν έχεις παίχτες πχ κεντρικός αμυντικός οπότε δεν έχει να δει ή να μιλήσει με κάποιον …
Φυσικά όλα αυτά είναι σκέψεις, μπορεί να έχουν γίνει ήδη και εμείς να έχουμε μαύρα μεσάνυχτα.
Συνηθίζεται αυτό τελευταία.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μετα απο αυτο που εγινε με τον προπονητη εγω περιμενω να ζησω ξανα στιγμες που θα ειναι παικτες νεοι στην προπονηση και οι αρδ δεν θα παιρνουν χαμπαρι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν μπορεί να μην έχουν μιλήσει ήδη για όλα αυτά .
- These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
- navigator11, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σήμερα έρχεται Θεσσαλονίκη ο Αλέσιο για να δώσει λίσι στα αγωνιστικά θέματα της ομάδας.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ίσως ξεχνάμε (που είναι και λογικό) ότι ο κάθε προπονητής που φεύγει, και ειδικά ένας Ραζβαν, αφήνουν ρεπορτ για κάθε παίχτη, ελλείψεις κλπ. Υπάρχει πάντα ένα evaluation report.Maklaz έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 09:53 Καλημέρα, να κάνω μια ερώτηση;
Δεν θα έπρεπε να έρθει ο νέος προπονητής να δει τους παίκτες από κοντά, να μιλήσει μαζί τους, να δει τι βάθος υπάρχει, να μιλήσει με Βιερίνια Μάτος για το τι χρειάζεται για να φτιάξει το παζλ και στην συνέχεια να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις;
Ή θέλουμε οι μεταγραφές να γίνουν γιατί έτσι πρέπει και μας έταξαν (γκουχου γκουχου) επειδή για κάποιους είναι ήδη Σεπτέμβρης;
Μετέπειτα, το ίδιο κάνει και ο Βιερίνια που ήταν στο Τιμ πέρσι. Ο νέος προπονητής λοιπόν ξεκινάει με αυτά και στην προετοιμασία εξετάσει δια ζώσης τι λείπει βάση δικού του πλάνου σε συνάρτηση με στόχους και προτεραιότητες
- These users thanked the author geobila for the post (total 3):
- Maklaz, Unpsofable78, sakis_the_fraud