NBA πριν τώρα και μετά....
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Απίστευτο το ματς των Τίμπεργουλβς στους Νάγκετς
Σε μια άνευ προηγουμένου παράταση, νίκη των Νάκετς 142-138! Γιόκιτς 56 π., 16 ρ., 15 ασ.
ΜΗΧΑΝΗ! Από κοντά και ο Jamal Murrey με 35 π.
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Μόλις έβγαλα το Ναγκετς - Τίμπεργουλβς.. Να προσθέσω οτι πραγματικά απορώ τι μπάσκετ θα δούμε αν οι Σπερς προσθέσουν έναν παίκτη δίπλα στον Ουεμπανιάμα και έναν ή δύο ρόλιστες επιπέδου Καρούζο και Χαρτεστάιν. Τους Θάντερ τους πήρε μια τριετία περίπου απο τότε που φάνηκε ότι έρχονται. Οι Νικς οκ για την Ανατολή αλλα απεναντι στις τοπ ομάδες της Δύσης χρειάζονται στα ψηλά νομιζω παίκτη ταχύτητας έντασης και δύναμης μαζί.. Ιδίως απέναντι σε Νάγκετς και Τιμπεργουλφς. Στη Δύση το ιδιο οι Θάντερ αλλα και οι Ρόκετς.GEOL έγραψε: Παρ 26 Δεκ 2025, 08:45 Απίστευτο το ματς των Τίμπεργουλβς στους ΝάγκετςΣε μια άνευ προηγουμένου παράταση, νίκη των Νάκετς 142-138! Γιόκιτς 56 π., 16 ρ., 15 ασ.
ΜΗΧΑΝΗ! Από κοντά και ο Jamal Murrey με 35 π.
Τώρα αν ειναι οι Σπερς αυτοί!....
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
55 απ'τους 112 με 65%, 11 ρ., 5 κλεψιματα, 3 ταπες
- These users thanked the author black death for the post:
- SCIFO
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Οι πεθαμένοι οι Ουίζαρντς έβγαλαν διπλό μέσα στους Μπάκς
Γιάνναρε ετοίμαζε μετακόμιση, δεν υπάρχει πλέον εκεί κανένα μέλλον! Σημαντικό διπλό και οι Νάγκετς στους Ράπτορες, με τον Βαλαντσιούνας στη θέση του Γιόκιτς.
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Αυτοί οι Clippers περίεργη φάση! Στο NBA είναι ανύπαρκτοι, βγήκαν τρείς φορές μόνο πρωταθλητές division [Pacific]. Το γήπεδο τους Inouit Dome, είναι από τα ωραιότερα, ολοκαίνουργιο, 2 δις κόστος κατασκευής! Σαν ομάδα έχουν κάποια μεγάλα ονόματα [Harden, Leonard], αλλά μάλλον γουστάρουν τη ζωάρα και την χλιδή του L.A.! Έχουν και τον Brook Lopez, για μένα προσωπικά ένα από τα διαχρονικά αγγούρια του μπάσκετ, λίγο καλύτερος από τον δικό μας παικταρά Wade Helliwell 
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Μετα την 15ΔΕΚ που οι περισσότεροι παίκτες με συμβόλαια που υπογραφηκαν το καλοκαίρι έγιναν διαθέσιμοι για ανταλλαγή,
δεύτερη σημαντική ημερομηνία σήμερα 7ΙΑΝ τελευταία μερα που οι ομάδες μπορούν να αφήσουν παίκτες που δεν εχουν εγγυημένα συμβολαια ελεύθερους για διαπραγμάτευση με άλλες ομάδες, γιατί αν παραμείνουν στα ροστερ τους μετα τις 10ΙΑΝ τα συμβόλαιά τους γίνονται εγγυημένα μέχρι το τέλος της χρονιάς,
για να ακολουθήσει η 15ΙΑΝ μεχρι την οποία οι υπόλοιποι παίκτες με συμβόλαια που υπογραφηκαν το καλοκαίρι γίνονται διαθέσιμοι για ανταλλαγή
και να καταλήξουμε στην τελική ημερομηνία της 5ΦΕΒ που η μεταγραφική δυνατότητα ανταλλαγών λήγει.
ΧΑΜΌΣ!
Γενικά μεχρι το All Star Game στα μεσα Φεβρουάριου είναι και ισχύει μια περίεργη φάση και αγωνιστικά.
δεύτερη σημαντική ημερομηνία σήμερα 7ΙΑΝ τελευταία μερα που οι ομάδες μπορούν να αφήσουν παίκτες που δεν εχουν εγγυημένα συμβολαια ελεύθερους για διαπραγμάτευση με άλλες ομάδες, γιατί αν παραμείνουν στα ροστερ τους μετα τις 10ΙΑΝ τα συμβόλαιά τους γίνονται εγγυημένα μέχρι το τέλος της χρονιάς,
για να ακολουθήσει η 15ΙΑΝ μεχρι την οποία οι υπόλοιποι παίκτες με συμβόλαια που υπογραφηκαν το καλοκαίρι γίνονται διαθέσιμοι για ανταλλαγή
και να καταλήξουμε στην τελική ημερομηνία της 5ΦΕΒ που η μεταγραφική δυνατότητα ανταλλαγών λήγει.
ΧΑΜΌΣ!
Γενικά μεχρι το All Star Game στα μεσα Φεβρουάριου είναι και ισχύει μια περίεργη φάση και αγωνιστικά.
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Λιγότερα απο 30 ματς έμειναν στις ομάδες απο τα 82 για το τελος της κανονικής περιόδου. Γενικά στα τέλη δεκεμβριου ξεκινά μια μυστήρια φαση για το πρωτάθλημα. Οι απουσίες λογω προβλημάτων και διαχείρισης αρχίζουν να αυξάνονται, τα ρόστερ ανοίγουν, είναι και η περίοδος των τελευταιων ανταλλαγων και σοβαρών μετακινήσεων παικτών και στο τέλος ξεκινά και αυτη η χαζομαρα των αμερικανών με το AllStarGame. Η χειρότερη περίοδος για να δεις ΝΒΑ γνώμη μου. Άλλωστε το δίμηνο αυτό ολοι στην Αμερική με το ΝFL ασχολούνται που ειναι στην τελική του φάση.
Πανω κατω οι ομάδες που ξεκίνησαν δυνατά συνεχιζουν στις πρώτες θέσεις για να μπουν στην τελική ευθεία της regular season.
Στη Δύση ειναι η γνωστή πενταδα Θαντερ Σπερς Ναγκετς Ροκετς Τιμπεργουλβς και μετα Σανς και Λέικερς με ολους τους cele στο LA να φοβούνται μην πάρει κιλά το αγόρι τους ο Luka και θυμωσει ο LeBron
κατα τα λοιπα ...ο Τζίμι ο Μπατλερ χάνει τη χρονιά ήρθε ο Porzingis αντι καψούρας Buddy Hield αλλα
in Κάρυ we trust...
Στην Ανατολή αυτοί που γκρίνιαζαν στους Σελτικς οτι η καλοκαιρινή μεταγραφικη πολιτική λογω της απουσίας του Tatum ειναι λαθος, δικαιώνονται, αφού η ομάδα μπορεί να διεκδικήσει την κορυφή και μονο με Jaylen Brown και Derrick White, και έτσι ηρθε απο τους Μπουλς στο σεντερ ο πολυ καλός Vucevic χαθηκε βέβαια ο Simons. Μεγαλύτερη κίνηση ο Harden στους Καβαλιερς διπλα στον Mitchell. Οι δυο αυτές ομάδες ειναι οι σοβαροτεροι αντίπαλοι για τους Πίστονς και τους Νικς. Το δίδυμο Ingram Barnes στους Ραπτορς συνεχίζει και οι 76ers είναι θέμα πόσο θα παίζουν δίπλα στον Maxey o Embiid και ο George. Ορλαντο Ματζικ, Μαιαμι Χιτ και βλέπουμε.
Ο Γιάννης δεν έφυγε απο τους Μπακς. Εγινε μια προσπάθεια απο τα μεγάλα πιστολια να χαλάσουν τις μεταξύ τους σχέσεις, αλλά το θέμα πάει καλοκαίρι με στοχο ο παίκτης να υπογράψει εκεί που θέλει και οι Μπακς να πάρουν αυτά που θέλουν. Υπάρχει βέβαια και ενα σουπερ μαξ συμβόλαιο ανανέωσης έτοιμο και συμφωνημενο να τον περιμένει μεχρι τον οκτώβριο για επιλογη. Οι Μπακς έφεραν τον Cam Thomas και τον Dieng πολυ καλοι σουτερ και οι δύο, ο πρώτος εχει και το μπάσιμο. Με Γιάννη μεσα η ομάδα έχει τα πλέι οφ.. Απο Μάρτιο και μετά τα ωραία ξεκινουν γενικά για το ΝΒΑ .
Πανω κατω οι ομάδες που ξεκίνησαν δυνατά συνεχιζουν στις πρώτες θέσεις για να μπουν στην τελική ευθεία της regular season.
Στη Δύση ειναι η γνωστή πενταδα Θαντερ Σπερς Ναγκετς Ροκετς Τιμπεργουλβς και μετα Σανς και Λέικερς με ολους τους cele στο LA να φοβούνται μην πάρει κιλά το αγόρι τους ο Luka και θυμωσει ο LeBron
κατα τα λοιπα ...ο Τζίμι ο Μπατλερ χάνει τη χρονιά ήρθε ο Porzingis αντι καψούρας Buddy Hield αλλα
in Κάρυ we trust...
Στην Ανατολή αυτοί που γκρίνιαζαν στους Σελτικς οτι η καλοκαιρινή μεταγραφικη πολιτική λογω της απουσίας του Tatum ειναι λαθος, δικαιώνονται, αφού η ομάδα μπορεί να διεκδικήσει την κορυφή και μονο με Jaylen Brown και Derrick White, και έτσι ηρθε απο τους Μπουλς στο σεντερ ο πολυ καλός Vucevic χαθηκε βέβαια ο Simons. Μεγαλύτερη κίνηση ο Harden στους Καβαλιερς διπλα στον Mitchell. Οι δυο αυτές ομάδες ειναι οι σοβαροτεροι αντίπαλοι για τους Πίστονς και τους Νικς. Το δίδυμο Ingram Barnes στους Ραπτορς συνεχίζει και οι 76ers είναι θέμα πόσο θα παίζουν δίπλα στον Maxey o Embiid και ο George. Ορλαντο Ματζικ, Μαιαμι Χιτ και βλέπουμε.
Ο Γιάννης δεν έφυγε απο τους Μπακς. Εγινε μια προσπάθεια απο τα μεγάλα πιστολια να χαλάσουν τις μεταξύ τους σχέσεις, αλλά το θέμα πάει καλοκαίρι με στοχο ο παίκτης να υπογράψει εκεί που θέλει και οι Μπακς να πάρουν αυτά που θέλουν. Υπάρχει βέβαια και ενα σουπερ μαξ συμβόλαιο ανανέωσης έτοιμο και συμφωνημενο να τον περιμένει μεχρι τον οκτώβριο για επιλογη. Οι Μπακς έφεραν τον Cam Thomas και τον Dieng πολυ καλοι σουτερ και οι δύο, ο πρώτος εχει και το μπάσιμο. Με Γιάννη μεσα η ομάδα έχει τα πλέι οφ.. Απο Μάρτιο και μετά τα ωραία ξεκινουν γενικά για το ΝΒΑ .
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Να γράψω και μία γνώμη για Αντετοκούμπο.
Το ιδανικό trade για όλους (Μπακς Μπλέιζερς και τον ίδιο) θα ήταν να πάει στους Μπλέιζερς έναντι Χεντερσον Γκραντ και των ντραφτ πικς των Μπακς που έχουν οι Μπλέιζερς από τότε που πήραν τον Λίλαρντ.
Και ο Γιάννης θα πάει σε ομάδα που διεκδικεί πρωτάθλημα του χρόνου, με πεντάδα Λιλαρντ Σαρπ Αβντίγια Γιάννη Κλινγκαν και second unit Holiday Love Thybulle Cammarra και Γουίλλιαμς και θα ταιριάξει στην πόλη και θα βρει πολλούς γνωστούς του
Το ιδανικό trade για όλους (Μπακς Μπλέιζερς και τον ίδιο) θα ήταν να πάει στους Μπλέιζερς έναντι Χεντερσον Γκραντ και των ντραφτ πικς των Μπακς που έχουν οι Μπλέιζερς από τότε που πήραν τον Λίλαρντ.
Και ο Γιάννης θα πάει σε ομάδα που διεκδικεί πρωτάθλημα του χρόνου, με πεντάδα Λιλαρντ Σαρπ Αβντίγια Γιάννη Κλινγκαν και second unit Holiday Love Thybulle Cammarra και Γουίλλιαμς και θα ταιριάξει στην πόλη και θα βρει πολλούς γνωστούς του
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Στο θέμα της μετακίνησης του Γιάννη δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι το συμβόλαιο με τους Μπακς μπορει τυπικά να λήγει του χρόνου, και το καλοκαίρι του 27 να μενει ελεύθερος, αλλα αν ενεργοποιήσει ο ίδιος την οπτιον τριετους ανανέωσης που έχει δικαιωμα μεχρι και τον φετινο οκτωβριο, αυτό ανανεωνεται μεχρι και το 30. Αρα ο Γιάννης έχοντας εγγυημένα ενα σουπερ μαξ συμβόλαιο μεχρι τότε στους Μπακς, ο μονος λόγος να φύγει φέτος μην ενεργοποιωντας την οπτιόν, ειναι για να παει καπου που πιστεύει οτι θα πάρει τιτλο ή τίτλους με πιο πολλες πιθανοτητες απο ότι στους Μπακς τα επόμενα χρόνια. Ο Γιαννης του χρόνου θα ειναι στα 32. Αυτός κερδίζει μια χρονιά νωρίτερα στη νέα του ομαδα, και οι αγαπημένοι του Μπακς ανταλλαγματα απο το να τον εχαναν ελευθερο το 27.
Αρα νομιζω δεν εχει νοημα να μετακινηθεί σε ομάδες τυπου Πόρτλαντ που ειναι ανετοιμες για το πρωταθλημα στο κοντινο μελλον και θελουν μια διαδικασία γι αυτό, κάθεται και στους Μπακς να το κάνει που ολα του ειναι γνωριμα.
Νομιζω Μπακς και Γιάννης ειναι σε συνεννόηση και θα είναι αν ολα προχωρησουν καλά. Τωρα το χειμωνα δεν ηταν προς το συμφερον κανενός απο τους δύο να γίνει η μετακίνηση αφου οι επιλογες θα ηταν περιορισμενες, επειδή οι ενδιαφερομενες τοπ ομάδες που ενδιαφερουν γνωμη μου και το Γιαννη δεν θα χαλουσαν στη μεση της χρονιάς τον πυρήνα των βασικών παικτων τους για ανταλλάγματα στους Μπακς. Μπορουν να περιμένουν το καλοκαίρι γι αυτό, και σ αυτο ποντάρουν οι Μπακς και ο Γιάννης.
Αρα νομιζω δεν εχει νοημα να μετακινηθεί σε ομάδες τυπου Πόρτλαντ που ειναι ανετοιμες για το πρωταθλημα στο κοντινο μελλον και θελουν μια διαδικασία γι αυτό, κάθεται και στους Μπακς να το κάνει που ολα του ειναι γνωριμα.
Νομιζω Μπακς και Γιάννης ειναι σε συνεννόηση και θα είναι αν ολα προχωρησουν καλά. Τωρα το χειμωνα δεν ηταν προς το συμφερον κανενός απο τους δύο να γίνει η μετακίνηση αφου οι επιλογες θα ηταν περιορισμενες, επειδή οι ενδιαφερομενες τοπ ομάδες που ενδιαφερουν γνωμη μου και το Γιαννη δεν θα χαλουσαν στη μεση της χρονιάς τον πυρήνα των βασικών παικτων τους για ανταλλάγματα στους Μπακς. Μπορουν να περιμένουν το καλοκαίρι γι αυτό, και σ αυτο ποντάρουν οι Μπακς και ο Γιάννης.
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Καθώς βαδίζουμε προς το τελευταίο κομμάτι της κανονικής περιόδου, έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα όσον αφορά τις ομάδες που έχουν καλές πιθανότητες να παλέψουν για τον τίτλο. Στην Ανατολική Περιφέρεια, παρά το γεγονός ότι οι Πίστονς πιθανόν να τερματίσουν με το καλύτερο ρεκόρ, προσωπικά δε με πείθουν ότι με σοβαρούς αντιπάλους σε σειρές αγώνων μπορούν να φτάσουν μακριά. Θεωρώ κατά πρώτο λόγο τους Σέλτικς (ειδικά και με την επιστροφή του Τέϊτουμ) και κατά δεύτερο τους Νικς και τους Καβς τις ομάδες που είναι ένα επίπεδο πάνω από τους υπόλοιπους και έχουν την εμπειρία να φτάσουν μακριά. Όσον αφορά στη Δύση, μου φαίνεται δύσκολο να μην έχουμε τους Θάντερ και τους Σπερς στους τελικούς της περιφέρειας. Οι Θάντερ έχουν πια το know how, ενώ οι Σπερς έχουν βάθος και πολύ ταλέντο και θεωρώ πάρα την απειρία τους ότι μπορούν το κάτι παραπάνω από φέτος. Από τους υπόλοιπους θα έδινα κάποιες πιθανότητες ίσως στους Νάγκετς και στους Ρόκετς, αν και θεωρώ ότι έχουν χτυπητές αδυναμίες. Μακάρι να διαψευστώ και να έχουμε εκπλήξεις βέβαια, ίδωμεν.
- These users thanked the author flash4 for the post (total 2):
- PAOK DreXleR, SCIFO
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Flash4 για εκπλήξεις νομιζω ειναι προωρο να πούμε ακόμα, να περιμένουμε εναν μήνα και κάτι να δούμε τις διασταυρωσεις στα qf, τι απώλειες απο απουσίες θα εχουν τα ροστερ τότε και βλεπουμε. Σήμερα οι ομάδες συμφωνώ είναι όπως τα λες, απο Δύση μόνο θα έβαζα και τους Timberwolves, δεν ξέρω αν είναι feel or wish αυτό που εχω φέτος για αυτούς.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33920
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4071
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Αν τα τεφτέρια μου είναι σωστά με τις εμφανίσεις του Άλεξ Αντετοκούνμπο στο ΝΒΑ οι παίκτες που έχουν αγωνιστεί στην αμερικανική λίγκα και ταυτόχρονα έχουν αγωνιστεί και με τον δικέφαλο στο στήθος έγιναν 54
Από αυτούς:
- οι 15αγωνίστηκαν στο ΝΒΑ μετά τον ΠΑΟΚ
- οι 33αγωνίστηκαν στο ΝΒΑ πριν έρθουν στον ΠΑΟΚ
- ενώ υπάρχουν και 6που έπαιξαν στο ΝΒΑ και πριν και μετά τον ΠΑΟΚ
27 από αυτούς έχουν γράψει πάνω από 100 συμμετοχές στο ΝΒΑ (σε σύνολο regular season + play-offs), η πρώτη δεκάδα σε συμμετοχές είναι :
1. Cliff Levingston (912)
2. Predrag Stojakovic (899)
3. Patrick Beverley (737)
4. Tracy Murray (666)
5. Matt Bullard (650)
6. CJ Watson (648)
7. Scott Skiles (602)
8. Rafael Addison (385)
9. Dean Garrett (372)
10. Anthony Avent (361)
Από αυτούς:
- οι 15αγωνίστηκαν στο ΝΒΑ μετά τον ΠΑΟΚ
- οι 33αγωνίστηκαν στο ΝΒΑ πριν έρθουν στον ΠΑΟΚ
- ενώ υπάρχουν και 6που έπαιξαν στο ΝΒΑ και πριν και μετά τον ΠΑΟΚ
27 από αυτούς έχουν γράψει πάνω από 100 συμμετοχές στο ΝΒΑ (σε σύνολο regular season + play-offs), η πρώτη δεκάδα σε συμμετοχές είναι :
1. Cliff Levingston (912)
2. Predrag Stojakovic (899)
3. Patrick Beverley (737)
4. Tracy Murray (666)
5. Matt Bullard (650)
6. CJ Watson (648)
7. Scott Skiles (602)
8. Rafael Addison (385)
9. Dean Garrett (372)
10. Anthony Avent (361)
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 2):
- Hayate, palok
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1022
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Σάρλοτ Χόρνετς του τρελο-Λαμέλο θα ''υποστηρίξω'' στα πλέι ιν. Και φυσικά Γουόριορς, μπας και δούμε και πάλι τον Στέφανο να παίζει σε μεγάλα ματς. Κατά τα άλλα δε βλέπω ποιος θα σταματήσει τους Θάντερ, πλην των Σπερς. Έχει και Νάγκετς, έχει και Τίμπεργουλβς, στη Δύση θα γίνει χαμός. Θα έχει ενδιαφέρον μέχρι που θα φτάσουν οι Νικς, όπως κι οι Πίστονς.
- These users thanked the author leomatos88 for the post:
- GEOL