Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2422
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Ηδη στη ΓΣ ρωτηθηκε ακομα και γιατι η γατα εχει δυο αυτια.....
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Εγώ δεν ξέρω αν είναι 13 ή 3 . Αυτό θα φανεί σε κάνα μήνα στο γεμη. Δε μου λέει και κάτι εξάλλου. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος που έστω και μετά από πωλήσεις η ΠΑΕ επιτέλους για πρώτη φορά είναι κερδοφόρα έστω και για 50000 ευρώ. Ναι θα προτιμούσα να είναι κερδοφόρα χωρίς πωλήσεις παικτών αλλά δεν μπορεί ο ΠΑΟΚ με έδρα την σαλονικη προς το παρόν να φτάσει σε τέτοια επίπεδα.
These users thanked the author Taseos for the post:
Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Ο ΠΑΟΚ για να είναι σε επίπεδο πρωταθλητισμού έχοντας τα λιγότερα έσοδα πρέπει να έχει πωλήσεις και μεγαλομέτοχο να χώνει χρήμα. Η ΑΕΚ ας πούμε έχει πάρα πολλά έσοδα από το νέο γήπεδο και επειδή είναι Αθήνα
These users thanked the author Taseos for the post:
Apil44
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2074
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

Αφού οι ειδήμονες λέγανε ότι δεν υπάρχει φράγκο. Ενώ λοιπόν όλα είναι πληρωμένα, έχουμε και κερδος έστω μικρό, και έρχεται και η ΑΜΚ 13 μύρια κάτι που σημαίνει ότι θα δούμε ομαδαδα και του χρονου
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Αυτό είναι καλό να το πείτε στους ειδήμονες. Αυτό εδώ το φόρουμ κόντρα σε όλα έλεγε ακριβώς τα αντίθετα. Ο ΠΑΟΚ είναι ένα οικοδόμημα που σαφέστατα χρειάζεται αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου και στήριξη από τον μεγαλομέτοχο, ο οποίος. Όμως έχει χτίσει ένα οικοδόμημα τρομερό σε αντοχές. Προσωπικά θεωρώ ότι τα επόμενα χρόνια θα έχεις πολλούς νέους παίκτες από την ακαδημία οι οποίοι θα πλαισιώνονται από σοβαρές και μόνο μεταγραφές. Η μεταγραφή Σάντσεζ δείχνει να πιάνει
These users thanked the author Taseos for the post:
astral
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol1 »

Taseos έγραψε: Δευ 09 Μαρ 2026, 13:13 Λογικά θα αλλάξει τρόπο τροπάρι. Από τα καπιταλ κοντρολς και το δεν εχεί ευρώ ο μπατίρης θα πάνε στο γιατί βάζει 13 εκ ευρώ στην εταιρία του.
ναι η ομαδα ψεμματος εχει εμπλουτιστει με νεο δυναμικο λενε οι γνωριζοντες....
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 2):
Franky, Apil44
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Να έρχονται διαβασμένοι μόνο μη διαβάζουμε για τον Μάκη που ήταν στον ολυμπιακό επι κοκκαλη
These users thanked the author Taseos for the post (total 4):
eorptol1, navigator11, Kabamaru11, Ally Samagoal
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2074
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

Taseos έγραψε: Δευ 09 Μαρ 2026, 14:04 Αυτό είναι καλό να το πείτε στους ειδήμονες. Αυτό εδώ το φόρουμ κόντρα σε όλα έλεγε ακριβώς τα αντίθετα. Ο ΠΑΟΚ είναι ένα οικοδόμημα που σαφέστατα χρειάζεται αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου και στήριξη από τον μεγαλομέτοχο, ο οποίος. Όμως έχει χτίσει ένα οικοδόμημα τρομερό σε αντοχές. Προσωπικά θεωρώ ότι τα επόμενα χρόνια θα έχεις πολλούς νέους παίκτες από την ακαδημία οι οποίοι θα πλαισιώνονται από σοβαρές και μόνο μεταγραφές. Η μεταγραφή Σάντσεζ δείχνει να πιάνει
Η ουσία είναι ότι η ΑΜΚ δεν γίνεται για να καλύψει την χασούρα αλλά καθαρά για εκ νέου οικονομική ενίσχυση. Επόμενος στόχος ώστε να υπάρχει πλήρη κερδοφορία είναι το CL. Επιπλέον έσοδα από Ευρώπη, επιπλέον χορηγίες, επιπλέον τηλεοπτικά ,επιπλέον εισητηρια και φυσικά μεγαλύτερη αξία σε παίκτες για πωλήσεις.
Μεθεπόμενος στόχος οι υποδομές, το γήπεδο θα είναι κερδοφόρο καθημερινά και φυσικά στους αγώνες του ΠΑΟΚ εντός αλλά και εκτός λόγω του εμπορικού κέντρου. Και το προπονητικο ώστε οι παίκτες να βγαίνουν ακόμα πιο έτοιμοι για την πρώτη ομάδα.
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Δεν υπάρχει πλήρης κερδοφορία. Αύξηση μπορείς να κάνεις για ρευστότητα επιπλέον για επένδυση, γιατί έτσι στην βάρεσε η για ζημιές. Ούτε μια έξοδος στο τσουλου θα είναι Πανάκεια Περισσότερο απιθωμένο είναι. Η ΠΑΕ χρειάζεται εισητηρια χορηγούς και παράπλευρα έσοδα και τηλεοπτικό.

Υγ ήδη με είπαν ότι μια στρατιά από τρολ ανέλαβε δράση στον γνωστό σκουπιδοτοπο. The . Κάτι φουκαράδες με 300 ευρώ πάρτι ταιμ τζομπ κάνουν κριτική σε εταιρία με 205 εκ κεφάλαια. Και γώ μικρός ήθελα να δίνω συμβουλές στον λατση πως να κάνει περιουσία αλλά δεν είχα πρόσβαση ούτε σοσιαλ
These users thanked the author Taseos for the post (total 3):
Montrealiotis, eorptol1, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol1 »

ειναι αληθεια οτι ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΤΟ ΟΠΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΓΚΟΤΖΑΡΕΒΑ ? ΜΕΓΑΛΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟ ΡΩΤΗΣΕς ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΑΠΑΡΑ....
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 3):
Azrael, Kabamaru11, Apil44
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Αφού δεν ρώτησε άμα αναμένουμε νέες γεύσεις στην σουρωτή πάλι καλά
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”