Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6973
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Maklaz έγραψε: Δευ 09 Μαρ 2026, 12:45 13.000.002.
Και ολογράφως, Δεκατρία Εκατομμύρια δύο ευρώ.
Τα δύο είναι για έναν φρεντο
These users thanked the author Taseos for the post (total 4):
ΑΜΠΑΛΑΕΑ, nkoss, Maklaz, Apil44
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από bane1980 »

Όσοι έχουν καλύτερη κατανόηση των λογιστικών της ΠΑΕ, παίζει τα 13μ να είναι για ad hoc έξοδα, πχ μεταγραφές, πάγια κλπ ή για να κλείσουν τρύπες; Γιατί εάν λογιστικά μπαίνει και ο Τζίμας σε αυτά, τότε μιλάμε για 13μ τρύπα σε χρονιά που είχες κοντά 30μ πωλήσεις συν καλά λεφτά από Ευρώπη;
Άβαταρ μέλους
nkoss
Δημοσιεύσεις: 926
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από nkoss »

Το 2ευρω το βρήκε η γυναίκα του όταν έβαλε για πλύσιμο το παλιό ριγέ σακάκι. Αυτό που φορούσε τότε που είχε έρθει για να πάρει τον ΠΑΟΚ μας ο άφραγκος. Τα υπόλοιπα είναι του Κόκκαλη ή του Πούτιν, δεν είμαι σίγουρος.
These users thanked the author nkoss for the post (total 7):
ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Maklaz, Fireman 4, ABOLEYTOI, leomatos88, Apil44, Ally Samagoal
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2425
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Η ΠΑΕ μιλησε για ισα βαρκα ισα πανια. Κερδος μερικων χιλιαδων ευρω.
Συνεπως απο οτι φαινεται η ΑΜΚ γινεται για μελλοντικα εξοδα.
Δηλαδη επενδυση προφανως.
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6973
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

bane1980 έγραψε: Δευ 09 Μαρ 2026, 13:03 Όσοι έχουν καλύτερη κατανόηση των λογιστικών της ΠΑΕ, παίζει τα 13μ να είναι για ad hoc έξοδα, πχ μεταγραφές, πάγια κλπ ή για να κλείσουν τρύπες; Γιατί εάν λογιστικά μπαίνει και ο Τζίμας σε αυτά, τότε μιλάμε για 13μ τρύπα σε χρονιά που είχες κοντά 30μ πωλήσεις συν καλά λεφτά από Ευρώπη;
Αύξηση δε γίνεται μόνο για να καλύψει ζημιές. Εξάλλου η ομάδα δεν είχε ζημιες την χρήση που αφορούν τα αποτελέσματα. Βέβαια προσωπικά θεωρώ ότι απέχουμε πολύ από αυτό που είπε ο πανοζαχος. Γιατί εμείς πουλάμε για να μειώσουμε την ζημιά ή να είμαστε για πρώτη φορά πταίσμα κερδοφόροι και ο ολυμπιακός για να αναπτυχθεί. Αλλά οκ ο ΠΑΟΚ δεν είναι ακόμη σε τέτοιο επίπεδο και δεν ξέρω αν μπορεί να πάει κιόλας
These users thanked the author Taseos for the post (total 2):
Maklaz, eorptol1
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sera4 »

Τα ίσα βάρκα ίσα πανιά αφορούσαν τη χρήση που μας πέρασε και όχι την τρέχουσα, στην οποία το μπάτζετ και οι επενδύσεις ανέβηκαν ακόμα πιο πολύ.
These users thanked the author Sera4 for the post:
Maklaz
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6973
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Λογικά θα αλλάξει τρόπο τροπάρι. Από τα καπιταλ κοντρολς και το δεν εχεί ευρώ ο μπατίρης θα πάνε στο γιατί βάζει 13 εκ ευρώ στην εταιρία του.
These users thanked the author Taseos for the post (total 2):
eorptol1, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10674
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από astral »

Όταν διάβασα για τη φτωχια που μας δέρνει το καλοκαίρι, έριξα ένα διεύρω όπως περνούσα από έξω. Χαίρομαι που έπιασε τόπο.
These users thanked the author astral for the post (total 11):
navigator11, Maklaz, NIKOS1972, MrSam1926apc, Kabamaru11, st4this, eorptol1, ABOLEYTOI, leomatos88, Ally Samagoal and one more user
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2097
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Maklaz »

astral έγραψε: Δευ 09 Μαρ 2026, 13:15 Όταν διάβασα για τη φτωχια που μας δέρνει το καλοκαίρι, έριξα ένα διεύρω όπως περνούσα από έξω. Χαίρομαι που έπιασε τόπο.
Αχ εσύ και η ομάδα που υποκινούσες κρυφά μέσα στο forum. :mrgreen:

Αυτό είχε ειπωθεί εδώ μέσα, μετά το καλοκαίρι, δεν κάνω λάθος, σωστά ;
These users thanked the author Maklaz for the post:
astral
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6973
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Και το 2 ευρώ του άστραλ εκτίμησαν. Δεν το έφαγαν. Κάναμε το πείραμα. Γιατί αυτοί οι μπατιροκιγουρηδες ικανοί ήταν :D
These users thanked the author Taseos for the post (total 2):
astral, eorptol1
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10674
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από astral »

:lol:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

Ivan di la povertà
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Το διευρο πρέπει να ήταν σε φάση "γυναίκα ετοιμάζω τη βαλίτσα με τα λεφτά πρόσεχε"
"καλά πολλά λες βάζω πλυντήριο το παντελόνι σου έλα πέτα μέσα και το διευρο που είχες στη κωλοτσεπη για βότκα"
These users thanked the author sn0ufel4 for the post:
Apil44
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από bane1980 »

Taseos έγραψε: Δευ 09 Μαρ 2026, 13:09
bane1980 έγραψε: Δευ 09 Μαρ 2026, 13:03 Όσοι έχουν καλύτερη κατανόηση των λογιστικών της ΠΑΕ, παίζει τα 13μ να είναι για ad hoc έξοδα, πχ μεταγραφές, πάγια κλπ ή για να κλείσουν τρύπες; Γιατί εάν λογιστικά μπαίνει και ο Τζίμας σε αυτά, τότε μιλάμε για 13μ τρύπα σε χρονιά που είχες κοντά 30μ πωλήσεις συν καλά λεφτά από Ευρώπη;
Αύξηση δε γίνεται μόνο για να καλύψει ζημιές. Εξάλλου η ομάδα δεν είχε ζημιες την χρήση που αφορούν τα αποτελέσματα. Βέβαια προσωπικά θεωρώ ότι απέχουμε πολύ από αυτό που είπε ο πανοζαχος. Γιατί εμείς πουλάμε για να μειώσουμε την ζημιά ή να είμαστε για πρώτη φορά πταίσμα κερδοφόροι και ο ολυμπιακός για να αναπτυχθεί. Αλλά οκ ο ΠΑΟΚ δεν είναι ακόμη σε τέτοιο επίπεδο και δεν ξέρω αν μπορεί να πάει κιόλας
Για αυτό ρωτάω, επειδή κατανοώ οτι η ΑΜΚ μπορεί να γίνει - μερικώς ή ολικώς - (και) για ρευστότητα.
Ξέρουμε εάν τα 13μ πάνε για να κλείσουν τρύπες (λες οτι δεν είχαμε ζημιά και είναι πολύ θετικό); Γιατί εάν όχι όλα, τότε πάνε για ρευστότητα και αναρωτιέμαι προς που...

Το θέμα είναι οτι ο Ιβάν χώνει άλλα 13μ ζεστά, απλά ελπίζω να πηγαίνουν όσα περισσότερα γίνεται για ανάπτυξη.
MrSam1926apc
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Δευ 17 Μάιος 2021, 10:15

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από MrSam1926apc »

astral έγραψε: Δευ 09 Μαρ 2026, 13:15 Όταν διάβασα για τη φτωχια που μας δέρνει το καλοκαίρι, έριξα ένα διεύρω όπως περνούσα από έξω. Χαίρομαι που έπιασε τόπο.
ΩΠΑ ΜΠΡΟ ΚΑΤΣΕ, εσυ πέταξες το διευρω, πέταξα και εγώ ένα, αν είναι τα δικά σου, τα δικά μου που πήγαν?

Που είναι το διευρω ρε? (Φωνή Σταύρου Κολκα με τα παιδάκια)
These users thanked the author MrSam1926apc for the post:
astral
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”